...quote:Op maandag 24 april 2006 18:42 schreef Tain het volgende:
Als we het dan toch over vette shit hebben
[afbeelding]
ik wist wel dat ik in ieder geval 1 persoon blij kon maken met dat plaatjequote:
De sexuele frustratie van Tain komt naar bov enquote:Op maandag 24 april 2006 18:42 schreef Tain het volgende:
Als we het dan toch over vette shit hebben
[afbeelding]
quote:Op maandag 24 april 2006 18:48 schreef Tain het volgende:
[..]
ik wist wel dat ik in ieder geval 1 persoon blij kon maken met dat plaatje
pff die is simpel te misleidenquote:
quote:Op maandag 24 april 2006 18:48 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
De sexuele frustratie van Tain komt naar bov en![]()
Ik zie dat een hoop mensen weer bullshit aan het praten zijnquote:Op maandag 24 april 2006 19:06 schreef MMaRsu het volgende:
Ik zie op het nieuws weer dat Feyenoord kleuters weer aan het rellen waren
anders ga je erover doorhuilenquote:Op maandag 24 april 2006 19:53 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik zie dat een hoop mensen weer bullshit aan het praten zijn![]()
Makkelijk he, oordelen als je er geen ene donder van af weet... Mensen wilden naar huis, werden ingesloten door de ME op de brug en vervolgens mee genomen. Van geen kwaad bewust. Opa's, oma's, kinderen van 6 jaar. Lijken mij nou niet de mensen die gaan rellen he
De kortzichtigheid van een hoop mensen
En over stenen die werden gegooid tegen de Feyenoord trein afgelopen donderdag wordt geen woord over gerept...
Anders hou jij je er eens een keertje buitenquote:
Gast laat ze lekker en zoals roi zegt heeft de politie genoeg kans gegeven om weg te gaan, als die paupers dan stoer willen doen dan pakt de politie ze TERECHT aan.quote:Op maandag 24 april 2006 19:59 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Anders hou jij je er eens een keertje buiten
Ik wil gewoon onwaarheden recht zetten, want er wordt weer veel te veel bullshit gelult...
Klopt.quote:Op maandag 24 april 2006 19:59 schreef Roi het volgende:
Tuurlijk die lui stonden gewoon vreedzaam te wachten op een brug waar de Ajax onder zou moeten rijden. Ze hebben he-le-maal geen kans gekregen om weg te lopen, negeerde niet het samenscholingsverbod en gooide niet met stenen.
Zeg jij nou maar helemaal niks, triest kindjequote:Op maandag 24 april 2006 20:08 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Gast laat ze lekker en zoals roi zegt heeft de politie genoeg kans gegeven om weg te gaan, als die paupers dan stoer willen doen dan pakt de politie ze TERECHT aan.
En nu klaar, dat gezeik over feyenooit altijd als ze verliezen
Ik zeg wat ik wil, dit is een forum waar iedereen mag posten.quote:Op maandag 24 april 2006 20:10 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Klopt.
[..]
Zeg jij nou maar helemaal niks, triest kindje
Serieus, wat een triest kutmannetje ben jequote:Op maandag 24 april 2006 20:15 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik zeg wat ik wil, dit is een forum waar iedereen mag posten.
en als er iemand triest is ben jij het wel met het eeuwige gejank over voetbal![]()
ben jij opgepakt? nee? hou je bek dan en zeik niet je was er duidelijk niet bij.
Of kies een betere club ofzo dan die homofiele rotterdammers, een club die wel kan voetballen en wel wint, Ajax ofzo
Jij slikt verhalen van mensen die er wel bij waren als zoete koek, dus wat is het verschil?quote:Op maandag 24 april 2006 20:17 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Serieus, wat een triest kutmannetje ben je
Ik lees toch verhalen van mensen die er wel bij waren? Enige trieste mensen in dit verhaal is de politie, samen met jou. Mensen in een kroeg bij een amateurvereniging oppakken vanwege samenscholing. Mja, alle domme mensen slikken het als zoete koek en geloven natuurlijk gelijk het bullshit verhaaltje van het nieuws en de politie, jij bent er een van
quote:Op maandag 24 april 2006 20:20 schreef Roi het volgende:
lama
Ga nou eens ergens anders rellen ofzoquote:Op maandag 24 april 2006 20:19 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Jij slikt verhalen van mensen die er wel bij waren als zoete koek, dus wat is het verschil?
ga op het voetbal subforum janken of bij klaagbaak ofzo.
quote:Op maandag 24 april 2006 20:23 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ga nou eens ergens anders rellen ofzo. Ik slik niets als zoete koek, maar als ik zie dat er mensen van 80 jaar en 6 jaar worden opgepakt, geloof ik geen ene donder van dat verhaal van de politie. Net zoals ik weet dat mensen die gewoon in een kroeg zaten allemaal werden opgepakt, om helemaal niets. Ze zaten er gewoon.
Maar goed, ga nu maar rukken, want de rel is je weer gelukt
het eerst vragen aan de desbetreffende mod van dat forumquote:Op maandag 24 april 2006 20:32 schreef Gamer_V het volgende:
Wat is de beste plek om een enquete te posten op het fok! forum zonder geband, geflambeerd, gedecapiteerd en gewoonweg gehaat te worden?![]()
Het gaat over wat mensen denken van Turkmenistan...quote:Op maandag 24 april 2006 20:32 schreef Tain het volgende:
[..]
het eerst vragen aan de desbetreffende mod van dat forum
Dus de 6 jarige en 80 jarige moet je laten staan.. omdat?quote:Op maandag 24 april 2006 20:23 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ga nou eens ergens anders rellen ofzo. Ik slik niets als zoete koek, maar als ik zie dat er mensen van 80 jaar en 6 jaar worden opgepakt, geloof ik geen ene donder van dat verhaal van de politie. Net zoals ik weet dat mensen die gewoon in een kroeg zaten allemaal werden opgepakt, om helemaal niets. Ze zaten er gewoon.
Maar goed, ga nu maar rukken, want de rel is je weer gelukt
Dan ben ik het nog niet verleerdquote:
Flikker nou toch eens op man...quote:Op maandag 24 april 2006 20:37 schreef Gamedemon het volgende:
quote:Op maandag 24 april 2006 20:37 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Dus de 6 jarige en 80 jarige moet je laten staan.. omdat?
"Hij heeft OV, laat hem staan!"
"En hij is 65+, laat maar staan!"
Voorbeeld zetten voor de rest, wie niet luisteren wilt gaat maar koffie drinken op het politie bureau
[..]
Dan ben ik het nog niet verleerd
quote:Op maandag 24 april 2006 20:36 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Het gaat over wat mensen denken van Turkmenistan...![]()
We doen tegenwoordig ook niks meer op school..
quote:Op maandag 24 april 2006 20:32 schreef Tain het volgende:
[..]
het eerst vragen aan de desbetreffende mod van dat forum
quote:Op maandag 24 april 2006 20:47 schreef Morthill het volgende:
Waar halen jullie die foto's van mijn familie vandaan, die horen geheim te zijn
quote:Op maandag 24 april 2006 20:48 schreef Gamer_V het volgende:
http://forum.fok.nl/topic/848478
Verkapte Binnensforumsspam.
[afbeelding]
![]()
quote:Op maandag 24 april 2006 20:48 schreef Egamer het volgende:
[afbeelding]