Ja maar, ja maar....hier voert de liefde de boventoon.....geinspireerd door het weerquote:Op dinsdag 25 april 2006 10:25 schreef SCH het volgende:
Laat me nou even man - ik kan weer even om me heen slaan![]()
quote:Op dinsdag 25 april 2006 10:27 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar....hier voert de liefde de boventoon.....geinspireerd door het weer
Wauw, is dat even snel veranderd in een paar dagenquote:Op dinsdag 25 april 2006 10:27 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar....hier voert de liefde de boventoon.....geinspireerd door het weer
sinds afgelopen zondag schijnt het ineens ook een stuk beter te gaan met een hoop mensen, al zou ik daar niet precies de oorzaak van kunnen vertellenquote:Op dinsdag 25 april 2006 10:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Wauw, is dat even snel veranderd in een paar dagen![]()
Was wel blij even off-line te zijn wat dat betreft. Kreeg alleen sms-jes van een vochtige Groningsequote:Op dinsdag 25 april 2006 10:36 schreef Bjoro het volgende:
[..]
sinds afgelopen zondag schijnt het ineens ook een stuk beter te gaan met een hoop mensen, al zou ik daar niet precies de oorzaak van kunnen vertellen![]()
gebruik hem maar niet te lang, straks gaat hij stuk!quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:07 schreef Vom het volgende:
Mgguh Hools
Mijn internet doet het al 5 minuten![]()
Ik zit er over te denken mijn gesprekken met de helpdesk te publiceren, ze waren bij vlagen hilarisch en stuiterden tussen scheldpartijen, liefdesverklaringen maar meestal een soort Startrek meets Flintstonequote:Op dinsdag 25 april 2006 11:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
gebruik hem maar niet te lang, straks gaat hij stuk!
klinkt goedquote:Op dinsdag 25 april 2006 11:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik zit er over te denken mijn gesprekken met de helpdesk te publiceren, ze waren bij vlagen hilarisch en stuiterden tussen scheldpartijen, liefdesverklaringen maar meestal een soort Startrek meets Flintstone
waarbij jij natuurlijk de Dr Spock uithing ?quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:16 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik zit er over te denken mijn gesprekken met de helpdesk te publiceren, ze waren bij vlagen hilarisch en stuiterden tussen scheldpartijen, liefdesverklaringen maar meestal een soort Startrek meets Flintstone
Queen zal wel weer op 1 komen (as usual)quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:37 schreef Againzender het volgende:
we kunnen weer eens stemmen voor een 80's request lijst bij 3FM
quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Een fijne gezegende gruwelijke goeiemorgen allemaal!
Zullen we massaal gaan stemmen op Bertus Staigerpaip?quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:43 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Queen zal wel weer op 1 komen (as usual)![]()
nooit eens een verrassing in dat soort lijsten !
ff een topic aanmaken in MUZ....beinvloed hier de 80's request lijst !quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:44 schreef Suijk het volgende:
[..]
Zullen we massaal gaan stemmen op Bertus Staigerpaip?
Ik wel.quote:Op dinsdag 25 april 2006 09:31 schreef SCH het volgende:
Ik ben er niet DS - jij wel
bij 3FM is het meestal The Cure of U2 dacht ik.quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:43 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zie trouwens dat Queen slechts 2x in de lijst staat op 31 en 67 ofzoquote:Op dinsdag 25 april 2006 11:43 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Speciaal voor jou, omdat je weer terug bent.quote:
en wie zullen we gaan pushen? het moet natuurlij wel een goed, maar ernstig ondergewaardeerd nummer, zijn.quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:50 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Speciaal voor jou, omdat je weer terug bent.
Zo massaal zo'n lijst beinvloeden lijkt me tof, alleen vrees ik dat niet iedereen mee wil doen.
lijkt me ook mooi inderdaad...heel fok stemmen en dan komt dat nr ineens in de top 10 !!quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
en wie zullen we gaan pushen? het moet natuurlij wel een goed, maar ernstig ondergewaardeerd nummer, zijn.
quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:00 schreef Bjoro het volgende:
Het mooie zou zijn een nummer dat juist helemaal niet zo goed is...zoiets als "Love me jsut a little bit more" van de Dolly Dots, ofzo iets !
hoe vaak kun je op persoonlijke titel een inzending doen ?quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:04 schreef -Vaduz- het volgende:
Vind ik geweldig Bjoor, maar krijgen je MUZ'ers daarmee mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |