Nog even afgezien van dat ik het niet met je eens ben: dit soort opmerkingen maak je niet.... simpele kwestie van fatsoen hebben....quote:Op woensdag 26 april 2006 18:34 schreef SHE het volgende:
<edit>
Ik vind het wel fatsoenlijk om je mening te uiten. En niet alleen maarquote:Op woensdag 26 april 2006 19:28 schreef diedrick het volgende:
[..]
Nog even afgezien van dat ik het niet met je eens ben: dit soort opmerkingen maak je niet.... simpele kwestie van fatsoen hebben....![]()
binnen fot gaat het om de foto niet om het model wat er opstaat.quote:Op woensdag 26 april 2006 19:43 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Ik vind het wel fatsoenlijk om je mening te uiten. En niet alleen maar&
![]()
omdat ze wel eens een tiet post.
Ik weet het goed gemaakt; ik ben best bereid je een keer te stylen ; make upje en alles .quote:
Je weet dat dit een amateur gebeuren is ? Niet alle middelen zijn aanwezig en dmv expirimenteren proberen wij er iets van te maken.quote:Op woensdag 26 april 2006 20:13 schreef SHE het volgende:
Ja kijk, het is inderdaad niet zo aardig van me, maar ik meen elk woord.
Je talent voor fotografie is duidelijk aanwezig. Je bijna angstaanjagende adoratie voor propje , natuurlijk helemaal jouw zaak. Maar laten we eerlijk zijn, het is esthetisch gezien niet echt een heel slimme keuze. Ook heb je haar op foto 1, haar nog lelijker gepresenteerd dan ze is. De techniek met de bellen is superleuk, de invalshoek van de foto ook....alleen haar oren hebben het formaatje dumbo en ze kijkt als een josti door die bel.
Ook de styling is mijns inziens niet helemaal jofel ( doet ze dat zelf? )
De kleurkeuze van de oogmake up is helemaal verkeerd en de methodiek ook. Ze heeft al van die kleine oogjes en die heeft ze nu nog kleiner geverfd. De rode lippestift is totaal de verkleerde kleur rood ( prupke KAN helemaal geen rood hebben ) en het haar opsteken is voor haar een absolute no no.
Het is goed bedoeld kritiek...ik was in de eerste post alleen mijn goede bedoeling vergeten.
Kan best goed bedoelt zijn maar het lijkt een beetje op de spreekwoordelijke olifant in een porseleinwinkel zoals jij het weet te verwoorden.quote:Op woensdag 26 april 2006 20:13 schreef SHE het volgende:
Je talent voor fotografie is duidelijk aanwezig. Je bijna angstaanjagende adoratie voor propje , natuurlijk helemaal jouw zaak. Maar laten we eerlijk zijn, het is esthetisch gezien niet echt een heel slimme keuze. Ook heb je haar op foto 1, haar nog lelijker gepresenteerd dan ze is. De techniek met de bellen is superleuk, de invalshoek van de foto ook....alleen haar oren hebben het formaatje dumbo en ze kijkt als een josti door die bel.
De kleurkeuze van de oogmake up is helemaal verkeerd en de methodiek ook. Ze heeft al van die kleine oogjes en die heeft ze nu nog kleiner geverfd. De rode lippestift is totaal de verkleerde kleur rood ( prupke KAN helemaal geen rood hebben ) en het haar opsteken is voor haar een absolute no no.
Het is goed bedoeld kritiek...ik was in de eerste post alleen mijn goede bedoeling vergeten.
quote:Op woensdag 26 april 2006 20:13 schreef SHE het volgende:
<edit>Stuk tekst verwijderd</edit> Het is gewoon lelijk, de make-up, de expressie, het klopt gewoon niet. Blackbully, het idee is wel leuk, maar het had zeker veel beter gekund, met iemand anders.quote:Op woensdag 26 april 2006 20:13 schreef SHE het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |