abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 juni 2006 @ 09:42:46 #81
5637 koekiemonster
Goede reaktie ------------>
pi_38771612
quote:
Op woensdag 7 juni 2006 22:08 schreef djkill het volgende:
drilldozer doet het in ieder geval perfect. volgens mij gewoon eerder gekocht maar viel tegen bij die persoon, en nu hebt ik hem! hoe zou ik dat moeten herkennen, of ie origineel is?
Moet nintendo opstaan, juiste serienummer.. een volledig boekje... trilfunctie werkt op verschillende niveaus, rode cartridge...
koekje erbij?
  dinsdag 13 juni 2006 @ 17:01:21 #82
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_38817497
Heeft er iemand die Puzzle League/Dr Mario cartridge voor de GBA?
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
  dinsdag 13 juni 2006 @ 20:44:39 #83
65330 Ruzbeh
Five inches but its thick
pi_38825532
Ik heb nu eindelijk me play-yan kunnen gebruiken.

Muziek afspelen is wat mij betreft fantastisch, de Micro speaker zelf is al goed genoeg en de kwaliteit is best wel goed. Ik ben nu bezig om video af te laten spelen maar het lukt me nu even niet om het op de juiste formaat te krijgen.
De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
  woensdag 14 juni 2006 @ 00:19:07 #84
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_38834875
quote:
Op dinsdag 13 juni 2006 17:01 schreef Smots het volgende:
Heeft er iemand die Puzzle League/Dr Mario cartridge voor de GBA?
Ik heb m ergens liggen, wat wil je weten?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_38838519
Gisteren is Golden Sun (1) binnen gekomen nu lekker aan spelen...

Wat een mooie game is dat zeg. Battle screens zijn soort van (nep)3D maar wel heel gaaf uitgevoerd!

Wist niet dat GBA games zo mooi konden zijn!
  woensdag 14 juni 2006 @ 13:36:59 #86
10785 Smots
pi_38846348
quote:
Op woensdag 14 juni 2006 00:19 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik heb m ergens liggen, wat wil je weten?
Is het jou al gelukt om de 'line variant' uit te spelen op het hoogste niveau (dus stage 6-5) met de volgende opties ingeschakeld?
  • Block Lmt.: off
  • Stop: off
  • Lift Limit: off

Ik ben er nou al weken mee bezig en het lukt me bijna nooit. Ik denk dat het me tot nu toe pas een keer of zeven gelukt is in al die tijd. Het gaat wel zo ont-zet-tend snel dat het bijna niet bij te houden is!

[ Bericht 2% gewijzigd door Smots op 14-06-2006 14:31:46 ]
  • The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
      woensdag 14 juni 2006 @ 13:45:52 #87
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_38846675
    quote:
    Op zondag 11 juni 2006 18:37 schreef Wiehoe het volgende:
    De SP is dus ook geschikt voor oudere spellen? De DS is natuurlijk ook mooi, maarja ik wil mijn oude spellen ook weer spelen. Het is zonde van die oude spelletjes. Daar heb ik jaren plezier van gehad namelijk
    Op de DS kan je toch ook GB spellen spelen, of alleen GBA
    And if you listen very hard
    The tune will come to you at last
    When all are one and one is all
    To be a rock and not to roll
      woensdag 14 juni 2006 @ 13:47:03 #88
    65330 Ruzbeh
    pi_38846730
    quote:
    Op woensdag 14 juni 2006 13:45 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Op de DS kan je toch ook GB spellen spelen, of alleen GBA
    Alleen GBA.
      woensdag 14 juni 2006 @ 14:50:05 #89
    65330 Ruzbeh
    pi_38849235
    Het is gelukt om filmpjes af te spelen op me Gameboy Micro.

Redelijk kwaliteit, het beeld is precies zoals ik had verwacht.

Er volgt een userreview.
    pi_38852591
    Vraagje.

Ik zit er aan te denken om maar pokemon game voor de GBA te kopen.. maar ik twijfel nog tussen één van Leaf green/fire red of één van ruby/sapphire.

Ik heb destijds blue nog gespeeld op een emulator op de PC, maar op de GBA zelf is natuurlijk wel wat 'echter'.

Maar, ik weet dus niet of leaf green/ fire red te saai ga vinden omdat ik deze al in feite al eens heb gedaan. Maar ik weet eigelijk ook niet of die pokemon in ruby/sapphire wel de moeite waard zijn (rare en simpele pokemon )?

Maar goed, iemand ervaring/tips etc.?

thx

(btw, first post)
    pi_38858330
    quote:
    Op zondag 11 juni 2006 18:37 schreef Wiehoe het volgende:
    De SP is dus ook geschikt voor oudere spellen? De DS is natuurlijk ook mooi, maarja ik wil mijn oude spellen ook weer spelen. Het is zonde van die oude spelletjes. Daar heb ik jaren plezier van gehad namelijk
    Nou ik heb een advance overgekocht van iemand, samen met 4 spelletjes. Donkey kong, dexter, shrek en nog een. Die spellen heb ik nog niet bekeken, maar ik heb zelf wel gelijk Final Fantasy 4 gekocht. Lijkt me wel leuk, want ik hou wel van rpg's .

Nou ja, en wat Tudclub vraagt ben ik ook wel benieuwd naar. (Welkom op Fok trouwens ) Ik heb toen ook nog wel pokemon blue en pokemon gold via een emulator gespeeld (cheaten door de snelheid van de emulator te verdubbelen ). Misschien koop ik daar dan ook nog wel een van.

-edit- Kwam er ook achter dat mario land 1 al die tijd ook al een kleurenspel was, voor dat de gameboy color uit was. Er gaat een hele nieuwe wereld voor me open
      donderdag 15 juni 2006 @ 11:30:06 #92
    10785 Smots
    pi_38877964
    deze is al bekend neem ik aan?
    http://www.bofunk.com/video/3285/game_boy.html
    The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
      donderdag 15 juni 2006 @ 11:38:26 #93
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_38878197
    quote:
    Op donderdag 15 juni 2006 11:30 schreef Smots het volgende:
    deze is al bekend neem ik aan?
    http://www.bofunk.com/video/3285/game_boy.html
    Ik kende m al ja Canadese Micro reclame

Ik zal mn Micro dan maar nooit meenemen naar Lanikoekje denk ik
    The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
      donderdag 15 juni 2006 @ 11:38:40 #94
    3462 PaRoDiUzZ
    Hiphop Hippie
    pi_38878203
    quote:
    Op woensdag 14 juni 2006 16:18 schreef tudclub het volgende:
    Vraagje.

Ik zit er aan te denken om maar pokemon game voor de GBA te kopen.. maar ik twijfel nog tussen één van Leaf green/fire red of één van ruby/sapphire.

Ik heb destijds blue nog gespeeld op een emulator op de PC, maar op de GBA zelf is natuurlijk wel wat 'echter'.

Maar, ik weet dus niet of leaf green/ fire red te saai ga vinden omdat ik deze al in feite al eens heb gedaan. Maar ik weet eigelijk ook niet of die pokemon in ruby/sapphire wel de moeite waard zijn (rare en simpele pokemon )?

Maar goed, iemand ervaring/tips etc.?

thx

(btw, first post)
    ik zou voor emerald gaan , daar zitten bijna alle ruby/saphire pokemon in (op 3 na ) , en daarnaast heb je ook beide plottwists (alhoewel het einde wat anders is). fire red/leaf green zijn ook wel aardig , en hebben een veel betere AI(logisch) dan de originele , een paar extra eilandjes , en de abilities die ook in ruby/saphire/emerald zitten.
      donderdag 15 juni 2006 @ 11:48:30 #95
    65330 Ruzbeh
    pi_38878525
    quote:
    Op donderdag 15 juni 2006 11:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
    pi_38879658
    quote:

[..]

pi_38886108
    quote:

[..]

Mijn ratsels zullen zeker wel raad weten met jouw Micro ja
    pi_38910648
    Ik zag op internet een supercard voor de gameboy advance. Zodat je roms af kon spelen op je console in plaats van een emulator. Heeft iemand zo'n supercard? En bevalt dat een beetje?
    pi_38913359
    quote:
    Op vrijdag 16 juni 2006 09:54 schreef Wiehoe het volgende:
    Ik zag op internet een supercard voor de gameboy advance. Zodat je roms af kon spelen op je console in plaats van een emulator. Heeft iemand zo'n supercard? En bevalt dat een beetje?

[ Bericht 10% gewijzigd door mini-lellan op 16-06-2006 18:27:32 ]
    pi_38925984
    quote:
    Op vrijdag 16 juni 2006 09:54 schreef Wiehoe het volgende:

niet kopen of wat dan ook
    op de Cube kan het ook en via PC is alleen maar iligaal

weet er hier iemand trouwens waar je andere faceplates voor je Micro kan kopen want die van mij is nogal beschadigd en als iemand het weet mischien ook de prijs

[ Bericht 6% gewijzigd door mini-lellan op 16-06-2006 18:38:05 ]
    pi_38933456
    Op ebay heb ik destijds originele frontjes kunnen krijgen. In nederland kan je bij een goede gameshop wel van die neppe frontjes vinden met zo'n streepje erop zoals eerder is gezegd in dit topic.
    pi_38962601
    Mijn eerste post in het topic. Ik heb namelijk mijn eerste GBA spel ooit in mijn handen.
    Heb zero mission gekocht over marktplaats( 9¤ inc), en uit de omschrijving kreeg ik het idee dat er een boekje en doosje bij zat. Heb alleen een casette binnen.

Hoe kom ik te weten dat ik een echte game heb gekocht, en geen illigale kopie?
      zondag 18 juni 2006 @ 11:53:08 #103
    65330 Ruzbeh
    pi_38966180
    quote:
    Op zondag 18 juni 2006 02:05 schreef YourMaster het volgende:
    Mijn eerste post in het topic. Ik heb namelijk mijn eerste GBA spel ooit in mijn handen.
    Heb zero mission gekocht over marktplaats( 9¤ inc), en uit de omschrijving kreeg ik het idee dat er een boekje en doosje bij zat. Heb alleen een casette binnen.

Hoe kom ik te weten dat ik een echte game heb gekocht, en geen illigale kopie?
    Dat weet ik niet. Bij illegale DS kopies kan je dat zien of de contact pinnetjes wel goudgeel zijn of niet, bij illegale kopies is het zwart.

Maar Ik heb dus onlangs Metroid Zero Mission gekocht voor 14 euro bij Freerecordshop.nl, nieuw. Zie: http://www.budgetgaming.nl
    pi_38967669
    Ken die site wel, maar voor deze game niet gekeken omdat ie bij zuiderpark nog voor ruim 35¤ ofzo weggaat. Fusion is daar nu voor 10¤ in de aanbieding.
    Van de ds weet ik het ja, maar heb ik nu niet veel aan. Heb even gegoogled, maar vind voornamelijk 2 dingen, kijk of doosje en boekje erbij zitten, en kijk of het schoefje op de achterkant niet een kruis is maar 3 pinnetjes heeft. Dat laatste is gewoon het geval, maar twijfel nogsteeds.
    pi_38984937
    Als je op de cassete van een GBA game kijkt
    zie je als het goed is in de afbeelding van de game een getal gedrukt bijv. 05
    als je dat ziet is het een echte game van Nintendo
    als je dat niet ziet dan is ie dus fake maar gelukkig komt dit (zo goed als) nooit voor
      zondag 18 juni 2006 @ 22:42:40 #106
    9440 Khadgar
    Knutselaar
    pi_38985882
    Bij namaak (overigens kreeg ik mijn namaak mét doosje) zie je het aan de slechte kwaliteit drukwerk op het label (beetje uitgevloeid meestal), staat er Nintondo (met een O ipv I) achterop, staat er geen Patent Pending achterop, zie je wel eens vreemde tikfouten.
    pi_38986078
    quote:
    Op zondag 18 juni 2006 22:24 schreef mini-lellan het volgende:
    Als je op de cassete van een GBA game kijkt
    zie je als het goed is in de afbeelding van de game een getal gedrukt bijv. 05
    Ok, prima.
    Dankjewel.

De 23e uitproberen of hij goed werkt.
    pi_39011696
    Ben nu dus Sword of Mana aan het spelen, snap echter echt helemaal niets van het verhaal

Vind het wel leuk om poppetjes in elkaar te hakken e.d., maar al die vreemde benamingen voor al die culturen daar.. Misschien toch maar eens ergens een samenvatting van het verhaal lezen ofzo.
      maandag 19 juni 2006 @ 20:16:33 #109
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_39012246
    Euh, er is niet echt een verhaal. Meisje wordt ontvoerd en je moet haar redden. Je komt langs wat dorpen en kastelen en je verslaat de eindbaas.

En ze leefden nog lang en gelukkig
    pi_39012757
    quote:
    Op maandag 19 juni 2006 20:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Euh, er is niet echt een verhaal. Meisje wordt ontvoerd en je moet haar redden. Je komt langs wat dorpen en kastelen en je verslaat de eindbaas.

En ze leefden nog lang en gelukkig
    Niet! Want er is ook nog zo een mannetje dat wraak wil nemen en er is een Lord ofzo met 2 evil zonen en een vreemde vrouw die net dood is gegaan en.. en.. Ik snap er iig niks van, maar volgens mij zit er wel meer achter hoor.
      maandag 19 juni 2006 @ 20:39:02 #111
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_39013121
      dinsdag 20 juni 2006 @ 11:43:00 #112
    5637 koekiemonster
    Goede reaktie ------------>
    pi_39030025
    quote:
    Op maandag 19 juni 2006 19:59 schreef Laniboekje het volgende:
    Ben nu dus Sword of Mana aan het spelen, snap echter echt helemaal niets van het verhaal

Vind het wel leuk om poppetjes in elkaar te hakken e.d., maar al die vreemde benamingen voor al die culturen daar.. Misschien toch maar eens ergens een samenvatting van het verhaal lezen ofzo.
    Gelukkig maar, had het idee dat ik de enige was die niets van het verhaal snapte.
    Drie miljoen namen, allemaal lang en niet te onthouden..

En ik had een megakloek zwaard, maar die ben ik dus kwijtgeraakt. leve de spullen kwijtraken / afpakken
    koekje erbij?
    pi_39067221
    Golden sun bijna uitgespeeld maar golden sun de lost age is onder weg

Wat een gave game is dat zeg!

Sword of mana staat nog op de wish list en Zelda ook alleen tijd....

Heb nog genoeg te doen op de GBA de DS kan nog wel ff wachten!
      woensdag 21 juni 2006 @ 13:03:05 #114
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_39071829
    Mez? Zou je Drill Dozer in je price compare willen gooien? Ik verwacht niet meer dat de game naar Europa komt, net als met WW Twisted, dus gaat ik m maar importeren.
    pi_39072100
    quote:
    Op woensdag 21 juni 2006 13:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Mez? Zou je Drill Dozer in je price compare willen gooien? Ik verwacht niet meer dat de game naar Europa komt, net als met WW Twisted, dus gaat ik m maar importeren.
    Is goed zal het vandaag of morgen ff regelen voor je!

Als er nog meer sugesties zijn mail het naar pricecompare@mezzin.com (kan wel alles in voeren maar ik probeer voor nu alleen de balangrijkste in te voeren met 800+ games voor de GBA is het ook wel monikewerk....)
      woensdag 21 juni 2006 @ 13:18:32 #116
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_39072424
    pi_39072951
    quote:
    Op woensdag 21 juni 2006 13:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Wario Ware: Twisted Ongeveer 22 euro
    Drill Dozer 30 euro

Enjoy!
      woensdag 21 juni 2006 @ 13:32:42 #118
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_39073022
    Wow, dat was snel Bedankt!
    pi_39073080
    quote:
    Op woensdag 21 juni 2006 13:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Wow, dat was snel Bedankt!
    Ik had ff tijd (maar in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst....dus het is niet altijd ff snel )
    en nu is het tijd voor (van het thee soort koffie kunnen ze hier niet zetten.... zucht een lekker espresso zou er nu wel in gaan....)
    pi_39163743
    quote:
    Op woensdag 21 juni 2006 11:00 schreef MeZZiN het volgende:
    Golden sun bijna uitgespeeld maar golden sun de lost age is onder weg
    Wat een gave game is dat zeg!
    GOLDEN SUN
    heb je ook wel Deathbeard verslagen?
    pi_39171354
    quote:
    Op vrijdag 23 juni 2006 22:37 schreef mini-lellan het volgende:

[..]

GOLDEN SUN
    heb je ook wel Deathbeard verslagen?
    Jep
    pi_39251950
    even dit topic weer bumpen..

Ik had een tijdje geleden een post gemaakt over pokemon, maar nu ik wat review bekijk denk ik dat ik niet toe ben aan een nieuwe pokemon. Sinds ik blue en silver al een keer helemaal heb uitgespeeld.

Dus, ik ben verder gaan kijken. En ik zie nog een wat op eerste gezicht lijkt op een geweldige titel:
    Grand Theft Auto: Advance.

Mijn vraag iemand ervaring er mee , is het net zo verslavend als de originele 2D GTA I en GTA II?
    pi_39253669
    quote:
    Op maandag 26 juni 2006 15:37 schreef tudclub het volgende:
    even dit topic weer bumpen..

Ik had een tijdje geleden een post gemaakt over pokemon, maar nu ik wat review bekijk denk ik dat ik niet toe ben aan een nieuwe pokemon. Sinds ik blue en silver al een keer helemaal heb uitgespeeld.

Dus, ik ben verder gaan kijken. En ik zie nog een wat op eerste gezicht lijkt op een geweldige titel:
    Grand Theft Auto: Advance.

Mijn vraag iemand ervaring er mee , is het net zo verslavend als de originele 2D GTA I en GTA II?
    Ik had er al eens naar gekeken maar het schijnt een zeer slecht aftreksel te zijn.....

http://pricecompare.mezzin.com/gamedetail.php?gameid=161 <-- GTA waar te koop
      maandag 26 juni 2006 @ 16:22:20 #124
    10785 Smots
    pi_39253899
    Ik heb ook niet zulke goede dingen gehoord/gelezen over GTA op de GBA.
    Al zien de screens op de site er niet slecht uit: http://www.rockstargames.com/grandtheftauto/gba/
    pi_39254232
    quote:
    Op maandag 26 juni 2006 16:17 schreef MeZZiN het volgende:

[..]

http://pricecompare.mezzin.com/gamedetail.php?gameid=161 <-- GTA waar te koop
    Je bent te goed en te snel! Nice!

Mmm, de reviews die ik heb gelezen vallen wel mee. En ik ben met Smots eens, het ziet er best aardig uit.

De grootste kritiek die ik tegen kom is: slecht geluid en weinig nieuws. Met die kritiek kan ik best leven. Ik had immers ook geen nieuw spel verwacht..

De prijzen vallen me ook wel mee eigelijk. Ff nog een nachtje over slapen
      maandag 26 juni 2006 @ 16:40:25 #126
    65330 Ruzbeh
    pi_39254666
    Metroid Prime 2 uitgespeeld, dus nu ben ik begonnen aan Metroid Zero Mission. Tot nu toe vind ik het een stuk beter dan Metroid Fusion. Alleen is het wel irritant dat ik steeds niet zie waar ik precies heen moet en dan zie ik het uiteindelijk wel.
      maandag 26 juni 2006 @ 17:03:42 #127
    10785 Smots
    pi_39255604
    quote:
    Op maandag 26 juni 2006 16:40 schreef Ruzbeh het volgende:
    Metroid Prime 2 uitgespeeld, dus nu ben ik begonnen aan Metroid Zero Mission. Tot nu toe vind ik het een stuk beter dan Metroid Fusion. Alleen is het wel irritant dat ik steeds niet zie waar ik precies heen moet en dan zie ik het uiteindelijk wel.
    Hier staan ook wat plattegrondjes
    Een beetje flauw om ze te gebruiken, maar soms heb je er wel wat aan.
      maandag 26 juni 2006 @ 17:07:39 #128
    38571 BMH
    Brute Force 360!!
    pi_39255758
    quote:
    Op maandag 26 juni 2006 16:40 schreef Ruzbeh het volgende:
    Gewoon de locaties van deuren onthouden. Heb je een nieuwe gun, dan weet je precies waar je moet zijn
    Gamertag: BMHLive
    PSN: BMHLive
    pi_39274410
    quote:
    Op maandag 26 juni 2006 16:30 schreef tudclub het volgende:

[..]

Je bent te goed en te snel! Nice!
    Tnx

Trouwens een nieuwe feature van mijn pricecompare ....
    pi_39276426
    Yo ben ik weer

Ben nog steeds bezig in mijn zoektocht naar een nieuw GBA-spel voor de vakantie. Zo.. ff een nieuwe vraag. Ik zag dat een aantal van jullie Golden Sun spelen.. Ik heb wat reviews gelezen en het lijkt me inderdaad echt vet.

Maar ik kan alleen geen info vinden over de gameplay. Hoe speelt het? Speel je net zo als een pokemon rpg (beetje alleen rondlopen en dan gevechten)? of is het meer als advance wars achtig (om de beurt zetten)? Ik zag ook screen met 3 ventjes tegenlijk vechten?

En hoe gaan de gevechten eigelijk?

(sorry voor al dit gespam hier)

Overzicht van mogelijke titels is nu:
    * Pokemon Ruby/Sapphire - Leaf Green/Fire Red
    * Grand Theft Auto Advance
    * Golden Sun
    * Metriod Zero Mission
    pi_39276754
    quote:
    Op dinsdag 27 juni 2006 10:06 schreef tudclub het volgende:
    Yo ben ik weer

Ben nog steeds bezig in mijn zoektocht naar een nieuw GBA-spel voor de vakantie. Zo.. ff een nieuwe vraag. Ik zag dat een aantal van jullie Golden Sun spelen.. Ik heb wat reviews gelezen en het lijkt me inderdaad echt vet.

Maar ik kan alleen geen info vinden over de gameplay. Hoe speelt het? Speel je net zo als een pokemon rpg (beetje alleen rondlopen en dan gevechten)? of is het meer als advance wars achtig (om de beurt zetten)? Ik zag ook screen met 3 ventjes tegenlijk vechten?

En hoe gaan de gevechten eigelijk?

(sorry voor al dit gespam hier)

Overzicht van mogelijke titels is nu:
    * Pokemon Ruby/Sapphire - Leaf Green/Fire Red
    * Grand Theft Auto Advance
    * Golden Sun
    * Metriod Zero Mission
    Speelt heel lekker als je een random encounter heb met een (kleiner monster) kan je gewoon omdat je vrij sterk ben gewoon (A) indruken en de battle is snel over (erg fijn)

Alleen zorg wel dat de Golden sun 1 + 2 koopt ... anders heb je een behoorlijke kater na deel 1.....

Nee (heb niet echt pokemon gespeeld) je moet gewoon rond huppelen en dan krijg of een random encounter of je gaat een stad in of een cave...

De graphics zijn prachtig 9+
    Gameplay 9+
    Sounds 8
    Music 9+
    Overall fun 9+
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Maar een erg goede game alleen wat lastig nu nog aan te komen (deel 1 dan).

dinsdag 27 juni 2006 @ 11:16:22 #132
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_39278278
    Mijn cijfers voor Golden Sun:

Graphics: 9
    Muziek: 7
    Gameplay: 7
    Overall: 4

Ik vond het namelijk enorm saai
    pi_39278326
    quote:
    Op dinsdag 27 juni 2006 11:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Mijn cijfers voor Golden Sun:

Graphics: 9
    Muziek: 7
    Gameplay: 7
    Overall: 4

Ik vond het namelijk enorm saai
    Wat is volgens jouw dan de beste RPG op de GBA (ik kan nog niet oordelen heb er teweinig nog gespeeld)
      dinsdag 27 juni 2006 @ 11:23:13 #134
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_39278438
    quote:
    Op dinsdag 27 juni 2006 11:18 schreef MeZZiN het volgende:

[..]

Wat is volgens jouw dan de beste RPG op de GBA (ik kan nog niet oordelen heb er teweinig nog gespeeld)
    FFIV

De GBA is een beetje karig in de RPGs... Je hebt Sword of Mana (saai, slechte gameplay), GS1+2 (saai), Tales of Phantasia (random battle overkill en haperende gevechten), FFIV (Goddelijk) en Mario en Luigi (erg goed, en vooral grappig).

Andere RPG's niet gespeeld (Breath of Fire en Lunar bijv)
    pi_39278551
    Ik ben op het moment bezig met de Castlevania double pack. Extreem tof en veel speelplezier voor die 30 euro .
      dinsdag 27 juni 2006 @ 16:31:42 #136
    10785 Smots
    pi_39288423
    quote:
    Op dinsdag 27 juni 2006 11:27 schreef Lexie het volgende:
    Ik ben op het moment bezig met de Castlevania double pack. Extreem tof en veel speelplezier voor die 30 euro .
    wil ik ook nog gaan halen, lijkt me erg leuk!
      dinsdag 27 juni 2006 @ 17:48:15 #137
    65330 Ruzbeh
    pi_39291274
    quote:
    Op dinsdag 27 juni 2006 16:31 schreef Smots het volgende:

[..]

wil ik ook nog gaan halen, lijkt me erg leuk!
    Ik ook!
    pi_39303385
    quote:
    Op dinsdag 27 juni 2006 11:23 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

FFIV

De GBA is een beetje karig in de RPGs... Je hebt Sword of Mana (saai, slechte gameplay), GS1+2 (saai), Tales of Phantasia (random battle overkill en haperende gevechten), FFIV (Goddelijk) en Mario en Luigi (erg goed, en vooral grappig).

Andere RPG's niet gespeeld (Breath of Fire en Lunar bijv)
    Ik ben nu aan het uittesten wel ik RPG ik nog leuk vind.

Heb een Flash kaart te leen om het uit te proberen.... (p.s. ik koop wel al mijn games maar ik wil liever ff testen zodat ik zeker de goede koop.)

Had ook ff tales geprobeerd maar het is echt een bagger system om te battlen op GBA.... werk niet lekker en erg traag en slecht. De gamecube versie is ook 100x beter
      woensdag 28 juni 2006 @ 09:42:10 #139
    10785 Smots
    pi_39312066
    Gisteren bij de Mediamarkt Tony Hawk's Underground 2 gekocht voor een zacht prijsje.
      woensdag 28 juni 2006 @ 09:43:35 #140
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_39312087
    Er is ooit eens een Fire Emblem-achtige game met een piratensetting aangekondigd. Is daar eigenlijk nieuws over?
    "Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
      woensdag 28 juni 2006 @ 10:15:23 #141
    65330 Ruzbeh
    pi_39312785
    quote:
    Op woensdag 28 juni 2006 09:43 schreef Strolie75 het volgende:
    Er is ooit eens een Fire Emblem-achtige game met een piratensetting aangekondigd. Is daar eigenlijk nieuws over?

Pirate Battle

http://www.orbitalmedia.com

Q4 2006 voor de US volgens IGN.

Gameboy Advance lives on.
      woensdag 28 juni 2006 @ 10:21:14 #142
    6789 Strolie75
    De reisGijs
    pi_39312911
    Thanks!
    "Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
    pi_39315081
    Foutje bedank had het in de DS topic geplaatst....
    quote:
    Op woensdag 28 juni 2006 10:28 schreef MeZZiN het volgende:
    Trouwens als je nog een 3D GTA kloon wil hebben voor de GBA moet je payback hebben

http://www.apex-designs.net/payback_gba_report9.html schijn wel goed te zijn en ligt voor rond de 20 euro bij de media markt (alkmaar zag hem gisteren toevalig liggen)

voor screens: http://www.gamespot.com/gba/action/payback/screenindex.html
    quote:
    Op woensdag 28 juni 2006 11:11 schreef BMH het volgende:

[..]

Ik heb die game jaren in de gaten gehouden.. Ongelofelijk wat ze uit de GBA hebben geperst.
    Same here ook een tijd gevolgd... weet alleen of ie goed is... maar die 3D graphics zijn geweldig
    Maar vond 20 euro een beetje veel voor een gokje....
      donderdag 29 juni 2006 @ 17:44:15 #144
    65330 Ruzbeh
    pi_39361930
    Metroid Zero Mission uitgespeeld.

Nu weer verder met Astro Boy Fire Emblem.
    pi_39404792
    Golden sun 1 uitgespeeld nu bezig met golden sun 2
    alleen ik heb mijn save game overgezet alleen nu speel ik niet meer met isaac maar met felix ....

lees net in de handleiding dat hij er pas later bij komt... zuig.... we gaan gewoon weer battlend heen dan maar..
    pi_39404934
    Golden Sun, daar zit ik ergens vast!

Games uitspelen is niet echt mijn ding
    All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
    pi_39417530
    quote:
    Op vrijdag 30 juni 2006 20:42 schreef Roi het volgende:

Same here zit ik ook wel eens vast... dan moet ik helaas wel eens een guide pakken omdat ik anders bijna nooit meer games uitspeel. Tevens heb ik gewoon weg de tijd niet om elk hoekje uit te kammen.....
    Ik werk gewoon 36 uur in de week.... en ben een huis aan het verbouwen.
    tijd is iets wat wat kostbaar is... en heb dus geen zin om het te verspillen aan een zeer onlogische oplossing (of je moet net met dat eene mannetje praten die je net vergeten wat in een dorp omdat we de allemaal gesproken heb dat zijn zuig momenten....)

Maar als je ergens vast zit en je wilt geen guide gebruiken kan je altijd nog een vraag stellen op het forum

Zo en nu en lekkere espresso
      zaterdag 1 juli 2006 @ 10:21:04 #148
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_39417603
    quote:
    Op vrijdag 30 juni 2006 20:42 schreef Roi het volgende:

Golden sun is ook niet echt helemaal duidelijk wat het reizen betreft, ik heb ook meerdere malen vast gezeten omdat ik geen idee had wat ik moest doen, en dat in combinatie met weinig die GBA gebruiken is dodelijk
    RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
      zaterdag 1 juli 2006 @ 10:28:17 #149
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_39417715
    quote:
    Op zaterdag 1 juli 2006 10:21 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

Golden sun is ook niet echt helemaal duidelijk wat het reizen betreft, ik heb ook meerdere malen vast gezeten omdat ik geen idee had wat ik moest doen, en dat in combinatie met weinig die GBA gebruiken is dodelijk
    Ik wist heulemaal niet dat jij een GBA had joh
    pi_39418140
    quote:
    Op zaterdag 1 juli 2006 10:21 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_39446605
    ff vraagje over de volgende RPG:

Heeft Final Fantasy IV meerder save games (of te wel, de oude 'buizen')? Zo dat ik het spel kan delen met mijn broertje?

(ps. hoe zit die bij Golden Sun en Castlevania?)

Allemaal ontzettend bedankt trouwens hehe, ik blijf maar vragen hier.. maar goed, ik ga nog ff Metriod Fusion doen (na het lezen van de verhalen over Zero Mission)
      zondag 2 juli 2006 @ 12:56:25 #152
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_39446640
    FFIV heeft meerdere slots, GS en C weet ik niet meer, maar volgens mij wel.

---------------

Ik zoek trouwens Mario World voor de GBA (Mario Advance 2), maar ik zie m nergens meer in de winkels en ook online issie overal uitverkocht. Iemand die m heeft en wil verkopen? Of iemand die een winkel weet waar ze m wel nog hebben?
      zondag 2 juli 2006 @ 13:27:43 #153
    30192 Gamedemon
    En dat is 2!
    pi_39447403
    GS heeft meerdere slots
    RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
    pi_39448123
    FFIV heeft 3 slots... Weet iemand hoever ik in het spel zit? (of ik op de helft ben, of bijna bij het einde).
    SPOILER
      zondag 2 juli 2006 @ 16:47:13 #155
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_39451425
    Underworld is volgens mij de helft ongeveer. Hoeveel uur?
    pi_39451494
    quote:
    Op zondag 2 juli 2006 12:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Ik zoek trouwens Mario World voor de GBA (Mario Advance 2), maar ik zie m nergens meer in de winkels en ook online issie overal uitverkocht. Iemand die m heeft en wil verkopen? Of iemand die een winkel weet waar ze m wel nog hebben?
    Roy wie wil zijn mario world ooit verkopen .....

Maar hier hebben de us versie voor je.... zal het later deze week wel ff in de pricecompare zetten....

http://www.dvdstars.com/product.php?prodid=90505§ion=G
    pi_39453084
    quote:
    Op zondag 2 juli 2006 16:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Underworld is volgens mij de helft ongeveer. Hoeveel uur?
    Ik heb er ongeveer 10 uur opzitten, en mijn mannetjes zitten ongeveer op level 25.
      maandag 3 juli 2006 @ 10:38:38 #158
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_39467840
    Drill Dozer is binnen
    pi_39468225
    quote:
    Op maandag 3 juli 2006 10:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Drill Dozer is binnen
    Waar had je hem uit eindelijke gekocht ?????
      maandag 3 juli 2006 @ 10:56:27 #160
    38849 Notorious_Roy
    Doomed since 1889
    pi_39468248
    VGP

Die zijn razendsnel
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')