abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40038212
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 17:31 schreef Maraca het volgende:

[..]

12,99
Tnx toegevoegd
pi_40038337
quote:
Op donderdag 20 juli 2006 17:29 schreef Roi het volgende:

[..]

[afbeelding]
Weet niet of het goed is het kost gelukkig niet veel ...

Ongeveer 15 euro linkje
  vrijdag 21 juli 2006 @ 22:14:57 #203
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_40059562
Max Payne vandaag binnen.

Hij's cool. Geluid is wel slecht, maar beter voice acting met slechte geluid dan helemaal geen voice acting.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
pi_40160528
Ik moet zeggen, ik heb m'n GBA Micro weer ontdekt (mede door het ontbreken van fatsoenlijke tv) en ik ben er nog niet op uitgekeken hoor. . Heb nu Drill Dozer en Gunstar Super Heroes in bestelling staan en ben bezig met Mario Kart en Super Mario Advance 4.

De DS trekt me niet zo, en buiten dat heb ik de Micro eigenlijk pas. Een eventuele opvolger die echt weer een sprong maakt in graphics en games zou ik wel weer in geinteresseerd zijn, beetje gamen op de bank is altijd wel leuk.

Wat zijn nog meer must-have titels tegenwoordig?
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_40160716
Owja, verder ben ik dus absoluut niet van de RPG's, wat helaas (voor mij) een erg populair genre is op de GBA. Maar geef mij dus maar een leuke platformer of een leuk schietspelleke (geen fps lookalike, top down roeleert).
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_40161471
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 11:14 schreef Jarno het volgende:
Ik moet zeggen, ik heb m'n GBA Micro weer ontdekt (mede door het ontbreken van fatsoenlijke tv) en ik ben er nog niet op uitgekeken hoor. . Heb nu Drill Dozer en Gunstar Super Heroes in bestelling staan en ben bezig met Mario Kart en Super Mario Advance 4.

De DS trekt me niet zo, en buiten dat heb ik de Micro eigenlijk pas. Een eventuele opvolger die echt weer een sprong maakt in graphics en games zou ik wel weer in geinteresseerd zijn, beetje gamen op de bank is altijd wel leuk.

Wat zijn nog meer must-have titels tegenwoordig?
Zelda (beide)
Golden Sun 1+2

Oeps geen RPG en meuk...
Wario ware twisted
Super Mario World
Yoshi's Island
pi_40162265
Wario Ware Twisted wil ik nog wel eens halen ja, de andere 2 heb ik reeds.

Ik hoor ook redelijke verhalen over Lego Star Wars, lijkt me ook wel een geinig spelletje. Iemand die die heeft?
pi_40191432
Woohoo, Gunstar Super Heroes is wel kewl zeg. Vaak heb je geen idee wat je allemaal doet (het betere old school knoprammen zeg maar) maar wel veel actie en toffe levels! .
pi_40191499
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 07:59 schreef Jarno het volgende:
Woohoo, Gunstar Super Heroes is wel kewl zeg. Vaak heb je geen idee wat je allemaal doet (het betere old school knoprammen zeg maar) maar wel veel actie en toffe levels! .
Geweldig om weer te zien dat de GBA nog niet dood is Zelf nog bezig met golden sun 2 ook een lekere game en moet zelda nog en dan ben ik beetje klaar met de GBA of ik ga nog de budget bakken af voor de geweldige games die ik nog mis.

GBA
Sinds ik weer een GBA heb ik mijn voorliefde voor gaming weer opgepakt was helemaal vergeten dat gamen leuk kon zijn. speelde PC games alleen maar. Maar sinds de GBA->gamecube->DS ben ik weer helemaal verslaafd.
pi_40191550
Ja, het valt mij ook op dat je leuke titels kunt scoren voor 'weinig' geld nu de GBA een beetje end-of-life is geraakt. Nou, prima, ik vermaak me er wel mee. De GBA is prima om even op de bank wat te spelen, op de PC heb ik vaak het geduld en de tijd niet meer voor merk ik.

(alhoewel het aanbod in de Nederlandse winkels - dus de échte winkels zeg maar - wel droevig is, het is vaak of RPG, of kiddygames, de leuke action en platformers kom je er vaak niet tegen merk ik)
pi_40191588
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 08:11 schreef Jarno het volgende:
Ja, het valt mij ook op dat je leuke titels kunt scoren voor 'weinig' geld nu de GBA een beetje end-of-life is geraakt. Nou, prima, ik vermaak me er wel mee. De GBA is prima om even op de bank wat te spelen, op de PC heb ik vaak het geduld en de tijd niet meer voor merk ik.

(alhoewel het aanbod in de Nederlandse winkels - dus de échte winkels zeg maar - wel droevig is, het is vaak of RPG, of kiddygames, de leuke action en platformers kom je er vaak niet tegen merk ik)
Klopt en Nintendo verlaagd de prijzen van zijn eigen games al helemaal niet (geen players choice voor de GBA yet) en daar komen toch de beste games vandaan.
Maar je kan altijd ff kijken op mijn pricecompare want je kan gewoon games importeren uit de states en cannada (GBA is regio vrij) en die zijn wel lekker goedkoop daar zijn er namelijk wel players choice GBA games
http://pricecompare.mezzin.com/
pi_40194283
Ik heb Drill Dozer uit de VS laten komen (is nog onderweg) mbv jouw site. .
pi_40195122
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 10:40 schreef Jarno het volgende:
Ik heb Drill Dozer uit de VS laten komen (is nog onderweg) mbv jouw site. .
Mooi dan is de site weer nutige geweest
  woensdag 26 juli 2006 @ 11:34:23 #214
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_40196041
Jarno, als je Gunstar en Drill Dozer cool vindt zou je Astro Boy ook ns moeten proberen
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_40254746
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_40287173
Ik heb een vraagje.
ik ga morgen 2 weken op vakantie en neem natuurlijk mijn DS mee
alleen heb ik voor de zoveelste keer Golden Sun bijna uitgespeeld
heel leuk allemaal alleen weet ik niet hoe ik me poppetjes, wapens enzo. van GS naar GS:TLA zet als ik GS heb uitgespeeld zie ik namelijk nergens een code die je bij TLA kan invoeren als je opniew begint voor de status van Isaac, Gareth, Ivan, Mia.

dus mischien weet iemand het hier.
en ik heb trouwens alleen me GBA: SP nog want het de normale heb ik vorige week verkocht dus ik kan niet linken

[ Bericht 18% gewijzigd door mini-lellan op 28-07-2006 23:49:35 ]
pi_40287831
quote:
Op vrijdag 28 juli 2006 23:44 schreef mini-lellan het volgende:
Ik heb een vraagje.
ik ga morgen 2 weken op vakantie en neem natuurlijk mijn DS mee
alleen heb ik voor de zoveelste keer Golden Sun bijna uitgespeeld
heel leuk allemaal alleen weet ik niet hoe ik me poppetjes, wapens enzo. van GS naar GS:TLA zet als ik GS heb uitgespeeld zie ik namelijk nergens een code die je bij TLA kan invoeren als je opniew begint voor de status van Isaac, Gareth, Ivan, Mia.

dus mischien weet iemand het hier.
en ik heb trouwens alleen me GBA: SP nog want het de normale heb ik vorige week verkocht dus ik kan niet linken
In de handleiding van Golden sun 2 staat het precies uitgelegd

Maar je moet iets van de R en en links (d pad) ingedruk houden. en dan komt bij golden sun 1 een menu beschikbaar voor transfer.
quote:
By far the most advertised feature of the Golden Sun: The Lost Age game cart is the ability to transfer the original characters developed by a player in his or her Golden Sun game cart into the second game. A description of the actual workings of the feature are as follows.

Upon completing the first Golden Sun game and saving it as a “Completed” data file, the player is instructed by the second game’s manual to open up the file in a special way (which is by holding the R shoulder button and left directional button on the keypad while pressing Start to bring up a secret “Send” option). Once that is done, the player has two alternatives: If two Game Boy Advances and a Game Link Cable are available, the player can simply transfer data between carts. Otherwise, a very complex password system awaits. In the password system, the player can opt for three levels of password detail, dictating which aspects of the characters will be transferred. In the simplest (Bronze) level, only the character levels and Djinn collection are transferred, but in the largest (Gold) level, all items, coins, and statistics boosts in the party are transferred as well. The gold password is strictly for completists without the resources for the GBA link-transfer alternative, for it is a password involving 260 characters.

In The Lost Age, several important effects take place as a result of the password:

* The password dictates the power levels and inventory of the four original Golden Sun characters when they enter your party late in the game so that it matches exactly their level of development at the end of the original Golden Sun. In many cases, this is actually not a huge effect, because without the password each character is started at a relatively strong level (28) with inventories consisting of mundane equipment such as Great Swords.
* The password allows for the complete collection of 72 Djinn by the end of the game. Without the password, when the original characters join the party, they each have five of the original game’s Djinn instead of seven, meaning that some Djinn would be missing. For this reason, completists view the password as very important because The Lost Age features an optional dungeon accessible only when all 72 Djinn are collected, and it contains the strongest Superboss in the game, Dullahan, alongside the last two Summon Tablets containing the two most powerful Summons in the game: Charon and Iris.
* Depending on actions taken in the previous game, the password allows for additional events involving NPCs from the previous game. It is only through these events that the player can gain the Golden Shirt, Golden Boots, and Golden Ring.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 19:49:18 #218
65330 Ruzbeh
pi_40394448
Astro Boy uitgespeeld.

Zucht. Mooi.

Ik moest mezelf een beetje inhouden op het einde. Ik barstte bijna uit in tranen.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 22:26:34 #219
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_40399598
Ik heb DKC3 gekocht en Summon Nights: Swordscraft Story (RPG) is onderweg. GBA
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_40409039
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 22:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb DKC3 gekocht en Summon Nights: Swordscraft Story (RPG) is onderweg. GBA
Zucht waar kan die Summon Nights kopen kan geen enkele webwinkel die heeft hem heeft. (behalve play-asia maar dat is japans
pi_40409854
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 19:49 schreef Ruzbeh het volgende:
Astro Boy uitgespeeld.

Zucht. Mooi.

Ik moest mezelf een beetje inhouden op het einde. Ik barstte bijna uit in tranen.
Die lag in de aanbiedingbak van de MM voor de PS2. Ik had de stille hoop dat ik hem ook voor een zacht prijsje kon scoren voor de GBA, maar die kostte vrolijk 40 euro .
  woensdag 2 augustus 2006 @ 09:50:59 #222
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_40410453
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 08:08 schreef MeZZiN het volgende:

[..]

Zucht waar kan die Summon Nights kopen kan geen enkele webwinkel die heeft hem heeft. (behalve play-asia maar dat is japans
vgp.ca
  woensdag 2 augustus 2006 @ 10:25:49 #223
65330 Ruzbeh
pi_40411149
Hoe bergen jullie je GBA carts op?

Ik zet ze in een plastic zak om te voorkomen dat er stof op komt. Maar sommige zitten gewoon op een bureau dus ik slingeren hier en daar wat catridges. Waar kan ik het beste van die doosjes kopen om die dingen op te bergen?
  woensdag 2 augustus 2006 @ 10:26:57 #224
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_40411175
Ik heb gewoon bij de Dixons een 6pack gehaald met van die hoesjes. Net als voor de ouwe GB classic, toen ze nog gewoon meegeleverd werden.

De games die ik speel zitten in mijn DS lite of GB Micro tasje. Daar is nl ook ruimte om GBA games te stallen
pi_40411220
Ik snap gewoon niet dat er geen doosje meegeleverd word. Zelfs als je een SD kaartje van 32MB van 10 euro koopt zit er een doosje omheen. En bij een spel van 40 euro zou dat opeens weer niet kunnen.
pi_40411329
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 10:29 schreef Jarno het volgende:
Ik snap gewoon niet dat er geen doosje meegeleverd word. Zelfs als je een SD kaartje van 32MB van 10 euro koopt zit er een doosje omheen. En bij een spel van 40 euro zou dat opeens weer niet kunnen.
Vind het ook erg bagger dus heb ik een paar hoesjes gekocht kost een drol heb nu GBA/DS hoesje zijn wel aardig allen als er geen GBA game is zit dan willen de DS games los raken.
  woensdag 2 augustus 2006 @ 10:34:23 #227
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_40411340
Het is ook belachelijk, kan me niet voorstellen dat het zo'n grote kostenpost is op een game
pi_40411580
Speel ook nog dagelijk op de GBA Mario vs. Donkey heb ik pas uitgespeeld en ben nu bezig om alle highscores te halen. Afgelopen week heb ik Super Mario Ball gekocht, en ik moet zeggen dat het toch een erg leuk spel is ondanks de mindere reviews. Mario Advance 1 is onderweg... Mario Advance 2 en 3 heb ik al uigespeeld
pi_40411610
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 10:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het is ook belachelijk, kan me niet voorstellen dat het zo'n grote kostenpost is op een game
Zo'n doosje kost denk ik 5 cent om te laten maken in die aantallen, zeker in dat soort landen. Maja.
  woensdag 2 augustus 2006 @ 10:45:39 #230
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_40411626
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 10:43 schreef Retarded het volgende:
Speel ook nog dagelijk op de GBA Mario vs. Donkey heb ik pas uitgespeeld en ben nu bezig om alle highscores te halen. Afgelopen week heb ik Super Mario Monkey Ball gekocht, en ik moet zeggen dat het toch een erg leuk spel is ondanks de mindere reviews. Mario Advance 1 is onderweg... Mario Advance 2 en 3 heb ik al uigespeeld
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  woensdag 2 augustus 2006 @ 10:50:21 #231
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_40411741
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 10:43 schreef Retarded het volgende:
Speel ook nog dagelijk op de GBA Mario vs. Donkey heb ik pas uitgespeeld en ben nu bezig om alle highscores te halen. Afgelopen week heb ik Super Mario Ball gekocht, en ik moet zeggen dat het toch een erg leuk spel is ondanks de mindere reviews. Mario Advance 1 is onderweg... Mario Advance 2 en 3 heb ik al uigespeeld
Je wil niet toevallig Mario Advance 2 verkopen?
pi_40413284
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 10:50 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Je wil niet toevallig Mario Advance 2 verkopen?
Heb je hem nou nog niet.
linkje
  woensdag 2 augustus 2006 @ 13:29:33 #233
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_40416812
Mjah, full price vind ik net ff wat te duur nog. Dan wacht ik liever tot het sept is en hij PC wordt in de US
pi_40417476
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 13:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mjah, full price vind ik net ff wat te duur nog. Dan wacht ik liever tot het sept is en hij PC wordt in de US
Gelijk heb je ben blij dat ik hem optijd gekocht heb
  woensdag 2 augustus 2006 @ 15:59:25 #235
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_40421701
  woensdag 2 augustus 2006 @ 17:38:28 #236
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_40424673
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 10:45 schreef BMH het volgende:

[..]
Super Mario Ball bestaat ook hoor, da's de suffe Europese naam voor Mario Pinball Land.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  woensdag 2 augustus 2006 @ 17:50:09 #237
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_40424945
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 17:38 schreef Marble het volgende:

[..]

Super Mario Ball bestaat ook hoor, da's de suffe Europese naam voor Mario Pinball Land.
Verrek.. Maar dat blijft een schijtgame
pi_40612162
Now Playing:
- Heulemaol niets

Waiting For:
- Final Fantasy V
- Final Fantasy VI

Nog een spel dat in de wachttijd te spelen is? Iemand suggesties?

dinsdag 8 augustus 2006 @ 16:14:03 #239
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_40612281
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 16:11 schreef Laniboekje het volgende:
Now Playing:
- Heulemaol niets

Waiting For:
- Final Fantasy V
- Final Fantasy VI

Nog een spel dat in de wachttijd te spelen is? Iemand suggesties?

Misschien Summon Nights: Swordscraft Story, die ga ik komend weekend spelen en dan laat ik het wel weten.
pi_40633457
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 16:14 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Misschien Summon Nights: Swordscraft Story, die ga ik komend weekend spelen en dan laat ik het wel weten.
Graag ben ook erg nieuwsgierig
pi_40634299
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 17:50 schreef BMH het volgende:

[..]

Verrek.. Maar dat blijft een schijtgame
Niet dus ik vind em geweldig! En mijn vriendin heeft hem al helemaal grijs gespeeld! Af en toe frustrerend maar, wel een echt goede balans tussen mario games en pinballen
pi_40681604
Komen er nog een paar gave nieuwe games uit voor de GBA of is het nu echt aan het opdrogen? Heb namelijk niet veel soeps zien langskomen
  donderdag 10 augustus 2006 @ 13:13:36 #243
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_40682056
Het is echt aan het opdrogen. Er komen nog wel een zooi licentiegames aan (Disneygames bijv) maar dat is niet veel soeps vrees ik. Ik hou het iig zo veel mogelijk in de gaten en hou jullie op de hoogte als ik iets tegenkom.
pi_40683076
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 13:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het is echt aan het opdrogen. Er komen nog wel een zooi licentiegames aan (Disneygames bijv) maar dat is niet veel soeps vrees ik. Ik hou het iig zo veel mogelijk in de gaten en hou jullie op de hoogte als ik iets tegenkom.
Cool
  donderdag 10 augustus 2006 @ 13:53:10 #245
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_40683486
De GBC spellen zijn nu echt spotgoedkoop geworden Zag gewoon een paar liggen van 3 tot 5 euro, helemaal nieuw!
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_40685711
Altijd goed Ben nog altijd op zoek naar Link's Awakening DX versie... maar die zullen ze wel niet hebben
  donderdag 10 augustus 2006 @ 16:49:19 #247
65330 Ruzbeh
pi_40687855
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 13:53 schreef Maraca het volgende:
De GBC spellen zijn nu echt spotgoedkoop geworden Zag gewoon een paar liggen van 3 tot 5 euro, helemaal nieuw!
Balen dat Gameboy Micro geen oude Gameboy spellen kan gebruiken.

Ik hoop nu wel dat uiteindelijk de Gameboy Advance games ook zo goedkoop worden.
  donderdag 10 augustus 2006 @ 16:59:52 #248
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_40688076
Die hadden ze ook, maar ze waren nog 19 euro oid

Jammer dat je op de DS ook geen oude spellen kunt spelen.. anders had ik wat ingekocht
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_40795081
Ik heb pokemon ruby van marktplaats afgehaald, iemand een idee hoe ik de savegames kan verwijderen?

edit: select-up-b
pi_40795221
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 16:14 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

en en en ?? is het wat?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')