abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 juni 2006 @ 11:43:00 #112
5637 koekiemonster
Goede reaktie ------------>
pi_39030025
quote:
Op maandag 19 juni 2006 19:59 schreef Laniboekje het volgende:
Ben nu dus Sword of Mana aan het spelen, snap echter echt helemaal niets van het verhaal

Vind het wel leuk om poppetjes in elkaar te hakken e.d., maar al die vreemde benamingen voor al die culturen daar.. Misschien toch maar eens ergens een samenvatting van het verhaal lezen ofzo.
Gelukkig maar, had het idee dat ik de enige was die niets van het verhaal snapte.
Drie miljoen namen, allemaal lang en niet te onthouden..

En ik had een megakloek zwaard, maar die ben ik dus kwijtgeraakt. leve de spullen kwijtraken / afpakken
koekje erbij?
pi_39067221
Golden sun bijna uitgespeeld maar golden sun de lost age is onder weg

Wat een gave game is dat zeg!

Sword of mana staat nog op de wish list en Zelda ook alleen tijd....

Heb nog genoeg te doen op de GBA de DS kan nog wel ff wachten!
  woensdag 21 juni 2006 @ 13:03:05 #114
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_39071829
Mez? Zou je Drill Dozer in je price compare willen gooien? Ik verwacht niet meer dat de game naar Europa komt, net als met WW Twisted, dus gaat ik m maar importeren.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_39072100
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 13:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mez? Zou je Drill Dozer in je price compare willen gooien? Ik verwacht niet meer dat de game naar Europa komt, net als met WW Twisted, dus gaat ik m maar importeren.
Is goed zal het vandaag of morgen ff regelen voor je!

Als er nog meer sugesties zijn mail het naar pricecompare@mezzin.com (kan wel alles in voeren maar ik probeer voor nu alleen de balangrijkste in te voeren met 800+ games voor de GBA is het ook wel monikewerk....)
  woensdag 21 juni 2006 @ 13:18:32 #116
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_39072424
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_39072951
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 13:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wario Ware: Twisted Ongeveer 22 euro
Drill Dozer 30 euro

Enjoy!
  woensdag 21 juni 2006 @ 13:32:42 #118
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_39073022
Wow, dat was snel Bedankt!
pi_39073080
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 13:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wow, dat was snel Bedankt!
Ik had ff tijd (maar in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst....dus het is niet altijd ff snel )
en nu is het tijd voor (van het thee soort koffie kunnen ze hier niet zetten.... zucht een lekker espresso zou er nu wel in gaan....)
pi_39163743
quote:
Op woensdag 21 juni 2006 11:00 schreef MeZZiN het volgende:
Golden sun bijna uitgespeeld maar golden sun de lost age is onder weg
Wat een gave game is dat zeg!
GOLDEN SUN
heb je ook wel Deathbeard verslagen?
pi_39171354
quote:
Op vrijdag 23 juni 2006 22:37 schreef mini-lellan het volgende:

[..]

GOLDEN SUN
heb je ook wel Deathbeard verslagen?
Jep
pi_39251950
even dit topic weer bumpen..

Ik had een tijdje geleden een post gemaakt over pokemon, maar nu ik wat review bekijk denk ik dat ik niet toe ben aan een nieuwe pokemon. Sinds ik blue en silver al een keer helemaal heb uitgespeeld.

Dus, ik ben verder gaan kijken. En ik zie nog een wat op eerste gezicht lijkt op een geweldige titel:
Grand Theft Auto: Advance.

Mijn vraag iemand ervaring er mee , is het net zo verslavend als de originele 2D GTA I en GTA II?
pi_39253669
quote:
Op maandag 26 juni 2006 15:37 schreef tudclub het volgende:
even dit topic weer bumpen..

Ik had een tijdje geleden een post gemaakt over pokemon, maar nu ik wat review bekijk denk ik dat ik niet toe ben aan een nieuwe pokemon. Sinds ik blue en silver al een keer helemaal heb uitgespeeld.

Dus, ik ben verder gaan kijken. En ik zie nog een wat op eerste gezicht lijkt op een geweldige titel:
Grand Theft Auto: Advance.

Mijn vraag iemand ervaring er mee , is het net zo verslavend als de originele 2D GTA I en GTA II?
Ik had er al eens naar gekeken maar het schijnt een zeer slecht aftreksel te zijn.....

http://pricecompare.mezzin.com/gamedetail.php?gameid=161 <-- GTA waar te koop
  maandag 26 juni 2006 @ 16:22:20 #124
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_39253899
Ik heb ook niet zulke goede dingen gehoord/gelezen over GTA op de GBA.
Al zien de screens op de site er niet slecht uit: http://www.rockstargames.com/grandtheftauto/gba/
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
pi_39254232
quote:
Op maandag 26 juni 2006 16:17 schreef MeZZiN het volgende:

[..]

http://pricecompare.mezzin.com/gamedetail.php?gameid=161 <-- GTA waar te koop
Je bent te goed en te snel! Nice!

Mmm, de reviews die ik heb gelezen vallen wel mee. En ik ben met Smots eens, het ziet er best aardig uit.

De grootste kritiek die ik tegen kom is: slecht geluid en weinig nieuws. Met die kritiek kan ik best leven. Ik had immers ook geen nieuw spel verwacht..

De prijzen vallen me ook wel mee eigelijk. Ff nog een nachtje over slapen
  maandag 26 juni 2006 @ 16:40:25 #126
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_39254666
Metroid Prime 2 uitgespeeld, dus nu ben ik begonnen aan Metroid Zero Mission. Tot nu toe vind ik het een stuk beter dan Metroid Fusion. Alleen is het wel irritant dat ik steeds niet zie waar ik precies heen moet en dan zie ik het uiteindelijk wel.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  maandag 26 juni 2006 @ 17:03:42 #127
10785 Smots
pi_39255604
quote:
Op maandag 26 juni 2006 16:40 schreef Ruzbeh het volgende:
Metroid Prime 2 uitgespeeld, dus nu ben ik begonnen aan Metroid Zero Mission. Tot nu toe vind ik het een stuk beter dan Metroid Fusion. Alleen is het wel irritant dat ik steeds niet zie waar ik precies heen moet en dan zie ik het uiteindelijk wel.
Hier staan ook wat plattegrondjes
Een beetje flauw om ze te gebruiken, maar soms heb je er wel wat aan.
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
  maandag 26 juni 2006 @ 17:07:39 #128
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_39255758
quote:
Op maandag 26 juni 2006 16:40 schreef Ruzbeh het volgende:
Gewoon de locaties van deuren onthouden. Heb je een nieuwe gun, dan weet je precies waar je moet zijn
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_39274410
quote:
Op maandag 26 juni 2006 16:30 schreef tudclub het volgende:

[..]

Je bent te goed en te snel! Nice!
Tnx

Trouwens een nieuwe feature van mijn pricecompare ....
pi_39276426
Yo ben ik weer

Ben nog steeds bezig in mijn zoektocht naar een nieuw GBA-spel voor de vakantie. Zo.. ff een nieuwe vraag. Ik zag dat een aantal van jullie Golden Sun spelen.. Ik heb wat reviews gelezen en het lijkt me inderdaad echt vet.

Maar ik kan alleen geen info vinden over de gameplay. Hoe speelt het? Speel je net zo als een pokemon rpg (beetje alleen rondlopen en dan gevechten)? of is het meer als advance wars achtig (om de beurt zetten)? Ik zag ook screen met 3 ventjes tegenlijk vechten?

En hoe gaan de gevechten eigelijk?

(sorry voor al dit gespam hier)

Overzicht van mogelijke titels is nu:
* Pokemon Ruby/Sapphire - Leaf Green/Fire Red
* Grand Theft Auto Advance
* Golden Sun
* Metriod Zero Mission
pi_39276754
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 10:06 schreef tudclub het volgende:
Yo ben ik weer

Ben nog steeds bezig in mijn zoektocht naar een nieuw GBA-spel voor de vakantie. Zo.. ff een nieuwe vraag. Ik zag dat een aantal van jullie Golden Sun spelen.. Ik heb wat reviews gelezen en het lijkt me inderdaad echt vet.

Maar ik kan alleen geen info vinden over de gameplay. Hoe speelt het? Speel je net zo als een pokemon rpg (beetje alleen rondlopen en dan gevechten)? of is het meer als advance wars achtig (om de beurt zetten)? Ik zag ook screen met 3 ventjes tegenlijk vechten?

En hoe gaan de gevechten eigelijk?

(sorry voor al dit gespam hier)

Overzicht van mogelijke titels is nu:
* Pokemon Ruby/Sapphire - Leaf Green/Fire Red
* Grand Theft Auto Advance
* Golden Sun
* Metriod Zero Mission
Speelt heel lekker als je een random encounter heb met een (kleiner monster) kan je gewoon omdat je vrij sterk ben gewoon (A) indruken en de battle is snel over (erg fijn)

Alleen zorg wel dat de Golden sun 1 + 2 koopt ... anders heb je een behoorlijke kater na deel 1.....

Nee (heb niet echt pokemon gespeeld) je moet gewoon rond huppelen en dan krijg of een random encounter of je gaat een stad in of een cave...

De graphics zijn prachtig 9+
Gameplay 9+
Sounds 8
Music 9+
Overall fun 9+
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar een erg goede game alleen wat lastig nu nog aan te komen (deel 1 dan).

dinsdag 27 juni 2006 @ 11:16:22 #132
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_39278278
Mijn cijfers voor Golden Sun:

Graphics: 9
Muziek: 7
Gameplay: 7
Overall: 4

Ik vond het namelijk enorm saai
pi_39278326
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 11:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mijn cijfers voor Golden Sun:

Graphics: 9
Muziek: 7
Gameplay: 7
Overall: 4

Ik vond het namelijk enorm saai
Wat is volgens jouw dan de beste RPG op de GBA (ik kan nog niet oordelen heb er teweinig nog gespeeld)
  dinsdag 27 juni 2006 @ 11:23:13 #134
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_39278438
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 11:18 schreef MeZZiN het volgende:

[..]

Wat is volgens jouw dan de beste RPG op de GBA (ik kan nog niet oordelen heb er teweinig nog gespeeld)
FFIV

De GBA is een beetje karig in de RPGs... Je hebt Sword of Mana (saai, slechte gameplay), GS1+2 (saai), Tales of Phantasia (random battle overkill en haperende gevechten), FFIV (Goddelijk) en Mario en Luigi (erg goed, en vooral grappig).

Andere RPG's niet gespeeld (Breath of Fire en Lunar bijv)
pi_39278551
Ik ben op het moment bezig met de Castlevania double pack. Extreem tof en veel speelplezier voor die 30 euro .
  dinsdag 27 juni 2006 @ 16:31:42 #136
10785 Smots
pi_39288423
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 11:27 schreef Lexie het volgende:
Ik ben op het moment bezig met de Castlevania double pack. Extreem tof en veel speelplezier voor die 30 euro .
wil ik ook nog gaan halen, lijkt me erg leuk!
  dinsdag 27 juni 2006 @ 17:48:15 #137
65330 Ruzbeh
pi_39291274
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 16:31 schreef Smots het volgende:

[..]

wil ik ook nog gaan halen, lijkt me erg leuk!
Ik ook!
pi_39303385
quote:
Op dinsdag 27 juni 2006 11:23 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

FFIV

De GBA is een beetje karig in de RPGs... Je hebt Sword of Mana (saai, slechte gameplay), GS1+2 (saai), Tales of Phantasia (random battle overkill en haperende gevechten), FFIV (Goddelijk) en Mario en Luigi (erg goed, en vooral grappig).

Andere RPG's niet gespeeld (Breath of Fire en Lunar bijv)
Ik ben nu aan het uittesten wel ik RPG ik nog leuk vind.

Heb een Flash kaart te leen om het uit te proberen.... (p.s. ik koop wel al mijn games maar ik wil liever ff testen zodat ik zeker de goede koop.)

Had ook ff tales geprobeerd maar het is echt een bagger system om te battlen op GBA.... werk niet lekker en erg traag en slecht. De gamecube versie is ook 100x beter
  woensdag 28 juni 2006 @ 09:42:10 #139
10785 Smots
pi_39312066
Gisteren bij de Mediamarkt Tony Hawk's Underground 2 gekocht voor een zacht prijsje.
  woensdag 28 juni 2006 @ 09:43:35 #140
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_39312087
Er is ooit eens een Fire Emblem-achtige game met een piratensetting aangekondigd. Is daar eigenlijk nieuws over?
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  woensdag 28 juni 2006 @ 10:15:23 #141
65330 Ruzbeh
pi_39312785
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 09:43 schreef Strolie75 het volgende:
Er is ooit eens een Fire Emblem-achtige game met een piratensetting aangekondigd. Is daar eigenlijk nieuws over?

Pirate Battle

http://www.orbitalmedia.com

Q4 2006 voor de US volgens IGN.

Gameboy Advance lives on.
  woensdag 28 juni 2006 @ 10:21:14 #142
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_39312911
Thanks!
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_39315081
Foutje bedank had het in de DS topic geplaatst....
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 10:28 schreef MeZZiN het volgende:
Trouwens als je nog een 3D GTA kloon wil hebben voor de GBA moet je payback hebben

http://www.apex-designs.net/payback_gba_report9.html schijn wel goed te zijn en ligt voor rond de 20 euro bij de media markt (alkmaar zag hem gisteren toevalig liggen)

voor screens: http://www.gamespot.com/gba/action/payback/screenindex.html
quote:
Op woensdag 28 juni 2006 11:11 schreef BMH het volgende:

[..]

Ik heb die game jaren in de gaten gehouden.. Ongelofelijk wat ze uit de GBA hebben geperst.
Same here ook een tijd gevolgd... weet alleen of ie goed is... maar die 3D graphics zijn geweldig
Maar vond 20 euro een beetje veel voor een gokje....
  donderdag 29 juni 2006 @ 17:44:15 #144
65330 Ruzbeh
pi_39361930
Metroid Zero Mission uitgespeeld.

Nu weer verder met Astro Boy Fire Emblem.
pi_39404792
Golden sun 1 uitgespeeld nu bezig met golden sun 2
alleen ik heb mijn save game overgezet alleen nu speel ik niet meer met isaac maar met felix ....

lees net in de handleiding dat hij er pas later bij komt... zuig.... we gaan gewoon weer battlend heen dan maar..
pi_39404934
Golden Sun, daar zit ik ergens vast!

Games uitspelen is niet echt mijn ding
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_39417530
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 20:42 schreef Roi het volgende:

Same here zit ik ook wel eens vast... dan moet ik helaas wel eens een guide pakken omdat ik anders bijna nooit meer games uitspeel. Tevens heb ik gewoon weg de tijd niet om elk hoekje uit te kammen.....
Ik werk gewoon 36 uur in de week.... en ben een huis aan het verbouwen.
tijd is iets wat wat kostbaar is... en heb dus geen zin om het te verspillen aan een zeer onlogische oplossing (of je moet net met dat eene mannetje praten die je net vergeten wat in een dorp omdat we de allemaal gesproken heb dat zijn zuig momenten....)

Maar als je ergens vast zit en je wilt geen guide gebruiken kan je altijd nog een vraag stellen op het forum

Zo en nu en lekkere espresso
  zaterdag 1 juli 2006 @ 10:21:04 #148
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_39417603
quote:
Op vrijdag 30 juni 2006 20:42 schreef Roi het volgende:

Golden sun is ook niet echt helemaal duidelijk wat het reizen betreft, ik heb ook meerdere malen vast gezeten omdat ik geen idee had wat ik moest doen, en dat in combinatie met weinig die GBA gebruiken is dodelijk
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  zaterdag 1 juli 2006 @ 10:28:17 #149
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_39417715
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 10:21 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

Golden sun is ook niet echt helemaal duidelijk wat het reizen betreft, ik heb ook meerdere malen vast gezeten omdat ik geen idee had wat ik moest doen, en dat in combinatie met weinig die GBA gebruiken is dodelijk
Ik wist heulemaal niet dat jij een GBA had joh
pi_39418140
quote:
Op zaterdag 1 juli 2006 10:21 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_39446605
ff vraagje over de volgende RPG:

Heeft Final Fantasy IV meerder save games (of te wel, de oude 'buizen')? Zo dat ik het spel kan delen met mijn broertje?

(ps. hoe zit die bij Golden Sun en Castlevania?)

Allemaal ontzettend bedankt trouwens hehe, ik blijf maar vragen hier.. maar goed, ik ga nog ff Metriod Fusion doen (na het lezen van de verhalen over Zero Mission)
  zondag 2 juli 2006 @ 12:56:25 #152
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_39446640
FFIV heeft meerdere slots, GS en C weet ik niet meer, maar volgens mij wel.

---------------

Ik zoek trouwens Mario World voor de GBA (Mario Advance 2), maar ik zie m nergens meer in de winkels en ook online issie overal uitverkocht. Iemand die m heeft en wil verkopen? Of iemand die een winkel weet waar ze m wel nog hebben?
  zondag 2 juli 2006 @ 13:27:43 #153
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_39447403
GS heeft meerdere slots
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
pi_39448123
FFIV heeft 3 slots... Weet iemand hoever ik in het spel zit? (of ik op de helft ben, of bijna bij het einde).
SPOILER
  zondag 2 juli 2006 @ 16:47:13 #155
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_39451425
Underworld is volgens mij de helft ongeveer. Hoeveel uur?
pi_39451494
quote:
Op zondag 2 juli 2006 12:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zoek trouwens Mario World voor de GBA (Mario Advance 2), maar ik zie m nergens meer in de winkels en ook online issie overal uitverkocht. Iemand die m heeft en wil verkopen? Of iemand die een winkel weet waar ze m wel nog hebben?
Roy wie wil zijn mario world ooit verkopen .....

Maar hier hebben de us versie voor je.... zal het later deze week wel ff in de pricecompare zetten....

http://www.dvdstars.com/product.php?prodid=90505§ion=G
pi_39453084
quote:
Op zondag 2 juli 2006 16:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Underworld is volgens mij de helft ongeveer. Hoeveel uur?
Ik heb er ongeveer 10 uur opzitten, en mijn mannetjes zitten ongeveer op level 25.
  maandag 3 juli 2006 @ 10:38:38 #158
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_39467840
Drill Dozer is binnen
pi_39468225
quote:
Op maandag 3 juli 2006 10:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Drill Dozer is binnen
Waar had je hem uit eindelijke gekocht ?????
  maandag 3 juli 2006 @ 10:56:27 #160
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_39468248
VGP

Die zijn razendsnel
pi_39469290
Final Fantasy 1 en 2, zijn die ook leuk? Ik heb namelijk nog wat VVV bonnen die uitgegeven moeten worden. Of heeft iemand anders nog wat tips voor GBA spellen? Het liefste RPG.
  maandag 3 juli 2006 @ 11:54:07 #162
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_39469820
FFI en II zijn erg leuk, maar IV is er ook en die is stukken beter. Ik zou je die aanraden.
pi_39469860
quote:
Op maandag 3 juli 2006 11:36 schreef Wiehoe het volgende:
Final Fantasy 1 en 2, zijn die ook leuk? Ik heb namelijk nog wat VVV bonnen die uitgegeven moeten worden. Of heeft iemand anders nog wat tips voor GBA spellen? Het liefste RPG.
Ik heb zelf 1 en 2 (voor 20 euro gekocht bij de bartsmit) vind het niet heel erg geweldig je kan beter IV of Goldensun hebben. die zijn veeeel beter!
pi_39470139
Ok bedankt, en Final Fantasy Tactics? Is dat niet wat dan?
  maandag 3 juli 2006 @ 12:05:33 #165
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_39470180
FF Tactics is een mee strategiespel, geen RPG. Er zit zo goed als geen verhaal in en het komt neer op missies spelen op een turnbased strategie manier.

Ik vond het een geweldige game, maar het lijkt mee op Advance Wars dan op Final Fantasy
pi_39470311
Ok nogmaals bedankt
pi_39472311
quote:
Op maandag 3 juli 2006 12:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
FF Tactics is een mee strategiespel, geen RPG. Er zit zo goed als geen verhaal in en het komt neer op missies spelen op een turnbased strategie manier.

Ik vond het een geweldige game, maar het lijkt mee op Advance Wars dan op Final Fantasy
Second that vond het ook niet erg leuk.... had toch meer RPG elementen verwacht maar wel vermakelijk tot zekere hoogte.
  maandag 3 juli 2006 @ 14:38:50 #168
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_39474458
ik zou ook voor FFIV gaan ipv FF I & II , FFIV is kwa verhaal stukken beter dan I en qua engine stukken beter dan II (qua level uppen enzo wekt het niet echt op zn FFs , wat het een en ander zeker in het begin onnodig moeilijk maakt , naar mijn mening)
pi_39497110
VRaag over golden sun als je op de world map look hoor ik wel eens een gebuild als of er iets in de buurt is ... is dit gewoon een geluid dat er een monster in de buurt is of iets anders .... ????
  maandag 10 juli 2006 @ 20:22:38 #170
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_39700768
Ik heb nu een paar levels Drill Dozer gespeeld en het is een vermakelijke game. Niets meer en niets minder eigenlijk. Leuk om het gat tot FFV op te vullen (al gaattie dat niet halen helaas).
  maandag 10 juli 2006 @ 20:29:10 #171
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_39700998
quote:
Op maandag 10 juli 2006 20:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb nu een paar levels Drill Dozer gespeeld en het is een vermakelijke game. Niets meer en niets minder eigenlijk. Leuk om het gat tot FFV op te vullen (al gaattie dat niet halen helaas).
FF V werd vorige week gecancelt.

I'm just kidding.. Maar ik kreeg geen reactie
pi_39736166
Heeft iemand Mr.Pants? Lijkt me echt een supergame !
pi_39739692
Mario vs. Donkey vanmiddag gekocht.. en ben al in wereld 3... wat ik dat een MEGA verslavend spel!! Kuru Kuru is er niets bij!
  woensdag 12 juli 2006 @ 09:13:35 #174
97687 Lavenderlily
beroepslurker/muurbloem
pi_39744651
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 07:48 schreef MeZZiN het volgende:
Gisteren is Golden Sun (1) binnen gekomen nu lekker aan spelen...

Wat een mooie game is dat zeg. Battle screens zijn soort van (nep)3D maar wel heel gaaf uitgevoerd!

Wist niet dat GBA games zo mooi konden zijn!
Die wil ik ook al zoooo lang, veel plezier met spelen!
  Eindredactie Games donderdag 13 juli 2006 @ 16:51:12 #175
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_39792973
wat zijn nou echt GBA spellen die je moet gespeelt hebben?
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_39801874
Ik heb eigenlijk 2 vraagjes en volgens mij ben ik hier wel op de juiste plaats.

Er zit in Eindhoven een 2e hands winkel in computerspellen maar ik ben de naam kwijt, hoe heet ie ook alweer en waar zit ie ergens? Ik geloof op de grote of kleine berg. En verkopen ze daar ook 2e hands (of nieuwe) gameboy classic spelletjes?

En vraag 2. Bestaat er een leuke rpg voor de gameboy classic? Of eventueel voor de color die ik op mijn oude nostaligsche maar oerdegelijke gameboy nog kan spelen?
-
  donderdag 13 juli 2006 @ 23:33:15 #177
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_39805391
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 21:59 schreef splendor het volgende:
Ik heb eigenlijk 2 vraagjes en volgens mij ben ik hier wel op de juiste plaats.

Er zit in Eindhoven een 2e hands winkel in computerspellen maar ik ben de naam kwijt, hoe heet ie ook alweer en waar zit ie ergens? Ik geloof op de grote of kleine berg. En verkopen ze daar ook 2e hands (of nieuwe) gameboy classic spelletjes?

En vraag 2. Bestaat er een leuke rpg voor de gameboy classic? Of eventueel voor de color die ik op mijn oude nostaligsche maar oerdegelijke gameboy nog kan spelen?
2) Pokemon red/blue
pi_39828404
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 16:51 schreef donald_dick het volgende:
wat zijn nou echt GBA spellen die je moet gespeelt hebben?
Golden Sun 1+2
Zelda
  vrijdag 14 juli 2006 @ 18:34:29 #179
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_39828505
quote:
Op zondag 2 juli 2006 12:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik meende hem gezien te hebben bij de Gameshop in Hengelo 2e hands..
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  maandag 17 juli 2006 @ 08:28:33 #180
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_39897251
Kijk eens wat Roy gevonden heeft, een nieuwe RPG voor de GBA met potentie:
http://gameboy.ign.com/objects/568/568673.html

pi_39900631
quote:
Op maandag 17 juli 2006 08:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kijk eens wat Roy gevonden heeft, een nieuwe RPG voor de GBA met potentie:
http://gameboy.ign.com/objects/568/568673.html

[afbeelding]
Cool had zelf ook nog een beetje onbekende game gevonden...
Riviera: The Promised Land

schijnt ook een hele goede game te zijn... maar erg onbekend...
pi_39901664
Golden Sun is té makkelijk joh
ik heb alle 3 de slots 'clear data' (easy, normal, hard)
en Lost Age het zelfde verhaal alleen is hard best lastig maar verder...
  maandag 17 juli 2006 @ 19:04:30 #183
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_39915022
quote:
Op maandag 17 juli 2006 11:16 schreef MeZZiN het volgende:

[..]

Cool had zelf ook nog een beetje onbekende game gevonden...
Riviera: The Promised Land
[afbeelding]

schijnt ook een hele goede game te zijn... maar erg onbekend...
[[url=http://pricecompare.mezzin.com/trackgame.php?id=177]afbeelding][/url]
http://games.fok.nl/gameinfo.php?gameid=4236

Met als extra opmerking dat ik toch gestopt ben met de game na een flink aantal uur. Het werd me toch net ff té saai...
  Eindredactie Games maandag 17 juli 2006 @ 19:42:15 #184
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_39916043
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 09:13 schreef baniekje het volgende:

[..]

Die wil ik ook al zoooo lang, veel plezier met spelen!
wil je hem van mij overkopen?
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_39918427
quote:
Op maandag 17 juli 2006 19:04 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

http://games.fok.nl/gameinfo.php?gameid=4236

Met als extra opmerking dat ik toch gestopt ben met de game na een flink aantal uur. Het werd me toch net ff té saai...
Ok duidelijk.... had wel een paar reviews gelezen en dacht dat ie wel aardig was...
  maandag 17 juli 2006 @ 22:11:00 #186
65330 Ruzbeh
pi_39921293
Ik wil eensch Max Payne kopen. Maar de vraag is, waar vind ik die voor 20 euro of lager...
pi_39931344
quote:
Op maandag 17 juli 2006 22:11 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik wil eensch Max Payne kopen. Maar de vraag is, waar vind ik die voor 20 euro of lager...
Niet op het internet

dinsdag 18 juli 2006 @ 11:35:58 #188
65330 Ruzbeh
pi_39934315
Op Ebay gekocht voor 14,88 euro.
  dinsdag 18 juli 2006 @ 11:44:31 #189
50979 FierceDeityLink
The Hero of Time
pi_39934563
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 09:18 schreef MeZZiN het volgende:

[..]

Niet op het internet

[[url=http://pricecompare.mezzin.com/trackgame.php?id=181]afbeelding][/url]
Bij Nedgame is ie 14,99. Dus flikker eens op met dat gespam de hele tijd van je brakke prijsvergelijking die toch nauwelijks compleet is.
  dinsdag 18 juli 2006 @ 11:47:21 #190
65330 Ruzbeh
pi_39934657
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 11:44 schreef FierceDeityLink het volgende:

[..]

Bij Nedgame is ie 14,99. Dus flikker eens op met dat gespam de hele tijd van je brakke prijsvergelijking die toch nauwelijks compleet is.
En heb je ook gekeken bij Nedgame? Blijkbaar niet want hij is dus niet meer beschikbaar.
  dinsdag 18 juli 2006 @ 13:30:00 #191
11697 Junkie
VideoFreak :)
pi_39937894

http://www.nintendo.co.jp/n08/bit_g/index.html

Op ventje klikken is de tv reclames, op de iconen van de spellen is een spel uitleg en gameplay video's.

Dit zijn volgens mij echt prima Micro games Lekker simpel...

http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=65848
http://www.planet.nl/plan(...)tid=728411/sc=7e9a1c
http://games.blog.nl/nint(...)_generations_trailer
http://gonintendo.com/?p=3463
pi_39939172
quote:

[..]

Nedgame heeft hem niet en trouwens heb wel ff 18 sites ff snel doorzocht... en niemand had hem bijna....

En als je hem dan zo brak vind... je hoeft het niet te gebruiken... ik doe dit vrijwillig... en vind niet dat mensen moeten zeiken als het gratis is.

Van dit soort reacties wordt ik een beetje droevig van.... ga je toch afvragen waarom je er nog tijd in stop....
  dinsdag 18 juli 2006 @ 14:15:19 #193
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_39939466
quote:

[..]

Dude, die prijsvergelijkingsite is hendig sjiek. Daarnaast is het puur vrijwilligerswerk en dus gewoon een vriendendienst.

Mezz zal vast wel openstaan voor kritiek, maar hersenloos geblaat dat het niet goed is steek je maar in je reet.
pi_39939676
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 14:15 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Dude, die prijsvergelijkingsite is hendig sjiek. Daarnaast is het puur vrijwilligerswerk en dus gewoon een vriendendienst.

Mezz zal vast wel openstaan voor kritiek, maar hersenloos geblaat dat het niet goed is steek je maar in je reet.
Tnx Roy....
* MeZZiN gaat weer verder met invoeren...

Maar iedereen die op en aanmerkingen heeft kan het altijd mailen enz...kan alleen niet altijd aan alle verzoeken voldoen....
  dinsdag 18 juli 2006 @ 14:27:49 #195
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_39939874
Maar staan daar alleen webwinkels op? Of ook gewone zoals Media Markt?
pi_39940159
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 14:27 schreef Maraca het volgende:
Maar staan daar alleen webwinkels op? Of ook gewone zoals Media Markt?
Jep en soms als iemand met een hele goede aanbieding komt dan stop ik hem er in...

Maar het is namelijk bijna onmogelijk om een goede site bij te houden met wat in de winkel/budget bakken ligt en dat up to date houden. Misschien als je een legertje gamers heb die het slaafs willen invoeren....

Tevens zijn alle prijzen automatisch geupdated via een batch zodat alles up to date is.
pi_40018561
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 22:29 schreef Roi het volgende:
Heeft iemand Mr.Pants (gespeeld)? Lijkt me echt een supergame !
  donderdag 20 juli 2006 @ 17:31:58 #198
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_40018643
quote:
Op dinsdag 18 juli 2006 11:35 schreef Ruzbeh het volgende:
Op Ebay gekocht voor 14,88 euro.
12,99
  donderdag 20 juli 2006 @ 18:55:01 #199
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_40020753
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 17:31 schreef Maraca het volgende:

[..]

12,99
¤12,99
pi_40021833
waarom is Comix Zone voor de GBA nergens te koop?
pi_40038212
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 17:31 schreef Maraca het volgende:

[..]

12,99
Tnx toegevoegd
pi_40038337
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 17:29 schreef Roi het volgende:

[..]

[afbeelding]
Weet niet of het goed is het kost gelukkig niet veel ...

Ongeveer 15 euro linkje
  vrijdag 21 juli 2006 @ 22:14:57 #203
65330 Ruzbeh
pi_40059562
Max Payne vandaag binnen.

Hij's cool. Geluid is wel slecht, maar beter voice acting met slechte geluid dan helemaal geen voice acting.
pi_40160528
Ik moet zeggen, ik heb m'n GBA Micro weer ontdekt (mede door het ontbreken van fatsoenlijke tv) en ik ben er nog niet op uitgekeken hoor. . Heb nu Drill Dozer en Gunstar Super Heroes in bestelling staan en ben bezig met Mario Kart en Super Mario Advance 4.

De DS trekt me niet zo, en buiten dat heb ik de Micro eigenlijk pas. Een eventuele opvolger die echt weer een sprong maakt in graphics en games zou ik wel weer in geinteresseerd zijn, beetje gamen op de bank is altijd wel leuk.

Wat zijn nog meer must-have titels tegenwoordig?
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_40160716
Owja, verder ben ik dus absoluut niet van de RPG's, wat helaas (voor mij) een erg populair genre is op de GBA. Maar geef mij dus maar een leuke platformer of een leuk schietspelleke (geen fps lookalike, top down roeleert).
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_40161471
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 11:14 schreef Jarno het volgende:
Ik moet zeggen, ik heb m'n GBA Micro weer ontdekt (mede door het ontbreken van fatsoenlijke tv) en ik ben er nog niet op uitgekeken hoor. . Heb nu Drill Dozer en Gunstar Super Heroes in bestelling staan en ben bezig met Mario Kart en Super Mario Advance 4.

De DS trekt me niet zo, en buiten dat heb ik de Micro eigenlijk pas. Een eventuele opvolger die echt weer een sprong maakt in graphics en games zou ik wel weer in geinteresseerd zijn, beetje gamen op de bank is altijd wel leuk.

Wat zijn nog meer must-have titels tegenwoordig?
Zelda (beide)
Golden Sun 1+2

Oeps geen RPG en meuk...
Wario ware twisted
Super Mario World
Yoshi's Island
pi_40162265
Wario Ware Twisted wil ik nog wel eens halen ja, de andere 2 heb ik reeds.

Ik hoor ook redelijke verhalen over Lego Star Wars, lijkt me ook wel een geinig spelletje. Iemand die die heeft?
pi_40191432
Woohoo, Gunstar Super Heroes is wel kewl zeg. Vaak heb je geen idee wat je allemaal doet (het betere old school knoprammen zeg maar) maar wel veel actie en toffe levels! .
pi_40191499
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 07:59 schreef Jarno het volgende:
Woohoo, Gunstar Super Heroes is wel kewl zeg. Vaak heb je geen idee wat je allemaal doet (het betere old school knoprammen zeg maar) maar wel veel actie en toffe levels! .
Geweldig om weer te zien dat de GBA nog niet dood is Zelf nog bezig met golden sun 2 ook een lekere game en moet zelda nog en dan ben ik beetje klaar met de GBA of ik ga nog de budget bakken af voor de geweldige games die ik nog mis.

GBA
Sinds ik weer een GBA heb ik mijn voorliefde voor gaming weer opgepakt was helemaal vergeten dat gamen leuk kon zijn. speelde PC games alleen maar. Maar sinds de GBA->gamecube->DS ben ik weer helemaal verslaafd.
pi_40191550
Ja, het valt mij ook op dat je leuke titels kunt scoren voor 'weinig' geld nu de GBA een beetje end-of-life is geraakt. Nou, prima, ik vermaak me er wel mee. De GBA is prima om even op de bank wat te spelen, op de PC heb ik vaak het geduld en de tijd niet meer voor merk ik.

(alhoewel het aanbod in de Nederlandse winkels - dus de échte winkels zeg maar - wel droevig is, het is vaak of RPG, of kiddygames, de leuke action en platformers kom je er vaak niet tegen merk ik)
pi_40191588
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 08:11 schreef Jarno het volgende:
Ja, het valt mij ook op dat je leuke titels kunt scoren voor 'weinig' geld nu de GBA een beetje end-of-life is geraakt. Nou, prima, ik vermaak me er wel mee. De GBA is prima om even op de bank wat te spelen, op de PC heb ik vaak het geduld en de tijd niet meer voor merk ik.

(alhoewel het aanbod in de Nederlandse winkels - dus de échte winkels zeg maar - wel droevig is, het is vaak of RPG, of kiddygames, de leuke action en platformers kom je er vaak niet tegen merk ik)
Klopt en Nintendo verlaagd de prijzen van zijn eigen games al helemaal niet (geen players choice voor de GBA yet) en daar komen toch de beste games vandaan.
Maar je kan altijd ff kijken op mijn pricecompare want je kan gewoon games importeren uit de states en cannada (GBA is regio vrij) en die zijn wel lekker goedkoop daar zijn er namelijk wel players choice GBA games
http://pricecompare.mezzin.com/
pi_40194283
Ik heb Drill Dozer uit de VS laten komen (is nog onderweg) mbv jouw site. .
pi_40195122
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 10:40 schreef Jarno het volgende:
Ik heb Drill Dozer uit de VS laten komen (is nog onderweg) mbv jouw site. .
Mooi dan is de site weer nutige geweest
  woensdag 26 juli 2006 @ 11:34:23 #214
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_40196041
Jarno, als je Gunstar en Drill Dozer cool vindt zou je Astro Boy ook ns moeten proberen
pi_40254746
pi_40287173
Ik heb een vraagje.
ik ga morgen 2 weken op vakantie en neem natuurlijk mijn DS mee
alleen heb ik voor de zoveelste keer Golden Sun bijna uitgespeeld
heel leuk allemaal alleen weet ik niet hoe ik me poppetjes, wapens enzo. van GS naar GS:TLA zet als ik GS heb uitgespeeld zie ik namelijk nergens een code die je bij TLA kan invoeren als je opniew begint voor de status van Isaac, Gareth, Ivan, Mia.

dus mischien weet iemand het hier.
en ik heb trouwens alleen me GBA: SP nog want het de normale heb ik vorige week verkocht dus ik kan niet linken

[ Bericht 18% gewijzigd door mini-lellan op 28-07-2006 23:49:35 ]
pi_40287831
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 23:44 schreef mini-lellan het volgende:
Ik heb een vraagje.
ik ga morgen 2 weken op vakantie en neem natuurlijk mijn DS mee
alleen heb ik voor de zoveelste keer Golden Sun bijna uitgespeeld
heel leuk allemaal alleen weet ik niet hoe ik me poppetjes, wapens enzo. van GS naar GS:TLA zet als ik GS heb uitgespeeld zie ik namelijk nergens een code die je bij TLA kan invoeren als je opniew begint voor de status van Isaac, Gareth, Ivan, Mia.

dus mischien weet iemand het hier.
en ik heb trouwens alleen me GBA: SP nog want het de normale heb ik vorige week verkocht dus ik kan niet linken
In de handleiding van Golden sun 2 staat het precies uitgelegd

Maar je moet iets van de R en en links (d pad) ingedruk houden. en dan komt bij golden sun 1 een menu beschikbaar voor transfer.
quote:
By far the most advertised feature of the Golden Sun: The Lost Age game cart is the ability to transfer the original characters developed by a player in his or her Golden Sun game cart into the second game. A description of the actual workings of the feature are as follows.

Upon completing the first Golden Sun game and saving it as a “Completed” data file, the player is instructed by the second game’s manual to open up the file in a special way (which is by holding the R shoulder button and left directional button on the keypad while pressing Start to bring up a secret “Send” option). Once that is done, the player has two alternatives: If two Game Boy Advances and a Game Link Cable are available, the player can simply transfer data between carts. Otherwise, a very complex password system awaits. In the password system, the player can opt for three levels of password detail, dictating which aspects of the characters will be transferred. In the simplest (Bronze) level, only the character levels and Djinn collection are transferred, but in the largest (Gold) level, all items, coins, and statistics boosts in the party are transferred as well. The gold password is strictly for completists without the resources for the GBA link-transfer alternative, for it is a password involving 260 characters.

In The Lost Age, several important effects take place as a result of the password:

* The password dictates the power levels and inventory of the four original Golden Sun characters when they enter your party late in the game so that it matches exactly their level of development at the end of the original Golden Sun. In many cases, this is actually not a huge effect, because without the password each character is started at a relatively strong level (28) with inventories consisting of mundane equipment such as Great Swords.
* The password allows for the complete collection of 72 Djinn by the end of the game. Without the password, when the original characters join the party, they each have five of the original game’s Djinn instead of seven, meaning that some Djinn would be missing. For this reason, completists view the password as very important because The Lost Age features an optional dungeon accessible only when all 72 Djinn are collected, and it contains the strongest Superboss in the game, Dullahan, alongside the last two Summon Tablets containing the two most powerful Summons in the game: Charon and Iris.
* Depending on actions taken in the previous game, the password allows for additional events involving NPCs from the previous game. It is only through these events that the player can gain the Golden Shirt, Golden Boots, and Golden Ring.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 19:49:18 #218
65330 Ruzbeh
pi_40394448
Astro Boy uitgespeeld.

Zucht. Mooi.

Ik moest mezelf een beetje inhouden op het einde. Ik barstte bijna uit in tranen.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 22:26:34 #219
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_40399598
Ik heb DKC3 gekocht en Summon Nights: Swordscraft Story (RPG) is onderweg. GBA
pi_40409039
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 22:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb DKC3 gekocht en Summon Nights: Swordscraft Story (RPG) is onderweg. GBA
Zucht waar kan die Summon Nights kopen kan geen enkele webwinkel die heeft hem heeft. (behalve play-asia maar dat is japans
pi_40409854
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 19:49 schreef Ruzbeh het volgende:
Astro Boy uitgespeeld.

Zucht. Mooi.

Ik moest mezelf een beetje inhouden op het einde. Ik barstte bijna uit in tranen.
Die lag in de aanbiedingbak van de MM voor de PS2. Ik had de stille hoop dat ik hem ook voor een zacht prijsje kon scoren voor de GBA, maar die kostte vrolijk 40 euro .
  woensdag 2 augustus 2006 @ 09:50:59 #222
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_40410453
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 08:08 schreef MeZZiN het volgende:

[..]

Zucht waar kan die Summon Nights kopen kan geen enkele webwinkel die heeft hem heeft. (behalve play-asia maar dat is japans
vgp.ca
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')