met pes5 is er volgens mij ook optie om co-op te doen?quote:Op woensdag 26 april 2006 11:03 schreef Tumble het volgende:
kan iemand me vertellen of je met de nieuwe fifa ook online co-op kan spelen?
dit vind ik een groot gemis aan pes 5 ik speel namelijk graag samen met iemand tegen de computer elkaar voorzetjes geven waarschuwen als er een hoge bal komt etc etc
wie oh wie?
Wat bedoel je met alles weg? ALLES, of alle lokale gegevens, zoals single player gegevens of zo, of ook alle achievement pleitos?quote:Op woensdag 26 april 2006 11:56 schreef Mystikvm het volgende:
Een vriend van mij logt hier in op mijn 360. We spelen wat en later gaat hij naar huis. Thuis vindt hij zijn account, niet meer in staat om in te loggen op Live, hoewel de Network Connection test wel alles OK geeft.
Dus hij moet recoveren, alles weg.
Hoe zit dit, kan je niet gewoon ff inloggen op andermans console ofzo? Ik bedoel, ik betaal toch voor Live, dan mag ik toch ook wel verwachten dat ik mijn account overal kan gebruiken?
Lokale gegevens, z'n punten had 'ie nog. Wat jij nu hebt zeg maar.quote:Op woensdag 26 april 2006 11:58 schreef masterdave het volgende:
[..]
Wat bedoel je met alles weg? ALLES, of alle lokale gegevens, zoals single player gegevens of zo, of ook alle achievement pleitos?
Ik mag toch aannemen dat het niet gewoon is dat je niet meer thuis kan inloggen op het moment dat je bij een ander hebt ingelogd?quote:Op woensdag 26 april 2006 12:38 schreef GokuSFE het volgende:
Als ie nou eerst es ff had nagedacht voordat ie recover deed, helpdesk bellen ofzo. Met recover ben je gewoon altijd je saves kwijt, helaas.
Ik had tomb raider uitgespeeld in 5 uur... ik zou wachten tot ie afgeprijst is...quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:04 schreef Strolie75 het volgende:
Dit weekend toch maar Tomb Raider halen...net weer de demo voor de 3e keer uitgespeeld.Heb het oude gevoel weer helemaal terug.
Kan mooi tussendoor tijdens Oblivion
![]()
Of doe zoals ik, wacht totdat een maat van je hem haalt, laat hem uitspelen in 5 uur, en leen um dan gewoonquote:Op woensdag 26 april 2006 13:22 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik had tomb raider uitgespeeld in 5 uur... ik zou wachten tot ie afgeprijst is...
ik heb em zeg maar geleend op de xbox 1 (waar de graphics en nog meer dan goed op uitzien)quote:Op woensdag 26 april 2006 13:48 schreef masterdave het volgende:
[..]
Of doe zoals ik, wacht totdat een maat van je hem haalt, laat hem uitspelen in 5 uur, en leen um dan gewoon![]()
Ik weet niet hoe jij Emulators download. Maar met zilver kun je niet, online multi-player spelen.quote:Op woensdag 26 april 2006 14:17 schreef Evil_Jur het volgende:
Wat is nou de meerwaarde van Live Gold? Met SIlver kun je toch ook gewoon multi-player gamen en emulators downloaden?
Ik koop hem misschien, maar alleen om over Live tegen mijn broertje te gamen. Maar misschien kan ik hem ook wel overhalen om iets anders aan te schaffen. Ik ga het verder niet veel spelen, ben ik bang.quote:Op woensdag 26 april 2006 14:21 schreef twi het volgende:
Dat komt omdat er hier op FOK! heel weinig mensen zitten die zo dom zijn om 'm te kopen
Nee dat is niet mogelijk helaas... tis niet zoals je emailadres gekoppeld aan MSN dat je overal en nergens in kunt loggen op MSN!quote:Op woensdag 26 april 2006 11:56 schreef Mystikvm het volgende:
Een vriend van mij logt hier in op mijn 360. We spelen wat en later gaat hij naar huis. Thuis vindt hij zijn account, niet meer in staat om in te loggen op Live, hoewel de Network Connection test wel alles OK geeft.
Dus hij moet recoveren, alles weg.
Hoe zit dit, kan je niet gewoon ff inloggen op andermans console ofzo? Ik bedoel, ik betaal toch voor Live, dan mag ik toch ook wel verwachten dat ik mijn account overal kan gebruiken?
Je accountgegevens staan toch op je HDD, als je die dan meeneemt en op een andere xbox360 aansluit moet het toch lukken ?quote:Op woensdag 26 april 2006 15:33 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Nee dat is niet mogelijk helaas... tis niet zoals je emailadres gekoppeld aan MSN dat je overal en nergens in kunt loggen op MSN!![]()
Ja, dan wel, maar dat heeft dus weinig zin, want op zijn HDD staat mijn account weer nietquote:Op woensdag 26 april 2006 15:37 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Je accountgegevens staan toch op je HDD, als je die dan meeneemt en op een andere xbox360 aansluit moet het toch lukken ?
Nog niet gehoord dat Hans hem binnenheeft, hoor iig dat die een stuk sneller is.quote:Op woensdag 26 april 2006 14:31 schreef devv05 het volgende:
Daarom was het vooral gericht op Wessiej en jorien
Je neemt dus jouw HDD mee om in zijn 360 te doen.quote:Op woensdag 26 april 2006 15:53 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja, dan wel, maar dat heeft dus weinig zin, want op zijn HDD staat mijn account weer niet
Dan heeft hij zijn account ook niet beschikbaarquote:Op woensdag 26 april 2006 16:54 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Je neemt dus jouw HDD mee om in zijn 360 te doen.
Ik vind het helemaal niet zo heel wereldschokkend eigenlijk. Voor mijn gevoel zagen BiA I en II er ook zo uitquote:Op woensdag 26 april 2006 17:56 schreef jorienvdherik het volgende:
[afbeelding]
Brother in arms III bizar !
*valt ter plekke dood van schrik*quote:Op woensdag 26 april 2006 17:59 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niet zo heel wereldschokkend eigenlijk. Voor mijn gevoel zagen BiA I en II er ook zo uit.
Dit ziet er echt zo veel beter uit dan CoD2, en ik zit CoD2 nu te spelen, dus ik zie het verschil echt goed.quote:Op woensdag 26 april 2006 18:22 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Is dit zoveel mooier dan een CoD2 dan?
Prachtig !quote:Op woensdag 26 april 2006 17:56 schreef jorienvdherik het volgende:
[afbeelding]
Brother in arms III bizar !
Het verschil is als dag en nacht.quote:Op woensdag 26 april 2006 18:22 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Is dit zoveel mooier dan een CoD2 dan?
De achtergrond is wel degelijk mooi. Maar die luitjes op de voorgrond, die vind ik maar zo-zo.quote:Op woensdag 26 april 2006 18:58 schreef H.Flick het volgende:
Menen julie dat echt?! Dan moet ik denk ik echt naar de opticien
xbox 1.5!quote:Op woensdag 26 april 2006 20:08 schreef H.Flick het volgende:
De achtergrond is helemaal niet mooi. Als je tussen die huizen kijkt zie ik hele lelijke boompjes en verder helemaal geen details.
Als de gameplay net zo goed is als bij BiA op de Xbox vind ik trouwens alles best.
Dat lijkt me een goed plan, want het verschil is werkelijk kolossaalquote:Op woensdag 26 april 2006 18:58 schreef H.Flick het volgende:
Menen julie dat echt?! Dan moet ik denk ik echt naar de opticien
Het was juist zo eentonig.quote:Op woensdag 26 april 2006 20:19 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Dat lijkt me een goed plan, want het verschil is werkelijk kolossaal
Overigens vond ik de gameplay van BiA1 en 2 best leuk.........de eerste 5 minuten. Toen de rest van de game exact hetzelfde bleek werd ik minder enthousiast.
Als dit Xbox 1.5 is, moet Xbox 360 mooier dan foto realistisch zijnquote:
verrek, ze hebben gelijk, helemaal niet mooierquote:
Dan heb je die huisjes niet bekeken, dan zie je niet dat die lui achter die rookwolken ook echt vagelijk te zien zijn, en niet alleen maar een vreemde schaduw, je ziet ook de lichteffecten op hun kleding. Juist het feit dat het niet vol zit met light bloom maakt het erg aantrekkelijk voor het oog..quote:Op woensdag 26 april 2006 20:08 schreef H.Flick het volgende:
De achtergrond is helemaal niet mooi. Als je tussen die huizen kijkt zie ik hele lelijke boompjes en verder helemaal geen details.
Als de gameplay net zo goed is als bij BiA op de Xbox vind ik trouwens alles best.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |