Met El Ché kijk je dan nog tenminste tegen een Latin Lover-slash-moordenaar aan.quote:Op maandag 24 april 2006 19:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tja, zet er dan een foto van mij op
mee eens zijnde...quote:Op maandag 24 april 2006 19:39 schreef Rnej het volgende:
ik vind het vooral achterlijk dat 99% van de mensen met ché op hun trui/shirt/pet/jas/button niet eens weten wie hij nou eigenlijk is....
EN jij weet het ons natuurlijk wel te vertellen ? Is er ook een verschil tussen een t-shirt en een blazer met Che foto er op eigenlijk?quote:Op maandag 24 april 2006 19:39 schreef Rnej het volgende:
ik vind het vooral achterlijk dat 99% van de mensen met ché op hun trui/shirt/pet/jas/button niet eens weten wie hij nou eigenlijk is....
Tja zelfde als ik hiervoor zei. CCCP. Veel denken dat dat het kledingmerk is ofzoquote:Op maandag 24 april 2006 19:39 schreef Rnej het volgende:
Vrijheidsstrijder was die kerel toch ? Cuba geloof ikquote:Op maandag 24 april 2006 19:40 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
EN jij weet het ons natuurlijk wel te vertellen ? Is er ook een verschil tussen een t-shirt en een blazer met Che foto er op eigenlijk?
quote:Op maandag 24 april 2006 19:41 schreef pberends het volgende:
Jongens, de nieuwe trend van volgend jaar:
[afbeelding]
Ché-SUV's.
Vetquote:Op maandag 24 april 2006 19:41 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Ché-SUV's.
Walgelijk inderdaad.quote:Op maandag 24 april 2006 19:36 schreef Markster het volgende:
Ja die foto, hou op man, die zie je echt teveel gewoon. Net zo kansloos als met een shirt met CCCP lopen, arghh
daar is google voor.quote:Op maandag 24 april 2006 19:40 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
EN jij weet het ons natuurlijk wel te vertellen ? Is er ook een verschil tussen een t-shirt en een blazer met Che foto er op eigenlijk?
Whehehehe!quote:Op maandag 24 april 2006 19:41 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Ché-SUV's.
quote:Op maandag 24 april 2006 19:41 schreef immortalsean het volgende:
dat stelletje nep communisten zou ik wel eens willen zien als ze onder che's bewind/terreur zouden leven.
En massakillerquote:Op maandag 24 april 2006 19:40 schreef Markster het volgende:
[..]
Vrijheidsstrijder was die kerel toch ? Cuba geloof ik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |