Wat natuurlijk niet betekent dat je hier niet mee mag juichenquote:Op maandag 24 april 2006 23:32 schreef NeoPhythe het volgende:
oh kut , ik bne geen vrouw :/
quote:Op maandag 24 april 2006 23:32 schreef NeoPhythe het volgende:
oh kut , ik bne geen vrouw :/
Jaloers?quote:Op maandag 24 april 2006 23:39 schreef Salvad0R het volgende:
*heeft medelijden.
Je zou maar uit je geslachtsorgaan bloeden. Damn .
Heerlijk! Ik wou dat ik iedere dag kon bloeden, voelen dat ik een vrouw ben!quote:Op maandag 24 april 2006 23:39 schreef Salvad0R het volgende:
*heeft medelijden.
Je zou maar uit je geslachtsorgaan bloeden. Damn .
quote:
Nee.quote:Op maandag 24 april 2006 23:33 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Is dit een soort van "ik aanbid Yvonne-topique"?Zo ja! Gooooed!..
Bonk!quote:Op maandag 24 april 2006 23:45 schreef Markster het volgende:
bonkjes?
Je komt ze vooral tegen als je 's morgens nog volkomen slaperig een weg zoekt naar het toiletquote:
Oh, ik niet. Ik zie ze altijd aan m'n verse volgezogen tampon hangen. Zo mooiquote:Op maandag 24 april 2006 23:47 schreef Vava het volgende:
[..]
Je komt ze vooral tegen als je 's morgens nog volkomen slaperig een weg zoekt naar het toilet![]()
Da's pessimistisch en dat mag niet hierquote:Op maandag 24 april 2006 23:49 schreef Markster het volgende:
Misselijkmakend.
Dan moet je een volgend keer niet een nieuwe tampon nemen voor je gaat slapen, dan kan je ze de volgende morgen op de vloer bewonderenquote:Op maandag 24 april 2006 23:49 schreef Shirley het volgende:
[..]
Oh, ik niet. Ik zie ze altijd aan m'n verse volgezogen tampon hangen. Zo mooi
Ah, alleen is het jammer van m'n slipjes en bed dan. Want hoezeer ik ook van het maandelijkse bloeden hou, m'n bedje moet schoon blijven.quote:Op maandag 24 april 2006 23:51 schreef Vava het volgende:
[..]
Dan moet je een volgend keer niet een nieuwe tampon nemen voor je gaat slapen, dan kan je ze de volgende morgen op de vloer bewonderen![]()
![]()
Klinkt geweldig!quote:Op maandag 24 april 2006 23:47 schreef Vava het volgende:
[..]
Je komt ze vooral tegen als je 's morgens nog volkomen slaperig een weg zoekt naar het toilet![]()
Pijnquote:Op maandag 24 april 2006 23:53 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
kan wel, maar dan wordt het te ziek en pijnlijk
niet jaloers, maar wil wel begrip tonen![]()
Oh joepie!quote:Op maandag 24 april 2006 23:47 schreef Vava het volgende:
En als je dan terug loopt, dan liggen ze op de vloer zo lief naar je te lachen
Niks beters dan een bleek koppie door ijzertekort terwijl je iedereen verrot scheldt.quote:Op maandag 24 april 2006 23:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Euhm, gadver.
En grappig lopen doen terwijl je elke week halfdood bloedt met 21 moodswings is niet grappig.
Gewoon gedurende de nacht zo'n afzichtelijk stuk maandverband in je slipje plakkenquote:Op maandag 24 april 2006 23:54 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ah, alleen is het jammer van m'n slipjes en bed dan. Want hoezeer ik ook van het maandelijkse bloeden hou, m'n bedje moet schoon blijven.
Elke weekquote:Op maandag 24 april 2006 23:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Euhm, gadver.
En grappig lopen doen terwijl je elke week halfdood bloedt met 21 moodswings is niet grappig.
Aaaaah gelukkig, je overleeft hetquote:Op maandag 24 april 2006 23:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]. Ik bedoel een week per maand
.
Dat 5 dagen bloeden en het overlevenquote:Op dinsdag 25 april 2006 00:01 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Whooo. En dan vergeten wanneer je datum is, 'snachts ongesteld worden en dan 'sochtens vroeg de verassing aantreffen!![]()
5 dagen bloeden enmaar
niet
dood
gaan!
Oh ja! Normaal gebruik ik die dingen nooit, maar voor het aangezicht wel een goed idee! Oh, was ik nu maar vast ongesteld, dan kon ik het meteen uitproberen en morgenochtend tegen rode bonkjes aankijken.quote:Op maandag 24 april 2006 23:56 schreef Vava het volgende:
[..]
Gewoon gedurende de nacht zo'n afzichtelijk stuk maandverband in je slipje plakken![]()
Die regel heb ik nog maar kort geleden ingevoerd, ik wil optimaal genieten van de splashesquote:Op dinsdag 25 april 2006 00:02 schreef Shirley het volgende:
[..]
Oh ja! Normaal gebruik ik die dingen nooit, maar voor het aangezicht wel een goed idee! Oh, was ik nu maar vast ongesteld, dan kon ik het meteen uitproberen en morgenochtend tegen rode bonkjes aankijken.
Wij zijn superieurquote:Op dinsdag 25 april 2006 00:02 schreef Vava het volgende:
[..]
Dat 5 dagen bloeden en het overlevendat kunnen alleen vrouwen
![]()
![]()
Splashes!quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:03 schreef Vava het volgende:
[..]
Die regel heb ik nog maar kort geleden ingevoerd, ik wil optimaal genieten van de splashes![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:12 schreef Shirley het volgende:
Ode aan de menstruatie
Gerommel in m'n buik, een flinke steek
Eindelijk is het zover, de rooie feestweek!
Weken heb ik er op gewacht en nu is het moment daar
De eerste druppels komen, m'n tampons liggen al klaar.
Niks mooiers dan een tampon vol slierten en bonken,
Het liefst wil ik met m'n volgezogen tampon gaan pronken.
Lekker PMSen, janken, bitchen en klagen
En ondertussen kilo's chocolade erdoorheen jagen
Ik vind het heerlijk, die maandelijkse pukkels
En de mensen die niet tegen menstruatie kunnen zijn gewoon sukkels!
Ja, dieptriest. Vooral als ik bruin zie, want dan weet ik dat ik het echt kan vergeten.quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:15 schreef Vava het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben jij ook altijd zo triest als de tampons niet meer zo snel vullende laatste dagen moet je moeite doen om wat rode plekjes op dat ding te krijgen
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:18 schreef Nouk het volgende:
Wat een prachtig gedicht Shir, Hulde!.
Ik wist al dat je het goed kon, maar je overtreft jezelf iedere keer weer!
Vaak ben ik zo geil als boter, maar ik deel mijn bloed met niemand! Dus gewoon een weekje seksloos.quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:19 schreef Weekender het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de hormonen tijdens de menstruatie? Wel of geen sex als het aan jullie (dames) ligt? Een echte zeeman bevaart ook de rode zee!!!!
Ja dat bruin is echt geen goed tekenquote:Op dinsdag 25 april 2006 00:17 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, dieptriest. Vooral als ik bruin zie, want dan weet ik dat ik het echt kan vergeten.
Joh! Medelij!! Leg je nooit de hand aan jezelf dan?quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:20 schreef Shirley het volgende:
[..]
Vaak ben ik zo geil als boter, maar ik deel mijn bloed met niemand! Dus gewoon een weekje seksloos.
Dan mag je fijn de echte Rode Zee op, gespleten en wel om er doorheen te kunnen lopenquote:Op dinsdag 25 april 2006 00:19 schreef Weekender het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de hormonen tijdens de menstruatie? Wel of geen sex als het aan jullie (dames) ligt? Een echte zeeman bevaart ook de rode zee!!!!
Daar draait het in dit topic niet om.quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:22 schreef Weekender het volgende:
[..]
Joh! Medelij!! Leg je nooit de hand aan jezelf dan?![]()
Ah! Een bijbel kenner!?quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:23 schreef Vava het volgende:
[..]
Dan mag je fijn de echte Rode Zee op, gespleten en wel om er doorheen te kunnen lopen![]()
Ik geloof dat ik het inmiddels over religie heb!quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:24 schreef Shirley het volgende:
[..]
Daar draait het in dit topic niet om.
Bloedende dozen met sliertjes en bonkjes! Daar gaat het over!quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:26 schreef Weekender het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik het inmiddels over religie heb!![]()
Klingt als groentensoep (volgens nieuwe spelling!)quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:27 schreef Shirley het volgende:
[..]
Bloedende dozen met sliertjes en bonkjes! Daar gaat het over!
Het ziet eruit als tomatensoep.quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:29 schreef Weekender het volgende:
[..]
Klingt als groentensoep (volgens nieuwe spelling!)
quote:
Optimistisch??? Oké!!! Biertje dan maar!!!quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:34 schreef Vava het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
praten is streng verboden bij HINTS
maar vooruit, omdat we hier optimistisch zijn mag het
![]()
Bah!quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:38 schreef Weekender het volgende:
[..]
Optimistisch??? Oké!!! Biertje dan maar!!!![]()
ROOD wijntje dan maar?quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:45 schreef Vava het volgende:
[..]
Bah!bier
![]()
O wachtoptimistisch
Bier, dat smaakt me niet zo
En dan een tampon in de fles hangenquote:
Is voor mij ook beter denk ik! Zonder die volgezogen tampons danquote:Op dinsdag 25 april 2006 00:51 schreef Shirley het volgende:
Ik ga slapen zo. Dromen over volgezogen tampons.Dus ik zwaai vast gedag.
O heerlijkquote:Op dinsdag 25 april 2006 00:51 schreef Shirley het volgende:
Ik ga slapen zo. Dromen over volgezogen tampons.Dus ik zwaai vast gedag.
Ik ben niet gek, ik hou er gewoon van!quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:54 schreef Weekender het volgende:
[..]
Is voor mij ook beter denk ik! Zonder die volgezogen tampons dan! Zwaai zwaai! Gek meisje!
![]()
Uhm ja bij jou thuis ja!quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:54 schreef Vava het volgende:
[..]
En dan een tampon in de fles hangenmag ik morgen dan ook die tampon aan het touwtje om mijn vinger laten slingeren? En dan los laten schieten zodat hij zo schattig aan het plafond blijft hangen
![]()
En ik hou van spek met eieren!quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:55 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik ben niet gek, ik hou er gewoon van!
Een verse tampon en dan morgen beneden komen en ontdekken dat de fles leeg is en de tampon volquote:
Dan kun je de tampon uitzuigen!quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:57 schreef Vava het volgende:
[..]
Een verse tampon en dan morgen beneden komen en ontdekken dat de fles leeg is en de tampon vol![]()
![]()
![]()
Geeft toch minder reacties dan dat er "vrouw" in de titel voorkomt!quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:57 schreef Shirley het volgende:
[..]
Open dan je eigen spek met eieren topic en doe er blij over!
Nee, want als je dat doet, gaat de pluis in je mond zitten. Dat raakt dan los. Dat voelt niet lekker in je mond.quote:Op dinsdag 25 april 2006 01:00 schreef Weekender het volgende:
[..]
Je kunt er ook lekker op gaan sabbelen!
Ervaring dus?quote:Op dinsdag 25 april 2006 01:02 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nee, want als je dat doet, gaat de pluis in je mond zitten. Dat raakt dan los. Dat voelt niet lekker in je mond.
Ja, al absorbeert jus d'orange minder goed. Maar de stukje vruchtvlees erin, lijken weer op de bonkjes en sliertjes, dus een beetje lijkt het op menstruatie!quote:
Probeer dan toch die tomatensoep nog eens!quote:Op dinsdag 25 april 2006 01:04 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, al absorbeert jus d'orange minder goed. Maar de stukje vruchtvlees erin, lijken weer op de bonkjes en sliertjes, dus een beetje lijkt het op menstruatie!Alleen dan in het geel.
Scheutje rode wijn erbij maakt het alweer stukken realistischerquote:Op dinsdag 25 april 2006 01:04 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ja, al absorbeert jus d'orange minder goed. Maar de stukje vruchtvlees erin, lijken weer op de bonkjes en sliertjes, dus een beetje lijkt het op menstruatie!Alleen dan in het geel.
Ik hou niet van wijn. Dus dat zuigt niet lekker weg.quote:Op dinsdag 25 april 2006 01:05 schreef Vava het volgende:
[..]
Scheutje rode wijn erbij maakt het alweer stukken realistischer![]()
Ranjaquote:Op dinsdag 25 april 2006 01:06 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik hou niet van wijn. Dus dat zuigt niet lekker weg.
Zuigen? Das meer iets voor SEX wat dat ook mag betekenen!?quote:Op dinsdag 25 april 2006 01:06 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ik hou niet van wijn. Dus dat zuigt niet lekker weg.
De tampon leegzuigen. Daar ging het over.quote:Op dinsdag 25 april 2006 01:07 schreef Weekender het volgende:
[..]
Zuigen? Das meer iets voor SEX wat dat ook mag betekenen!?
Voor Sofietjequote:
Jaquote:Op dinsdag 25 april 2006 01:11 schreef Shirley het volgende:
[..]
De tampon leegzuigen. Daar ging het over.
quote:Op dinsdag 25 april 2006 01:11 schreef Shirley het volgende:
[..]
De tampon leegzuigen. Daar ging het over.
Ja! Sophietje heb niet 1 maar twee keer een tietje! (blijft on-topic natuurlijk!)quote:Op dinsdag 25 april 2006 01:12 schreef Vava het volgende:
[..]
Voor Sofietje![]()
![]()
![]()
![]()
En niet offtopic want Sofie is een dame
Nee, ik doe niet aan lelijke groene broekjes.quote:Op dinsdag 25 april 2006 01:15 schreef Weekender het volgende:
[..]
[afbeelding]
was jij dat bij "das tampon-spiel?"
Weltrustig!quote:Op dinsdag 25 april 2006 01:16 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nee, ik doe niet aan lelijke groene broekjes.
En nu ben ik echt weg!
quote:Op dinsdag 25 april 2006 01:23 schreef laffer het volgende:
op vriendelijk verzoek weer open, maar beperk het SC![]()
iddquote:Op dinsdag 25 april 2006 03:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Laffer is gewoon jaloers dat 'ie niet elke maand bonkjes en sliertjes heeft
quote:Op dinsdag 25 april 2006 14:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Er was eens een meisje uit een klein landje
Die moest lachen bij elk maandverbandje
"Zolang ik maandelijks bloed,
is mijn leven weer goed
en is er tenminste niks aan het handje!"
Prachtig, prachtig!quote:Op dinsdag 25 april 2006 14:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Er was eens een meisje uit een klein landje
Die moest lachen bij elk maandverbandje
"Zolang ik maandelijks bloed,
is mijn leven weer goed
en is er tenminste niks aan het handje!"
Uit de losse pols limericks verzinnen is okquote:
quote:Op dinsdag 25 april 2006 14:30 schreef Mokster het volgende:
[..]
Prachtig, prachtig!![]()
En niet te vergeten:
Bloed is goed, en pijn is fijn!![]()
+ op een blaar kom ik klaarquote:
hij is goedquote:Op dinsdag 25 april 2006 17:38 schreef GewoneMan het volgende:
i I don`t thrust trust something that bleeds for 5 days and does`nt doesn't die![]()
southpark![]()
En oudquote:
muggezifter sorry hoor dat er een typo inzatquote:
boeiendquote:
één typo was niet erg, maar driequote:Op dinsdag 25 april 2006 17:40 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
muggezifter sorry hoor dat er een typo inzat![]()
Die staat nog wel ergens in een agenda van de basisschool jaquote:Op dinsdag 25 april 2006 17:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
boeiendIk kende hem nog niet.
Zeg kende je deze al?
Birdy, birdy in the sky
left a poopie in my eye
me not sad
me not cry
me just glad that cows can't fly
quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:46 schreef Vava het volgende:
Een oudere dame uit Laren
die wilde tampons gaan bewaren
Allemaal gebruikt
en of dat lekker ruikt!
Een tamponverzameling van jaren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Geïnspireerd door die van Vava:
Er was een bejaarde dame uit Charlois
Die een hele vreemde hobby koos
Ze ging al haar tampons bewaren
Zelf wilde ze dit erover verklaren:
"ze komen met recht uit de oude doos"
ja moest echt even een traantje wegpinkenquote:Op dinsdag 25 april 2006 18:15 schreef Twisted_fok het volgende:
Djies, volgende topic al!
Mooie gedichtjes trouwens.
Ik kan het me voorstellen, ik was zelf ook wel even ontroerd door m'n dichttalentquote:Op dinsdag 25 april 2006 20:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ja moest echt even een traantje wegpinken
zie ik daar een rode vlag wapperenquote:Op dinsdag 25 april 2006 20:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik kan het me voorstellen, ik was zelf ook wel even ontroerd door m'n dichttalent
Het zal de tijd van de maand zijn
Ik ben geprezen op dit momentquote:Op dinsdag 25 april 2006 20:51 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
zie ik daar een rode vlag wapperen![]()
cool, neuken?quote:
Er loopt hier nog iemand door het huis die daarin wel interesse heeftquote:
quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Er loopt hier nog iemand door het huis die daarin wel interesse heeft![]()
Ok, dan formuleer ik het anders: "nee"quote:
quote:Op dinsdag 25 april 2006 20:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Er loopt hier nog iemand door het huis die daarin wel interesse heeft![]()
Jij bent zwanger, makkelijk pratenquote:Op dinsdag 25 april 2006 22:10 schreef MarMar het volgende:
persoonlijk vind ik het gezeik over ongesteld zijn veel erger dan ongesteld zijn..
gezeik over zwanger zijn vind ik ook erger dan zwanger zijn en gezeik over bevallen vind ik ook erger dan bevallenquote:Op dinsdag 25 april 2006 22:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Jij bent zwanger, makkelijk praten.
Ik vind ook dat je zoiemand niet moet duwen/stotenquote:Op dinsdag 25 april 2006 17:38 schreef GewoneMan het volgende:
i don`t thrust something that bleeds for 5 days and does`nt die![]()
southpark![]()
PI gezien?quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:13 schreef MarMar het volgende:
[..]
gezeik over zwanger zijn vind ik ook erger dan zwanger zijn en gezeik over bevallen vind ik ook erger dan bevallen
nou tevreden?
nag nag nag![]()
quote:owja, en JUICH ook, want ik heb nu dikke tieten!![]()
Dan wil ik je over een paar maanden nog wel eens sprekenquote:Op dinsdag 25 april 2006 22:13 schreef MarMar het volgende:
[..]
en gezeik over bevallen vind ik ook erger dan bevallen
Volgens mij heeft ze al ervaring op dat gebiedquote:Op dinsdag 25 april 2006 22:45 schreef rena het volgende:
[..]
Dan wil ik je over een paar maanden nog wel eens spreken![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:54 schreef Miesjemies het volgende:
Wiehaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:
Zo lang nogquote:Op woensdag 26 april 2006 22:16 schreef Vava het volgende:
Mwah, iets meer dan een weekje nog, gok ik
Jaaa daar ga ik echt van genietenquote:Op woensdag 26 april 2006 22:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zo lang nog
Maar dan zal het er zijn
Deel 2 zelfsquote:
Ik voorzie minstens 10 delen.quote:
Elke maand een deelquote:
quote:
Als het even meezit komt er volgende week al een nieuw deelquote:
quote:Op woensdag 26 april 2006 22:28 schreef rena het volgende:
[..]
Ik ben op dit moment ook in de 7e hemel![]()
Het kwam zo onverwachts, ik werd wakker met buikpijn en de tranen sprongen me in de ogen van blijdschap toen ik besefte dat het bloed weer gearriveerd was![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 april 2006 22:30 schreef Zwaffel het volgende:
[..]en dan ga je naar de wc,je blaas legen..en dan ligt er een bedje van bonkjes en sliertjes
Zó intens
quote:Op woensdag 26 april 2006 22:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Heb je dat mooie moment wel met iemand kunnen delen rena?
Volkomenquote:Op woensdag 26 april 2006 22:31 schreef rena het volgende:
[..]
Met jullie nu? Jullie begrijpen mijn blijdschap tenminste
![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 april 2006 22:30 schreef rena het volgende:
[..]
En dan zo'n grote klodder
baarmoederslijm of iets dergelijks
![]()
quote:Op woensdag 26 april 2006 22:32 schreef Zwaffel het volgende:
[..]ja! En dan plakken je hele benen zo aan elkaar van de sliertjes. En dan druipt het soms langs je been naar benee.
Gewoon : WOW
*dr clitje in gaat wrijven met sliertjesquote:Op woensdag 26 april 2006 22:34 schreef rena het volgende:
[..]
O schei toch uit, ik word al gekals ik er aan denk
![]()
Fantastisch!!quote:Op woensdag 26 april 2006 22:34 schreef rena het volgende:
[..]
O schei toch uit, ik word al gekals ik er aan denk
![]()
quote:
Rena, ik ben zo jaloers op je... Hier zijn het echt de laatste druppeltjesquote:Op donderdag 27 april 2006 12:59 schreef rena het volgende:
[..]
Whehe. Iemand die het topic niet begrijpt.![]()
![]()
Same fucking herequote:Op donderdag 27 april 2006 13:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Rena, ik ben zo jaloers op je... Hier zijn het echt de laatste druppeltjes.
quote:Op donderdag 27 april 2006 13:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Sliertjes en bonkjes zijn hier al 1,5 dag niet meer te bespeuren.
Dankjewelquote:
quote:Op donderdag 27 april 2006 13:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Rena, ik ben zo jaloers op je... Hier zijn het echt de laatste druppeltjes.
Wel optimistisch blijven he. Als je altijd maar ongesteld zou zijn zou het ook maar saai worden.quote:Op donderdag 27 april 2006 13:32 schreef Mokster het volgende:
Nog maar één dagje te gaan en dan weer vier weken wachten.![]()
![]()
![]()
Jawel. Maar na morgen ben ik weer verplicht om volop te gaan neuken, en dat is nog veel saaier natuurlijk.quote:Op donderdag 27 april 2006 13:44 schreef Twisted_fok het volgende:
Wel optimistisch blijven he. Als je altijd maar ongesteld zou zijn zou het ook maar saai worden.
En DAT vind JIJ heeeel erg. Uhuh.quote:Op donderdag 27 april 2006 13:46 schreef Mokster het volgende:
[..]
Jawel. Maar na morgen ben ik weer verplicht om volop te gaan neuken, en dat is nog veel saaier natuurlijk.![]()
Nu je het zegt...quote:
Moet ik ze dan ook weer teruggeven?quote:Op donderdag 27 april 2006 13:28 schreef rena het volgende:
[..]
Hier is het nog in volle gang![]()
Wil je er een paar lenen
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |