Hij heeft in het verleden, toen GAE in de problemen zat, inderdaad wat geld in de club gepompt. Tevens is hij lid van de RvC en bemoeit hij zich met het techninsche beleid.quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:07 schreef kevin6188 het volgende:
Volgens mij pompt 'ie zelfs geld in de Eagles. Of dat heeft hij gedaan, zoiets staat me bij.
Dat kan toch?quote:Op maandag 11 augustus 2008 19:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat meende ik al, en 4 jaar later is hij opeens topfit?
iets met zijn kraakbeen in zijn knie dacht ik zo uit me hoofdquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Waarom is Overmars er eigenlijk zo vroeg mee gestopt destijds?
Deze onthouden we voor 21 september.quote:Op maandag 11 augustus 2008 16:09 schreef Keltie het volgende:
[..]
Of de rest van de eredivisie aan de verdediging van ajax?
quote:Op maandag 11 augustus 2008 02:06 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Toma zou daar een pic van moeten maken, Sjaak met helm op op z'n brommer achter Overmars aan.
die heeft ie achter zn rug verstopt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:57 schreef TerroRobbie het volgende:
En Overmars z'n arm.
quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:56 schreef toma het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij is zn helm alleen verloren
Niet eens op reageren johquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:58 schreef toma het volgende:
[..]
die heeft ie achter zn rug verstopt.
whhahahahahquote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:56 schreef toma het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Inderdaad, was me niet eens opgevallenquote:
Vrijdag al zn rentree!!quote:Overmars vrijdag al op de bank bij Go Ahead Eagles
14/08/2008 18:53
Marc Overmars maakt waarschijnlijk vrijdag al zijn rentree in het betaalde voetbal. De 35-jarige aanvaller is door trainer Andries Ulderink opgenomen in de wedstrijdselectie voor het competitieduel met Fortuna Sittard.
Overmars zal in de Adelaarshorst niet meteen in de basis verschijnen. 'We doen het rustig aan met Marc', zegt Ulderink in de Stentor. 'Hij zit op de bank, maar het is wel de bedoeling dat hij invalt. Hoe lang hij speelt hangt ook af van het scoreverloop.'
Overmars kondigde maandag verrassend zijn rentree in het profvoetbal aan. De 86-voudig international had vier jaar geleden een punt achter zijn loopbaan gezet vanwege aanhoudende knieklachten. Zijn uitstekende optreden tijdens de afscheidswedstrijd van Jaap Stam deden hem besluiten de schoenen weer uit het vet te halen bij de club waar hij al bestuurslid was.
Rofl, bedankt.quote:Op dinsdag 12 augustus 2008 20:56 schreef toma het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:18 schreef GeneraalUli het volgende:
Hij valt op dit moment in.
quote:
verkeerde account ?quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:43 schreef Chriz2k het volgende:
HOHOHO, MARCJE OVERMARS UIT EMST DRUKT ONMIDDELIJK ZIJN STEMPEL OP DE WEDSTRIJD!
Onmiddellijkquote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:43 schreef Chriz2k het volgende:
HOHOHO, MARCJE OVERMARS UIT EMST DRUKT ONMIDDELIJK ZIJN STEMPEL OP DE WEDSTRIJD!
RTL 7 van 22:54 tot 23:51.quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:57 schreef Apekoek het volgende:
waar komt die samenvatting dan op vanavond? kan het nergens vinden. hoe laat en waar?
YOU ....quote:
En ik maar denken dat het sjimz was..quote:
quote:Op vrijdag 15 augustus 2008 21:43 schreef Chriz2k het volgende:
quote:
Ik dacht dat het Longmen was.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:13 schreef venomsnake het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het sjimz was..![]()
Mwah, Evert_ten_Napel is wél grappig...quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:13 schreef venomsnake het volgende:
Jawel hoor.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 12:00 schreef The_Verve het volgende:
De Evert kloon post niet in hoofdletters...
I know. Maar die tweede heb ik al een tijdje niet meer gezien.quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 12:02 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Jawel hoor.
Alleen hebben we twee verschillende Everts. Evert_ten_Napel en Evert.Ten.Napel of zo.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 01:13 schreef venomsnake het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |