Da's alleen voor nerds...quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:23 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ohnee je gaat die vista beta proberen
quote:Olé olé FC Groningen olé
Olé olé FC Groningen olé
Laat ons weer eens juichen
FC FC Groningen.
Laat ons weer eens brullen
FC FC Groningen.
Groningers van het Hogeland,
Friezen langs de waterkant,
Drenthen van het vlakke land,
reikt elkander nu de hand.
FC FC Groningen.
FC FC Groningen.
Zondags staan we langs de lijn.
Niemand krijgt het Noorden klein.
FC FC Groningen.
FC FC Groningen.
Op het einde van ´t seizoen
zijn we dan geen kampioen.
Nou , dat zien we dan wel weer,
want we doen het nog een keer.
FC FC Groningen.
FC FC Groningen.
Precies !quote:
Neuh, gewoon XP. Vista kan me weinig boeien.quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:23 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ohnee je gaat die vista beta proberen
Wat is er dan vers aan ?quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:32 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Neuh, gewoon XP. Vista kan me weinig boeien.
Nope ik ben nog wel ff a/h kijken of ik kaarten kan regelen voor volgende week woensdag...quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:34 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wel eens in de Euroborg geweest? Ik ga volgend seizoen wel een keer kijken, ziet er vet uit.
Hij bedoelt een verse installatie...quote:
oh okay ! Waarom PP ?quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:47 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Hij bedoelt een verse installatie...
Nederlands is niet voor iedereen weggelegd blijkbaar [14.gif]
quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:57 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Omdat 't kreng zo labiel als Mien Dobbelsteen was.
Instabiele installaties van Windows ontstaan alleen door incapabele gebruikers...quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:57 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Omdat 't kreng zo labiel als Mien Dobbelsteen was.
Wat moet jij in hemelsnaam met dat soort onzin?quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:58 schreef paarse_paashaas het volgende:
Alleen ben ik vergeten m'n adobe kleuren instellingen te back-uppen, dus die kan ik nu opnieuw gaan kalibreren.
Interessant doen...quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:59 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wat moet jij in hemelsnaam met dat soort onzin?
dat heb je nodig met brakke monitors en slechte videokaartenquote:Op dinsdag 25 april 2006 23:59 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Omdat Acer bedacht heeft dat het leuk is om de ouwe-nieuwe lay-out compleet verkut weer te geven qua kleur.quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:59 schreef Zwansen het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 april 2006 00:02 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Omdat Acer bedacht heeft dat het leuk is om de ouwe-nieuwe lay-out compleet verkut weer te geven qua kleur.
Dus dan zit ik tegen een roze/geel tint aan te kijken i.p.v geel/wit. Daarom moet ik die zooi bijstellen.
Wat heeft dat met adobe te maken dan? Regelt Firefox of IE dat niet zelf?quote:Op woensdag 26 april 2006 00:02 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Omdat Acer bedacht heeft dat het leuk is om de ouwe-nieuwe lay-out compleet verkut weer te geven qua kleur.
Dus dan zit ik tegen een roze/geel tint aan te kijken i.p.v geel/wit. Daarom moet ik die zooi bijstellen.
n00bquote:Op woensdag 26 april 2006 00:03 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wat heeft dat met adobe te maken dan? Regelt Firefox of IE dat niet zelf?
Adobe heeft een heel mooi programma bij photoshop geleverd waarmee je de standaard windowsquote:Op woensdag 26 april 2006 00:03 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wat heeft dat met adobe te maken dan? Regelt Firefox of IE dat niet zelf?
nerdquote:Op woensdag 26 april 2006 00:05 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Adobe heeft een heel mooi programma bij photoshop geleverd waarmee je de standaard windows
gamma en RGB waarden volledig naar eigen inzicht kan veranderen. En dat programma laad die instellingen dan ook iedere keer dat je windows opstart.
En die instellingen kan je dus opslaan in een profiel. een profiel dat ik dus niet op m'n andere harde schijf gezet heb..
Ja hoi.quote:Op woensdag 26 april 2006 00:08 schreef Querk het volgende:
Yooooooooooooo!!!
Doen we dat niet dan ?quote:Op woensdag 26 april 2006 00:09 schreef Querk het volgende:
ik sta nog wel op de foto dus ik wil ook begroet worden
Ja ! Hoi.quote:
dat wil je zeker wel !quote:Op woensdag 26 april 2006 00:15 schreef Nouk het volgende:
Ik wil zoveel. Ik kan het wel de hele dag hebben over wat ik niet allemaal wil.
quote:Op woensdag 26 april 2006 00:17 schreef Querk het volgende:
pokke systeem
Querk is het...Ja, hier is alles goed! Maarre ik ga nu wel pitten.. Morgen een presentatie over AS II stoornissen............................quote:Op woensdag 26 april 2006 00:19 schreef Bosbeetle het volgende:
Hoe is het in nimwegen querck ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |