Nog niet gehoord dat Hans hem binnenheeft, hoor iig dat die een stuk sneller is.quote:Op woensdag 26 april 2006 14:31 schreef devv05 het volgende:
Daarom was het vooral gericht op Wessiej en jorien
Je neemt dus jouw HDD mee om in zijn 360 te doen.quote:Op woensdag 26 april 2006 15:53 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja, dan wel, maar dat heeft dus weinig zin, want op zijn HDD staat mijn account weer niet
Dan heeft hij zijn account ook niet beschikbaarquote:Op woensdag 26 april 2006 16:54 schreef piet_pelle het volgende:
[..]
Je neemt dus jouw HDD mee om in zijn 360 te doen.
Ik vind het helemaal niet zo heel wereldschokkend eigenlijk. Voor mijn gevoel zagen BiA I en II er ook zo uitquote:Op woensdag 26 april 2006 17:56 schreef jorienvdherik het volgende:
[afbeelding]
Brother in arms III bizar !
*valt ter plekke dood van schrik*quote:Op woensdag 26 april 2006 17:59 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niet zo heel wereldschokkend eigenlijk. Voor mijn gevoel zagen BiA I en II er ook zo uit.
Dit ziet er echt zo veel beter uit dan CoD2, en ik zit CoD2 nu te spelen, dus ik zie het verschil echt goed.quote:Op woensdag 26 april 2006 18:22 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Is dit zoveel mooier dan een CoD2 dan?
Prachtig !quote:Op woensdag 26 april 2006 17:56 schreef jorienvdherik het volgende:
[afbeelding]
Brother in arms III bizar !
Het verschil is als dag en nacht.quote:Op woensdag 26 april 2006 18:22 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Is dit zoveel mooier dan een CoD2 dan?
De achtergrond is wel degelijk mooi. Maar die luitjes op de voorgrond, die vind ik maar zo-zo.quote:Op woensdag 26 april 2006 18:58 schreef H.Flick het volgende:
Menen julie dat echt?! Dan moet ik denk ik echt naar de opticien
xbox 1.5!quote:Op woensdag 26 april 2006 20:08 schreef H.Flick het volgende:
De achtergrond is helemaal niet mooi. Als je tussen die huizen kijkt zie ik hele lelijke boompjes en verder helemaal geen details.
Als de gameplay net zo goed is als bij BiA op de Xbox vind ik trouwens alles best.
Dat lijkt me een goed plan, want het verschil is werkelijk kolossaalquote:Op woensdag 26 april 2006 18:58 schreef H.Flick het volgende:
Menen julie dat echt?! Dan moet ik denk ik echt naar de opticien
Het was juist zo eentonig.quote:Op woensdag 26 april 2006 20:19 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Dat lijkt me een goed plan, want het verschil is werkelijk kolossaal
Overigens vond ik de gameplay van BiA1 en 2 best leuk.........de eerste 5 minuten. Toen de rest van de game exact hetzelfde bleek werd ik minder enthousiast.
Als dit Xbox 1.5 is, moet Xbox 360 mooier dan foto realistisch zijnquote:
verrek, ze hebben gelijk, helemaal niet mooierquote:
Dan heb je die huisjes niet bekeken, dan zie je niet dat die lui achter die rookwolken ook echt vagelijk te zien zijn, en niet alleen maar een vreemde schaduw, je ziet ook de lichteffecten op hun kleding. Juist het feit dat het niet vol zit met light bloom maakt het erg aantrekkelijk voor het oog..quote:Op woensdag 26 april 2006 20:08 schreef H.Flick het volgende:
De achtergrond is helemaal niet mooi. Als je tussen die huizen kijkt zie ik hele lelijke boompjes en verder helemaal geen details.
Als de gameplay net zo goed is als bij BiA op de Xbox vind ik trouwens alles best.
Bestel je ze ergens anders of koop ze in de winkel.quote:Op donderdag 27 april 2006 00:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
tombraider en topspin 2 zijn gecancelled @ tgst, me geld terug gestort in me account, maar wou eigenlijk wel die games :/
It's the simple things in life that matter. Mooi toch dat mensen altijd (ik heb het ook meegemaakt) om dingen die totaal niet grappig bedoeld zijn in een deuk kunnen liggen. Ik verwacht dat ik over een half jaartje ook Media Centre heb, dan kan ik lachenquote:Op donderdag 27 april 2006 08:30 schreef jogy het volgende:
Gisteravond hebben mijn ouders een nieuwe pc thuis gekregen van Dell, terwijl ik aan het Xboxen was moest ik soms even naar beneden lopen om op 'ok' te klikken en weer naar boven tegaan. eenmaal helemaal klaar kreeg ik nog het briljante idee om media centre te configureren onder het motto 'je weet maar nooit' Toen ik daar klaar mee was ging ik even kijken of er nog iets anders gedaan moest worden en toen kreeg ik opeens in mijn taakbalkje de medling 'er is een Xbox 360 gevonden, klik hier om een verbinding te maken'. Ik heb ongeveer 5 minuten in een deuk gelegen hierover. Microsoft heeft weleens leuke ideetjes moet ik zeggen
.
*meldt*quote:Op donderdag 27 april 2006 08:44 schreef Retuobak het volgende:
Die dingen blijven maar kapot gaan bij mensen, wie hebben er naast mij nog een werkende launch 360?
Die van mij werkt nog prima..quote:Op donderdag 27 april 2006 08:44 schreef Retuobak het volgende:
Die dingen blijven maar kapot gaan bij mensen, wie hebben er naast mij nog een werkende launch 360?
quote:Op donderdag 27 april 2006 08:44 schreef Retuobak het volgende:
LCD-tv van mijn baas ging na 6 weken al kapot, dat is ook geen 2000 euro waard danquote:Op donderdag 27 april 2006 08:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Die van mij werkt nog prima..
Maar het is inderdaad beschamend dat die dingen zo snel kennelijk kapot kunnen gaan. Dat is geen 400 euro waard zou ik denken.
Precies, als je flink geld uitgeeft voor een bepaald product mag je er ook kwaliteit van verwachten.quote:Op donderdag 27 april 2006 09:02 schreef Tain het volgende:
[..]
LCD-tv van mijn baas ging na 6 weken al kapot, dat is ook geen 2000 euro waard dan
Same here, maar ik moet wel zeggen dat het apparaat een beetje jankerig is. normaal kan je een console wel een beetje verplaatsen als deze draait maar de xbox begint meteen te schuren en te ratelen alsof iemand met een stok erop aan het slaan is, daar schrok ik wel een beetje van, maarach, ik heb mijn lesje geleerd. Afblijven als het draaitquote:
Heeft je disc het overleefd?quote:Op donderdag 27 april 2006 09:06 schreef jogy het volgende:
[..]
Same here, maar ik moet wel zeggen dat het apparaat een beetje jankerig is. normaal kan je een console wel een beetje verplaatsen als deze draait maar de xbox begint meteen te schuren en te ratelen alsof iemand met een stok erop aan het slaan is, daar schrok ik wel een beetje van, maarach, ik heb mijn lesje geleerd. Afblijven als het draait.
Mijne doet het gewoon weer. Dus ik meldt me ook.quote:Op donderdag 27 april 2006 08:44 schreef Retuobak het volgende:
Als je hem beweegt tijdens het afspelen van een DVD is die kans redelijk groot aanwezig, omdat je schijfje dan oncontrolleerbaar aan het ronddraaien is in je 360quote:Op donderdag 27 april 2006 09:19 schreef jpg97 het volgende:
Hoe groot is de kans dat de X360 een game vern**kt dan?
( of een dvd, of een cd.. ? )
quote:Op donderdag 27 april 2006 08:44 schreef Retuobak het volgende:
Ik heb van de tweede lichting, ik vermoed dat het dezelfde modellen zijn.quote:Op donderdag 27 april 2006 08:44 schreef Retuobak het volgende:
ja idd, en aan zijn zin te zien schijnen er ook al pics in omloop te zijn, maar dat zullen ongetwijfeld gewoon de arcade plaatjes zijn.quote:Op donderdag 27 april 2006 09:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb van de tweede lichting, ik vermoed dat het dezelfde modellen zijn.
Overigens riep daarstraks iemand dat Virtua Fighter 5 naar de 360 zou komen, maar ik heb nog nergens aankondigingen gezien....
Op www.gamefront.de heb ik wat gelezen.quote:Op donderdag 27 april 2006 10:53 schreef devv05 het volgende:
Virtua Fighter 5 naar 360 heb ik ook nog geen bron van gezien
Ik, en ik heb em IN een kast staanquote:Op donderdag 27 april 2006 08:44 schreef Retuobak het volgende:
Niet naast een receiver?quote:Op donderdag 27 april 2006 11:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik heb geen launch 360
heb hem sinds Feb.
Nergens last van gehad, in handleiding staat ook, zet hem niet bij een receiver.
maar hij staat voor me receiver
Enigste kut probleem van 360 is, vind ik die stroom kabel..
mag niet krom of zo zijn, terwijl die kabel zo stroef en krom is als ik weet niet wat
Hoezo denk je dat? Degene die geen defecte console hebben hoor je niet dus lijkt me nogal lastig inschatten.quote:Op donderdag 27 april 2006 11:46 schreef Retuobak het volgende:
Veel, maar ik doelde meer op de aantallen defecte consoles hier. Dat is echt meer dan 5%
die serie is ook nooit wat geweest dus dat scheelt.quote:Op donderdag 27 april 2006 12:32 schreef devv05 het volgende:
Nog sneller??? De vorige FIFA rende de spelers al als een stel idioten over het scherm
Volgens mij wordt die serie nooit wat....
Nog sneller? Vorige versie was tamelijk traag als je het mij vraagt. Speed kan je nu ook aanpassen dus dat scheelt wel, kon in de vorige ook niet.quote:Op donderdag 27 april 2006 12:32 schreef devv05 het volgende:
Nog sneller??? De vorige FIFA rende de spelers al als een stel idioten over het scherm
Volgens mij wordt die serie nooit wat....
Nou, zet het maar eens naast PES. Maar de hele game is zo 'scripted' en nep.. Je maakt altijd dezelfde acties, passes komen vanzelf aan, spelers en bal bewegen niet natuurlijk, etc. Bij PES is dat allemaal veel beter en echter. Daar heb je echt het gevoel dat je een goal zelf scoort, en iedere goal is uniek. Bij FIFA scoor je bijna altijd op dezelfde manier.quote:Op donderdag 27 april 2006 12:44 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Nog sneller? Vorige versie was tamelijk traag als je het mij vraagt.
Ja klopt inderdaad, valt mij ook altijd opquote:Op donderdag 27 april 2006 12:47 schreef devv05 het volgende:
[..]
Nou, zet het maar eens naast PES. Maar de hele game is zo 'scripted' en nep.. Je maakt altijd dezelfde acties, passes komen vanzelf aan, spelers en bal bewegen niet natuurlijk, etc. Bij PES is dat allemaal veel beter en echter. Daar heb je echt het gevoel dat je een goal zelf scoort, en iedere goal is uniek. Bij FIFA scoor je bijna altijd op dezelfde manier.
Ik had dus een 360 van de tweede lading midden December. Mijne begint ook erg raar te doen lately. Hij crasht best vaak en als ie verticaal staat maakt de CD lade een iets te hard geluid.quote:Op donderdag 27 april 2006 08:44 schreef Retuobak het volgende:
Transcode360 werkt hier prima, lekker divx en xvid kijkenquote:Op donderdag 27 april 2006 11:06 schreef 1-0-Ed het volgende:
Mediacenter werkt dus prima, maar toch jammer dat plugins over het algemeen niet werken en er nogsteeds geen Divx afgespeeld kan worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |