Goed bezigquote:Op dinsdag 25 april 2006 19:12 schreef sXe het volgende:
ik zag het op de site van MEtropool staan. Even doorgegeven en toen heeft Marco erachteraan gebeld
Maar het scheelt vast dat we die jongens kennen
Inderdaadquote:Op dinsdag 25 april 2006 19:22 schreef sXe het volgende:
ja da's nog wel steeds de planning. Maar we hebben nog geen nieuw album uit. En Anathema ook niet echt...
quote:
gaaf!quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:36 schreef Bosbeetle het volgende:ik heb net 3 TMCM boek(en)(jes) besteld
! zonder verzendskosten met korting
quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:36 schreef sXe het volgende:
voor een kratje bier en 50 euro zijn we van de partij!
Daar komen we wel uitquote:
Ik dacht new york maar dat weet ik niet zeker.quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:39 schreef sXe het volgende:
waar woont die Shannon Wheeler eigenlijk?
californiequote:He started cartooning in the late 80's while studying architecture at UC Berkeley.
hmm toch niet eens even zoeken waar die flippo woont !quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:43 schreef sXe het volgende:
want dat is bij jou om de hoek, whehe
Kijk tom waitsquote:What kind of music do you listen to?
SHANNON: You played Tom Waits just before we went on, and I like him a lot. Brian Eno, Cowboy Junkies, They Might Be Giants, old Ska stuff - I know there's been a new movement...
zo vallen alle stukjes op hun plaats!quote:
Exact koffie en tom waits eindelijk 'united'quote:
quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:09 schreef sXe het volgende:
Nou we het toch over koffie hebben: tijd voor thee!
Nee koffiequote:
vast wel maar het lijkt me goorquote:Op dinsdag 25 april 2006 20:20 schreef sXe het volgende:
is er trouwens ook mint-koffie?
niet geprobeerdquote:Op dinsdag 25 april 2006 20:23 schreef sXe het volgende:
niks lekkers bij?
quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:27 schreef sXe het volgende:
Vandaag alweer 2 kopjes koffie gehad, zit nu ongeveer wel aan m'n tax want anders wordt ik helemaal hyper
nouja ik heb hier zat dagen gehad met maar 1 kopje valt nog mee dusquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:12 schreef sXe het volgende:
whehe, koude koffie. Dan ben je wel verslaafd ja
wippende mannenquote:
dat zat in de reclame wip-wappende mannenquote:
Die was op tv toen ik nog in het nederlandse wasquote:
nee hoor ik raad uitzending gemist aanquote:Op dinsdag 25 april 2006 22:01 schreef sXe het volgende:
*toch maar weer meer tv moet gaan kijken
quote:
ohnee je gaat die vista beta proberenquote:Op dinsdag 25 april 2006 23:04 schreef paarse_paashaas het volgende:
Ah, een verse windows..
moet ik al die zooi weer installeren en instellen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |