Hoge veranderingen houdt bijv in snachts heel erg koud en overdag heel erg warm. Sommige planten of dieren kunnen hier niet tegen en gaan dood => lage diversiteitquote:Op zondag 28 mei 2006 17:28 schreef Drifter__ het volgende:
Hoge diversiteit = lage veranderlijkheid.
Maar veranderlijkheid is toch, veranderingen in het milieu(wind,water). Dat lijdt toch juist tot een hoge diversiteit....![]()
Duidelijkquote:Op zondag 28 mei 2006 17:34 schreef CosmoNut het volgende:
[..]
Hoge veranderingen houdt bijv in snachts heel erg koud en overdag heel erg warm. Sommige planten of dieren kunnen hier niet tegen en gaan dood => lage diversiteit
En dan zak je voor AK. Zit je daar met je bergje asquote:Op zondag 28 mei 2006 17:50 schreef Myers het volgende:
Dinsdag na het examen mijn boek lekker ritueel in brand steken
Justin, jij ook hier manquote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:20 schreef JusNieuwegein het volgende:
Voor de liefhebbers, de examenstof volgens www.watmoetikleren.nl uitgewerkt. Bij het eerste punt wordt met zie powerpoint bedoelt de powerpoint die crossover eerder plaatste ;-) (waarvoor dank)
En ja verder... zoveel mogelijk, maar wel zo kort mogelijk geprobeert uit te werken. Zitten een aantal dingen bij waar ik niet uitkwam, maar dat zie je wel in het document (heb geen dingen weggehaald, alleen het nvt deel.).
Klik
Let erop dat je de landschappen (deels) niet hoeft te leren! In de Bosatlas staan die al. De kenmerken van al die landschappen zijn echter wel belangrijk.quote:Op zondag 28 mei 2006 19:29 schreef Ladyxima het volgende:
ik ken politiek en ruimte, nu natuur&milieu nogmorgen.
Complex bedoel je? Complexiteit aantal relaties binnen ecosysteem kan varieren van weinig tot veel, eenvoudig tegenover complexquote:Op zondag 28 mei 2006 19:54 schreef Drifter__ het volgende:
Wat betekent het, wanneer er achter een examen Compex staat ?
verkeerd gelezen. Ik weet dat ook nietquote:Op zondag 28 mei 2006 19:54 schreef Drifter__ het volgende:
Wat betekent het, wanneer er achter een examen Compex staat ?
Zou goed kunnen Computerexamenquote:Op zondag 28 mei 2006 20:12 schreef Myers het volgende:
Dat je het ook op de computer mag maken ofzo.
Ik zou het allemaal een keertje doorlezen, je hebt nog anderhalve dag en snap je het hele verhaal rond die begrippen.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:22 schreef Slaapkopjes het volgende:
Ik ga nu pas beginnen en ik zie dat het best veel is, is het slim om alleen de begrippen te leren achterin het boek van politiek en ruimte? Of is het wel belangerijk dat ik het hele verhaaltje ken? Ben het hele jaar maar 1 keer naar de les geweest ik sta wel een 6. Succes allemaal alvast trouwens
Ja, agreed.quote:Op zondag 28 mei 2006 21:40 schreef Myers het volgende:
Ik vind het lesboek best wel slecht, de stof in dat boek is heel makkelijk en geeft je heel veel valse hoop, want de vragen op het examen kan je echt niet zomaar beantwoorden door alleen maar uit het boek te leren.
www.cito.nlquote:Op zondag 28 mei 2006 21:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Iemand even een linkje naar een oud examen + antwoorden toevallig?.
We zitten toch niet in dezelfde zaal op het anna onze examens te maken he?:Pquote:
staat alles in de grote bosatlas over landschappen wat ik moet weten ?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 17:52 schreef Mip1988 het volgende:
die staan gelukkig in de atlasmet voorbeeld en al
quote:Op zondag 28 mei 2006 09:55 schreef C.est-malheureux het volgende:
Zijn er dingen uit het boekje Politiek & Ruimte die we niet hoeven? Par 9, 11 en 12 zijn bij mij helemaal doorgekrast door degene die mijn boek voor me heeft gehad. Erboven staat overslaan en het is nu helemaal onleesbaar
.
Juist wel toch?quote:Op maandag 29 mei 2006 12:11 schreef crossover het volgende:
Ik snap em niet
Maar let erop dat Migratie en Vervoer (2005 ) niet tot de examenstof van 2006 behoort!
Nee, het blijft bij politiek en ruimte & natuur en milieu.quote:Op maandag 29 mei 2006 12:12 schreef matthendriks het volgende:
[..]
Juist wel toch?
Domein A Vaardigheden en werkwijzen
Domein B Migratie en vervoer
Domein C Politiek en ruimte
Domein D Natuur en milieu
Domein E Regionale beeldvorming
Domein F Eigen regio
Domein B.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |