En ik heb hem ook geinstalleerd.quote:Op maandag 21 augustus 2006 09:35 schreef maartena het volgende:
Versie 0.4.8 is intussen officieel uit, en mijn server draait em intussen ook alweer een week
Als je gewoon de MiniIN download, daar zitten namelijk deze patches in. Dan kun je pas echt relaxt spelen. Het is nog steeds een nightly, dus hij kan wel eens een keertje crashen, en je savegames zijn niet compatible met de gewone nightly, maar er zitten zoveel relaxte patches in, dat ik dat er wel voor over heb.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:45 schreef DarkShine het volgende:
Ben zelf nog nieuw met OpenTTD, maar welke patches ofzo raden jullie me nog meer aan?
Norton Internet Security is gewoon het kutste programma ooit, gewoon eraf flikkeren, als je een firewall wil, download dan ZoneAlarm ofzo.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 03:20 schreef C10H14N2 het volgende:
Kheb een probleem met de nieuwe versie![]()
Elke keer als ik online wil spelen moet ik norton's antiinbraak-ding toestaan.(is gewoon een firewall) Nouja geen probleem, normaal gesproken hoef ik dat maar 1 keer te doen, maarja moet maar. Maaaar, zo gauw ik hem heb toegestaan is het spel al vastgelopen, kan misschien niet zo lang wachten ofzo totdat de firewall uitgezet is.
Heeft iemand hier ook last van? Of weet iemand een manier om hier omheen te werken? Ik had er nooit last van bij versie 0.?.7. Ik vind het echt lomp want online is juist wat ik het leukst vind aan het spel, en er is natuurlijk geen enkele server die 0.?.7 nog draait.![]()
Najah, bedankt alvast als iemand kan helpen.
Die ga ik binnenkort eens proberenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:42 schreef Merovingian het volgende:
Als je gewoon de MiniIN download, daar zitten namelijk deze patches in. Dan kun je pas echt relaxt spelen. Het is nog steeds een nightly, dus hij kan wel eens een keertje crashen, en je savegames zijn niet compatible met de gewone nightly, maar er zitten zoveel relaxte patches in, dat ik dat er wel voor over heb.
Welke versie moet ik hebben als XP-gebruiker?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:42 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Als je gewoon de MiniIN download,
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:50 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Welke versie moet ik hebben als XP-gebruiker?
Staat helemaal onderaan, ik zag em nietquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:57 schreef Merovingian het volgende:
[..]
![]()
Die ene met win32 in de naam![]()
![]()
Screenshot?quote:
Plaatje van groot vliegveldquote:
Had ik al gedaan, heb even vluchtig gekeken. Ik was aan het proberen stukken landschap te kopiërenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:33 schreef Merovingian het volgende:
land copy pasten, inclusief spoorrails enzo, dus je kunt een template van een station of kruising maken en die dan gemakkelijk copy pasten naar ergens anders (als je rechts klikt op een knop zie je de help)
Die is geweldigquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:33 schreef Merovingian het volgende:
land copy pasten, inclusief spoorrails enzo, dus je kunt een template van een station of kruising maken en die dan gemakkelijk copy pasten naar ergens anders (als je rechts klikt op een knop zie je de help)
"kid" is altijd nog met een dquote:Op maandag 28 augustus 2006 14:57 schreef Remon het volgende:
Ben al 10 jaar verslaaft aan dit spel maar ik krijg hem niet meer geinstallerd
ook aangezien ik mijn orgineele cd kwijt ben.
(Had zelfs een oude win 95pc der naast om alleen maar om dit spel te kunnen speelen)
nu heb al meerdere versies gedownload maar krijg ze niet aan de gang.
(ja alleen de duitse versie)
nu kan je wel over al de openttd en TTDPatch downloaden maar het spel zelf niet
ik zal vast ergens iets niet begrijpen kwa installatie maar ben nu eenmaal geen wiz kit
kan iemand mij helpen?![]()
Geen dank.quote:
Zo ver ik weet worden de nightly's niet officieel gereleased en zijn het gewoon aparte versies van het spel. Zoiets danquote:Op donderdag 7 september 2006 21:09 schreef bleiblei het volgende:
Wat ik me alleen afvraag... wat zijn die nightly's?
Aanvullingen op TTD die nog niet officieel gereleased zijn?
Een link die iets eerder in dit topic is gepostquote:En weet iemand waar ik een grote map van NL kan vinden?
Ik gebruik laatste versie van OpenTTD, maar daar zou je volgens de developers gewoon de graphics voor TTDPatch in kunnen laden. Ik krijg iig alleen Nederlandse personenwagon, de MAT24, Hondekop en de 1300. Voor de rest niets aan NL Materieel. In het bestandje dat in de .zip zit die je download bij latest download staat geloof ik ook dat niet alle voertuigen erin staan (ofzoiets).quote:Op maandag 25 september 2006 09:17 schreef Merovingian het volgende:
3 a 4? hier zie je welke modellen er allemaal inzitten en vanaf welk jaar ze beschikbaar zijn in het spel. en hier kun je de laatste versie downloaden. gebruik je wel de laatste versie van TTDPatch?
quote:What needs to be done now is getting a nice overview (which is complicated and a hell of a job) for our Australian coder, so he knows what to code and how to code it. For this, we need someone who can make a good system, knows quite some things about dutch trains, wants to coordinate things, wants to do some boring stuff, and got the time to do all those things.
Or, another possibility, we get a coder who knows lots about dutch trains, so we can skip the overview.
Is juist goed die afstand! Grotere afstand =>meer winst!quote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:51 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Laatst weer eens deze gevonden, via allerlei haken en ogen aan de praat gekregen and still loving it. Ben met een potje gestart en zit onderhand weer eens in de '80-er jaren. (Start @ 1950, TTD), en hoewel random maps niet echt leuk zijn. (Ik had er eentje met een 3 farms op 1 scherm en de dichtstbijzijnde Factory 2.5 scherm verderop en de dichtstbijzijnde goederenstad nog eens 2 schermen verderop.), blijft het een enorm cooooool spel.
OpenTTDquote:Op donderdag 5 oktober 2006 16:51 schreef Gatenkaas het volgende:
Dit lijkt me aardig leuk, maar wat zou ik nu eigenlijk moeten downloaden?
Niet als de helft van je stuff verdwijnt voor je er bent.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:48 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Is juist goed die afstand! Grotere afstand =>meer winst!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |