Valt wel mee met de kosten... alleen als je nu een trein middnein de stad wilt laten stoppen is dat geen optiequote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:56 schreef allardh het volgende:
Of een gigatunnel onder de stad door. Kost wat, maar dan heb je ook wat.
En daar komt bij dat het irritant is met signalen. Een trein houdt dan de hele tunnel op. Tis wachten op de patch waarmee tunnels en bruggen ook signalen kunnen hebbenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:45 schreef Uncle het volgende:
[..]
Valt wel mee met de kosten... alleen als je nu een trein middnein de stad wilt laten stoppen is dat geen optie![]()
Gewoon die dingen naast elkaar zetten?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:42 schreef petre86 het volgende:
hoe maak je een busterminal? ( verschillende busstations bij elkaar) ?
ze hebben al wel een patch gemaakt waarmee er ook signalen op bruggen kunnen worden gebouwd alleen moet je dat er zelf in bouwen.., moeilijk moeilijkquote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:50 schreef MaxMark het volgende:
[..]
En daar komt bij dat het irritant is met signalen. Een trein houdt dan de hele tunnel op. Tis wachten op de patch waarmee tunnels en bruggen ook signalen kunnen hebben
Dan maak je toch gewoon zes tunnels naast mekaar (drie voor elke kant, nog duurderquote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:50 schreef MaxMark het volgende:
[..]
En daar komt bij dat het irritant is met signalen. Een trein houdt dan de hele tunnel op. Tis wachten op de patch waarmee tunnels en bruggen ook signalen kunnen hebben
Wie wat waar?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:12 schreef poehej het volgende:
[..]
ze hebben al wel een patch gemaakt waarmee er ook signalen op bruggen kunnen worden gebouwd alleen moet je dat er zelf in bouwen.., moeilijk moeilijk
Verdomme, wat een simpel, doch ingenieus ideequote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:40 schreef allardh het volgende:
[..]
Dan maak je toch gewoon zes tunnels naast mekaar (drie voor elke kant, nog duurder) en dan plaats je net zoals bij stations pre-signals.
en dit wil ik eerst zien voor ik het geloofquote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:12 schreef poehej het volgende:
[..]
ze hebben al wel een patch gemaakt waarmee er ook signalen op bruggen kunnen worden gebouwd alleen moet je dat er zelf in bouwen.., moeilijk moeilijk
Ik doe dat ook wel eensquote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:48 schreef MaxMark het volgende:
Verdomme, wat een simpel, doch ingenieus idee![]()
http://www.tt-forums.net/viewtopic.php?t=22850quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:56 schreef Merovingian het volgende:
en dit wil ik eerst zien voor ik het geloof
denk eerder stoere praatjes
Dan kan je weer geen station bouwen in het centrum van de stad.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 13:56 schreef allardh het volgende:
Of een gigatunnel onder de stad door. Kost wat, maar dan heb je ook wat.
wel als je de grond daar ook verlaagd, maarja... dan moet je ook gebouwen slopen?quote:Op woensdag 10 mei 2006 17:49 schreef cootje_1983 het volgende:
[..]
Dan kan je weer geen station bouwen in het centrum van de stad.
welke optie en waarvoor?quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:51 schreef WarPuppy het volgende:
[..]
wel als je de grond daar ook verlaagd, maarja... dan moet je ook gebouwen slopen?
of gewoon in OpenTTD een optie aanzetten !
ooowquote:Op donderdag 11 mei 2006 10:05 schreef WarPuppy het volgende:
[..]
Dat de gemeente niet meer kan zeiken
vertel mij dan eens welk optie dat is en hoe/waar ik die kan aanzetten?quote:Op woensdag 10 mei 2006 23:51 schreef WarPuppy het volgende:
[..]
wel als je de grond daar ook verlaagd, maarja... dan moet je ook gebouwen slopen?
of gewoon in OpenTTD een optie aanzetten !
Wooooo!! Aanpassen van productiewaarden for t3h win!quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:22 schreef maartena het volgende:
Er zit een optie in het cheat menu: CTRL+ALT+C - die heet "Magic Bulldozer".
Zet em wel weer uit als je klaar bent met bulldozen, want deze optie zorgt er namelijk ook voor dat industries gebulldozed kunnen worden door stedengroei, en het is een dure zaak als je zelf per ongeluk een mooie kolenmijn wegvaagt.
Ligt dat daaraanquote:Op donderdag 11 mei 2006 19:22 schreef maartena het volgende:
Zet em wel weer uit als je klaar bent met bulldozen, want deze optie zorgt er namelijk ook voor dat industries gebulldozed kunnen worden door stedengroei,
quote:Op donderdag 11 mei 2006 19:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Ligt dat daaraan![]()
Ik elke keer alle grond rondom de industries in bezit nemen zodat de stad er niet kan groeien![]()
i think the same, heb dit zo ongelooflijk veel gespeeld.. singleplayer en multiplayer. Mooi zo'n topic, downloaden die hap vanavondquote:Op dinsdag 16 mei 2006 13:23 schreef S-Two het volgende:Ik zie dat er heel veel fans zijn van dit spel. Vroeger het spel altijd heel veel gespeelt, en bedacht me net dat ik het weer eens wil gaan spelen
.
Dan moet ik me misschien maar eens gaan verdiepen in openttd. Uit gemakzucht (comptabiliteit met xp e.d.) zit ik eigenlijk Locomotion te spelenquote:Op dinsdag 16 mei 2006 17:44 schreef maartena het volgende:
Locomotion heb ik ook een tijdje gespeeld, maar heeft niet dezelfde speelkwaliteit als openttd. Wellicht heeft Locomotion mooiere tracks en treintjes, en zijn de graphics wat beter, qua kwaliteit is openttd toch echt beter.
OpenTTD werkt gewoon in XP hoor.... op hoge resolutie ook nog.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 18:28 schreef XxxPimxxX het volgende:
Dan moet ik me misschien maar eens gaan verdiepen in openttd. Uit gemakzucht (comptabiliteit met xp e.d.) zit ik eigenlijk Locomotion te spelen![]()
Locomotion is gewoon een schande t.o. de TT-fans.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 14:02 schreef XxxPimxxX het volgende:
Geen Locomotion fans hier?
Speelde ook altijd TTDX maar ben overgestapt bij het verschijnen van Locomotion
Je weet dat onze Chris Locomotion gemaakt heeft?quote:Op woensdag 17 mei 2006 14:07 schreef wienjo het volgende:
Locomotion heb ik ook een tijdje gespeelt om te "proberen" het is alleen niet de moeite waard..
Het spel is onnodig te ingewikkeld gemaakt, openttd is simpel maar complex, interface simpel maar je kunt het zo ingewikkeld als je zelf wilt maken met je netwerken die je aanmaakt. Oftewel hulde voor de makers (onze Chris) en de mensen die ons het openttd hebben geschonken
![]()
en locomotion... tja... proberen mee te liften op succes van een ander![]()
Denk maar niet dat ik hier op antwoordquote:Op woensdag 17 mei 2006 15:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Je weet dat onze Chris Locomotion gemaakt heeft?
Ik dacht: hij is zo lyrisch over Chris Sawyer, maar zo tegen Locomotion. Das ook raar, weet ie het vast nietquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:22 schreef wienjo het volgende:
[..]
Denk maar niet dat ik hier op antwoord![]()
Grappenmaker![]()
Ja, je zei in je vorige post dat de maker van Locomotion meelift op het succes van TT/Chris Sawyer... echt welquote:Op woensdag 17 mei 2006 20:22 schreef wienjo het volgende:
[..]
Denk maar niet dat ik hier op antwoord![]()
Grappenmaker![]()
Tres bienquote:Op zondag 28 mei 2006 20:34 schreef dennisdotcom het volgende:
Hier een screenshotje van mijn (bijna voltooide) intercity-netwerk.
[afbeelding].
issie al afgebouwd? is er al een maand om?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:31 schreef ThaRooP het volgende:
Weet iemand waarom die oil refinery niks doet terwijl ik wel olie aanlever:?
Doe ik iets verkeerd of vergeet ik iets in te stellen ofzo?
[afbeelding]
Dank!![]()
Heb je je vrachtauto's misschien de opdracht "Unload" of "En-Route" gegeven bij het refinery-station? Zoja, moet je dat ff uitzetten.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:31 schreef ThaRooP het volgende:
Weet iemand waarom die oil refinery niks doet terwijl ik wel olie aanlever:?
Doe ik iets verkeerd of vergeet ik iets in te stellen ofzo?
[afbeelding]
Dank!![]()
Oh ja, duhquote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:12 schreef WarPuppy het volgende:
misschien moet je de goods ook gaan vervoeren?
Tijd voor een nieuwe Maasvlaktequote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:17 schreef Saekerhett het volgende:
Check mijn Nederland-netwerk:
[afbeelding]
Het moet sowieso aangeven hoeveel goods er zijn gemaakt. Of je ze vervoert of niet.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:12 schreef WarPuppy het volgende:
misschien moet je de goods ook gaan vervoeren?
Thank you! Dit werkt.. Ik ben dus noob met dit spel dus ik moet ff kijken hoe het allemaal werkt, lijkt me wel leuk als alles goed gaat enzoquote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:55 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Heb je je vrachtauto's misschien de opdracht "Unload" of "En-Route" gegeven bij het refinery-station? Zoja, moet je dat ff uitzetten.
waar heb je die NL-map vandaan?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:17 schreef Saekerhett het volgende:
Check mijn Nederland-netwerk:
[afbeelding]
Hint: misschien zijn er liefhebbers die het op prijs zouden stellen als je je gesavede scenario online zet?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:17 schreef Saekerhett het volgende:
Check mijn Nederland-netwerk:
[afbeelding]
Maar ik ben echt benieuwd naar die volgebouwde stedenquote:Op maandag 5 juni 2006 18:17 schreef Saekerhett het volgende:
Scenario staat al ergens in de vorige topics... Het leukste is om het zelf in te vullen natuurlijk. Naast de basisspoorlijnen heb ik ook niet bestaande spoorlijnen aangelegd, vooral voor de lange mammoettreinen voor kolen, hout, graan en dat soort shit
Ik ook!quote:Op maandag 5 juni 2006 19:07 schreef Haarbalpasta het volgende:
[..]
Maar ik ben echt benieuwd naar die volgebouwde steden!!!
Ja, ik snap dat van die volgebouwde steden niet zo...wat is daar nou speciaal aan?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:42 schreef petre86 het volgende:
[..]
omdattie nogsteeds benieuwd is natuurlijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |