hahhaquote:Op zaterdag 29 april 2006 15:20 schreef fanneke het volgende:
[..]
![]()
smerige anti-voetballer. type keane![]()
kunnen we missen als kiespijn
Allan Hansen: "With Rooney England has a great chance of winning the Worldcup, without Rooney there's a chance"quote:Op zaterdag 29 april 2006 16:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
op zich wel... Engeland MET Rooney is Engeland MET een extra Heethoofd... Rooney breekt Engeland op...door zijn agressiviteit...Zonder Rooney kan Engeland verder komen.
quote:Op zondag 30 april 2006 19:19 schreef fanneke het volgende:
Ben ik een keertje voor dat kut Bolton en verliezen ze![]()
My thoughts.quote:Op zondag 30 april 2006 19:19 schreef fanneke het volgende:
Ben ik een keertje voor dat kut Bolton en verliezen ze![]()
He's fat,he's round,he bounces on the ground,Martin Jol,Martin Jol...quote:Op zondag 30 april 2006 19:49 schreef Ludacriss het volgende:
Hes got no hair but we dont care Martin Martin Jol!!!!
Yepz dat is inderdaad Martin Jol. Fantastische vent !quote:Op zondag 30 april 2006 19:53 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
He's fat,he's round,he bounces on the ground,Martin Jol,Martin Jol...
Gezien het spelersbudget is het een schande dat Birmingham gedegradeerd is.quote:Op zaterdag 29 april 2006 18:22 schreef Barnet_Bee het volgende:
Yes, Pompey blijft erin. Vooral mooi voor die misselijke Steve Bruce.
Ik eik welquote:Op zondag 30 april 2006 20:03 schreef Gunner het volgende:
ik snap niet dat je er een harde plasser van krijgt dat je nu vierde staat
Waarom niet? Die 4e plek voelt voor jou toch als een kampioenschap omdat je iig boven het grote boze broertje staat?quote:
Omdat het zo logisch is dat je boven de grote broer eindigd en UEFA Cup haalt?quote:
Nee hoor. Seizoen is gewoon nog niet voorbij en als Arsenal wint tegen Barca gaan we alsnog geen vCL spelen. De 4de plek kan ons zo goed als zeker bijna niet meer ontglippen maar ben realistisch met de CL finale nog inzicht en mijn harde plasser komt eventueel later wel als alles is gespeelt.quote:Op zondag 30 april 2006 20:25 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Omdat het zo logisch is dat je boven de grote broer eindigd en UEFA Cup haalt?
Is dat zo? Geeft de vierde plek geen recht op vCL als Arsenal de Europacup wint? Vorig jaar was dat met Everton namelijk niet zo.quote:Op zondag 30 april 2006 20:29 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Nee hoor. Seizoen is gewoon nog niet voorbij en als Arsenal wint tegen Barca gaan we alsnog geen vCL spelen. De 4de plek kan ons zo goed als zeker bijna niet meer ontglippen maar ben realistisch met de CL finale nog inzicht en mijn harde plasser komt eventueel later wel als alles is gespeelt.
Regels zijn aangepast met ingang van dit seizoen om dat gezeik van vorig jaar te voorkomen.quote:Op zondag 30 april 2006 20:33 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Is dat zo? Geeft de vierde plek geen recht op vCL als Arsenal de Europacup wint? Vorig jaar was dat met Everton namelijk niet zo.
Zou wel buitengewoon zuur voor Tottenham zijn.quote:Op zondag 30 april 2006 20:35 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Regels zijn aangepast met ingang van dit seizoen om dat gezeik van vorig jaar te voorkomen.
Hup Barca dusquote:Op zondag 30 april 2006 20:38 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zou wel buitengewoon zuur voor Tottenham zijn.
Het maakt mij persoonlijk niks uit, ik heb een lichte sympathie voor Everton sinds ze in een grijs verleden Fortuna Sittard uitgeschakeld hebben in de Europacup, voor de rest ben ik redelijk neutraal wat betreft Engelse clubs.quote:
Mooi toch?quote:Op zondag 30 april 2006 20:38 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Zou wel buitengewoon zuur voor Tottenham zijn.
Ik ben ook redelijk neutraal qua Engelse clubs, maar niet wat Spaanse clubs betreft.quote:Op zondag 30 april 2006 20:53 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het maakt mij persoonlijk niks uit, ik heb een lichte sympathie voor Everton sinds ze in een grijs verleden Fortuna Sittard uitgeschakeld hebben in de Europacup, voor de rest ben ik redelijk neutraal wat betreft Engelse clubs.
Ik vind Portsmouth juist één van de minst aansprekende clubs in de Premier League.quote:Op zondag 30 april 2006 21:07 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb in Engeland gewoon een paar clubs waar ik sympathie voor heb.
Een paar die ik niet moet en een paar waar het me geen flikker bij boeit wat ze doen.
Maar de laatste maanden is het gewoon Pompeyen de rest kan een beetje stikken
Sowieso "Hup Barca", want dan mag Celtic rechtstreeks de CL in en hoeven ze geen voorronde te spelen in oorden als Bratislavaquote:
Pompey vind ik een van de leukste clubs in de PL; fanatiek publiek, geil stadion en leuke tradities. Ben blij dat ze erin zijn gebleven.quote:Op zondag 30 april 2006 21:09 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik vind Portsmouth juist één van de minst aansprekende clubs in de Premier League.
en als Arsenal wint niet? Hoezo dan?quote:Op zondag 30 april 2006 21:55 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Sowieso "Hup Barca", want dan mag Celtic rechtstreeks de CL in en hoeven ze geen voorronde te spelen in oorden als Bratislava![]()
Ze hebben inderdaad een fanatiek publiek, maar ik zou liever een club als de Wolves in de Premier League zien.quote:Op zondag 30 april 2006 21:57 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Pompey vind ik een van de leukste clubs in de PL; fanatiek publiek, geil stadion en leuke tradities. Ben blij dat ze erin zijn gebleven.
Steve Bruce, what's the score?![]()
Dat heeft met de plaatsing te maken van de diverse team. Arsenal heeft meer punten gehaald dan Celtic en zou dan wel geplaatst zijn. Tottenham heeft dat niet en daarom schuift Celtic dan op en is Tottenham ongeplaatst.quote:Op zondag 30 april 2006 21:57 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
en als Arsenal wint niet? Hoezo dan?
Ok, dat zou balen zijn. Des te meer reden om Ronaldinho aan te juichen.quote:Op zondag 30 april 2006 22:32 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Dat heeft met de plaatsing te maken van de diverse team. Arsenal heeft meer punten gehaald dan Celtic en zou dan wel geplaatst zijn. Tottenham heeft dat niet en daarom schuift Celtic dan op en is Tottenham ongeplaatst.
Bedankt voor de tip!quote:Op zondag 30 april 2006 23:58 schreef Ludacriss het volgende:
Blegh.... waar blijft MOTD. Nog steeds dat snooker bezig
ik ben eigenlijk geen Barca-fan, maar nood breekt wetten.quote:Op zondag 30 april 2006 23:40 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Ok, dat zou balen zijn. Des te meer reden om Ronaldinho aan te juichen.
Is logisch,iedereen heeft meer punten dan die nep-Schotten.quote:Op zondag 30 april 2006 22:32 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Dat heeft met de plaatsing te maken van de diverse team. Arsenal heeft meer punten gehaald dan Celtic en zou dan wel geplaatst zijn. Tottenham heeft dat niet en daarom schuift Celtic dan op en is Tottenham ongeplaatst.
Barca. Barca, Barca!!!!!!!!quote:Op maandag 1 mei 2006 02:05 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Is logisch,iedereen heeft meer punten dan die nep-Schotten.
Rangers zijn pas de nep-schotten daar met hun wannabe Engeland.quote:Op maandag 1 mei 2006 02:05 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Is logisch,iedereen heeft meer punten dan die nep-Schotten.
Never a dull momentquote:Op maandag 1 mei 2006 14:03 schreef stevengerrard het volgende:
- Een bedankje voor de reisorganisatie is op z'n plaats vanwege de spannende momenten gedurende de dagen![]()
![]()
inderdaagd: "quote:Op maandag 1 mei 2006 14:03 schreef stevengerrard het volgende:
- En wat zijn die gasten groot..ik lijkt wel een smurf op de foto![]()
Hup Barca.quote:Op maandag 1 mei 2006 11:35 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Maar ik weet dat je het mij wel gunt
Dat was het zekerquote:
quote:Op maandag 1 mei 2006 15:13 schreef stevengerrard het volgende:
hhahhahahaha
Ik neem aan dat volgend seizoen al 1 persoon bekend is die meegaat
Heerlijk gevoel - zo in je eentje te razen tegen een uitvak - dat verbaasd je aanstaart en dan weer met het hele vak terug zingt.quote:
ik zal naar je zwaaienquote:Op maandag 1 mei 2006 20:37 schreef Doc het volgende:
[..]
Heerlijk gevoel - zo in je eentje te razen tegen een uitvak - dat verbaasd je aanstaart en dan weer met het hele vak terug zingt.
Op het Amsterdam toernooi in de zomer wil ik in het vak naast de SCUM supporter![]()
De eerste helft speelde Chelsea met een totaal onsamenhangend team en de tweede helft had Blackburn mazzel dat het niet minstens een gelijkspel werd.quote:Op woensdag 3 mei 2006 01:17 schreef TimoBasso het volgende:
Rovers Giant Killer f*ck yeah!!![]()
Wat een top seizoen![]()
Winnen van Scum en Chelsea in een seizoen..quote:Op woensdag 3 mei 2006 01:21 schreef APK het volgende:
[..]
De eerste helft speelde Chelsea met een totaal onsamenhangend team en de tweede helft had Blackburn mazzel dat het niet minstens een gelijkspel werd.
Maar leuk dat ze Europa ingaan.
Ga je daar nog heen?quote:Op woensdag 3 mei 2006 01:51 schreef Erasmusch het volgende:
Ook niet als er gewonnen wordt in ehv?
Nope,volgens mij is die regel er nooit geweest als ik me niet vergis,correct me if I am wrong.quote:Op woensdag 3 mei 2006 01:51 schreef Erasmusch het volgende:
Ook niet als er gewonnen wordt in ehv?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |