Dat was het zekerquote:
quote:Op maandag 1 mei 2006 15:13 schreef stevengerrard het volgende:
hhahhahahaha
Ik neem aan dat volgend seizoen al 1 persoon bekend is die meegaat
Heerlijk gevoel - zo in je eentje te razen tegen een uitvak - dat verbaasd je aanstaart en dan weer met het hele vak terug zingt.quote:
ik zal naar je zwaaienquote:Op maandag 1 mei 2006 20:37 schreef Doc het volgende:
[..]
Heerlijk gevoel - zo in je eentje te razen tegen een uitvak - dat verbaasd je aanstaart en dan weer met het hele vak terug zingt.
Op het Amsterdam toernooi in de zomer wil ik in het vak naast de SCUM supporter![]()
De eerste helft speelde Chelsea met een totaal onsamenhangend team en de tweede helft had Blackburn mazzel dat het niet minstens een gelijkspel werd.quote:Op woensdag 3 mei 2006 01:17 schreef TimoBasso het volgende:
Rovers Giant Killer f*ck yeah!!![]()
Wat een top seizoen![]()
Winnen van Scum en Chelsea in een seizoen..quote:Op woensdag 3 mei 2006 01:21 schreef APK het volgende:
[..]
De eerste helft speelde Chelsea met een totaal onsamenhangend team en de tweede helft had Blackburn mazzel dat het niet minstens een gelijkspel werd.
Maar leuk dat ze Europa ingaan.
Ga je daar nog heen?quote:Op woensdag 3 mei 2006 01:51 schreef Erasmusch het volgende:
Ook niet als er gewonnen wordt in ehv?
Nope,volgens mij is die regel er nooit geweest als ik me niet vergis,correct me if I am wrong.quote:Op woensdag 3 mei 2006 01:51 schreef Erasmusch het volgende:
Ook niet als er gewonnen wordt in ehv?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |