Thanks, allebei dus.quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:53 schreef Egamer het volgende:
[..]
Speciaal voor jou gezocht: http://www.xbox.com/en-US/games/backwardscompatibility.htm#disc
Zonder gespeeld te hebben zeg ik dat die goed is.quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:55 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Zonder hem gespeeld te hebben zeg ik dat hij slecht is.
TeamXbox is immers wel positief: http://reviews.teamxbox.com/xbox-360/1163/2006-FIFA-World-Cup/p1/quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:55 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Het is toch gewoon hetzelfde spel als Road to the World Cup, maar dan met het WK?quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:04 schreef Egamer het volgende:
[..]
TeamXbox is immers wel positief: http://reviews.teamxbox.com/xbox-360/1163/2006-FIFA-World-Cup/p1/
Ben benieuwd, maar ik verwacht er niet al te veel van.quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:16 schreef Wessiej het volgende:
Ik haal hem morgen dus zal dan wel zeggen, heb ook Road to the world cup gespeeld en die vond ik belachelijk slecht.
Haal morgen meteen mijn the outfit faceplate op die ik niet hoef, iemand interesse.
Stuur maar op hoor, ik wil hem welquote:Op dinsdag 25 april 2006 22:16 schreef Wessiej het volgende:
Ik haal hem morgen dus zal dan wel zeggen, heb ook Road to the world cup gespeeld en die vond ik belachelijk slecht.
Haal morgen meteen mijn the outfit faceplate op die ik niet hoef, iemand interesse.
Ik weet nog hoe klote het was, 3 maanden van te voren al gereserveerd enzoquote:Op dinsdag 25 april 2006 22:23 schreef Egamer het volgende:
http://live.xbox.com/member/EkeGamer
Nog 1 week...![]()
Ga Microsoft lastig vallenquote:Op dinsdag 25 april 2006 23:03 schreef masterdave het volgende:
What the fuck, ik moet gewoon een nieuwe gold abo afsluiten wil ik wil online kunnen spelen
Slecht is in mijn boekje nog altijd "bagger". Hoewel niet zo goed als PES is FIFA verre van "bagger".quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:55 schreef H.Flick het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:04 schreef Strolie75 het volgende:
Dit weekend toch maar Tomb Raider halen...net weer de demo voor de 3e keer uitgespeeld.Heb het oude gevoel weer helemaal terug.
Kan mooi tussendoor tijdens Oblivion
![]()
Je kent je mail adres toch wel.quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:50 schreef masterdave het volgende:
Weet iemand dan hoe ik erachter kan komen wat het emailadres is wat bij me gamertag hoort?
Zit je bij de Postbank?quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:43 schreef HAL9000S het volgende:
Ik heb ook geen problemen hier... ga nu wel voor een mooie HD(ready)TV, op aanraden van een andere fokker zit ik aan deze te denken:
http://www.sallandautomatisering.nl/default.php?pid=21527&ref=2
niet duur, bijna waard om gewoon mijn postbank rekening aan te houdenquote:Op dinsdag 25 april 2006 23:51 schreef devv05 het volgende:
[..]
Zit je bij de Postbank?
https://www.secureshopping.nl/product_info.phtml?link_id=ph-lcd06&product_id=944
Ik heb 'm besteld, hopelijk deze week in huis
Wow, goede tip... eens kijken of ik iemand ken met een postbank rekeningquote:Op dinsdag 25 april 2006 23:51 schreef devv05 het volgende:
[..]
Zit je bij de Postbank?
https://www.secureshopping.nl/product_info.phtml?link_id=ph-lcd06&product_id=944
Ja? Omdat?quote:Op woensdag 26 april 2006 00:45 schreef avirex het volgende:
ik zou eerder voor de benq gaan als ik jou was
Ja dat vraag ik me ook af, ben de mijne namelijk ook vergeten (heb meerdere adressen).quote:Op dinsdag 25 april 2006 22:50 schreef masterdave het volgende:
Weet iemand dan hoe ik erachter kan komen wat het emailadres is wat bij me gamertag hoort?
Ik ga zowieso Microsoft bellen vandaag, maar ja...zal wel niks worden, want die bellen alleen maar terug, althans, dat zeggen ze, maar ook dat doen ze dan niet. Daar ga ik in ieder geval vragen of hun het weten, want ik heb 2 profielen op me xbox staan, en als ik dan bij microsoft kijk of die gamertag site, dan staan allebei die profielen bij elkaar(wat ik al meest vaag vind) maar het vreemdste is dan nog, dat ik mijn profiel die ik niet gebruik wel kan aanpassen, en me hoofdaccount(waar me gold abo op staat) kan ik helemaal niks mee, zo uberkutquote:Op woensdag 26 april 2006 03:31 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik me ook af, ben de mijne namelijk ook vergeten (heb meerdere adressen).
En ik wil op internet mijn gamercard kunnen zien/aanpassen.
Amen, ik heb ook die 3750 en het beeld is super.quote:Op woensdag 26 april 2006 00:48 schreef avirex het volgende:
Heb hiero de BenQ 3750 staan, en beeld is gewoon super scherp.. Echt een heerlijke televisie.. gaat makkelijk de strijd aan met schermen die twee keer zo duur zijn, net zo mooi of nog mooier.. Zoals ik al zei beeld is gewoon onwijs..
Ik speel ook regelmatig BF2, doe maar toevoegen als je dat wiltquote:Op woensdag 26 april 2006 00:29 schreef Fliepke het volgende:
BF2 is online nog best koel. Het is jammer dat er geen hond wat zegt en ik niemand ken.
Sniper is wel erg lekker in deze game. One Shot, One Kill!
Je moet het zelf weten, ik geloof best dat die BenQ er wel leuk uitziet, maar de specs van de Philips zijn op alle punten beter en hij is nog goedkoper ook. En het merk vind ik betrouwbaarder en design mooier. Zelfde aansluitingen verder.quote:Op woensdag 26 april 2006 00:45 schreef avirex het volgende:
ik zou eerder voor de benq gaan als ik jou was
Niet helemaal waar.quote:Op woensdag 26 april 2006 07:52 schreef devv05 het volgende:
maar de specs van de Philips zijn op alle punten beter
Ja.. maar je snapt toch.. zij hebben de Benq en zullen nooit toegeven dat de Philips een betere keuze is. Is net zoiets als bij voetbalsupportersquote:Op woensdag 26 april 2006 07:52 schreef devv05 het volgende:
[..]
Je moet het zelf weten, ik geloof best dat die BenQ er wel leuk uitziet, maar de specs van de Philips zijn op alle punten beter en hij is nog goedkoper ook. En het merk vind ik betrouwbaarder en design mooier. Zelfde aansluitingen verder.
Bovendien schijnt deze Philips ook erg goed mee te kunnen met duurdere types (normaal is ie ook een paar honderd euro duurder dan hier) en liegen de recenties er niet om, kijk maar even op de link hieronder.
http://www.kieskeurig.nl/(...)C1257115004265D0.htm
[afbeelding]
Stuur hem vanavond wel ff door via msn.quote:Op woensdag 26 april 2006 08:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als jij jouw tv laat zien, laat ik die van mij zien.
Top, zal ik straks even doenquote:Op woensdag 26 april 2006 07:50 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik speel ook regelmatig BF2, doe maar toevoegen als je dat wilt.
GT: Jogy nl
Vet, ik ga het hier thuis eens over die hebbenquote:Op dinsdag 25 april 2006 23:51 schreef devv05 het volgende:
[..]
Zit je bij de Postbank?
Ik ben bang van wel, ik speelde de eerste paar maanden zonder Live, toen CoD2 uitgeleend, en gisteren weer gespeeld wel met Live aan, en je raadt het al, al mijn savegames wegquote:Op woensdag 26 april 2006 09:24 schreef masterdave het volgende:
Nou, kep net microsoft gebeld, die kunnen dus wel je emailadres zien gelukkig, nadat je wel al je gegevens hebt opgegeven. Dus na het werk meteen even proberen, en hopen dat het werkt. Heb ik in ieder geval me achievements weer terug. Vraag me dan alleen af of ik dan weer alle Dead or Alive 4 poppetjes moet gaan halen.
Das mooi klote, mijn situatie is dan wel iets anders, aangezien ik altijd op xboxlive heb gespeeld. Maar ik probeer zowieso het email adres dat ik gekregen heb, als Passport Account te openen in msn en zo, maar dat lukt niet, dus ben benieuwd of het straks thuis wel gaat lukken op de xboxquote:Op woensdag 26 april 2006 09:49 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik ben bang van wel, ik speelde de eerste paar maanden zonder Live, toen CoD2 uitgeleend, en gisteren weer gespeeld wel met Live aan, en je raadt het al, al mijn savegames weg
Je doet dus straks, recover gamertag from live? Dan ben je alles kwijt, ik had dat ook een keer gedaan. Weg savegames, wel alle punten en vrienden over hoor. Maar savegames niet.quote:Op woensdag 26 april 2006 10:01 schreef masterdave het volgende:
[..]
Das mooi klote, mijn situatie is dan wel iets anders, aangezien ik altijd op xboxlive heb gespeeld. Maar ik probeer zowieso het email adres dat ik gekregen heb, als Passport Account te openen in msn en zo, maar dat lukt niet, dus ben benieuwd of het straks thuis wel gaat lukken op de xbox
Meen je niet, maar wat dan wel vreemd is, zoals met Dead or alive is bijvoorbeeld dat poppetje van Halo halen een achievement, maar zodadelijk heb ik wel de achievement, maar niet het poppetje?quote:Op woensdag 26 april 2006 10:05 schreef Ipho het volgende:
[..]
Je doet dus straks, recover gamertag from live? Dan ben je alles kwijt, ik had dat ook een keer gedaan. Weg savegames, wel alle punten en vrienden over hoor. Maar savegames niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |