Hoofdprijsquote:Op dinsdag 25 april 2006 23:01 schreef Dark_Killah het volgende:
1000 toch?
quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:02 schreef NiteSpeed het volgende:
Zitten er? Bedoel je niet zit er?
quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:02 schreef NiteSpeed het volgende:
Zitten er? Bedoel je niet zit er?
Ja eigelijk welquote:Op dinsdag 25 april 2006 23:05 schreef Keramiekplaatser het volgende:
Laten we eerlijk zijn, je hebt dit topic geopend om ons die breezah hoer te laten zien toch?
quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:05 schreef Keramiekplaatser het volgende:
Laten we eerlijk zijn, je hebt dit topic geopend om ons die breezah hoer te laten zien toch?
T gaat er toch om dat 1000 gram er niet bij staat, vmbo-boiiiquote:Op dinsdag 25 april 2006 23:05 schreef NiteSpeed het volgende:
Ja hallo.
Hoeveel liter zitten er in een glas? Dat klinkt toch ook niet. Volgens mij zitten er VMBO-dropouts bij MSN Nederland te werken. Pffom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies./Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
2 fouten in een van de meest simpele vragen ter wereld, dat kan toch nietquote:Op dinsdag 25 april 2006 23:06 schreef Slicky het volgende:
[..]
T gaat er toch om dat 1000 gram er niet bij staat, vmbo-boiiiom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
my thoughts exactlyquote:Op dinsdag 25 april 2006 23:08 schreef Tafkahs het volgende:
wie is dat kippetje?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hij vroeg erom.quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:08 schreef Tafkahs het volgende:
wie is dat kippetje?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop