Ik zou het allemaal een keertje doorlezen, je hebt nog anderhalve dag en snap je het hele verhaal rond die begrippen.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:22 schreef Slaapkopjes het volgende:
Ik ga nu pas beginnen en ik zie dat het best veel is, is het slim om alleen de begrippen te leren achterin het boek van politiek en ruimte? Of is het wel belangerijk dat ik het hele verhaaltje ken? Ben het hele jaar maar 1 keer naar de les geweest ik sta wel een 6. Succes allemaal alvast trouwens
Ja, agreed.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:40 schreef Myers het volgende:
Ik vind het lesboek best wel slecht, de stof in dat boek is heel makkelijk en geeft je heel veel valse hoop, want de vragen op het examen kan je echt niet zomaar beantwoorden door alleen maar uit het boek te leren.
www.cito.nlquote:Op zondag 28 mei 2006 21:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Iemand even een linkje naar een oud examen + antwoorden toevallig?.
We zitten toch niet in dezelfde zaal op het anna onze examens te maken he?:Pquote:
staat alles in de grote bosatlas over landschappen wat ik moet weten ?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:52 schreef Mip1988 het volgende:
die staan gelukkig in de atlasmet voorbeeld en al
quote:Op zondag 28 mei 2006 09:55 schreef C.est-malheureux het volgende:
Zijn er dingen uit het boekje Politiek & Ruimte die we niet hoeven? Par 9, 11 en 12 zijn bij mij helemaal doorgekrast door degene die mijn boek voor me heeft gehad. Erboven staat overslaan en het is nu helemaal onleesbaar
.
Juist wel toch?quote:Op maandag 29 mei 2006 12:11 schreef crossover het volgende:
Ik snap em niet
Maar let erop dat Migratie en Vervoer (2005 ) niet tot de examenstof van 2006 behoort!
Nee, het blijft bij politiek en ruimte & natuur en milieu.quote:Op maandag 29 mei 2006 12:12 schreef matthendriks het volgende:
[..]
Juist wel toch?
Domein A Vaardigheden en werkwijzen
Domein B Migratie en vervoer
Domein C Politiek en ruimte
Domein D Natuur en milieu
Domein E Regionale beeldvorming
Domein F Eigen regio
Domein B.
Oh dankje.quote:Op maandag 29 mei 2006 13:18 schreef matthendriks het volgende:
Ok, het is dus:
Politiek en Ruimte helemaal.
Natuur en Milieu, behalve hoofdstuk 3.
Echt wel! Dit jaar voor het eerst weer, leraar heeft verteldquote:Op maandag 29 mei 2006 13:18 schreef matthendriks het volgende:
Ok, het is dus:
Politiek en Ruimte helemaal.
Natuur en Milieu, behalve hoofdstuk 3.
Achter in het boek.quote:Op maandag 29 mei 2006 15:16 schreef Jivis het volgende:
Iemand hier die goede samenvattingen heeft van beide boekjes?
http://editie1.terra.wolters.nl/landhavo/index.html heb ik van myfairlady.quote:Op maandag 29 mei 2006 15:25 schreef MarkNMGN het volgende:
Heeft iemand misschien een samenvatting van de geschiedenis van die landschappen (pleistoceen, holoceen etc. ) en een uitleg van die verschillende afzettingen?
Dankje!quote:Op maandag 29 mei 2006 15:30 schreef Floeperdepoep het volgende:
[..]
http://editie1.terra.wolters.nl/landhavo/index.html heb ik van myfairlady.
En neeeeeeeeee je hoeft Hoofdstuk 3 niet te leren![]()
Edit: Url aangepast, doet het nu wel![]()
Dat is toch het rivierkleilandschap ?quote:Op maandag 29 mei 2006 15:33 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Dankje!
Is hoofdstuk 3 dan van die afzettingen?![]()
Hartstikke bedankt!quote:Op maandag 29 mei 2006 15:30 schreef Floeperdepoep het volgende:
[..]
http://editie1.terra.wolters.nl/landhavo/index.html heb ik van myfairlady.
En neeeeeeeeee je hoeft Hoofdstuk 3 niet te leren![]()
Edit: Url aangepast, doet het nu wel![]()
HOOFDSTUK 3 HOEFT NIET!quote:Op maandag 29 mei 2006 15:22 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Echt wel! Dit jaar voor het eerst weer, leraar heeft verteld
En nog steeds zijn er mensen die niet eens weten wat er geleerd moet worden![]()
![]()
Nog 1 keer:
Natuur en Milieu
Politiek en Ruimte
Kan een mod de 2de post niet veranderen??
Ow zie het al, hmmmm okquote:Op maandag 29 mei 2006 15:56 schreef CosmoNut het volgende:
Ja, op watmoetikleren.nl staat het ook Lesstof -> AK -> Natuur en Milieu -> staat er NVT als je daarop klikt komt er te staan deze stof hoef je NIET te leren
HFST 3 hoeft NIETquote:Op maandag 29 mei 2006 16:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Sjezus, is het nou wel of niet?
Wereldwijs, klimaat gebeuren...quote:Op maandag 29 mei 2006 16:06 schreef dontbelievethetruth het volgende:
hoofdstuk 3 van welk boek? welk boek hebben jullie dan
Bij ons ook niet..quote:Op maandag 29 mei 2006 16:22 schreef matthendriks het volgende:
Het hoeft niet, nooit behandeld (bij ons dan hé)!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |