abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 25 april 2006 @ 00:26:22 #51
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_37266716
quote:
Op maandag 24 april 2006 21:17 schreef Wackyduck het volgende:
Het parcours ziet er bijzonder aanlokkelijk uit, ze verzinnen daar altijd weer wat nieuws. Ik hoorde dat ze volgend jaar ook een waterfiets etappe wouden houden.
pi_37272182
quote:
Op maandag 24 april 2006 21:04 schreef placebeau het volgende:
Die ploegentijdrit is eigenlijk vooral ibn het voordeel van Savoldelli en Basso. Jammer dat de giro zich nu ook met die onnozelheid bezighoudt. Is het eigenlijk hetzelfde systeem als in de tour met beperking van tijdverlies?
nee
pi_37272202
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 00:25 schreef ScottTracy het volgende:
Ik heb echt zin in de Kronplatz-etappe
ik in de hele giro
pi_37272327
quote:
Op maandag 24 april 2006 21:04 schreef placebeau het volgende:
Die ploegentijdrit is eigenlijk vooral ibn het voordeel van Savoldelli en Basso. Jammer dat de giro zich nu ook met die onnozelheid bezighoudt. Is het eigenlijk hetzelfde systeem als in de tour met beperking van tijdverlies?
TTT zijn echt de max . 1 van de mooiste disciplines in het wielrennen \o/

maar idd wel in het voordeel van basso die met ijzersterk team komt. meer nog dan DSC.
pi_37273158
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 10:32 schreef flyckje het volgende:

[..]

maar idd wel in het voordeel van basso die met ijzersterk team komt. meer nog dan DSC.
agh, ik zie basso hem niet winnen
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  dinsdag 25 april 2006 @ 11:01:50 #56
68638 Zwansen
pi_37273187
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 10:32 schreef flyckje het volgende:

[..]

Wie rijden er mee dan? Denk niet dat Julich of Cancellara meerijdt toch?
pi_37273907
CSC : basso, zabriskie, ik dacht julich ook
  dinsdag 25 april 2006 @ 11:54:13 #58
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_37274685
Hebben ze vorig jaar ook niet een etappe bergop over een zandweg gehad? Ik meen dat ik me dat nog vaag kan herinneren.

Met de fiets naar boven is een ding, maar wat denken jullie van de reclamecaravaan en de stoet ploegleiders? Als er een z'n motor kookt, kan de rest nooit meer boven komen...
pi_37275375
De reclame caravaan zal denk ik ook niet het hele stuk bergop mee gaan, lijkt me sterk dat ze een grindpad van 24% gaan beklimmen met die auto's.

CSC komt iig aan de start met Basso, Julich (die volledig naar de Giro piekt) en Voigt, dus in de ploegentrijdrit zullens de Lampre's, Liquigassen en Saunier's dus wel een behoorlijk pak voor de broek krijgen.
pi_37276556
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 12:16 schreef Ereinion het volgende:
De reclame caravaan zal denk ik ook niet het hele stuk bergop mee gaan, lijkt me sterk dat ze een grindpad van 24% gaan beklimmen met die auto's.

CSC komt iig aan de start met Basso, Julich (die volledig naar de Giro piekt) en Voigt, dus in de ploegentrijdrit zullens de Lampre's, Liquigassen en Saunier's dus wel een behoorlijk pak voor de broek krijgen.
En DIS ? dan ..
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_37277385
met Tom Danielson, Ekimov, Savoldelli, Mcartney gaan die zeker niet veel tijd verliezen. Geef ze 30% winstkansen tov CSC in TTT. De ander ploegen .... zullen wel platgewalst worden (van de favoriete teams, denk dat phonak, gerolsteiner en liberty wel nog dicht kunnen eindigen).
pi_37277699
CSC komt met:

Ivan Basso
Michael Blaudzun
Volodymir Gustov
Bobby Julich
Giovanni Lombardi
Peter Luttenberger
Andrea Peron
Nicki Sørensen
Christian Vandevelde
Jens Voigt

hier moet nog één iemand van afvallen.

Van Discovery komen sowieso:

Michael Barry
Manuel Beltran
Tom Danielson
Viatcheslav Ekimov
Chechu Rubiera
Paolo Savoldelli
Jason McCartney
pi_37278173
ging dit jaar niet het jaar zijn voor vdb zen eerste grote ronde?
of zouden ze brajkovic meesturen ?
pi_37278500
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 13:50 schreef flyckje het volgende:
ging dit jaar niet het jaar zijn voor vdb zen eerste grote ronde?
of zouden ze brajkovic meesturen ?
voor de laatste 2 plaatsen zal Van den Broeck wel in aanmerking komen samen met Joachin ofzo.

Voor Jani lijkt het me nog wat aan de vroege kant al zou de Vuelta mss wel kunnen al
  dinsdag 25 april 2006 @ 16:09:00 #65
40566 Ericr
Livewrong
pi_37282483
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 11:54 schreef Coelho het volgende:
Hebben ze vorig jaar ook niet een etappe bergop over een zandweg gehad? Ik meen dat ik me dat nog vaag kan herinneren.
Vorig jaar de Colle delle Finestre :

FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 25 april 2006 @ 19:13:32 #66
862 Arcee
Look closer
pi_37288201
quote:
Op maandag 24 april 2006 14:40 schreef placebeau het volgende:
nog twee weken en een groep renners gaan in 3553 (geil hé, Arcee)
Nee, ik vind het topicid veel geiler: 848266.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_37288587
Wie denken jullie allemaal wie gaat winnen? .. en wat te denken van Ullrich en Rasmussen? Wat voor 'onzichtbare' rollen ? Zullen zij krijgen?
  dinsdag 25 april 2006 @ 19:26:08 #68
68638 Zwansen
pi_37288674
Ullrich zal in de derde week wel goed zijn. Om een goed klassement te rijden komt de Giro gewoon te vroeg voor hem.
pi_37289861
ik verwacht een middelmatige notering in de laatste TT in de giro. hopelijk top10. voor de rest verwacht ik veel cameras op hem. (wanneer hij gelost word op de eerste de beste klim).

Topfavorieten njah altijd dezelfde eh.
Grootste kanshebber basso, savoldelli.
Meest complete renners (goeie TT en klim) en sterkste teams voor TTT en truibehoud.

Valverde.
zowiezo beetje tijdverlies in TT en TTT (hoeveel moet nog bezien worden)

Cunego, simoni.
Die 2 zijn toch aan elkaar gewaagd. beiden wel iets tekort in TT en TTT zie ik ze redelijk wat tijd verliezen.

Diluca/rujano. Terwijl het voor diluca denk ik iets te veel bergop is is het voor rujano iets te veel TT. Vooral de TTT zal die jonge zwaar bekopen.
pi_37290074
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 19:53 schreef flyckje het volgende:
ik verwacht een middelmatige notering in de laatste TT in de giro. hopelijk top10. voor de rest verwacht ik veel cameras op hem. (wanneer hij gelost word op de eerste de beste klim).

Meest complete renners (goeie TT en klim) en sterkste teams voor TTT en truibehoud.

Valverde.

Cunego, simoni.
Die 2 zijn toch aan elkaar gewaagd. beiden wel iets tekort in TT en TTT zie ik ze redelijk wat tijd verliezen.

Diluca/rujano. Terwijl het voor diluca denk ik iets te veel bergop is is het voor rujano iets te veel TT. Vooral de TTT zal die jonge zwaar bekopen.
Mja, ik kan al niet wachten omdat mijn werkers gezicht van hem te zien als hij moet lossen.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 25 april 2006 @ 20:26:49 #71
862 Arcee
Look closer
pi_37291101
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 19:53 schreef flyckje het volgende:

Valverde.

Cunego, simoni.

Ik denk niet dat Valverde meedoet. Cunego zie ik naast Basso als grootste kanshebber voor de eindzege. Simoni is altijd goed voor 't podium. Savoldelli lijkt me te licht voor Cunego en Basso, maar kan de strijd aangaan met Simoni. Di Luca verwacht ik weinig van. Die kon vanwege z'n erg goede vorm van vorig jaar de Giro aan, maar is dit jaar duidelijk minder.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_37291446
Valverde start niet alles op de Tour
pi_37291465
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 20:26 schreef Arcee het volgende:

[..]

Ik denk niet dat Valverde meedoet. Cunego zie ik naast Basso als grootste kanshebber voor de eindzege. Simoni is altijd goed voor 't podium. Savoldelli lijkt me te licht voor Cunego en Basso, maar kan de strijd aangaan met Simoni. Di Luca verwacht ik weinig van. Die kon vanwege z'n erg goede vorm van vorig jaar de Giro aan, maar is dit jaar duidelijk minder.
Valverde doet inderdaad niet mee.

Ik vind Di Luca dit jaar niet minder, hij piekt alleen veel later. Zijn vorm laat de laatste weken al duidelijk progressie zien, ik denk dat die erg goed gaat zijn in de laatste 2 cruciale weken in de Giro.
Basso en Cunego zijn normaal wel de twee topfavorieten, ik vind alleen wel dat Basso een tamelijk zwaar programma heeft gereden voor iemand die de Giro en de Tour wil winnen. Cunego heeft het wat rustiger aangedaan, nadat hij vorig jaar dezelfde fout maakte.
pi_37291881
ah , dacht dat die onlangs zei dat hij voor ritoverwinningen ging in de giro. nuja afspraak in de tour dan
  dinsdag 25 april 2006 @ 21:34:13 #75
127004 maril
Smeetsfan
pi_37293581
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 19:13 schreef Arcee het volgende:

[..]

Nee, ik vind het topicid veel geiler: 848266.
Wat heb ik gemist
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
  dinsdag 25 april 2006 @ 21:41:38 #76
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_37293897
Ik ga voor Basso. Grootste belagers zullen volgens mij Cunego en Di Luca worden. Simoni wordt te oud, Savoldelli heeft op vage wijze al 2 keer kunnen winnen, dat is ook wel weer mooi geweest. Misschien kan zo'n Caucchioli of zo weer boven zichzelf uitstijgen en een podium halen. Jan zakt door zijn kader.

Wie weet heeft Garzelli nog eens een goede periode, maar ik betwijfel het.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 25 april 2006 @ 21:50:48 #77
862 Arcee
Look closer
pi_37294360
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 21:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
Misschien kan zo'n Caucchioli of zo weer boven zichzelf uitstijgen en een podium halen

Doen volgens mij allebei niet mee.
  dinsdag 25 april 2006 @ 22:02:20 #78
68638 Zwansen
pi_37294898
Garzelli niet? Lijkt me toch wel. Wat moet ie anders doen.
  dinsdag 25 april 2006 @ 22:04:51 #79
67640 SaintOfKillers
pi_37295009
En bij Credit Agricole hebben ze ook nauwelijks wat anders.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_37295548
Garzelli en Caucchioli zijn beide kopman voor de Tour.
  dinsdag 25 april 2006 @ 22:20:06 #81
67640 SaintOfKillers
pi_37295575
Basso en Ullrich ook.
  dinsdag 25 april 2006 @ 22:23:11 #82
68638 Zwansen
pi_37295693
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 22:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
Basso en Ullrich ook.
Petacchi ook.

Althans, Milram doet toch wel mee met de Tour?
pi_37296913
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 21:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik ga voor Basso. Grootste belagers zullen volgens mij Cunego en Di Luca worden. Simoni wordt te oud, Savoldelli heeft op vage wijze al 2 keer kunnen winnen, dat is ook wel weer mooi geweest. Misschien kan zo'n Caucchioli of zo weer boven zichzelf uitstijgen en een podium halen. Jan zakt door zijn kader.

Vaag of niet, salvoldelli won hem al wel 2 keer, salvoldelli is betere tijdrijder dan cunego, en legt hem er ook wel op in de klim. Salvoldelli heeft afgelopen najaar vooral zn klimtechniek ontwikkeld. Basso en salvoldelli gaan voor maglia rosa ofzo :p plek 1 natuurlijk .

Btw, ik zie zelf absoluut niks van simoni terecht komen
pi_37297377
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 20:37 schreef Ereinion het volgende:

[..]

Valverde doet inderdaad niet mee.

Ik vind Di Luca dit jaar niet minder, hij piekt alleen veel later. Zijn vorm laat de laatste weken al duidelijk progressie zien, ik denk dat die erg goed gaat zijn in de laatste 2 cruciale weken in de Giro.
Basso en Cunego zijn normaal wel de twee topfavorieten, ik vind alleen wel dat Basso een tamelijk zwaar programma heeft gereden voor iemand die de Giro en de Tour wil winnen. Cunego heeft het wat rustiger aangedaan, nadat hij vorig jaar dezelfde fout maakte.
IK vind Cunego anders ook een beetje te vroeg in vorm. En wat is tamelijk rustig voor Cunego? Murcia, Trentino, LBL, Klassika Primavera, Coppi & Bartali. Wat dat betreft vrees ik eem beetje voor dezelfde fout terwijl Rujano en Simoni veel minder gekoerst hebben en ook al vorm tonen
pi_37297471
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 22:02 schreef Zwansen het volgende:
Garzelli niet? Lijkt me toch wel. Wat moet ie anders doen.
Caucchioli rijdt geen Giro aangezien hij voor Credit rijdt wil die alles op een top 10 notering in de Tour zetten. En Garzelli rijdt de Giro ook niet want wil niet als figurant meedoen omdat die voor Di Luca moet werken dan. Garzelli wordt uitgespeeld in de Tour maar goed wss ook enkel voor ritwinst besides Garzelli heeft het na zijn zege in 2000 ook niet echt meer waargemaakt
pi_37297490
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 22:23 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Petacchi ook.

Althans, Milram doet toch wel mee met de Tour?
ja Zwansen ze zijn ProTour
pi_37297517
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 22:59 schreef Bartoli het volgende:

[..]

IK vind Cunego anders ook een beetje te vroeg in vorm. En wat is tamelijk rustig voor Cunego? Murcia, Trentino, LBL, Klassika Primavera, Coppi & Bartali. Wat dat betreft vrees ik eem beetje voor dezelfde fout terwijl Rujano en Simoni veel minder gekoerst hebben en ook al vorm tonen
Maar zie je Rujano de giro winnen? Of Simoni ?
  dinsdag 25 april 2006 @ 23:04:59 #88
67640 SaintOfKillers
pi_37297565
Zonder geldstromen van DSC naar Lotto had één van die twee vorig jaar gewonnen.
  dinsdag 25 april 2006 @ 23:05:36 #89
67640 SaintOfKillers
pi_37297593
Oh nee, die reden voor hun eigen klassement.

Tuurlijk.
pi_37297617
quote:

[..]

Mwah, ik denk dat de vorm van Cunego wat geflatteerd overkomt, doordat hij met zijn snelle sprint Coppi & Bartali en Trentino tamelijk makkelijk met boni's kon winnen. In Trentino had hij het bergop nog moeilijk, en moest af en toe lossen, dus de topvorm zal er echt nog niet zijn. En er zit dit jaar ook maar 1 ProTour koers bij, in tegenstelling tot vorig jaar toen hij volle bak ging in de Ronde van Baskeland, Romandie, Waalse Pijl en LBL. Zijn voorbereiding is nu bijna identiek met die van 2004.

Simoni hoeft niks meer geleerd te worden hoe je je moet voorbereiden op een Giro nee, maar bij Rujano waren zijn weinig koersdagen niet echt een vrije keuze.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 25 april 2006 @ 23:06:39 #91
862 Arcee
Look closer
pi_37297631
quote:
Cunego heeft misschien wel gefietst, maar is pas net een paar weken in vorm aan het komen. Die ligt op prima koers voor de Giro, zo lijkt mij.
pi_37297721
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 23:03 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Maar zie je Rujano de giro winnen? Of Simoni ?
Rujano niet. Simoni misschien wel. Ik zie eerlijk gezegd niks van Cunego terecht komen. Zijn TT te zwak, de ploeg is wel beter in de TTT maar ja of ze het alleen met die diesel van een Bruseghin redden is maar de vraag. Ze hebben op papier wel de beste ploeg voor de bergen maar dan moeten ze zo hard gaan knallen bergop dat ze iedereen eraf rijden en dat Cunego dan gaat. Dus meer op de Us Postal manier destijds in de Tour voor Lance. Dat was gewoon indrukwekkend om te zien (wel jammer voor de spankracht natuurlijk)
pi_37351394
Heb er echt zin in, drie weken bella Italia!!!

De GIRO is minstens zo mooi als de Tour, superetappes, prachtige bergjes...de Mortirolo en die Kronplatz zien er aardig uit dacht ik zo.

Vind het even niet erg om hele dagen thuis te zitten straks!
  donderdag 27 april 2006 @ 17:56:03 #94
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_37351483
Ik zie Cunego wel winnen dit jaar.
Maar nog liever Basso.
pi_37355230
quote:
Op donderdag 27 april 2006 17:56 schreef placebeau het volgende:
Maar nog liever Basso.
Ik zie Salvoldelli winnen dit jaar, twee strijd met Basso. Cunego zal tegenvallen. Simoni helemaal. Rujano wint nog wel een etappe
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 27 april 2006 @ 19:51:53 #96
862 Arcee
Look closer
pi_37355307
quote:
Op donderdag 27 april 2006 17:56 schreef placebeau het volgende:
Ik ook.
  donderdag 27 april 2006 @ 19:52:03 #97
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_37355310
Cunego nstaat er wel, hij rijdt al goede uitslagen de laatste tijd.
  donderdag 27 april 2006 @ 19:53:51 #98
67640 SaintOfKillers
pi_37355392
Ik hoop dat Savoldelli in de laatste rit de Giro verliest met 1 duizendste van een seconde. Want ik wil zijn kop wel eens zien wanneer hij erg ongelukkig/teleurgesteld is. Volgens mij gaan dan de poorten van de hel open.
pi_37355505
is al bekend met welke ploeg rabobank er heen gaat?
pi_37355918
quote:
Op donderdag 27 april 2006 19:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik hoop dat Savoldelli in de laatste rit de Giro verliest met 1 duizendste van een seconde. Want ik wil zijn kop wel eens zien wanneer hij erg ongelukkig/teleurgesteld is. Volgens mij gaan dan de poorten van de hel open.
slechte verliezer. Naja, ik moet toegeven, als hij wint trekt hij altijd zon zuur gezicht . Werd ie door 2 lekkere wijven gezoend tijdens vorig jaar overwinning in de tour de france. En met toch een zuur gezicht . Sjagrijnige kop van hier tot gunder. Maar dat siert hem ook wel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')