quote:Op maandag 24 april 2006 18:24 schreef Bartoli het volgende:
Ja dat is die Skippybal. En dit hoort er ook bij volgens mij:
[afbeelding]
[afbeelding]
Plan de Corones:
[afbeelding]
en zo ging Gibo eind vorig jaar naar boven:
[afbeelding]
ze hoeven hem gelukkig niet naar beneden dat scheeltquote:Op maandag 24 april 2006 18:28 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
! Holy shit!!
Daar waar die kerel met z'n Nordic walk () stokken staat, komt dus echt niemand op
![]()
Ziet er ook best wel link uit![]()
volgens google is dat waar die man metdie nordic dingen loopt Tornante. En vergroot het profiel van de etappe maar eens en wat lees je dan Tornante dus ja weet het ook niet meerquote:Op maandag 24 april 2006 18:30 schreef Ereinion het volgende:
Die foto's heb ik vorig jaar ook gezien nadat het parcours bekend werd gemaakt, maar het werd nou nooit echt duidelijk of dat wel de Kronplatz is, en of dat ook de weg is die ze beklimmen. Dat stuk wat die man beklimt is nooit 24%, eerder 50%.
Ik ken wel Italiaans lezen en begrijpen maar weet je een geschikt Italiaans forum waar je dat kan vinden?quote:Op maandag 24 april 2006 18:32 schreef -skippybal- het volgende:
Kan er hier niet iemand Italiaans?? Zou op Italiaanse fora wel te vinden moeten zijn wat het nou echt is![]()
Deze misschien??quote:Op maandag 24 april 2006 18:33 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Ik ken wel Italiaans lezen en begrijpen maar weet je een geschikt Italiaans forum waar je dat kan vinden?
het zag er nog steeds wel die-hard uit, maar ik denk dat die stukken waarvan Bartoli foto's postte er niet inzitten als deze gast boven komt, want die stukken zijn echt onmogelijk...daar kan je gewoon niet op je fiets blijven zittenquote:Op maandag 24 april 2006 18:43 schreef -skippybal- het volgende:
Ik heb dit gevonden. Presentatie van de Giro ofzo, en op 25 minuten zie je een journalist die berg doen op het onverharde stukHij rijdt wel z'n fiets alleen na een tijdje kapot
![]()
Is een Real bestandje en niet echt super kwaliteit![]()
Tuurlijk, een zogenaamd tripletje zal wel gebruikt worden, wordt op de Angliru in de Vuelta ook wel eens gebruikt.quote:Op maandag 24 april 2006 20:18 schreef flyckje het volgende:
zouden ze hier geen kleiner verzet mogen gebruiken ? 34-36 ofzo. anders lijkt mij dat gewoon compleet onbegonnen werk.
quote:Op maandag 24 april 2006 21:17 schreef Wackyduck het volgende:
Het parcours ziet er bijzonder aanlokkelijk uit, ze verzinnen daar altijd weer wat nieuws. Ik hoorde dat ze volgend jaar ook een waterfiets etappe wouden houden.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |