quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:31 schreef Egamer het volgende:
Whooooooooot, binnen een week een 360.M'n broer leent me 200 euro.
Lees de OP maar eens doorquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:40 schreef Egamer het volgende:
Ik ben altijd lief tegen consoles.Ik zit al 4 jaar met een goed werkende PS2.
Maarehm, wat is naast de aankoop van een Premium vereist en waarom?
Oblivion heb ik al gepost voor de PC.quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:42 schreef Wessiej het volgende:
Als er geen HDTV bij jullie staat, een RGB Kabel.
Scherper beeld en alles is duidelijker dus.
Play and Charge kit, want de battery gaat natuurlijk ook op.
Oblivion, gewoon.
jaquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:44 schreef Egamer het volgende:
[..]
Oblivion heb ik al gepost voor de PC.Maar werkt de draadloze controller ook op oplaadbare batterijen?
Dito.quote:
Moet ik daarvoor een live gold abo hebben of is silver voldoende?quote:Op dinsdag 25 april 2006 09:19 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Die is allang verlopen, die deal..
De meeste grote games doen het, het wordt ook geupdate (niet al te vaak).
http://www.xbox.com/en-US(...)ibilitygameslist.htm
Daar staan ze.. Alle GTA's staan er ook bij..
Heb ik nog steeds niet, en ik krijg vaak zat mensen over de vloer en ja, het zijn soms gamers. (Al komen die dan voor bijvoorbeeld Oblivion)quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:46 schreef H.Flick het volgende:
Tweede controller is misschien ook handig.
Uh, heb ik iets gemist?quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik heb ook die "slechte" DVD drive.
Ik dacht dat die ook gedownload konden worden.quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:47 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Moet ik daarvoor een live gold abo hebben of is silver voldoende?
mijn probleem bleek ook klein te zijn.quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:38 schreef Morthill het volgende:
[..]gefeliciteerd, maar als ik de verhalen hier lees zou ik niet te enthusiast zijn. 3/4 van de mensen heeft problemen.
Samen met Top Spin 2 heb ik ook meteen een tweede controller gekocht. Dat is eigenlijk het enige spel dat ik samen met anderen in dezelfde ruimte speel.quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:47 schreef Morthill het volgende:
[..]
Heb ik nog steeds niet, en ik krijg vaak zat mensen over de vloer en ja, het zijn soms gamers. (Al komen die dan voor bijvoorbeeld Oblivion)
Speciaal voor jou gezocht: http://www.xbox.com/en-US/games/backwardscompatibility.htm#discquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:47 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Moet ik daarvoor een live gold abo hebben of is silver voldoende?
Zonder hem gespeeld te hebben zeg ik dat hij slecht is.quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:52 schreef Frasier het volgende:
Hoe is die nieuwe FIFA???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |