Dat ik er weinig meer over kan zeggen,quote:Op maandag 24 april 2006 20:55 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Wat bedoel je daar precies mee?
Ok.quote:Op maandag 24 april 2006 20:56 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat ik er weinig meer over kan zeggen,.
Dat verklaart het verlengde celibaat wel een beetje...quote:Op maandag 24 april 2006 20:51 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Liefhebber van een zekere markies?
Het lijkt me dat Richard Rorty hier een beetje uit de toon valt, en Dennett zou er denk ik niet al te gecharmeerd van zijn om met Rorty in een rijtje te staan.quote:Op maandag 24 april 2006 20:25 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Daniel Dennett!Ik heb hem twee maanden terug nog een handje mogen geven na een lezing in Vegas!! (jaja kinderachtig pleziertje maar wel leuk)
Overigens zou ik ook Douglas Hofstadter, Martin Gardner en Richard Rorty nog genoemd willen zien als belangrijke 'wetenschapsfilosofen' (whatever that may be)
Met de huidige immer toenemende ontlezing denk ik dat met enige jaartjes potentiele slachtoffers kan worden wijsgemaakt dat dit de nieuwste inzichten van Dr Phil betreft. Weer een probleem uit de wereld geholpen.quote:Op maandag 24 april 2006 20:58 schreef Floridinges het volgende:
[..]
Dat verklaart het verlengde celibaat wel een beetje...![]()
Iets met zesjarige dochters?quote:Op maandag 24 april 2006 21:08 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Met de huidige immer toenemende ontlezing denk ik dat met enige jaartjes potentiele slachtoffers kan worden wijsgemaakt dat dit de nieuwste inzichten van Dr Phil betreft. Weer een probleem uit de wereld geholpen.
Klopt, misschien zat ik nog teveel in mijn HenriDinges mode, solidariteit of objectiviteit nietwaar?quote:Op maandag 24 april 2006 21:01 schreef Godslasteraar het volgende:
Het lijkt me dat Richard Rorty hier een beetje uit de toon valt, en Dennett zou er denk ik niet al te gecharmeerd van zijn om met Rorty in een rijtje te staan.![]()
Het is zelfs een meesterwerk, maar wel hele zware kost, zelfs voor deze beta. Je kunt beter in Metamagische Thema's beginnen, dat leest wat makkelijker weg.quote:Gödel Esher en Bach is een beroemd boek, ik heb het staan maar ben er nooit in begonnen, mischien deze zomer toch eens doen.
Je mag niet meer switchen.quote:Op maandag 24 april 2006 21:09 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Klopt, misschien zat ik nog teveel in mijn HenriDinges mode, solidariteit of objectiviteit nietwaar?
Waarom niet? En voor een libertariër zet je opvallend graag de spelregels naar je handquote:
Gewoon een kwestie van vraag en aanbod.quote:Op maandag 24 april 2006 21:09 schreef Floridinges het volgende:
[..]
Iets met zesjarige dochters?
Och ja, waarom niet.![]()
Daar ben ik libertarier voor. IK bepaal de regels.quote:Op maandag 24 april 2006 21:13 schreef HenriDinges het volgende:
[..]
Waarom niet? En voor een libertariër zet je opvallend graag de spelregels naar je hand
It's just business.quote:Op maandag 24 april 2006 21:14 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Gewoon een kwestie van vraag en aanbod.
Nou dat is anders best een intelligent design. Er is in ieder geval meer nagedacht over de compositie dan bij dat andere fictiewerkje.quote:Op maandag 24 april 2006 21:10 schreef Floridinges het volgende:
Dan ga ik de Necronomicon verkopen als ID-werk.
quote:Op maandag 24 april 2006 19:23 schreef Monidique het volgende:
Waarom moet ik jou aanbidden?
quote:
Dat is waar. Ik ben meer een Alexandre Dumas-meisje.quote:Op maandag 24 april 2006 21:15 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Nou dat is anders best een intelligent design. Er is in ieder geval meer nagedacht over de compositie dan bij dat andere fictiewerkje.
Dan dan ook wel weer, moet ik toegeven.quote:Op maandag 24 april 2006 21:20 schreef Mutant01 het volgende:
Zo
Je beoordeelt dus op verpakking en niet op inhoud?quote:Op maandag 24 april 2006 21:17 schreef Floridinges het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik ben meer een Alexandre Dumas-meisje.
Negers, hè?![]()
Hangt er van af of ik sex moet hebben met die verpakking.quote:Op maandag 24 april 2006 21:23 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Je beoordeelt dus op verpakking en niet op inhoud?
Klinkt logisch, hoop voor hem dat het werktquote:Er wordt hier temaelijk dom gebouwd
Architect Carel Weber, ooit door zijn vakbroeders uitgeroepen als de allerslechtste architect van Nederland, kreeg vorige week de Rotterdam Maaskantprijs 2006 voor zijn gehele oeuvere. De archtiect bouwt op dit moment zijn eigen droomhuis op Curaçao en leert en passant de Antilianen hoe dat eigenlijk moet, bouwen in de tropen.
Wordt het huis een statement tegen de architectuur van Curaçoa?
Er wordt hier tamelijk dom gebouwd: grote glasvlakken pal op het zuiden, airconditioning en ongeisoleerde daken. Zo'n dak wordt wel 60 graden, dus iedereen woont hier onder een straalkachel. Mijn nieuwe huis krijgt een geïsoleerd dak en staat met de lange kant haaks op de permanent passerende pasaatwind. Die koelt het huis zonder tocht en maakt airconditioning overbodig.
Geweldig, de overheid mag zonnepanelen verbieden om het electriciteitsnetwerk rendabel te houden.quote:Nog meer technische handigheden?
Ik bouw ook nog een bak voor regenwater en een windmolen die putwater omhoogpompt voor de douche, de wasmachine en het zwembad. Verder heb ik zonnepanelen uit Nederland meegenomen, maar nu blijkt dat ik die volgens de wet niet mag gebruiken. De redenering van de Antiliaanse overheid is dat zonnepanelen het bestaande energienetwerk onrendabel maken. Onvoorstelbaar kortzichting.
<knip>
Ah, ok, ik zal eraan denken. Maar eerst ga ik maar eens wat huishoudelijke taken verrichtenquote:Op maandag 24 april 2006 21:09 schreef HenriOsewoudt het volgende:
[..]
Klopt, misschien zat ik nog teveel in mijn HenriDinges mode, solidariteit of objectiviteit nietwaar?
[..]
Het is zelfs een meesterwerk, maar wel hele zware kost, zelfs voor deze beta. Je kunt beter in Metamagische Thema's beginnen, dat leest wat makkelijker weg.
Wat is er pseudo-wetenschap aan?quote:Op maandag 24 april 2006 21:23 schreef Floridinges het volgende:
Wie pseudo-wetenschap wil zien, kijke nu naar National Geographic.
Mohammed: "Huh?"quote:Op maandag 24 april 2006 21:25 schreef Mutant01 het volgende:
[afbeelding]
Chinese President Hu Jintao (C) and his wife Liu Yougqing (L) are welcomed by Moroccan King Mohammed VI (R), at the Royal Palace in Rabat 24 April 2006.
In 2005, China-Morocco trade increased by 28%.
In 2004, China's total exports to Africa hit USD 13.82 billion, up 36% over the previous year while imports surged 81% to USD 15.65 billion, according to Chinese statistics.
Volgens mij heb ik die niet gezien. Maar verlicht me!quote:Op maandag 24 april 2006 21:23 schreef Floridinges het volgende:
Over pseudo-wetenschap gesproken, Diederik, kun jij mij het onzingehalte vermelden van de documentaire op Netwerk van gisteravond?
Het stapelt speculatie op vermoeden. "Secret bible week", de titel alleen al.quote:Op maandag 24 april 2006 21:26 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Wat is er pseudo-wetenschap aan?
Oh zo, ik wil graag gewone geschiedenis met uitgewerkte overwegingen op die wetenschappelijke kanalen, geen drama.quote:Op maandag 24 april 2006 21:28 schreef Floridinges het volgende:
[..]
Het stapelt speculatie op vermoeden. "Secret bible week", de titel alleen al.
En ja, hoor, hij kon niet uitblijven: de heilige Graal.
Ik hoorde het op de achtergrond, maar ik zat met mijn oren te klapperen. Een soort modern Lamarckisme: verworven eigenschappen zijn overerfbaar.quote:Op maandag 24 april 2006 21:28 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die niet gezien. Maar verlicht me!
Cheney viel erdoor in slaapquote:Op maandag 24 april 2006 21:28 schreef Mutant01 het volgende:
Ja. Best irritant, moet je bij elk gesprek een vertaler hebben.
Daar lijkt moeilijk om te komen, vandaag de dag.quote:Op maandag 24 april 2006 21:30 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Oh zo, ik wil graag gewone geschiedenis met uitgewerkte overwegingen op die wetenschappelijke kanalen, geen drama.
Zie het artikel in de OP van mijn vorige SC-topic.quote:Op maandag 24 april 2006 21:31 schreef Floridinges het volgende:
[..]
Daar lijkt moeilijk om te komen, vandaag de dag.
Pseudo-wetenschap wint het op mijn terrein dankzij de Dan Brown-adepten, de Judasevangeliepredikers, de Graalzoekers, de Kruistochtenaanhangers onder de moslimbashers...
Merkwaardig. Misschien moet ik maar alvast hard gaan studeren op de quantummechanica, dan hoeven mijn kinderen dat niet meer te lezenquote:Op maandag 24 april 2006 21:30 schreef Floridinges het volgende:
[..]
Ik hoorde het op de achtergrond, maar ik zat met mijn oren te klapperen. Een soort modern Lamarckisme: verworven eigenschappen zijn overerfbaar.
Mijn huisgenote keek me al aan met grote, verschrikte ogen. "Maar ik ben een slet," zei ze.quote:Op maandag 24 april 2006 21:43 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Merkwaardig. Misschien moet ik maar alvast hard gaan studeren op de quantummechanica, dan hoeven mijn kinderen dat niet meer te lezen.
Die eigenschap is in ieder geval erfelijker dan het tegendeel.quote:Op maandag 24 april 2006 21:44 schreef Floridinges het volgende:
[..]
Mijn huisgenote keek me al aan met grote, verschrikte ogen. "Maar ik ben een slet," zei ze.
Dit is een kwantitatief, geen kwalitatief argument.quote:Op maandag 24 april 2006 21:51 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Die eigenschap is in ieder geval erfelijker dan het tegendeel.
quote:Op maandag 24 april 2006 21:24 schreef DiRadical het volgende:
Intermediair 2006-04-20
Interview Carel Weber, winaar van de Rotterdam-Maaskant prijs 2006.
[..]
Klinkt logisch, hoop voor hem dat het werkt
[..]
Geweldig, de overheid mag zonnepanelen verbieden om het electriciteitsnetwerk rendabel te houden.![]()
Ze zullen wel denken.
Bouwt die zuinige hollander een huis zonder airco, wil die ook nog eens zonnepanelen gaan installeren. Straks moeten we hem gaan betalen omdat hij teveel electriciteit produceert.
Zeker ook een Okki-Bokkilandquote:
quote:Op maandag 24 april 2006 21:57 schreef Furby het volgende:
[..]
Bokki Wokki land.
Dat zijn negers die het ineens slecht hebben omdat er blanken kwamen die ze vertelden dat als ze geen tv hebben het KUT is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |