Nog niet gehoord dat Hans hem binnenheeft, hoor iig dat die een stuk sneller is.quote:Op woensdag 26 april 2006 14:31 schreef devv05 het volgende:
Daarom was het vooral gericht op Wessiej en jorien
Je neemt dus jouw HDD mee om in zijn 360 te doen.quote:Op woensdag 26 april 2006 15:53 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja, dan wel, maar dat heeft dus weinig zin, want op zijn HDD staat mijn account weer niet
Dan heeft hij zijn account ook niet beschikbaarquote:Op woensdag 26 april 2006 16:54 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Je neemt dus jouw HDD mee om in zijn 360 te doen.
Ik vind het helemaal niet zo heel wereldschokkend eigenlijk. Voor mijn gevoel zagen BiA I en II er ook zo uitquote:Op woensdag 26 april 2006 17:56 schreef jorienvdherik het volgende:
[afbeelding]
Brother in arms III bizar !
*valt ter plekke dood van schrik*quote:Op woensdag 26 april 2006 17:59 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niet zo heel wereldschokkend eigenlijk. Voor mijn gevoel zagen BiA I en II er ook zo uit.
Dit ziet er echt zo veel beter uit dan CoD2, en ik zit CoD2 nu te spelen, dus ik zie het verschil echt goed.quote:Op woensdag 26 april 2006 18:22 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Is dit zoveel mooier dan een CoD2 dan?
Prachtig !quote:Op woensdag 26 april 2006 17:56 schreef jorienvdherik het volgende:
[afbeelding]
Brother in arms III bizar !
Het verschil is als dag en nacht.quote:Op woensdag 26 april 2006 18:22 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Is dit zoveel mooier dan een CoD2 dan?
De achtergrond is wel degelijk mooi. Maar die luitjes op de voorgrond, die vind ik maar zo-zo.quote:Op woensdag 26 april 2006 18:58 schreef H.Flick het volgende:
Menen julie dat echt?! Dan moet ik denk ik echt naar de opticien
xbox 1.5!quote:Op woensdag 26 april 2006 20:08 schreef H.Flick het volgende:
De achtergrond is helemaal niet mooi. Als je tussen die huizen kijkt zie ik hele lelijke boompjes en verder helemaal geen details.
Als de gameplay net zo goed is als bij BiA op de Xbox vind ik trouwens alles best.
Dat lijkt me een goed plan, want het verschil is werkelijk kolossaalquote:Op woensdag 26 april 2006 18:58 schreef H.Flick het volgende:
Menen julie dat echt?! Dan moet ik denk ik echt naar de opticien
Het was juist zo eentonig.quote:Op woensdag 26 april 2006 20:19 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Dat lijkt me een goed plan, want het verschil is werkelijk kolossaal
Overigens vond ik de gameplay van BiA1 en 2 best leuk.........de eerste 5 minuten. Toen de rest van de game exact hetzelfde bleek werd ik minder enthousiast.
Als dit Xbox 1.5 is, moet Xbox 360 mooier dan foto realistisch zijnquote:
verrek, ze hebben gelijk, helemaal niet mooierquote:
Dan heb je die huisjes niet bekeken, dan zie je niet dat die lui achter die rookwolken ook echt vagelijk te zien zijn, en niet alleen maar een vreemde schaduw, je ziet ook de lichteffecten op hun kleding. Juist het feit dat het niet vol zit met light bloom maakt het erg aantrekkelijk voor het oog..quote:Op woensdag 26 april 2006 20:08 schreef H.Flick het volgende:
De achtergrond is helemaal niet mooi. Als je tussen die huizen kijkt zie ik hele lelijke boompjes en verder helemaal geen details.
Als de gameplay net zo goed is als bij BiA op de Xbox vind ik trouwens alles best.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |