quote:Op woensdag 26 april 2006 21:03 schreef Fugie het volgende:
military press gedaan en incline bench press, voelde goed, military press is wel behoorlijk zwaar met alleen die stang
SHIT HIJ IS ECHT EEN FLIKquote:Op woensdag 26 april 2006 21:07 schreef Tommy__ het volgende:
die flik spreek ik niet tegen als hij om m'n pas vraagt![]()
hoezo is het geen military press als je zitquote:Op woensdag 26 april 2006 21:32 schreef Tommy__ het volgende:
niet military press dusprobeer het met een barbell, er is niets moeilijk aan
![]()
Hij bedoelt dat het pas een military press is als je em met een losse barbell doet ipv smith of machine.quote:Op woensdag 26 april 2006 22:08 schreef Fugie het volgende:
[..]
hoezo is het geen military press als je zit![]()
quote:Op woensdag 26 april 2006 22:10 schreef LedZep het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat het pas een military press is als je em met een losse barbell doet ipv smith of machine.
Zijn biceps zijn gewoon te grootquote:Op woensdag 26 april 2006 21:07 schreef Tommy__ het volgende:
[afbeelding]
die flik spreek ik niet tegen als hij om m'n pas vraagt![]()
Van opruimen krijg je pas spierballenquote:Op donderdag 27 april 2006 10:39 schreef Mr.J het volgende:
Ok, aangezien armen achter lopen bij mij itt rug, schouders en quads, even een ommezwaai in mijn schema (en dat voor iemand die licht autistisch qua trainen is).
Dag 1: Biceps - Triceps
Dag 2: Hamstrings - Kuiten - Buik
Dag 3: Rug - Traps - Onderarm
Dag 4: Quads - Kuiten - Buik
Dag 5: Schouders - Borst
Heerlijk die bordjes in de sportscholen ja.quote:Op donderdag 27 april 2006 12:36 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
[..]
Van opruimen krijg je pas spierballen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |