Wat natuurlijk niet betekent dat je hier niet mee mag juichenquote:Op maandag 24 april 2006 23:32 schreef NeoPhythe het volgende:
oh kut , ik bne geen vrouw :/
quote:Op maandag 24 april 2006 23:32 schreef NeoPhythe het volgende:
oh kut , ik bne geen vrouw :/
Jaloers?quote:Op maandag 24 april 2006 23:39 schreef Salvad0R het volgende:
*heeft medelijden.
Je zou maar uit je geslachtsorgaan bloeden. Damn .
Heerlijk! Ik wou dat ik iedere dag kon bloeden, voelen dat ik een vrouw ben!quote:Op maandag 24 april 2006 23:39 schreef Salvad0R het volgende:
*heeft medelijden.
Je zou maar uit je geslachtsorgaan bloeden. Damn .
quote:
Nee.quote:Op maandag 24 april 2006 23:33 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Is dit een soort van "ik aanbid Yvonne-topique"?Zo ja! Gooooed!..
Bonk!quote:Op maandag 24 april 2006 23:45 schreef Markster het volgende:
bonkjes?
Je komt ze vooral tegen als je 's morgens nog volkomen slaperig een weg zoekt naar het toiletquote:
Oh, ik niet. Ik zie ze altijd aan m'n verse volgezogen tampon hangen. Zo mooiquote:Op maandag 24 april 2006 23:47 schreef Vava het volgende:
[..]
Je komt ze vooral tegen als je 's morgens nog volkomen slaperig een weg zoekt naar het toilet![]()
Da's pessimistisch en dat mag niet hierquote:Op maandag 24 april 2006 23:49 schreef Markster het volgende:
Misselijkmakend.
Dan moet je een volgend keer niet een nieuwe tampon nemen voor je gaat slapen, dan kan je ze de volgende morgen op de vloer bewonderenquote:Op maandag 24 april 2006 23:49 schreef Shirley het volgende:
[..]
Oh, ik niet. Ik zie ze altijd aan m'n verse volgezogen tampon hangen. Zo mooi
Ah, alleen is het jammer van m'n slipjes en bed dan. Want hoezeer ik ook van het maandelijkse bloeden hou, m'n bedje moet schoon blijven.quote:Op maandag 24 april 2006 23:51 schreef Vava het volgende:
[..]
Dan moet je een volgend keer niet een nieuwe tampon nemen voor je gaat slapen, dan kan je ze de volgende morgen op de vloer bewonderen![]()
![]()
Klinkt geweldig!quote:Op maandag 24 april 2006 23:47 schreef Vava het volgende:
[..]
Je komt ze vooral tegen als je 's morgens nog volkomen slaperig een weg zoekt naar het toilet![]()
Pijnquote:Op maandag 24 april 2006 23:53 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
kan wel, maar dan wordt het te ziek en pijnlijk
niet jaloers, maar wil wel begrip tonen![]()
Oh joepie!quote:Op maandag 24 april 2006 23:47 schreef Vava het volgende:
En als je dan terug loopt, dan liggen ze op de vloer zo lief naar je te lachen
Niks beters dan een bleek koppie door ijzertekort terwijl je iedereen verrot scheldt.quote:Op maandag 24 april 2006 23:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Euhm, gadver.
En grappig lopen doen terwijl je elke week halfdood bloedt met 21 moodswings is niet grappig.
Gewoon gedurende de nacht zo'n afzichtelijk stuk maandverband in je slipje plakkenquote:Op maandag 24 april 2006 23:54 schreef Shirley het volgende:
[..]
Ah, alleen is het jammer van m'n slipjes en bed dan. Want hoezeer ik ook van het maandelijkse bloeden hou, m'n bedje moet schoon blijven.
Elke weekquote:Op maandag 24 april 2006 23:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Euhm, gadver.
En grappig lopen doen terwijl je elke week halfdood bloedt met 21 moodswings is niet grappig.
Aaaaah gelukkig, je overleeft hetquote:Op maandag 24 april 2006 23:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]. Ik bedoel een week per maand
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |