Moet nintendo opstaan, juiste serienummer.. een volledig boekje... trilfunctie werkt op verschillende niveaus, rode cartridge...quote:Op woensdag 7 juni 2006 22:08 schreef djkill het volgende:
drilldozer doet het in ieder geval perfect. volgens mij gewoon eerder gekocht maar viel tegen bij die persoon, en nu hebt ik hem! hoe zou ik dat moeten herkennen, of ie origineel is?
Ik heb m ergens liggen, wat wil je weten?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 17:01 schreef Smots het volgende:
Heeft er iemand die Puzzle League/Dr Mario cartridge voor de GBA?
Is het jou al gelukt om de 'line variant' uit te spelen op het hoogste niveau (dus stage 6-5) met de volgende opties ingeschakeld?quote:Op woensdag 14 juni 2006 00:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb m ergens liggen, wat wil je weten?
Op de DS kan je toch ook GB spellen spelen, of alleen GBAquote:Op zondag 11 juni 2006 18:37 schreef Wiehoe het volgende:
De SP is dus ook geschikt voor oudere spellen? De DS is natuurlijk ook mooi, maarja ik wil mijn oude spellen ook weer spelen. Het is zonde van die oude spelletjes. Daar heb ik jaren plezier van gehad namelijk
Alleen GBA.quote:Op woensdag 14 juni 2006 13:45 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Op de DS kan je toch ook GB spellen spelen, of alleen GBA
Nou ik heb een advance overgekocht van iemand, samen met 4 spelletjes. Donkey kong, dexter, shrek en nog een. Die spellen heb ik nog niet bekeken, maar ik heb zelf wel gelijk Final Fantasy 4 gekocht. Lijkt me wel leuk, want ik hou wel van rpg'squote:Op zondag 11 juni 2006 18:37 schreef Wiehoe het volgende:
De SP is dus ook geschikt voor oudere spellen? De DS is natuurlijk ook mooi, maarja ik wil mijn oude spellen ook weer spelen. Het is zonde van die oude spelletjes. Daar heb ik jaren plezier van gehad namelijk
Ik kende m al jaquote:Op donderdag 15 juni 2006 11:30 schreef Smots het volgende:
deze is al bekend neem ik aan?
http://www.bofunk.com/video/3285/game_boy.html
ik zou voor emerald gaan , daar zitten bijna alle ruby/saphire pokemon in (op 3 naquote:Op woensdag 14 juni 2006 16:18 schreef tudclub het volgende:
Vraagje.
Ik zit er aan te denken om maar pokemon game voor de GBA te kopen.. maar ik twijfel nog tussen één van Leaf green/fire red of één van ruby/sapphire.
Ik heb destijds blue nog gespeeld op een emulator op de PC, maar op de GBA zelf is natuurlijk wel wat 'echter'.
Maar, ik weet dus niet of leaf green/ fire red te saai ga vinden omdat ik deze al in feite al eens heb gedaan. Maar ik weet eigelijk ook niet of die pokemon in ruby/sapphire wel de moeite waard zijn (rare en simpele pokemon)?
Maar goed, iemand ervaring/tips etc.?
thx
(btw, first post)
quote:Op donderdag 15 juni 2006 11:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zal mn Micro dan maar nooit meenemen naar Lanikoekje denk ik
[..]
Ik kende m al jaCanadese Micro reclame
[..]
Ik kende m al jaCanadese Micro reclame
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:54 schreef Wiehoe het volgende:
Ik zag op internet een supercard voor de gameboy advance. Zodat je roms af kon spelen op je console in plaats van een emulator. Heeft iemand zo'n supercard? En bevalt dat een beetje?
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 09:54 schreef Wiehoe het volgende:
Ik zag op internet een supercard voor de gameboy advance. Zodat je roms af kon spelen op je console in plaats van een emulator. Heeft iemand zo'n supercard? En bevalt dat een beetje?
Dat weet ik niet. Bij illegale DS kopies kan je dat zien of de contact pinnetjes wel goudgeel zijn of niet, bij illegale kopies is het zwart.quote:Op zondag 18 juni 2006 02:05 schreef YourMaster het volgende:
Mijn eerste post in het topic. Ik heb namelijk mijn eerste GBA spel ooit in mijn handen.
Heb zero mission gekocht over marktplaats( 9¤ inc), en uit de omschrijving kreeg ik het idee dat er een boekje en doosje bij zat. Heb alleen een casette binnen.
Hoe kom ik te weten dat ik een echte game heb gekocht, en geen illigale kopie?
Ok, prima.quote:Op zondag 18 juni 2006 22:24 schreef mini-lellan het volgende:
Als je op de cassete van een GBA game kijkt
zie je als het goed is in de afbeelding van de game een getal gedrukt bijv. 05
Niet! Want er is ook nog zo een mannetje dat wraak wil nemen en er is een Lord ofzo met 2 evil zonen en een vreemde vrouw die net dood is gegaan en.. en.. Ik snap er iig niks van, maar volgens mij zit er wel meer achter hoor.quote:Op maandag 19 juni 2006 20:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Euh, er is niet echt een verhaal. Meisje wordt ontvoerd en je moet haar redden. Je komt langs wat dorpen en kastelen en je verslaat de eindbaas.
En ze leefden nog lang en gelukkig
Gelukkig maar, had het idee dat ik de enige was die niets van het verhaal snapte.quote:Op maandag 19 juni 2006 19:59 schreef Laniboekje het volgende:
Ben nu dus Sword of Mana aan het spelen, snap echter echt helemaal niets van het verhaal![]()
![]()
Vind het wel leuk om poppetjes in elkaar te hakken e.d., maar al die vreemde benamingen voor al die culturen daar..Misschien toch maar eens ergens een samenvatting van het verhaal lezen ofzo.
Is goed zal het vandaag of morgen ff regelen voor je!quote:Op woensdag 21 juni 2006 13:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mez? Zou je Drill Dozer in je price compare willen gooien?Ik verwacht niet meer dat de game naar Europa komt, net als met WW Twisted, dus gaat ik m maar importeren.
Ik had ff tijd (maar in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst....dus het is niet altijd ff snelquote:
GOLDEN SUNquote:Op woensdag 21 juni 2006 11:00 schreef MeZZiN het volgende:
Golden sun bijna uitgespeeldmaar golden sun de lost age is onder weg
![]()
Wat een gave game is dat zeg!
Jepquote:Op vrijdag 23 juni 2006 22:37 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
GOLDEN SUN
heb je ook wel Deathbeard verslagen?![]()
Ik had er al eens naar gekeken maar het schijnt een zeer slecht aftreksel te zijn.....quote:Op maandag 26 juni 2006 15:37 schreef tudclub het volgende:
even dit topic weer bumpen..
Ik had een tijdje geleden een post gemaakt over pokemon, maar nu ik wat review bekijk denk ik dat ik niet toe ben aan een nieuwe pokemon. Sinds ik blue en silver al een keer helemaal heb uitgespeeld.
Dus, ik ben verder gaan kijken. En ik zie nog een wat op eerste gezicht lijkt op een geweldige titel:
Grand Theft Auto: Advance.
Mijn vraag iemand ervaring er mee, is het net zo verslavend als de originele 2D GTA I en GTA II?
Je bent te goed en te snel! Nice!quote:Op maandag 26 juni 2006 16:17 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
http://pricecompare.mezzin.com/gamedetail.php?gameid=161 <-- GTA waar te koop
Hier staan ook wat plattegrondjesquote:Op maandag 26 juni 2006 16:40 schreef Ruzbeh het volgende:
Metroid Prime 2 uitgespeeld, dus nu ben ik begonnen aan Metroid Zero Mission. Tot nu toe vind ik het een stuk beter dan Metroid Fusion. Alleen is het wel irritant dat ik steeds niet zie waar ik precies heen moet en dan zie ik het uiteindelijk wel.
Gewoon de locaties van deuren onthouden. Heb je een nieuwe gun, dan weet je precies waar je moet zijnquote:Op maandag 26 juni 2006 16:40 schreef Ruzbeh het volgende:
Metroid Prime 2 uitgespeeld, dus nu ben ik begonnen aan Metroid Zero Mission. Tot nu toe vind ik het een stuk beter dan Metroid Fusion. Alleen is het wel irritant dat ik steeds niet zie waar ik precies heen moet en dan zie ik het uiteindelijk wel.
Speelt heel lekker als je een random encounter heb met een (kleiner monster) kan je gewoon omdat je vrij sterk ben gewoon (A) indruken en de battle is snel over (erg fijn)quote:Op dinsdag 27 juni 2006 10:06 schreef tudclub het volgende:
Yo ben ik weer
Ben nog steeds bezig in mijn zoektocht naar een nieuw GBA-spel voor de vakantie. Zo.. ff een nieuwe vraag. Ik zag dat een aantal van jullie Golden Sun spelen.. Ik heb wat reviews gelezen en het lijkt me inderdaad echt vet.
Maar ik kan alleen geen info vinden over de gameplay. Hoe speelt het? Speel je net zo als een pokemon rpg (beetje alleen rondlopen en dan gevechten)? of is het meer als advance wars achtig (om de beurt zetten)? Ik zag ook screen met 3 ventjes tegenlijk vechten?
En hoe gaan de gevechten eigelijk?
(sorry voor al dit gespam hier)
Overzicht van mogelijke titels is nu:
* Pokemon Ruby/Sapphire - Leaf Green/Fire Red
* Grand Theft Auto Advance
* Golden Sun
* Metriod Zero Mission
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar een erg goede game alleen wat lastig nu nog aan te komen (deel 1 dan).![]()
Wat is volgens jouw dan de beste RPG op de GBA (ik kan nog niet oordelen heb er teweinig nog gespeeld)quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mijn cijfers voor Golden Sun:
Graphics: 9
Muziek: 7
Gameplay: 7
Overall: 4
Ik vond het namelijk enorm saai
FFIVquote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:18 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Wat is volgens jouw dan de beste RPG op de GBA (ik kan nog niet oordelen heb er teweinig nog gespeeld)
wil ik ook nog gaan halen, lijkt me erg leuk!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:27 schreef Lexie het volgende:
Ik ben op het moment bezig met de Castlevania double pack. Extreem tof en veel speelplezier voor die 30 euro.
Ik ook!quote:Op dinsdag 27 juni 2006 16:31 schreef Smots het volgende:
[..]
wil ik ook nog gaan halen, lijkt me erg leuk!
Ik ben nu aan het uittesten wel ik RPG ik nog leuk vind.quote:Op dinsdag 27 juni 2006 11:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
FFIV
De GBA is een beetje karig in de RPGs... Je hebt Sword of Mana (saai, slechte gameplay), GS1+2 (saai), Tales of Phantasia (random battle overkill en haperende gevechten), FFIV (Goddelijk) en Mario en Luigi (erg goed, en vooral grappig).
Andere RPG's niet gespeeld (Breath of Fire en Lunar bijv)
quote:Op woensdag 28 juni 2006 09:43 schreef Strolie75 het volgende:
Er is ooit eens een Fire Emblem-achtige game met een piratensetting aangekondigd. Is daar eigenlijk nieuws over?
quote:Op woensdag 28 juni 2006 10:28 schreef MeZZiN het volgende:
Trouwens als je nog een 3D GTA kloon wil hebben voor de GBA moet je payback hebben
http://www.apex-designs.net/payback_gba_report9.html schijn wel goed te zijn en ligt voor rond de 20 euro bij de media markt (alkmaar zag hem gisteren toevalig liggen)
voor screens: http://www.gamespot.com/gba/action/payback/screenindex.html
Same here ook een tijd gevolgd... weet alleen of ie goed is... maar die 3D graphics zijn geweldigquote:Op woensdag 28 juni 2006 11:11 schreef BMH het volgende:![]()
[..]
Ik heb die game jaren in de gaten gehouden.. Ongelofelijk wat ze uit de GBA hebben geperst.
Same here zit ik ook wel eens vast... dan moet ik helaas wel eens een guide pakken omdat ik anders bijna nooit meer games uitspeel. Tevens heb ik gewoon weg de tijd niet om elk hoekje uit te kammen.....quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:42 schreef Roi het volgende:
Golden Sun, daar zit ik ergens vast!
Games uitspelen is niet echt mijn ding
Golden sun is ook niet echt helemaal duidelijk wat het reizen betreft, ik heb ook meerdere malen vast gezeten omdat ik geen idee had wat ik moest doen, en dat in combinatie met weinig die GBA gebruiken is dodelijkquote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:42 schreef Roi het volgende:
Golden Sun, daar zit ik ergens vast!
Games uitspelen is niet echt mijn ding
Ik wist heulemaal niet dat jij een GBA had johquote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:21 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Golden sun is ook niet echt helemaal duidelijk wat het reizen betreft, ik heb ook meerdere malen vast gezeten omdat ik geen idee had wat ik moest doen, en dat in combinatie met weinig die GBA gebruiken is dodelijk
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:21 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Golden sun is ook niet echt helemaal duidelijk wat het reizen betreft, ik heb ook meerdere malen vast gezeten omdat ik geen idee had wat ik moest doen, en dat in combinatie met weinig die GBA gebruiken is dodelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Roy wie wil zijn mario world ooit verkopen .....quote:Op zondag 2 juli 2006 12:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik zoek trouwens Mario World voor de GBA (Mario Advance 2), maar ik zie m nergens meer in de winkels en ook online issie overal uitverkocht. Iemand die m heeft en wil verkopen? Of iemand die een winkel weet waar ze m wel nog hebben?
Ik heb er ongeveer 10 uur opzitten, en mijn mannetjes zitten ongeveer op level 25.quote:Op zondag 2 juli 2006 16:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Underworld is volgens mij de helft ongeveer. Hoeveel uur?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |