Jij deed vast VWO?quote:Op maandag 24 april 2006 17:15 schreef Morthill het volgende:
[..]
Bij ons was het verplicht, stelde niet veel voor, beetje tekstverklaren met een woordenboek. Heb het dan ook mooi met een 7 afgesloten. (Had de eerste keer geen woordenboek bij, dus had ik een 5,4 en de tweede keer wel, en toen een 8.)
Ik zei zo: Je ne pas parles francais et toi?quote:Op maandag 24 april 2006 17:14 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
En wat zei ze toen? boh mordra gek!11!!deux!11!
Nee, is te merken ookquote:Op maandag 24 april 2006 17:16 schreef mordradead het volgende:
[..]
Ik zei zo: Je ne pas parles francais et toi?
Ik dus niet vandaar.quote:Op maandag 24 april 2006 17:16 schreef Morthill het volgende:
[..]
Nee, is te merken ook
En ja, ik deed VWO
Ik geloof dat mijn broertje Frans ook in de 3e heeft afgesloten, dacht tenminste niet dat hij nu nog Frans heeft. Mzzlaar.quote:
ja, bijna goed, wat spelfouten daar gelaten (en het is a Staines)quote:Op maandag 24 april 2006 17:17 schreef mordradead het volgende:
Ik zei zo: Je m'apelle Ali, J'abite in Staines.
ofzo
Echt niet, heb je Ali-G in da house niet gezien ofzo.quote:Op maandag 24 april 2006 17:19 schreef Morthill het volgende:
[..]
ja, bijna goed, wat spelfouten daar gelaten (en het is a Staines)
quote:Op maandag 24 april 2006 17:20 schreef mordradead het volgende:
[..]
Echt niet, heb je Ali-G in da house niet gezien ofzo.
ja, maar das 4 jaar geleden of zo. Slechte films herrinner ik me meestal na een jaar al niks meer vanquote:Op maandag 24 april 2006 17:20 schreef mordradead het volgende:
[..]
Echt niet, heb je Ali-G in da house niet gezien ofzo.
Ali G in da house is een verhaal apart ja!quote:Op maandag 24 april 2006 17:22 schreef Morthill het volgende:
[..]
ja, maar das 4 jaar geleden of zo. Slechte films herrinner ik me meestal na een jaar al niks meer van
En ik kan een film als Down to You dan weer dromenquote:Op maandag 24 april 2006 17:22 schreef mordradead het volgende:
Die is echt gewoon te fantastischik ken hem zo'n beetje helemaal uit m'n hoofd
Waar heb jij het over, dat is een van de dikste old skool beats man.quote:
Wat dacht je van "eis eis beebie" van vanille eisquote:Op maandag 24 april 2006 18:17 schreef mordradead het volgende:
Als je echt vette hiphop wilt luisteren moet je eens het onbekende nummer "Cant touch this" van een zogenaamde "MC Hammer" opzetten.
VET NUMMER
quote:Op maandag 24 april 2006 18:19 schreef Tain het volgende:
[..]
Wat dacht je van "eis eis beebie" van vanille eis
Ook een kwaliteitsnummer als je het mij vraagt van die negert.quote:Op maandag 24 april 2006 18:19 schreef Tain het volgende:
[..]
Wat dacht je van "eis eis beebie" van vanille eis
quote:Op maandag 24 april 2006 18:17 schreef mordradead het volgende:
Als je echt vette hiphop wilt luisteren moet je eens het onbekende nummer "Cant touch this" van een zogenaamde "MC Hammer" opzetten.
VET NUMMER
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |