Zou inderdaad heel mooi zijn, iemand die de combinatie nog kan winnen..quote:Op maandag 24 april 2006 14:55 schreef placebeau het volgende:
mooie aanvulling.
Ik hoop op Basso, dan krijgen we eindelijk nog eens een renner die aantoont dat de Giro en Tour winnen geen onmogelijke combinatie is, ook niet in het modrne wielrennen.
Idd een leuke ronde. Vorig jaar waren er ook zoveel aankomsten die in principe perfect voor een Boogerd of Freire waren.quote:
Big deal. Die zie je overal op de erelijsten staanquote:Op maandag 24 april 2006 16:19 schreef Zwansen het volgende:
...
Jammer dat er zoveel dopingzondaars tussen zitten.
Misschien wel, maar niet zo erg dat ze zelfs uit koers worden genomen uit hun leiderstrui.quote:Op maandag 24 april 2006 16:25 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Big deal. Die zie je overal op de erelijsten staan![]()
Volgens de site gaat dat wel door, terwijl ik inderdaad eerder gelezen had dat het niet zo was..quote:Op maandag 24 april 2006 14:52 schreef Ereinion het volgende:
Verder een proloog van 6.2 kilometer, een individuele tijdrit van 50 KM, en een ploegentijdrit van 38 kilometer. In de eerste week geloof ik ook een aankomst op de Citadel van Namur, bekend van de aankomst in de GP Wallonie. In eerste instantie zouden er op de slotdag 2 etappes komen, met 's ochtends een klimtijdrit op de Ghisallo, maar ik geloof dat deze geschrapt is.
Ik krijg al pijn in de benen van naar die foto's te kijkenquote:Op maandag 24 april 2006 16:43 schreef -skippybal- het volgende:
Mortirolo, we love you
![]()
![]()
Ben er zelf ook wel eens op gegaan, en dat was het zwaarste wat ik in m'n hele leven gedaan heb![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Verkijk je niet op die profieltjes. De Mortirolo heeft de hoogste gemiddelde stijgings percentage van Europa, 12% over 12500 meterquote:Op maandag 24 april 2006 16:52 schreef Ericr het volgende:
Hoop dat ze de Zoncolan nog een keer opnemen in het parcours, die is nog een stukje zwaarder. Brute bergen in Italie wat dat betreft.
Zou dat dan dit stukje zijn?quote:Op maandag 24 april 2006 17:15 schreef Bartoli het volgende:
maar de zwaarste col wordt volgens vele toch de kronplatz. Ze gaan over een stuk van 8 km wel een soort van tapijt liggen want verharden lukt niet voor de 6e
Als dat zo is, is hij nog altijd een stukkie korter en een goeie 100 meter kleinerquote:Op maandag 24 april 2006 17:17 schreef Ereinion het volgende:
De Mortirolo heeft een gemiddeld percentage van 10.5%, de Zoncolan heeft een percentage van 8.9% vanaf de kant waar ze hem in de Giro van 2003 beklommen, vanaf de andere kant hij hij een gemiddelde van 11.5%.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |