Inderdaad. Nog erger dan tvp'squote:
Ik heb hem net aan de telefoon gehad en hij is morgen en woensdag nog afwezig. Woensdag ben ik dus sowieso alleen op kantoor en als hij donderdag niet komt ben ik ook alleen.quote:Op maandag 24 april 2006 14:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Lani: flinke verantwoordelijkheid heb je dan, als je taken moet overnemen van een belangrijk iemandIs dat alleen vandaag of de hele week?
Veel succes in ieder geval deze weekquote:Op maandag 24 april 2006 14:19 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ik heb hem net aan de telefoon gehad en hij is morgen en woensdag nog afwezig. Woensdag ben ik dus sowieso alleen op kantoor en als hij donderdag niet komt ben ik ook alleen.
Opzich bevalt het me wel hoor, beetje verantwoordelijkheid. Echt het gevoel dat ik nu wel echt iets voor de mensen doe, als ik maar geen hele domme fouten ga makenEn ik ben nu al helemaal uitgeput, de week moet nog beginnen
Goed, ik ga jullie allemaal weer verlaten.
![]()
Hey!quote:
Frans is zooooooo 3e klas.quote:Op maandag 24 april 2006 17:04 schreef Egamer het volgende:
Ik heb voor Frans een 10 terwijl ik geen flikker ervoor geleerd heb..
Ik deed pas examen Frans in klas 5, gelukkig niet meer in de 6e, maar toch.quote:
Ik heb er geen examen in gedaan.quote:Op maandag 24 april 2006 17:13 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik deed pas examen Frans in klas 5, gelukkig niet meer in de 6e, maar toch.
En wat zei ze toen? boh mordra gek!11!!deux!11!quote:Op maandag 24 april 2006 17:12 schreef mordradead het volgende:
Inderdaad, wat ben ik blij dat ik dat vak niet meer heb zeg
Ik kwam laatst in de sportschool mijn oude lerares Frans tegen
Bij ons was het verplicht, stelde niet veel voor, beetje tekstverklaren met een woordenboek. Heb het dan ook mooi met een 7 afgesloten. (Had de eerste keer geen woordenboek bij, dus had ik een 5,4 en de tweede keer wel, en toen een 8quote:Op maandag 24 april 2006 17:14 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik heb er geen examen in gedaan.
Jij deed vast VWO?quote:Op maandag 24 april 2006 17:15 schreef Morthill het volgende:
[..]
Bij ons was het verplicht, stelde niet veel voor, beetje tekstverklaren met een woordenboek. Heb het dan ook mooi met een 7 afgesloten. (Had de eerste keer geen woordenboek bij, dus had ik een 5,4 en de tweede keer wel, en toen een 8.)
Ik zei zo: Je ne pas parles francais et toi?quote:Op maandag 24 april 2006 17:14 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
En wat zei ze toen? boh mordra gek!11!!deux!11!
Nee, is te merken ookquote:Op maandag 24 april 2006 17:16 schreef mordradead het volgende:
[..]
Ik zei zo: Je ne pas parles francais et toi?
Ik dus niet vandaar.quote:Op maandag 24 april 2006 17:16 schreef Morthill het volgende:
[..]
Nee, is te merken ook
En ja, ik deed VWO
Ik geloof dat mijn broertje Frans ook in de 3e heeft afgesloten, dacht tenminste niet dat hij nu nog Frans heeft. Mzzlaar.quote:
ja, bijna goed, wat spelfouten daar gelaten (en het is a Staines)quote:Op maandag 24 april 2006 17:17 schreef mordradead het volgende:
Ik zei zo: Je m'apelle Ali, J'abite in Staines.
ofzo
Echt niet, heb je Ali-G in da house niet gezien ofzo.quote:Op maandag 24 april 2006 17:19 schreef Morthill het volgende:
[..]
ja, bijna goed, wat spelfouten daar gelaten (en het is a Staines)
quote:Op maandag 24 april 2006 17:20 schreef mordradead het volgende:
[..]
Echt niet, heb je Ali-G in da house niet gezien ofzo.
ja, maar das 4 jaar geleden of zo. Slechte films herrinner ik me meestal na een jaar al niks meer vanquote:Op maandag 24 april 2006 17:20 schreef mordradead het volgende:
[..]
Echt niet, heb je Ali-G in da house niet gezien ofzo.
Ali G in da house is een verhaal apart ja!quote:Op maandag 24 april 2006 17:22 schreef Morthill het volgende:
[..]
ja, maar das 4 jaar geleden of zo. Slechte films herrinner ik me meestal na een jaar al niks meer van
En ik kan een film als Down to You dan weer dromenquote:Op maandag 24 april 2006 17:22 schreef mordradead het volgende:
Die is echt gewoon te fantastischik ken hem zo'n beetje helemaal uit m'n hoofd
Waar heb jij het over, dat is een van de dikste old skool beats man.quote:
Wat dacht je van "eis eis beebie" van vanille eisquote:Op maandag 24 april 2006 18:17 schreef mordradead het volgende:
Als je echt vette hiphop wilt luisteren moet je eens het onbekende nummer "Cant touch this" van een zogenaamde "MC Hammer" opzetten.
VET NUMMER
quote:Op maandag 24 april 2006 18:19 schreef Tain het volgende:
[..]
Wat dacht je van "eis eis beebie" van vanille eis
Ook een kwaliteitsnummer als je het mij vraagt van die negert.quote:Op maandag 24 april 2006 18:19 schreef Tain het volgende:
[..]
Wat dacht je van "eis eis beebie" van vanille eis
quote:Op maandag 24 april 2006 18:17 schreef mordradead het volgende:
Als je echt vette hiphop wilt luisteren moet je eens het onbekende nummer "Cant touch this" van een zogenaamde "MC Hammer" opzetten.
VET NUMMER
...quote:Op maandag 24 april 2006 18:42 schreef Tain het volgende:
Als we het dan toch over vette shit hebben
[afbeelding]
ik wist wel dat ik in ieder geval 1 persoon blij kon maken met dat plaatjequote:
De sexuele frustratie van Tain komt naar bov enquote:Op maandag 24 april 2006 18:42 schreef Tain het volgende:
Als we het dan toch over vette shit hebben
[afbeelding]
quote:Op maandag 24 april 2006 18:48 schreef Tain het volgende:
[..]
ik wist wel dat ik in ieder geval 1 persoon blij kon maken met dat plaatje
pff die is simpel te misleidenquote:
quote:Op maandag 24 april 2006 18:48 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
De sexuele frustratie van Tain komt naar bov en![]()
Ik zie dat een hoop mensen weer bullshit aan het praten zijnquote:Op maandag 24 april 2006 19:06 schreef MMaRsu het volgende:
Ik zie op het nieuws weer dat Feyenoord kleuters weer aan het rellen waren
anders ga je erover doorhuilenquote:Op maandag 24 april 2006 19:53 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik zie dat een hoop mensen weer bullshit aan het praten zijn![]()
Makkelijk he, oordelen als je er geen ene donder van af weet... Mensen wilden naar huis, werden ingesloten door de ME op de brug en vervolgens mee genomen. Van geen kwaad bewust. Opa's, oma's, kinderen van 6 jaar. Lijken mij nou niet de mensen die gaan rellen he
De kortzichtigheid van een hoop mensen
En over stenen die werden gegooid tegen de Feyenoord trein afgelopen donderdag wordt geen woord over gerept...
Anders hou jij je er eens een keertje buitenquote:
Gast laat ze lekker en zoals roi zegt heeft de politie genoeg kans gegeven om weg te gaan, als die paupers dan stoer willen doen dan pakt de politie ze TERECHT aan.quote:Op maandag 24 april 2006 19:59 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Anders hou jij je er eens een keertje buiten
Ik wil gewoon onwaarheden recht zetten, want er wordt weer veel te veel bullshit gelult...
Klopt.quote:Op maandag 24 april 2006 19:59 schreef Roi het volgende:
Tuurlijk die lui stonden gewoon vreedzaam te wachten op een brug waar de Ajax onder zou moeten rijden. Ze hebben he-le-maal geen kans gekregen om weg te lopen, negeerde niet het samenscholingsverbod en gooide niet met stenen.
Zeg jij nou maar helemaal niks, triest kindjequote:Op maandag 24 april 2006 20:08 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Gast laat ze lekker en zoals roi zegt heeft de politie genoeg kans gegeven om weg te gaan, als die paupers dan stoer willen doen dan pakt de politie ze TERECHT aan.
En nu klaar, dat gezeik over feyenooit altijd als ze verliezen
Ik zeg wat ik wil, dit is een forum waar iedereen mag posten.quote:Op maandag 24 april 2006 20:10 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Klopt.
[..]
Zeg jij nou maar helemaal niks, triest kindje
Serieus, wat een triest kutmannetje ben jequote:Op maandag 24 april 2006 20:15 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik zeg wat ik wil, dit is een forum waar iedereen mag posten.
en als er iemand triest is ben jij het wel met het eeuwige gejank over voetbal![]()
ben jij opgepakt? nee? hou je bek dan en zeik niet je was er duidelijk niet bij.
Of kies een betere club ofzo dan die homofiele rotterdammers, een club die wel kan voetballen en wel wint, Ajax ofzo
Jij slikt verhalen van mensen die er wel bij waren als zoete koek, dus wat is het verschil?quote:Op maandag 24 april 2006 20:17 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Serieus, wat een triest kutmannetje ben je
Ik lees toch verhalen van mensen die er wel bij waren? Enige trieste mensen in dit verhaal is de politie, samen met jou. Mensen in een kroeg bij een amateurvereniging oppakken vanwege samenscholing. Mja, alle domme mensen slikken het als zoete koek en geloven natuurlijk gelijk het bullshit verhaaltje van het nieuws en de politie, jij bent er een van
quote:Op maandag 24 april 2006 20:20 schreef Roi het volgende:
lama
Ga nou eens ergens anders rellen ofzoquote:Op maandag 24 april 2006 20:19 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Jij slikt verhalen van mensen die er wel bij waren als zoete koek, dus wat is het verschil?
ga op het voetbal subforum janken of bij klaagbaak ofzo.
quote:Op maandag 24 april 2006 20:23 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ga nou eens ergens anders rellen ofzo. Ik slik niets als zoete koek, maar als ik zie dat er mensen van 80 jaar en 6 jaar worden opgepakt, geloof ik geen ene donder van dat verhaal van de politie. Net zoals ik weet dat mensen die gewoon in een kroeg zaten allemaal werden opgepakt, om helemaal niets. Ze zaten er gewoon.
Maar goed, ga nu maar rukken, want de rel is je weer gelukt
het eerst vragen aan de desbetreffende mod van dat forumquote:Op maandag 24 april 2006 20:32 schreef Gamer_V het volgende:
Wat is de beste plek om een enquete te posten op het fok! forum zonder geband, geflambeerd, gedecapiteerd en gewoonweg gehaat te worden?![]()
Het gaat over wat mensen denken van Turkmenistan...quote:Op maandag 24 april 2006 20:32 schreef Tain het volgende:
[..]
het eerst vragen aan de desbetreffende mod van dat forum
Dus de 6 jarige en 80 jarige moet je laten staan.. omdat?quote:Op maandag 24 april 2006 20:23 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ga nou eens ergens anders rellen ofzo. Ik slik niets als zoete koek, maar als ik zie dat er mensen van 80 jaar en 6 jaar worden opgepakt, geloof ik geen ene donder van dat verhaal van de politie. Net zoals ik weet dat mensen die gewoon in een kroeg zaten allemaal werden opgepakt, om helemaal niets. Ze zaten er gewoon.
Maar goed, ga nu maar rukken, want de rel is je weer gelukt
Dan ben ik het nog niet verleerdquote:
Flikker nou toch eens op man...quote:Op maandag 24 april 2006 20:37 schreef Gamedemon het volgende:
quote:Op maandag 24 april 2006 20:37 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Dus de 6 jarige en 80 jarige moet je laten staan.. omdat?
"Hij heeft OV, laat hem staan!"
"En hij is 65+, laat maar staan!"
Voorbeeld zetten voor de rest, wie niet luisteren wilt gaat maar koffie drinken op het politie bureau
[..]
Dan ben ik het nog niet verleerd
quote:Op maandag 24 april 2006 20:36 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Het gaat over wat mensen denken van Turkmenistan...![]()
We doen tegenwoordig ook niks meer op school..
quote:Op maandag 24 april 2006 20:32 schreef Tain het volgende:
[..]
het eerst vragen aan de desbetreffende mod van dat forum
quote:Op maandag 24 april 2006 20:47 schreef Morthill het volgende:
Waar halen jullie die foto's van mijn familie vandaan, die horen geheim te zijn
quote:Op maandag 24 april 2006 20:48 schreef Gamer_V het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/848478
Verkapte Binnensforumsspam.
[afbeelding]
![]()
quote:Op maandag 24 april 2006 20:48 schreef Egamer het volgende:
[afbeelding]
Mensen die op een lama lijken mag toch?
Grof taalgebruik! Ban! Roep een mod!quote:
Weet je hoe triest dat klinkt?quote:Op maandag 24 april 2006 21:03 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Grof taalgebruik! Ban! Roep een mod!
Weet je hoelang ik erover deed om die lamahoofden te zoeken?![]()
Ja. Wat krijg ik nu?quote:
quote:
die arme kindertjes.quote:Op maandag 24 april 2006 22:10 schreef Roi het volgende:
Check die arme kinderen en ouwe lui!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
dit is niet geenstijlquote:Op maandag 24 april 2006 23:39 schreef MMaRsu het volgende:
Roi er is niemand, laten we gaan rellen.
Wauweng.quote:Op maandag 24 april 2006 22:29 schreef MMaRsu het volgende:
Hier heb je een zielig kindje :
[afbeelding]
Ben ik mee bezig!quote:Op maandag 24 april 2006 23:39 schreef MMaRsu het volgende:
Roi er is niemand, laten we gaan rellen.
quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:36 schreef Lucille het volgende:De volgende personen zijn 48 uur uit WOW
blessed19
GSMboy
NeoPhythe
Roi
MMaRsuTe veel bagger is niet leuk, maar het goede nieuws is dat ze even weg zijn
Ik had enkelquote:Op dinsdag 25 april 2006 02:29 schreef peristilius het volgende:
[afbeelding] + [afbeelding] + [afbeelding] + [afbeelding] + [afbeelding] =
AD. Jammer hequote:?Hooligan? Trudy: "Politie onmenselijk"
ROSSUM - ,,Onmenselijk.?? Zo noemt Trudy van der Helm uit Rossum (Gld.) de behandeling zondag Feyenoord-supporter Trudy van der Helm uit Rossum (Gld.), die met haar dochter Suzanne werd opgepakt bij de Kuip. 'Uren werden we vastgehouden in een snikhete kelder van het gerechtsgebouw.' FOTO KOEN VERHEIJDEN
... door de Rotterdamse politie. Van der Helm (45) behoorde met haar dochter Suzanne (18) tot de 800 Feyenoord- aanhangers die na de wedstrijd tegen Ajax werden opgepakt. ,,Uren werden we vastgehouden in een snikhete kelder van het gerechtsgebouw, wachtend op onze voorgeleiding. Het is dat er emmers water werden binnengebracht, anders waren we misschien wel omgekomen van de dorst.??
De ellende voor de twee seizoenkaarthouders begon toen ze na de wedstrijd (2-4) De Kuip verlieten. ,,We waren op weg naar de auto toen ME?ers ons voor het stadion in de rug prikten. We werden het viaduct opgedreven, als vee.??
Na anderhalf uur werden de supporters, onder wie ouders met kinderen van jonger dan 12, met bussen naar het gerechtsgebouw gebracht en vandaar naar het politiebureau. ,,Uiteindelijk is daar om tien uur een foto van ons gemaakt. Toen pas mochten we naar huis.??
Er zijn 800 man opgepakt, tuurlijk zitten er dan een aantal onschuldige burgers bij, en dat de politie dat niet goed regelt, agh, tis te begrijpen, wel raar dat ze kleine kinderen oppakken.quote:Op dinsdag 25 april 2006 06:50 schreef Tomasso het volgende:
[..]
AD. Jammer he
En dit ook nog. Dus Roi... Tuurlijk, er zaten hoolie's bij, maar ook mensen die er geen ene donder mee te maken hadden. Laatste wat ik hiervan zeg, maar had Roi het onderwerp maar niet weer ter sprake moeten laten komen
Dat zou toch ook zielig zijn, wel de ouders oppakken en niet de kinderenquote:Op dinsdag 25 april 2006 08:38 schreef Morthill het volgende:
[..]
Er zijn 800 man opgepakt, tuurlijk zitten er dan een aantal onschuldige burgers bij, en dat de politie dat niet goed regelt, agh, tis te begrijpen, wel raar dat ze kleine kinderen oppakken.
Ga ik toch voor:quote:Op dinsdag 25 april 2006 02:29 schreef peristilius het volgende:
[afbeelding] + [afbeelding] + [afbeelding] + [afbeelding] + [afbeelding] =
Jij rijdt toch ook? En toch zijn de ongelukken gedaaldquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:01 schreef Laniboekje het volgende:
Hoor ik net op de radio dat 3VO van mening is dat er minders verkeersongelukken zijn dit jaar, krijg ik een seconde later een smsje van een vriendin die geslaagd is voor haar theorie-examen en binnenkort ook op mag voor haar praktijkexamen. 3VO krijgt weer een hoop verkeersongelukken erbij![]()
![]()
Mja, die gasten weten ook niet wat ze willen. Ik vond 3VO altijd wel leuk klinken, maar 3VO zou staan voor nog steeds 3 onafhankelijke instanties en dan klinkt VVN hechter. Jaja.. smoesjes!quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:05 schreef Roi het volgende:
Whehe. Ik hoorde trouwens dat 3VO gewoon weer ouderwets VVN gaaat heten!
Ja, maar ik rijd er altijd zo vaak extra overheen zodat er niets meer overblijft. Dan kunnen ze niet eens meer spreken van een ongeluk, gewoon van een onverklaarbare verdwijning van een auto. Zo hou ik het peil van ongelukken laag..quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jij rijdt toch ook? En toch zijn de ongelukken gedaald
Screenshot.quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:12 schreef Roi het volgende:
Ze hebben blijkbaar geld over.
Amsterdam is sinds vandaag helemaal te zien op Google Maps! Ik zie zelfs m'n tuin
!
het stomme is dat Veilig Verkeer Nederland bij veel mensen bekender in de oren klinkt dan 3VOquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:09 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Mja, die gasten weten ook niet wat ze willen. Ik vond 3VO altijd wel leuk klinken, maar 3VO zou staan voor nog steeds 3 onafhankelijke instanties en dan klinkt VVN hechter. Jaja.. smoesjes!
Hmm.. dan ben ik denk ik alweer een uitzondering. Ik link 3VO namelijk meteen met verkeer e.d. VVN zou me dan weer helemaal niets zeggen.quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:16 schreef Tain het volgende:
[..]
het stomme is dat Veilig Verkeer Nederland bij veel mensen bekender in de oren klinkt dan 3VO
Ik zeg altijd dat will het was dat ze hem maar lastig moeten vallen met verzekerings papieren enzoquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:12 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ja, maar ik rijd er altijd zo vaak extra overheen zodat er niets meer overblijft. Dan kunnen ze niet eens meer spreken van een ongeluk, gewoon van een onverklaarbare verdwijning van een auto. Zo hou ik het peil van ongelukken laag..
![]()
Hey, maar dat is grappig. Waar doe je dat?quote:
VVN zegt mij dan ook niet veel, maar als iemand Veilig verkeer nederland zegt weer welquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:17 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Hmm.. dan ben ik denk ik alweer een uitzondering. Ik link 3VO namelijk meteen met verkeer e.d. VVN zou me dan weer helemaal niets zeggen.
google earthquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hey, maar dat is grappig. Waar doe je dat?
http://maps.google.com/quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hey, maar dat is grappig. Waar doe je dat?
jij woont in dat hele blok?quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:21 schreef Roi het volgende:
[..]
http://maps.google.com/
Van Nederland is alleen Amsterdam geindexeerd.
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:21 schreef Roi het volgende:
[..]
http://maps.google.com/
Van Nederland is alleen Amsterdam geindexeerd.
[afbeelding]
Daarom gebruiken ze bij VVN ook bijna nooit de afkortingquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:17 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Hmm.. dan ben ik denk ik alweer een uitzondering. Ik link 3VO namelijk meteen met verkeer e.d. VVN zou me dan weer helemaal niets zeggen.
Mja toch maar niet exact zeggen waar ik woonquote:
Morgen komt the machinist in de winkelquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:26 schreef Tain het volgende:
[..]
Daarom gebruiken ze bij VVN ook bijna nooit de afkorting
quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:28 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Morgen komt the machinist in de winkel
Wist je dat ik ook een 2de versie van leon besteld heb?
Directers cut in een tin () doosje
Mail ze maar dan host ik het welquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:28 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Gofter, mijn Imagehosting-site-dinges-apparaar is gesloten voor gratis serviceNu kan ik niet meer bij mijn foto's omdat ik moet gaan betalen.
The Machinistquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:28 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Morgen komt the machinist in de winkel
quote:
Der Profi kerelquote:
Leon is 1 van de films die overal kut te krijgen is in de Director's Cut, maar de Duitse versie kopenquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:33 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Der Profi kerel
Zie jij Leon maar in nederland te regelen, en dan ook de directors cut. knappe gozert ben je dan
maar de film is gewoon engels gesproken dus die ondertitels zullen me dan ook mij reet roesten
20 bij de frsquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:34 schreef Laniboekje het volgende:
GD, weet je overigens hoeveel die SE van The Machinist gaat kosten in de winkel?
Kerel de film en de extra's zijn allemaal engels gesproken, wat maakt het doosje dan nog uit?quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:36 schreef Tain het volgende:
[..]
Leon is 1 van de films die overal kut te krijgen is in de Director's Cut, maar de Duitse versie kopen
20 euro en goedkoper hangt er vanaf waar je het haalt.quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:34 schreef Laniboekje het volgende:
GD, weet je overigens hoeveel die SE van The Machinist gaat kosten in de winkel?
Het blijft een Duits hoesjequote:Op dinsdag 25 april 2006 12:39 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Kerel de film en de extra's zijn allemaal engels gesproken, wat maakt het doosje dan nog uit?
Bovendien lig ik niet wakker van 11 euro
Ik heb een kortingspas daar, lenen?quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:41 schreef Laniboekje het volgende:
Ga wel gewoon naar de FRS voor The Machinist dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |