Hoiquote:Op dinsdag 25 april 2006 10:37 schreef BazzoS het volgende:
welke lomperik gooide het topic op slot?ik ga je aanrijden met een auto hoor!
-edit-
nog een fipo ook
Een pizzapunt.quote:Op dinsdag 25 april 2006 10:44 schreef Googolplexian het volgende:
Lex, d'r bestaan ook personenauto's en ander meuk, he... Of probeer je een punt te maken?
quote:Op dinsdag 25 april 2006 10:44 schreef Googolplexian het volgende:
Lex, d'r bestaan ook personenauto's en ander meuk, he... Of probeer je een punt te maken?
Leren lezen?quote:Op dinsdag 25 april 2006 10:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]ik heb gewoon het eerste de beste gave vehikel met 980 gekozen wat ik vond
Zonet eindelijk het boek bij me thuis bezorgd waar ik al drie maanden op zat te wachten![]()
Wat jij bedoelt snap ikquote:Op dinsdag 25 april 2006 10:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Leren de dingen die je wilt zeggen op een begrijpelijke manier te brengen?
als dat touwtje toch knaptquote:Op dinsdag 25 april 2006 10:54 schreef Googolplexian het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=6089027367705652946
200 mph rcoud maar blijft leuk
Dan zit er een stalen omheining omheenquote:
quote:Op dinsdag 25 april 2006 10:58 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Dan zit er een stalen omheining omheen
Het wordt een groter probleem als die "aanslinger-gast" niet op tijd z'n benen intrekt
Zoiets? http://www.waldnet.nl/nieuws.php?id=13857quote:Op dinsdag 25 april 2006 10:37 schreef BazzoS het volgende:
welke lomperik gooide het topic op slot?ik ga je aanrijden met een auto hoor!
-edit-
nog een fipo ook
een week na introductie van de Golf V lag de eerste Golf V lesauto vlak buiten Leeuwarden al in een slootquote:Op dinsdag 25 april 2006 11:06 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Zoiets? http://www.waldnet.nl/nieuws.php?id=13857Denk er maar om Alexxx
Snap ik hoor Alexquote:Op dinsdag 25 april 2006 11:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
een week na introductie van de Golf V lag de eerste Golf V lesauto vlak buiten Leeuwarden al in een sloot
en voor de 1000e keer, echt niet elk bericht in de SC hoeft PTA related te zijn.Maar gewoon wat meer dan voorheen
We gaan echt geen berichten deleten die niet PTA related zijn of zo.
quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
een week na introductie van de Golf V lag de eerste Golf V lesauto vlak buiten Leeuwarden al in een sloot
Dus we kunnen hier ook over gerbelling praten?quote:en voor de 1000e keer, echt niet elk bericht in de SC hoeft PTA related te zijn.Maar gewoon wat meer dan voorheen
We gaan echt geen berichten deleten die niet PTA related zijn of zo.
Is dat per definitie zo? Ik heb die maffe spoiler nog nooit gezienquote:Op dinsdag 25 april 2006 11:15 schreef Paladijn het volgende:
Trouwens Googol, een Dodge stealth heeft zo'n lompe spoiler achter't raam ipv een gheile aero achterop![]()
[afbeelding]
Er zijn vast wel meer opties, maar volgens mij is dat de 'standaard' spoilerquote:Op dinsdag 25 april 2006 11:19 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Is dat per definitie zo? Ik heb die maffe spoiler nog nooit gezien![]()
Wat überlelijk, zeg!
quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:22 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Er zijn vast wel meer opties, maar volgens mij is dat de 'standaard' spoiler
Ze zijn overigens wel (veel) goedkoper dan de Mitsu
Hoewel de NSX ook een fraaie verschijning is vind ik de 3000GT mooierquote:Op dinsdag 25 april 2006 11:23 schreef Googolplexian het volgende:
[..]Daarom ... maar dan zit je nog met een loodzware auto
Beter doorsparen en een NSX kopen
Wel dat de NSX 350 kilo lichter is en evenveel pk's heeft, van aluminium is (body) dus geen roest en middenmotor met het eeuwige genot van 9000 rpmquote:Op dinsdag 25 april 2006 11:25 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Hoewel de NSX ook een fraaie verschijning is vind ik de 3000GT mooier
En alsof de wegenbelasting je boeit als je in zo'n auto rijdt
quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:30 schreef BoJo het volgende:
ik vind de NSX echt 10x mooier dan de 3000GT![]()
Plaotjes posten!!!quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:30 schreef BoJo het volgende:
doe mij maar een gele NSX...zwarte mag ook. Die rode met zwart dak is 3de keus![]()
Ik vind ze allebei echt ongekend lelijkquote:Op dinsdag 25 april 2006 11:30 schreef BoJo het volgende:
ik vind de NSX echt 10x mooier dan de 3000GT![]()
leek mij ook al logischer jaquote:Op dinsdag 25 april 2006 11:52 schreef Hugster het volgende:
het is toch ploatjes
Loop je weer typo's te maken Annepanne?
nee, ze heeft platjes in de vorm van een oquote:Op dinsdag 25 april 2006 11:52 schreef Hugster het volgende:
het is toch ploatjes
Hmmmmmm!!!quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:52 schreef Hugster het volgende:
het is toch ploatjes
Hugoquote:Op dinsdag 25 april 2006 11:55 schreef Hugster het volgende:
[..]
in haar tt zelfs
en in 20 posts
Anne...
nu doe je het zelf ookquote:Op dinsdag 25 april 2006 11:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
HugoHelp me hieruit dan. Zeg maar dat ik word gedwongen ofzo.
Trouwens, jij dan met je ik wordt enzo![]()
![]()
oa en ao zijn verschillende klanken hoorquote:Op dinsdag 25 april 2006 11:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hmmmmmm!!!
D a komt toch eerst omdat het plaatjes is?Zo dacht ik 't altijd.
quote:
quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
![]()
Nietusquote:Op dinsdag 25 april 2006 11:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
![]()
Doe mij maar een F430 ipv een 360quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:57 schreef BoJo het volgende:
[..]
[afbeelding]
daarna zou een 360 Stradale mijn voorkeur hebben![]()
en als all time droom auto zou ik een F40 wel willen![]()
Ja, foto's!quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:00 schreef Hugster het volgende:
ik heb pics van die van Marin, in geel is hij geil
Maar met die Zonda ernaast valt hij zo'n beetje in het niets
posten danquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:00 schreef Hugster het volgende:
ik heb pics van die van Marin, in geel is hij geil
Maar met die Zonda ernaast valt hij zo'n beetje in het niets
Ik wil niet eens naar dat hoofd van je kijken gekquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:00 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat is verboden voor mensen zoals jij
Krijg de tering, mongoolquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik wil niet eens naar dat hoofd van je kijken gek
Mailen dan.. KUTEDIT!!!quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:02 schreef Hugster het volgende:
[..]
Neen, mag niet meer van em
Ik mail ze wel ff.
okquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:02 schreef Hugster het volgende:
[..]
Neen, mag niet meer van em
Ik mail ze wel ff.
Zal ik je eens met mijn lul het graf in zwieberen, wankerquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Sterf aan een gezwel, stuk verdriet
Ik wist dat je zo'n unit had hangenquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:04 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zal ik je eens met mijn lul het graf in zwieberen, wanker
Is de paus katholiek?quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:05 schreef BazzoS het volgende:
Gaan er nog mensen naar Amsterdam met koninginnedag eigenlijk?
quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik wist dat je zo'n unit had hangen
Hugo, pas op, je wordt in je reet geneukt hoor
het zal er wel weer rustig zijn dit jaar, iedereen zit natuurlijk bij de oldtimer tractoen in Minnertsgaquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:05 schreef BazzoS het volgende:
Sick Fuckquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik wist dat je zo'n unit had hangen
Hugo, pas op, je wordt in je reet geneukt hoor
nee tochquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
het zal er wel weer rustig zijn dit jaar, iedereen zit natuurlijk bij de oldtimer tractoen in Minnertsga
het hele weekendquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:05 schreef BazzoS het volgende:
Ik had het al een half uur en je MERKT het niet eensquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:10 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Gadverdamme lul
Maak er dan Platjes van.
Ik zit aan de tjetquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik had het al een half uur en je MERKT het niet eens
Ik denk dat de meeste mensen wel beter weten.quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:13 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hij is oke.
Nu denkt iedereen dat ik super intelligent ben![]()
* ijsmeis wijst naar de smileysquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste mensen wel beter weten.
Je gaat er serieus op inquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:17 schreef Hugster het volgende:
[..]
* Hugster wijst naar Alexxxxx
Wat een gast
Ik doelde er meer op dat de kosten van wegenbelasting compleet in het niet vallen bij de overige kosten die je aan zo'n auto hebtquote:Op dinsdag 25 april 2006 11:26 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Wel dat de NSX 350 kilo lichter is en evenveel pk's heeft, van aluminium is (body) dus geen roest en middenmotor met het eeuwige genot van 9000 rpm
Wat zij zegtquote:
http://www.nu.nl/news/719517/50/Jeugd_vaker_slachtoffer_cyberpesten_dan_gedacht.htmlquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:01 schreef Alexxxxx het volgende:
ik had vandaag commentaar van iemand in mn fotoboek die ik op BB af gezeken blijk te hebben in 2003, ze ging op hara naam googlen
Daar ben ik nu een paar keer geweest, maar vond't eigenlijk elke keer wel tegenvallen. Op zich wel altijd goed gezelschap, maar dat heb ik lokaal ookquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:05 schreef BazzoS het volgende:
hassan en okan.quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:39 schreef Mukie het volgende:
Tiener wilde foetus van zwangere ex doden
Niet te geloven dat dit soort mensen bestaan.
de vriendin van mn broer heeft het bedacht om zaterdagmiddag hara verjaardag te vierenquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:41 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Daar ben ik nu een paar keer geweest, maar vond't eigenlijk elke keer wel tegenvallen. Op zich wel altijd goed gezelschap, maar dat heb ik lokaal ook
Je ouders leven toch nog beide?quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:46 schreef Hugster het volgende:
Ik wees, ik ben zwak.
haha.quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je ouders leven toch nog beide?En je moet echt meer werkwoorden gaan gebruiken schat
gister alweer okanquote:Op dinsdag 25 april 2006 13:49 schreef Hugster het volgende:
je mag weer op internet van de vrouw ali?
was het een sanctie?quote:
Nee, ik heb er gister voor gekozen om ven op pad te gaan om hara wat computer tijd te gunnen. En we hebben zonet lekker samen in de tuin gewerktquote:Op dinsdag 25 april 2006 13:56 schreef Hugster het volgende:
[..]
was het een sanctie?
Ze heeft echt heel weinig aandacht nodig eh? Want je bent hier echt vaak![]()
Daar woont Anne toch ook?quote:Op dinsdag 25 april 2006 14:01 schreef BoJo het volgende:
zit hier een nieuwe gast in een ander team, woont ie in Gennep![]()
Ja sorry, BoJo heeft het kaartje met de routebeschrijving naar je huis van zn site afgehaald, nu kan ik het niet meer vindenquote:
Aardig van 'm hè.quote:Op dinsdag 25 april 2006 14:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja sorry, BoJo heeft het kaartje met de routebeschrijving naar je huis van zn site afgehaald, nu kan ik het niet meer vinden
was ook zo slim van me om hem ijsmeis.jpg te noemenquote:Op dinsdag 25 april 2006 14:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja sorry, BoJo heeft het kaartje met de routebeschrijving naar je huis van zn site afgehaald, nu kan ik het niet meer vinden
Je stalkt mequote:Op dinsdag 25 april 2006 14:28 schreef BoJo het volgende:
[..]
was ook zo slim van me om hem ijsmeis.jpg te noemen![]()
wt ben je maar scherp (lees bijdehand) vandaagquote:Op dinsdag 25 april 2006 13:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je ouders leven toch nog beide?En je moet echt meer werkwoorden gaan gebruiken schat
FAK JOUquote:Op dinsdag 25 april 2006 14:29 schreef BoJo het volgende:
[..]
nu begrijp ik ook gelijk waarom ik hem niet versta![]()
Ik heb alleen maar de Glamourquote:Op dinsdag 25 april 2006 14:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ga toch plaotjes uit de Tina knippen
't had weinig gescheeld of je had naar sjoem.jpg toegereden of niet?quote:Op dinsdag 25 april 2006 14:28 schreef BoJo het volgende:
[..]
was ook zo slim van me om hem ijsmeis.jpg te noemen![]()
quote:Op dinsdag 25 april 2006 14:57 schreef Fugie het volgende:
hallo
halve tank benzine leeg gereden maar nu weet ik dat bij de sloop 4 opeldeuren 200 euro kosten
quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:31 schreef Fugie het volgende:
wil die man op de sloop 200 euro hebben voor 4 vectra deuren![]()
toen zei ik, nou succes ermee dan
quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:05 schreef ijsmeis het volgende:
herm: http://nl.wikipedia.org/wiki/Taalpurisme
quote:The page cannot be displayed
Bij mij ook, herman zn baas wil gewoon niet dat herman iets echt nuttigs leert en heeft daarom wikialles geblokkerdquote:
dementiequote:
ja dat was de eerste sloop, toen moest ik ff thuis eten op de volgende 2 sloops hadden ze ook mijn deuren maar die waren ook 200 euroquote:
quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Bij mij ook, herman zn baas wil gewoon niet dat herman iets echt nuttigs leert en heeft daarom wikialles geblokkerd
quote:Op dinsdag 25 april 2006 14:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
't had weinig gescheeld of je had naar sjoem.jpg toegereden of niet?
quote:
Ik:quote:"Voor mij eerstejaars studie (?) probeer ik geld bij elkaar te krijgen.
Ik heb hele mooie tekeningen gemaakt.
1 = 10 euro
2 = 15 euro
Dank u"
tis de drank hequote:
Dat heb ik ook we eens gehad ja bij m'n ouders, kwam niet meer bij manquote:Op dinsdag 25 april 2006 15:45 schreef Hugster het volgende:
Ik had net een volwassen Pool aan de deur
Hij: [jank/piepstemmetje] Ai [/jank/piepstemmetje]
*overhandigt mij een kaartje*
[..]
Ik:
Hij:![]()
Ik:
quote:Op dinsdag 25 april 2006 14:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
't had weinig gescheeld of je had naar sjoem.jpg toegereden of niet?
En waren ze mooiquote:Op dinsdag 25 april 2006 15:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat heb ik ook we eens gehad ja bij m'n ouders, kwam niet meer bij man![]()
![]()
Alleen was het toen een fucking lelijk mokkel
Ook nietquote:Op dinsdag 25 april 2006 15:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb niet eens gekeken
Jij wel?
quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:59 schreef Hugster het volgende:
De vriendin van me pa had 'em leeggekochtDie heeft zo snel medelijden
quote:Op dinsdag 25 april 2006 16:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
M'n moeder had hem geld gegeven maar had die tekeningen niet willen hebben
Idd, vieze mensen zijn het ook altijdquote:Op dinsdag 25 april 2006 16:02 schreef Hugster het volgende:
[..]
houd die maar lekker in dat tasje ja
Idd, want je werkt er zo KEI en KEIHARD voor, dat moeten zij ook maar doenquote:Op dinsdag 25 april 2006 16:03 schreef Hugster het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ben alleen, gaat dus echt niet van m'n eigen geld de kas van zo'n pool spekken eh![]()
Jaquote:Op dinsdag 25 april 2006 16:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Idd, vieze mensen zijn het ook altijd![]()
Ik zeker ja! KEIHARD!quote:Op dinsdag 25 april 2006 16:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Idd, want je werkt er zo KEI en KEIHARD voor, dat moeten zij ook maar doen
look who's talkingquote:
quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:21 schreef Fugie het volgende:
[..]
look who's talking
kzit nu ook in de projectgroep met een apple fapperToen die gast begon met ouwehoeren over apple dacht: OMG niet zon hugo sjaakie
Sorryquote:Op dinsdag 25 april 2006 17:34 schreef Fugie het volgende:
zeg hou je mond als grote mensen aan het praten zijn jij
dat deed ik vanmiddag ook.quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:22 schreef vlad het volgende:
die schreeuwt op dit moment de straat bij elkaar vanwege z'n kutverbinding![]()
maar daar was ik de veroorzaker niet vanquote:
quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:22 schreef lipje het volgende:
oh ja jij hebt ook een ing titel hè
Hallo edelgestrenge heer Emmevèf
Nee m'n router en wireless-netwerkkaartjequote:Op dinsdag 25 april 2006 19:28 schreef vlad het volgende:
[..]
maar daar was ik de veroorzaker niet van![]()
quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:28 schreef BoJo het volgende:
ik kwam trouwens een 360 challenge stradale tegen in de file op de A9 net![]()
eens kijken of mijn vluchtige phonecam foto lekker wazig is.
quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:32 schreef BoJo het volgende:
[afbeelding]
best knap die foto te maken met 3 rijbanen tussen hem en mij en waarbij ik ongeveer 60 km/u reed![]()
lipje is ook ing toch? of ir?quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:31 schreef M5 het volgende:
[..]
Heb jij ook al een titel?
Dan kan ik je in het vervolg ook met een passende groet aanspreken
nee helaasquote:
Jammerrrquote:Op dinsdag 25 april 2006 19:34 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee helaas![]()
![]()
ik zat helemaal links en hij eerst midden en ik zag steeds maar een hoekje van hem in de file.
Toen ging hij richting de A2 en daar stond het muur vast en voor de A9 op de meest linker baan reed het door... dus toen ik er voorbij kwam stond ie stil en hoorde ik alleen maar mijn eigen brom![]()
ze komen wel uit dezelfde stal iigquote:Op dinsdag 25 april 2006 19:36 schreef Hugster het volgende:
[..]
Jammerrr![]()
Ja de jouwe maakt ook een aardige zoem eh?![]()
ik moet echt mijn best doen wil ik anderen horenquote:Op dinsdag 25 april 2006 19:36 schreef Hugster het volgende:
[..]
Jammerrr![]()
Ja de jouwe maakt ook een aardige zoem eh?![]()
ir, zelfde groetquote:Op dinsdag 25 april 2006 19:31 schreef M5 het volgende:
[..]
Heb jij ook al een titel?
Dan kan ik je in het vervolg ook met een passende groet aanspreken
ir. dus.quote:
toetquote:Op dinsdag 25 april 2006 19:46 schreef ook_gek het volgende:
Vroem
welk net?quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:47 schreef M5 het volgende:
ff de nieuwe aflevering van fifth gear kijken
quote:Three super-fit Brits compete across a range
of extreme sports and off-road driving tests to find Britain's best
adventure racer. But how will they cope with a staged night-time
accident? Vicki Butler-Henderson test-drives the new Ferrari F430
Challenge. Jason Plato heads to the Alps to test the new top-of-the-range
BMW. Tiff Needell tests two hot hatches with one hand tied behind his
back. And Tom Ford investigates the secret world of the 300-grand Maybach
saloon.
En ik een oude stinktreinquote:Op dinsdag 25 april 2006 20:09 schreef Hugster het volgende:
je dag kan niet meer stuk
En om het compleet te maken spot ik net een Lada Niva 4x4 1.7i
Er woont toch een bekende auto verzamelaar in friesland? Die heeft ook die Mercedes AMG DTM ding geval op zwitsers kenteken. Zo bak waar er maar 25 of zo van zijnquote:Op dinsdag 25 april 2006 20:07 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik dus zonet naar mn ouder, word ik vlak buiten het dorp ingehaal door en Honda bestelbus, van een type dat alleen in Jpana is geleverd, compleet met Japans kenteken![]()
en daarna kwam een formule 1 vrachtwagen me tegemoet rijden (iemand hier uit de buurt heeft blijkbaar een oude truck van het Benneton team gekocht)
Ja, klopt, we zitten bij dezelfde bankquote:Op dinsdag 25 april 2006 20:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Er woont toch een bekende auto verzamelaar in friesland? Die heeft ook die Mercedes AMG DTM ding geval op zwitsers kenteken. Zo bak waar er maar 25 of zo van zijn
Als of er zo veel keus is qua banken in Frielahquote:Op dinsdag 25 april 2006 20:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, klopt, we zitten bij dezelfde bank
Mja. Alle landelijke banken, plus de Friesland bank plus de berkoopster bank. Ik zag een paar jaar geledn regelmatig zn Ferrari's bij de bank staan btw, maar sinds ik personenwagens fotografeer heb ik m niet meer gezienquote:Op dinsdag 25 april 2006 20:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als of er zo veel keus is qua banken in Frielah![]()
had je al mijn opmerking gelezen dat ie 1700 kilo weegt?quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:28 schreef BaraCuda het volgende:
In begin van topic een NSX vergelijken met een 3000GT
Wat kost zo'n NSX wel niet meer als een 3000GT?
d'r stond geloof ik ook iets over doorsparenquote:Op dinsdag 25 april 2006 20:28 schreef BaraCuda het volgende:
In begin van topic een NSX vergelijken met een 3000GT
Wat kost zo'n NSX wel niet meer als een 3000GT?
LaCiequote:Op dinsdag 25 april 2006 20:39 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb m'n LaCie niet meer![]()
die heeft Alexxxxx nu![]()
Wat heb je allemaal aan hem verkocht man?quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:39 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb m'n LaCie niet meer![]()
die heeft Alexxxxx nu![]()
in dit geval was het een multimedia geheugen kaart lezerquote:Op dinsdag 25 april 2006 20:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal aan hem verkocht man?
Had je je stuurtje niet ook aan hem kunnen verkopen?
En Lex, da's een externe harde schijf
Ahquote:Op dinsdag 25 april 2006 20:46 schreef BoJo het volgende:
[..]
in dit geval was het een multimedia geheugen kaart lezer![]()
jaquote:Op dinsdag 25 april 2006 20:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
AhDan is het bij Huug z'n externe HD
Bandwidth usage (current month) 4480.15 Megabytesquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Als je alle foto's wilt zien moet je hier even klikken
Mijn god wat een kippenhokquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Als je alle foto's wilt zien moet je hier even klikken
Mja, maar toch doe ik zuinig aan.. staan nogal wat evenementen in de planning namelijk....quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:17 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Bandwidth usage (current month) 4480.15 Megabytes
Disk space available 11949.36 Megabytes
je hebt nog effe te gaan zie ik
mijn gok is dat jij voorlopig je limiet niet haaltquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mja, maar toch doe ik zuinig aan.. staan nogal wat evenementen in de planning namelijk....
mn agenda voor deze zomer
Maar tegen de tijd dat ik aan mn limiet zit heb ik Sandra hopelijk overtuigd dat ik ook wat van haar space mag gebruiken
mja die 240x zit ik aan het eind van de zomer wel aan gok ik zo, tenzij het de hele zomer regent of zo...quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:27 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
mijn gok is dat jij voorlopig je limiet niet haalt
qua bandwith mag je 100x zoveel gebruiken
qua diskspace mag je 240x zoveel gebruiken
2 evenementen in Lopik en je gaat er niet heenquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mja, maar toch doe ik zuinig aan.. staan nogal wat evenementen in de planning namelijk....
mn agenda voor deze zomer
Maar tegen de tijd dat ik aan mn limiet zit heb ik Sandra hopelijk overtuigd dat ik ook wat van haar space mag gebruiken
mja, als een evenemnt in die lijst staat overweeg ik in principe er hee te gaan. Als er Wim van dn Brink bij staat, en ik heb niks anders dat weekend is er alsnog een kans dat ik ga dusquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
2 evenementen in Lopik en je gaat er niet heen![]()
Ah okequote:Op dinsdag 25 april 2006 21:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mja, als een evenemnt in die lijst staat overweeg ik in principe er hee te gaan. Als er Wim van dn Brink bij staat, en ik heb niks anders dat weekend is er alsnog een kans dat ik ga dus
ben benieuwdquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mja die 240x zit ik aan het eind van de zomer wel aan gok ik zo, tenzij het de hele zomer regent of zo...
Mooi spul hebben die ja. Verweij senior verzamlet klassieke Internationals btwquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ah oke
Die trucks van Verwey uit Lopik hebben echt allemaal een open pijp btw, hoor je bij ons thuis al als ze van de snelweg afkomen![]()
Dat is eng dicht bij m'n oudersquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:33 schreef Fugie het volgende:
ik denk trouwens dat ik binnenkort een retourtje nieuwegein ga doen
Dat wist ik van die ouwe jaquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mooi spul hebben die ja. Verweij senior verzamlet klassieke Internationals btw
ik zie net dat ik 27 mei 2 evenementen heb en 28 mei nog 1zou ik nog een 1 GB kaartje moeten kopen?
daar heeft iemand 4 deuren voor me opelquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat is eng dicht bij m'n ouders
Wat moet je daar dan...?
mweh, ik knal mn fotos in de nacht ertussen wel op mn harde schijf of zoquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat wist ik van die ouwe ja
Ze hebben ook een oude benz 2 keer zo lang gemaakt daar![]()
![]()
En zoveel kosten die kaartjes ook niet meer tegenwoordig toch...? Gewoon kopen
Whehe, waar moet je precies zijn in Nieuwegein dan, bij een particulier of niet...? En passen alle vier die deuren wel in je auto in een keer...?quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:37 schreef Fugie het volgende:
[..]
daar heeft iemand 4 deuren voor me opel
op sloop vragen ze 200 euro, daar kan ik hoogstens 50 vannaf lullen. Die gozer wil 60 ehbben + benzine ben ik nog steeds dik goedkoper uitEn ik zie weer eens wat van dit mooie land
quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
http://www.nogharderlopik.nl/
Hmm, ik denk dat ik eens met wim moet praten om een stoel in zn auto te reserveren...
Moet jij weten jochiequote:Op dinsdag 25 april 2006 21:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
mweh, ik knal mn fotos in de nacht ertussen wel op mn harde schijf of zo
ik weet nog niet precies hoe en wat, dus moet alles nog ff bekijken. Anders ga ik met de astra van me ma (stationwagon). binnendoor via rotterdamquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Whehe, waar moet je precies zijn in Nieuwegein dan, bij een particulier of niet...? En passen alle vier die deuren wel in je auto in een keer...?
En de omgeving daar is geweldig![]()
Je moet binnendoor via Rotterdam terugrijden man
meer dan wat er momenteel op mn rekening staat in ieder gevalquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Moet jij weten jochie
Wat kost zo'n kaartje tegenwoordig...?
Iedereen wordt lui van die navigatiesystemenquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:41 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik weet nog niet precies hoe en wat, dus moet alles nog ff bekijken. Anders ga ik met de astra van me ma (stationwagon). binnendoor via rotterdamMijn tomietom zoekt dat maar lekker uit
DAT WAS DE VRAAG NIETquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
meer dan wat er momenteel op mn rekening staat in ieder geval
ik blijf heen en weer rijden jaquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Iedereen wordt lui van die navigatiesystemen
En ik vraag me af of er 4 deuren in een station passen maar goed... Als je wil kun je er ook nog wel wat ff bij m'n ouders droppen
Mooi regelement ookquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Die decibelcontest ookHoren we ook altijd bij ons thuis buiten
En deze de winnaar van vorig jaar ken ik nog ook
quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mooi regelement ook
uit de officiele regels:
Iedereen die denkt dat hij na tien uur 's avonds nog moet toeteren of brullen, is helaas de lul,
want Sjaak weet waar de luchtleidingen zitten.
niet dan ehquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
JA GRAAG OF NIET EH POTDULLE
Als je verstandig bent doe je het nietquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:47 schreef Fugie het volgende:
[..]
maar ik moet nog even nadenken of ik dat geld wil uitgeven aan die auto
doe je mee?quote:
Het hele weekend daar op center parcs rondhobbelen.quote:
quote:
Of je komt gewoon naar Rotterdam cruisen en we doen er een glaasje whisky bijquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:49 schreef vlad het volgende:
[..]
doe je mee?laat ik een pizzatje komen, eet de helft, en bel dan de pizza jongen om de rest naar jou te brengen
en als ie dan koud is krijg je gratis nieuwe naar keuze
![]()
Gewoon verkleed gaan als pitspoesquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:50 schreef Mukie het volgende:
[..]
Het hele weekend daar op center parcs rondhobbelen.
Misschien mag ik wel als pitpoes gaan
Hey mutsquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:49 schreef Mukie het volgende:
en zo eentje vandaag nog gezien
[afbeelding]
in't mintgroen![]()
T peozenpakje heb je nogquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Gewoon verkleed gaan als pitspoes
rooie leren broek met cameltoe, stark marlboro topje en gaan met die banaanquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Gewoon verkleed gaan als pitspoes
Wat wil je weten exact?quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:54 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Hey mutsjij had toch ervaring met de 300ZX? Vertel het eens
big nono, dan wordt het eerder dat poezepakje wat lipje zeiquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
rooie leren broek met cameltoe, stark marlboro topje en gaan met die banaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |