Nog even afgezien van dat ik het niet met je eens ben: dit soort opmerkingen maak je niet.... simpele kwestie van fatsoen hebben....quote:Op woensdag 26 april 2006 18:34 schreef SHE het volgende:
<edit>
Ik vind het wel fatsoenlijk om je mening te uiten. En niet alleen maarquote:Op woensdag 26 april 2006 19:28 schreef diedrick het volgende:
[..]
Nog even afgezien van dat ik het niet met je eens ben: dit soort opmerkingen maak je niet.... simpele kwestie van fatsoen hebben....![]()
binnen fot gaat het om de foto niet om het model wat er opstaat.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:43 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ik vind het wel fatsoenlijk om je mening te uiten. En niet alleen maar&
![]()
omdat ze wel eens een tiet post.
Ik weet het goed gemaakt; ik ben best bereid je een keer te stylen ; make upje en alles .quote:
Je weet dat dit een amateur gebeuren is ? Niet alle middelen zijn aanwezig en dmv expirimenteren proberen wij er iets van te maken.quote:Op woensdag 26 april 2006 20:13 schreef SHE het volgende:
Ja kijk, het is inderdaad niet zo aardig van me, maar ik meen elk woord.
Je talent voor fotografie is duidelijk aanwezig. Je bijna angstaanjagende adoratie voor propje , natuurlijk helemaal jouw zaak. Maar laten we eerlijk zijn, het is esthetisch gezien niet echt een heel slimme keuze. Ook heb je haar op foto 1, haar nog lelijker gepresenteerd dan ze is. De techniek met de bellen is superleuk, de invalshoek van de foto ook....alleen haar oren hebben het formaatje dumbo en ze kijkt als een josti door die bel.
Ook de styling is mijns inziens niet helemaal jofel ( doet ze dat zelf? )
De kleurkeuze van de oogmake up is helemaal verkeerd en de methodiek ook. Ze heeft al van die kleine oogjes en die heeft ze nu nog kleiner geverfd. De rode lippestift is totaal de verkleerde kleur rood ( prupke KAN helemaal geen rood hebben ) en het haar opsteken is voor haar een absolute no no.
Het is goed bedoeld kritiek...ik was in de eerste post alleen mijn goede bedoeling vergeten.
Kan best goed bedoelt zijn maar het lijkt een beetje op de spreekwoordelijke olifant in een porseleinwinkel zoals jij het weet te verwoorden.quote:Op woensdag 26 april 2006 20:13 schreef SHE het volgende:
Je talent voor fotografie is duidelijk aanwezig. Je bijna angstaanjagende adoratie voor propje , natuurlijk helemaal jouw zaak. Maar laten we eerlijk zijn, het is esthetisch gezien niet echt een heel slimme keuze. Ook heb je haar op foto 1, haar nog lelijker gepresenteerd dan ze is. De techniek met de bellen is superleuk, de invalshoek van de foto ook....alleen haar oren hebben het formaatje dumbo en ze kijkt als een josti door die bel.
De kleurkeuze van de oogmake up is helemaal verkeerd en de methodiek ook. Ze heeft al van die kleine oogjes en die heeft ze nu nog kleiner geverfd. De rode lippestift is totaal de verkleerde kleur rood ( prupke KAN helemaal geen rood hebben ) en het haar opsteken is voor haar een absolute no no.
Het is goed bedoeld kritiek...ik was in de eerste post alleen mijn goede bedoeling vergeten.
quote:Op woensdag 26 april 2006 20:13 schreef SHE het volgende:
<edit>Stuk tekst verwijderd</edit> Het is gewoon lelijk, de make-up, de expressie, het klopt gewoon niet. Blackbully, het idee is wel leuk, maar het had zeker veel beter gekund, met iemand anders.quote:Op woensdag 26 april 2006 20:13 schreef SHE het volgende:
Als ik Prupke en BB was zou ik die uitnodiging direct aannemen. Het dwingt SHE om de daad bij het woord te voegen en het is ws voor alle partijen een leerzame ervaring. En ms dat SHE dan ook eens de praktijk van het model staan wil ervaren als ze toch op bezoek is, dan kan ze de volgende keer haar goedbedoelde kritiek geven vanuit eigen ervaring.quote:Op woensdag 26 april 2006 20:21 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik weet het goed gemaakt; ik ben best bereid je een keer te stylen ; make upje en alles .
Je lijkt me een uitdaging![]()
Dan moeten BB en Prupke wel effe een weekie wachten met vragen...quote:Op donderdag 27 april 2006 10:21 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Als ik Prupke en BB was zou ik die uitnodiging direct aannemen. Het dwingt SHE om de daad bij het woord te voegen en het is ws voor alle partijen een leerzame ervaring. En ms dat SHE dan ook eens de praktijk van het model staan wil ervaren als ze toch op bezoek is, dan kan ze de volgende keer haar goedbedoelde kritiek geven vanuit eigen ervaring.
![]()
Mail staat in d'r profiel hoor..quote:Op donderdag 27 april 2006 10:24 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Dan moeten BB en Prupke wel effe een weekie wachten met vragen...zie med
![]()
klopt, maar als het in een foto past dat het model niet netjes en strak is, dan krijg je er ook geen opmerkingen overquote:Op zaterdag 29 april 2006 15:11 schreef blackbully het volgende:
borrelen doe ik wel geen probleem,
ik geef alleen aan waarom ik wat gedaan heb,
dat het niet goed uitpakt dat merk ik,
maar om alles maar netjes en glad tedoen word ook saai,
een mooie foto maken lukt me wel, ik wil alleen ook wel eens een wat andere kant proberen.
soms is dat geslaagd, in dit geval zitten er teveel haken en ogen aan.
maar dat is voor mij juist de fun, experimenteren.
klopt uitvoering had hier en daar wel stukje beter gekuntquote:Op zaterdag 29 april 2006 16:03 schreef Xilantof het volgende:
[..]
klopt, maar als het in een foto past dat het model niet netjes en strak is, dan krijg je er ook geen opmerkingen over
Ik, prupke dus, zie niet alles wat er gegeven word als negatieve kritiek. Ik heb zelfs gevraagd aan mensen om hun mening te geven van de foto's omdat het altijd beter kan.quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:29 schreef Kleintje het volgende:
Mag ik een harde Kleintje opmerking maken??
Ik denk dat jullie ff een borrel moeten drinken en wat meer relaxen.
Heb het idee dat jullie nu alles als aanval zien.
Je kan wel roepen 'ik wil geen ideaal poppetje' maar... soms wordt een foto daar veel mooier van.
Niet lullig bedoelt, maar wel mijn mening...
Je haalt nu niet het mooiste van Prupke naar voren.
Je hoeft het niet helemaal glad en glamour te maken, maar je kan wel wat doen om het geheel nog mooier te maken.
Ik krijg nu echt het idee dat je geen kritiek/opmerkingen wil want je wimpelt alles weg.
Krijg nu het idee dat je hoog boven ons staat en toch alles van jezelf goed en mooi vind.
Dat is iets heel anders. Als je op straat fotografeert ben je documentair bezig en leg je vast hoe de mensen er van zichzelf uitzien en wat ze doen in hun omgeving.quote:Op zondag 30 april 2006 00:58 schreef prupke het volgende:
anders verwoorden misschien om het duidelijker te maken :
als je op straat iemand ziet waarvan je denkt die wil ik op de foto zetten loop je er ook niet eerst naar toen om te vragen of hij/zij links of rechts wil kijken ..je loopt er ook niet naar toe om ff te poederen...
Nee je schiet de foto en dat is dat. ( kleur bewerkenn ja misschien maar geen rimpels weghlalen oid)
Er was geen concept.quote:De serie springt dus aardig van de hak op de tak. Het is mij niet echt duidelijk wat het concept is
Maar dat blijkt ook niet echt uit de serie. Sowieso verschil je op de foto's erg van 'schoonheid', foto 1 is bv. vreselijk en zo ben je echt niet zelf. Maar ook inhoudelijk kan ik niet in de foto's terugvinden hoe jij als persoon bent. Het zegt (mij iig) niks over jou, wat het volgens mij wel zou moeten als je verder geen concept hebt en iemand neerzet zoals hij/zij is.quote:Op zondag 30 april 2006 13:10 schreef prupke het volgende:
[..]
Je maakt foto's van een persoon of meerdere personen hoe dat ze zijn.
Je hebt helemaal gelijkquote:Op zondag 30 april 2006 14:34 schreef Gizz het volgende:
[..]
Maar dat blijkt ook niet echt uit de serie. Sowieso verschil je op de foto's erg van 'schoonheid', foto 1 is bv. vreselijk en zo ben je echt niet zelf. Maar ook inhoudelijk kan ik niet in de foto's terugvinden hoe jij als persoon bent. Het zegt (mij iig) niks over jou, wat het volgens mij wel zou moeten als je verder geen concept hebt en iemand neerzet zoals hij/zij is.
Daar helpt maar één ding tegen, en dat is veel met je gezicht in beeld. Dan leer je vanzelf ontspannen.quote:Op zondag 30 april 2006 22:48 schreef prupke het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijkIk ben niet mezelf op die foto's
![]()
Voor mij is het moeilijk om leuk en als mezelf op de foto te staan. Ik heb een soortement van cameravrees als het op mijn gezicht aankomt. Er zijn wel fotos waar ik leuk op sta maar die zijn dan genomen zonder dat ik er weet van heb gehad.
Nu nog fotografen vinden...quote:Op zondag 30 april 2006 22:50 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Daar helpt maar één ding tegen, en dat is veel met je gezicht in beeld. Dan leer je vanzelf ontspannen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |