Hoi Stofje,quote:Op maandag 24 april 2006 12:53 schreef Stofje het volgende:
[..]
Hoi Jackson.
Hoe is het met jou? Gaat het goed? Heb je een fijn weekend gehad? Interesseren mij je antwoorden?
Groetjes,
Een werkschuwe mod.
Oh, jij bent er zo één.quote:Op maandag 24 april 2006 12:57 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Meneer Ongeduld
Het is al klaar hoor!
Neuhh... Met Robert gaat het even wat minder maar Jackson maakt het ergggggg goedquote:Op maandag 24 april 2006 12:57 schreef Stofje het volgende:
Slecht nieuws? Wil je het met ons delen, eventueel in verkapte termen?
Je bent lief enzoquote:Op maandag 24 april 2006 12:57 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Meneer Ongeduld
Het is al klaar hoor!
Waar is je PI? Tering, BeF deeltje 528 gaat de boeken in als meest kansloze kut-OP aller tijden. Je wordt bedankt. Godverdomme.quote:Op maandag 24 april 2006 12:57 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Meneer Ongeduld
Het is al klaar hoor!
True...quote:Op maandag 24 april 2006 13:00 schreef Stofje het volgende:
[..]
Waar is je PI? Tering, BeF deeltje 528 gaat de boeken in als meest kansloze kut-OP aller tijden. Je wordt bedankt. Godverdomme.
Goed he...quote:Op maandag 24 april 2006 13:00 schreef Stofje het volgende:
[..]
Waar is je PI? Tering, BeF deeltje 528 gaat de boeken in als meest kansloze kut-OP aller tijden. Je wordt bedankt. Godverdomme.
Ja.... maarquote:Op maandag 24 april 2006 13:06 schreef Stofje het volgende:
Ik heb een goed idee!!!!!!!!!!!1111111111111. We gaan meeten. Ik ben zo benieuwd hoe jullie in het echt zijn.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, wat? Kijken hoe pc-freak reageert als ie een jointje op heeft en een pilsje. Dat moet gewoon kei-interessant zijn.quote:
True... mail me de foto's maarquote:Op maandag 24 april 2006 13:07 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ja, wat? Kijken hoe pc-freak reageert als ie een jointje op heeft en een pilsje. Dat moet gewoon kei-interessant zijn.![]()
Vast welquote:Op maandag 24 april 2006 13:14 schreef Bizznitch het volgende:
Hehehe... er komt dus weer een meet! in juni
Sorry ?!quote:
Je zegt tegen een vrouw dat ze moet vasten voor die meet. Dat is een stomme opmerking van je. Nu zul je branden in de hel en tijdens je levende leven alleen maar gezeik over je heen krijgen. Terecht.quote:
Ahh well... ik heb slechter nieuws gehadquote:Op maandag 24 april 2006 13:17 schreef Stofje het volgende:
[..]
Je zegt tegen een vrouw dat ze moet vasten voor die meet. Dat is een stomme opmerking van je. Nu zul je branden in de hel en tijdens je levende leven alleen maar gezeik over je heen krijgen. Terecht.
waar? wanneer?quote:Op maandag 24 april 2006 13:06 schreef Stofje het volgende:
Ik heb een goed idee!!!!!!!!!!!1111111111111. We gaan meeten. Ik ben zo benieuwd hoe jullie in het echt zijn.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ah, gelukkig. Ik ben zo blij voor jequote:Op maandag 24 april 2006 13:19 schreef jackson het volgende:
[..]
Ahh well... ik heb slechter nieuws gehad
Dat is mooi!quote:Op maandag 24 april 2006 13:20 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ah, gelukkig. Ik ben zo blij voor je.
ik zal ff kijken!quote:Op maandag 24 april 2006 13:20 schreef Stofje het volgende:
[..]
Jij hebt toch een foto dat ik met pussydeluxe zoen en met wijdopen ogen op de foto sta?
Jeetje.quote:Op maandag 24 april 2006 13:25 schreef Janetje het volgende:
Ik verveel me de pleuris..
"Over 10 minuten vergaderen"... Een Ierse 10 minuten ja...![]()
dat moeten we in nederland ook invoeren!quote:Op maandag 24 april 2006 13:25 schreef Janetje het volgende:
Ik verveel me de pleuris..
"Over 10 minuten vergaderen"... Een Ierse 10 minuten ja...![]()
How's life ?!quote:Op maandag 24 april 2006 13:25 schreef Chowi het volgende:
Hey. Jax.
Ik vroeg me al af wat dat spul was, inderdaad.quote:
Ziekerig, momenteel.quote:
Heuj, ja, die had ik gezien. Ik vermoedde echter dat er nog foto('s) van waren, waar ik met m'n ogen wijd opstond. Zo niet, dan eh... is dat mooiquote:Op maandag 24 april 2006 13:23 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik zal ff kijken!
zou je zelf ook kunnen doen trouwens, in het napraattopic, daar staan niet álle foto's die ik gemaakt heb, maar de rest staat op een CF chip die 100 km verderop ligt
-edit-
ik denk dat je deze bedoelt:
[[url=http://picserver.org/i/48546YT0HXA1/256/p.jpeg]afbeelding][/url]
Want je zoent PDL altijd met je ogen wijd open?quote:Op maandag 24 april 2006 13:26 schreef Stofje het volgende:
[..]
Heuj, ja, die had ik gezien. Ik vermoedde echter dat er nog foto('s) van waren, waar ik met m'n ogen wijd opstond. Zo niet, dan eh... is dat mooi.
Dat is even wat minderquote:
Nee, niet vrij. Maar ik heb me ziek gemeld vandaag en ik denk dat ik morgen ook wel thuis blijf.quote:Op maandag 24 april 2006 13:27 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat is even wat minder
Ook vrij ofniet deze week ?
Ik vreesde de camera's en kon derhalve niet optimaal genieten van de kus. Mijn ogen stonden open en zag een flits. Ik wist direct dat het zou kunnen gebeuren dat ik niet heel florissant op de foto stond. Het valt mee.quote:Op maandag 24 april 2006 13:27 schreef Chowi het volgende:
[..]
Want je zoent PDL altijd met je ogen wijd open?
Hm, baggerquote:Op maandag 24 april 2006 13:28 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, niet vrij. Maar ik heb me ziek gemeld vandaag en ik denk dat ik morgen ook wel thuis blijf.
volgende week pas!quote:Op maandag 24 april 2006 13:27 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat is even wat minder
Ook vrij ofniet deze week ?
Eigenlijk wíst je dat het ging gebeuren! en dat je dr niets aan kon doen. Dus had je beter je best kunnen doen er wat charmanter op te staan!quote:Op maandag 24 april 2006 13:30 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik vreesde de camera's en kon derhalve niet optimaal genieten van de kus. Mijn ogen stonden open en zag een flits. Ik wist direct dat het zou kunnen gebeuren dat ik niet heel florissant op de foto stond. Het valt mee.
Ideaalquote:
Ik ben uitgeluld en reageer hier derhalve niet meer opquote:Op maandag 24 april 2006 13:32 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Eigenlijk wíst je dat het ging gebeuren! en dat je dr niets aan kon doen. Dus had je beter je best kunnen doen er wat charmanter op te staan!
Alsin standje 0 ?! Of door de jaren heenquote:
standje 0,quote:Op maandag 24 april 2006 13:34 schreef jackson het volgende:
[..]
Alsin standje 0 ?! Of door de jaren heen?
quote:Op maandag 24 april 2006 13:35 schreef mcDavid het volgende:
[..]
standje 0,
een of andere traditie als je 3 blikken hebt gewonnen met roeien
Eenieder die het waagt mij te fotograferen terwijl ik met iemand zoen, heeft echt een héél groot probleem. Want ik haat foto's, dat sowieso. En ik háát het als ik kan zien hoe ik zoen.quote:Op maandag 24 april 2006 13:30 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik vreesde de camera's en kon derhalve niet optimaal genieten van de kus. Mijn ogen stonden open en zag een flits. Ik wist direct dat het zou kunnen gebeuren dat ik niet heel florissant op de foto stond. Het valt mee.
dan zal ik een flink probleem hebben op de eerstkomende meet dat jij, BS en ik aanwezig zijn!quote:Op maandag 24 april 2006 13:36 schreef Chowi het volgende:
[..]
Eenieder die het waagt mij te fotograferen terwijl ik met iemand zoen, heeft echt een héél groot probleem. Want ik haat foto's, dat sowieso. En ik háát het als ik kan zien hoe ik zoen..
Jij denkt dat er daadwerkelijk een meet komt waar ik, BS én jij aanwezig zijn?quote:Op maandag 24 april 2006 13:40 schreef mcDavid het volgende:
[..]
dan zal ik een flink probleem hebben op de eerstkomende meet dat jij, BS en ik aanwezig zijn!
quote:Op maandag 24 april 2006 13:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Jij denkt dat er daadwerkelijk een meet komt waar ik, BS én jij aanwezig zijn?.
quote:
Die HJ lijkt echt op een aap.quote:Op maandag 24 april 2006 13:45 schreef Stofje het volgende:
[..]
Laat die droom varen. Het zal je nooit lukken.
[afbeelding]
Hoi Paultje. Alles goed met je, knul? Wij twee hebben het zwaar, heel zwaar. Voetbalquote:Op maandag 24 april 2006 13:46 schreef paultjuhhh het volgende:
Hai stofje
jíj ging toch een meet organiseren?quote:Op maandag 24 april 2006 13:45 schreef Stofje het volgende:
[..]
Laat die droom varen. Het zal je nooit lukken.
[afbeelding]
Iddquote:Op maandag 24 april 2006 13:48 schreef Stofje het volgende:
[..]
Hoi Paultje. Alles goed met je, knul? Wij twee hebben het zwaar, heel zwaar. Voetbal
Incl. BS?quote:
Alleen met de stoere mensen als dribbel en ikquote:Op maandag 24 april 2006 13:48 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik organiseer niks. Ik wil niks met die losers van BeF en de rest van Fok te maken hebben.![]()
Ik zou zeggen goed punt.. waren het niet dat jij het niet meentquote:Op maandag 24 april 2006 13:48 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik organiseer niks. Ik wil niks met die losers van BeF en de rest van Fok te maken hebben.![]()
vooral niet met PDL zeker!quote:Op maandag 24 april 2006 13:48 schreef Stofje het volgende:
[..]
Die club die 16e staat en tijdens de nacompetitie haar trainer ontslaat en als geuzennaam "de homo's uit [desbetreffende stad] hebben. Vanavond Top Oss thuis. Ik heb er zin in, het stadion zal wederom kolken en de mat zal de ondergrond zijn van oogstrelend voetbal.quote:Op maandag 24 april 2006 13:48 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Idd( voor wie was jij ookalweer
)
Tief dan ooohooop.quote:Op maandag 24 april 2006 13:48 schreef Stofje het volgende:
[..]
Je brengt het mooi maar het zal zwaar wordenquote:Op maandag 24 april 2006 13:50 schreef Stofje het volgende:
[..]
Die club die 16e staat en tijdens de nacompetitie haar trainer ontslaat en als geuzennaam "de homo's uit [desbetreffende stad] hebben. Vanavond Top Oss thuis. Ik heb er zin in, het stadion zal wederom kolken en de mat zal de ondergrond zijn van oogstrelend voetbal.
Daar las ik net nog een leuk stukje over in het ADquote:Op maandag 24 april 2006 13:50 schreef Stofje het volgende:
[..]
Die club die 16e staat en tijdens de nacompetitie haar trainer ontslaat en als geuzennaam "de homo's uit [desbetreffende stad] hebben. Vanavond Top Oss thuis. Ik heb er zin in, het stadion zal wederom kolken en de mat zal de ondergrond zijn van oogstrelend voetbal.
quote:Op maandag 24 april 2006 13:50 schreef jackson het volgende:
[..]
Je brengt het mooi maar het zal zwaar vrijwel kansloos worden
Ik zit hopeloos te wachten tot jij iets tegen me zegt. Ik neem geen initiatief, dat durf ik niet.quote:Op maandag 24 april 2006 13:51 schreef Stofje het volgende:
[..]
Zeg dat je van me houdt EN NEGEER ME NIET OP MSN!!!!111
Neuh... maar blijft wel een leuke club. Ook altijd gezellig in de Galgenwaardquote:Op maandag 24 april 2006 13:51 schreef paultjuhhh het volgende:
Naja met FCU gaat het ook niet al te best![]()
Ik vind het ook eng. Ik zie je naam, maar weet het niet zo goed. M'n hart bonkt.quote:Op maandag 24 april 2006 13:52 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik zit hopeloos te wachten tot jij iets tegen me zegt. Ik neem geen initiatief, dat durf ik niet.
Jeweettoch.
Klik maar. Doe maar. Ik vind het niet erg.quote:Op maandag 24 april 2006 13:52 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik vind het ook eng. Ik zie je naam, maar weet het niet zo goed. M'n hart bonkt.
quote:Op maandag 24 april 2006 13:52 schreef jackson het volgende:
[..]
Neuh... maar blijft wel een leuke club. Ook altijd gezellig in de Galgenwaard
neuh, hoezo?quote:Op maandag 24 april 2006 13:51 schreef paultjuhhh het volgende:
GAan jullie vanavond fokradio luisteren ?
Ik in ieder geval niet. Ik vind je eng.quote:
Eerlijk zijn is soms maar beterquote:Op maandag 24 april 2006 13:55 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik in ieder geval niet. Ik vind je eng.
Klik dan, verdomme!quote:Op maandag 24 april 2006 13:53 schreef Chowi het volgende:
[..]
Klik maar. Doe maar. Ik vind het niet erg.
quote:Op maandag 24 april 2006 13:55 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik in ieder geval niet. Ik vind je eng.
Maar het is je gelukt.quote:Op maandag 24 april 2006 14:01 schreef Stofje het volgende:
[..]
Zo eng vind ik het nou. Een piloze lege post.
Ban aanvraagquote:Op maandag 24 april 2006 14:01 schreef Stofje het volgende:
[..]
Zo eng vind ik het nou. Een piloze lege post.
Voor die pi-loze-posters ofzoquote:
Die moet je vooraf al weigerenquote:Op maandag 24 april 2006 14:08 schreef Stofje het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zie jij hier een PI opstaan? Moet ik Britney nu ook bannen? Hmm?
quote:Op maandag 24 april 2006 14:08 schreef Stofje het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op maandag 24 april 2006 14:08 schreef Stofje het volgende:
[..]
[afbeelding]
Daar ook, inderdaad.quote:
dubbelop.quote:Op maandag 24 april 2006 14:19 schreef Stofje het volgende:
! Ik word hier niet vrolijk van, noch vrolijk.
Zeg St., wat betekent "ikke ff"?quote:
Even wat?quote:Op maandag 24 april 2006 14:25 schreef Stofje het volgende:
Dat ik even.
maar het is een vrouw!quote:Op maandag 24 april 2006 14:28 schreef Stofje het volgende:
Je vraagt "ik effe". Ik verschaf je de uitleg, ik weet verder niet wat er bedoeld wordt.
quote:
ah, je wilt MT neuken?quote:Op maandag 24 april 2006 14:46 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dat vind ik nou weer zo laag-bij-de-gronds.![]()
Moet je daar nou mee?quote:
quote:
Zo is datquote:
Goedemorgen,quote:Op maandag 24 april 2006 15:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Goedemorgen.
Ben meer van de krokettenquote:Op maandag 24 april 2006 15:55 schreef pc-fr34k het volgende:
Goede TT.
En hoe gaat dat in zijn werk danquote:Op maandag 24 april 2006 15:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jep. Zoals ik al zei, vanavond gaat mijn nieuwe slaapritme in.
Ooh... dan snap ik hetquote:
Geil!!quote:
Ok... klinkt wel goed danquote:Op maandag 24 april 2006 16:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Niet meer tussen 05.00 en 14.00 slapen.
weet je hoe vroeg je dan op moetquote:Op maandag 24 april 2006 16:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Niet meer tussen 05.00 en 14.00 slapen.
moet je om 6 uur beginnen dan?quote:Op maandag 24 april 2006 16:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Vroeg genoeg om voor de verandering wél op m'n werk te verschijnen in ieder geval.
Wat nog meer dan?quote:Op maandag 24 april 2006 16:11 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ja!
Die zoekfunctie ook wel, trouwens!
McD, de ouwe snoepertquote:
quote:
Jij hebt last van een permanente staat van geilheid. Maar als het puntje bij paaltje komt...quote:
whehehquote:Op maandag 24 april 2006 16:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jij hebt last van een permanente staat van geilheid. Maar als het puntje bij paaltje komt....
Hier wordt uit de school geklapt!!!quote:Op maandag 24 april 2006 16:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jij hebt last van een permanente staat van geilheid. Maar als het puntje bij paaltje komt....
Verdomme , heb ik ook eens een week geen internet, wat heb ik gemist!quote:Op maandag 24 april 2006 16:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
heb je internet nodig om bier te drinken in de stairway to heaven dan?quote:Op maandag 24 april 2006 17:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Verdomme , heb ik ook eens een week geen internet, wat heb ik gemist!
Ik wel, ik zou de treintijden moeten zoekenquote:Op maandag 24 april 2006 17:07 schreef mcDavid het volgende:
[..]
heb je internet nodig om bier te drinken in de stairway to heaven dan?
tsssk. van elk fatsoenlijk station rijdt wel een trein richting utrecht!quote:Op maandag 24 april 2006 17:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wel, ik zou de treintijden moeten zoeken
Jij denkt dat ik ga wachten op een station?quote:Op maandag 24 april 2006 17:16 schreef mcDavid het volgende:
[..]
tsssk. van elk fatsoenlijk station rijdt wel een trein richting utrecht!
Zekerweten. Ik denk dat ik zometeen fijn buiten ga zitten eten.quote:Op maandag 24 april 2006 17:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Het is lekker weer.
Was me ook al opgevallen ja.quote:Op maandag 24 april 2006 17:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Het is lekker weer.
Ik heb niets te doen.quote:Op maandag 24 april 2006 17:33 schreef JDude het volgende:
[..]
Zekerweten. Ik denk dat ik zometeen fijn buiten ga zitten eten.
wat moet ik met lekker weer als ik niet op een zweefvliegveld ben?quote:Op maandag 24 april 2006 17:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Het is lekker weer.
Genoeg te doen dusquote:Op maandag 24 april 2006 17:34 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb niets te doen.
Ja, een brief naar de IBG sturen. En de uni. En de SVB. En m'n zorgverzekering.
Ja, puick, lekker met m'n hondje in het pak gelopen en een blowtje in het park gerookt.quote:Op maandag 24 april 2006 17:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Het is lekker weer.
Wel de weg terug kunnen vinden?quote:Op maandag 24 april 2006 17:36 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja, puick, lekker met m'n hondje in het pak gelopen en een blowtje in het park gerookt..
.
Vervolgens niet anderhalf uur op het toilet hoeven doorbrengen?quote:Op maandag 24 april 2006 17:36 schreef pc-fr34k het volgende:
Ja, puick, lekker met m'n hondje in het pak gelopen en een blowtje in het park gerookt..
Ja. En m'n hond volgde me perfect.quote:Op maandag 24 april 2006 17:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wel de weg terug kunnen vinden?
quote:
Nee.quote:Op maandag 24 april 2006 17:37 schreef JDude het volgende:
[..]
Vervolgens niet anderhalf uur op het toilet hoeven doorbrengen?
Moet je maar op een meet komen.quote:
JDude, dit is een uitnodigng voor een mini-meet.quote:
quote:
quote:Op maandag 24 april 2006 17:42 schreef pc-fr34k het volgende:
JDude, dit is een uitnodigng voor een mini-meet.
quote:Op maandag 24 april 2006 17:44 schreef JDude het volgende:
Buiten zitten, frituur eten en bieren.
Waren er maar meer mannen zo snel in het doorhebben van hintsquote:Op maandag 24 april 2006 17:42 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
JDude, dit is een uitnodigng voor een mini-meet.
Gij spamslet!quote:Op maandag 24 april 2006 17:44 schreef JDude het volgende:
Kwartet.
Ik heb meestal hints die naar mij gericht zijn niet door. Of ze nu positief of negatief zijn.quote:Op maandag 24 april 2006 17:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Waren er maar meer mannen zo snel in het doorhebben van hints.
Ik vraag me af hoevaak ik nog over een koffiedate moet beginnen.
Hup, wel verder erop in gaan he!quote:
quote:Op maandag 24 april 2006 17:44 schreef JDude het volgende:
Kwartet.
Ohja, daar begin ik namelijk nóóit overquote:Op maandag 24 april 2006 17:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Waren er maar meer mannen zo snel in het doorhebben van hints.
Ik vraag me af hoevaak ik nog over een koffiedate moet beginnen.
Ja maar ík moet wachten tot jij een gaatje kan vinden voor me.quote:Op maandag 24 april 2006 17:46 schreef JDude het volgende:
[..]
Ohja, daar begin ik namelijk nóóit over.
zit dat lekker, een hondje in je pakquote:Op maandag 24 april 2006 17:36 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
lekker met m'n hondje in het pak gelopen
daar zal hij weinig moeite mee hebben, dunkt mequote:Op maandag 24 april 2006 17:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja maar ík moet wachten tot jij een gaatje kan vinden
Die zal ik maar niet inkoppenquote:Op maandag 24 april 2006 17:48 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja maar ík moet wachten tot jij een gaatje kan vinden voor me.
nee, dat zou een beetje dubbelop zijn hequote:Op maandag 24 april 2006 17:50 schreef JDude het volgende:
[..]
Die zal ik maar niet inkoppen.
Später.
quote:Op maandag 24 april 2006 17:49 schreef mcDavid het volgende:
[..]
zit dat lekker, een hondje in je pak
*Keelsnoepje aangeeftquote:Op maandag 24 april 2006 17:57 schreef Chowi het volgende:
Mijn keel doet zoooo'n pijn.
Lieeeev.quote:
BS is groot geschapen.quote:
Bruiloft + teveel buiten + teveel alcohol + te hard schreeuwen.quote:Op maandag 24 april 2006 18:03 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zo ben ik.
Hoe komt dat zo, die pijn?
Ja. Ik kon geen madeliefjes vinden. Verdulle. We moeten eens een madeliefjes-krans-vlecht-meet houden!quote:
Hoe weet jíj dat?quote:
Jij hebt toch keelpijn, niet?quote:
Goed plan, datum, plaats?quote:Op maandag 24 april 2006 18:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja. Ik kon geen madeliefjes vinden. Verdulle. We moeten eens een madeliefjes-krans-vlecht-meet houden!
Het viel me zojuist op dat het grasveldje onder m'n raam her en der bezaaid is met madeliefjes.quote:Op maandag 24 april 2006 18:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja. Ik kon geen madeliefjes vinden. Verdulle. We moeten eens een madeliefjes-krans-vlecht-meet houden!
quote:
Opgelost. Nu nog een datum.quote:Op maandag 24 april 2006 18:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het viel me zojuist op dat het grasveldje onder m'n raam her en der bezaaid is met madeliefjes.
Vol! Gen! De! Week!quote:
Hehehe. Dat was bij mij ooit een buitenschoolse activiteit ofzo. Die blauwe plekken zijn vervelend jaquote:Op maandag 24 april 2006 18:12 schreef Chowi het volgende:
Oh ja! Ik heb geschoten met zo'n kruisboog, afgelopen weekend. Ik was er erg slecht in, maar het was wel leuk.
Kijk.
*Mouw oprolt en blauwe plek showt.
Oeh, chowi gaat strippen.quote:Op maandag 24 april 2006 18:12 schreef Chowi het volgende:
Oh ja! Ik heb geschoten met zo'n kruisboog, afgelopen weekend. Ik was er erg slecht in, maar het was wel leuk.
Kijk.
*Mouw oprolt en blauwe plek showt.
We gingen ook nog handboog schieten en met van die "blowguns". Op die laatste stond met rode letters gedrukt "do not inhale dart".quote:Op maandag 24 april 2006 18:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hehehe. Dat was bij mij ooit een buitenschoolse activiteit ofzo. Die blauwe plekken zijn vervelend ja. Was wel een leuke dag though.
Verwacht er maar niet teveel van.quote:
Maar ook niet minder!quote:
Uyteraerdt.quote:
quote:
Yesh!quote:Op maandag 24 april 2006 18:59 schreef Litso het volgende:
Ik stem voor de schijf van 3 bier, een frikadel en een bak Ben&Jerry's
Ik heb net een bak Cookie Dough aangeschaft. Waarop ik me vervolgens bedacht dat het morgen gratis is in o.a. de Jamin.quote:
Waarom gratis? Wát?! Ik ben gék op Cookie Dough!quote:Op maandag 24 april 2006 19:06 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik heb net een bak Cookie Dough aangeschaft. Waarop ik me vervolgens bedacht dat het morgen gratis is in o.a. de Jamin.
Closer stond op de riepiet. Heb ik vaker, dat een bepaald nummer te vaak achter elkaar door m'n kamer galmt.quote:Op maandag 24 april 2006 19:00 schreef killswitch het volgende:
[..]
actief worden tijdens vaak depri muziek
Ik ook.quote:Op maandag 24 april 2006 19:08 schreef Chowi het volgende:
[..]
Waarom gratis? Wát?! Ik ben gék op Cookie Dough!
quote:
te vaak is natuurlijk geheel subjectiefquote:Op maandag 24 april 2006 19:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Closer stond op de riepiet. Heb ik vaker, dat een bepaald nummer te vaak achter elkaar door m'n kamer galmt.
Juist, waarom is het niet hier in de buurt!quote:Op maandag 24 april 2006 19:10 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja gut, begin even over B&J! En over de gratis dag! En hey, laten we het meteen hebben over het feit dat er niémand is die zo gek is als ik om in A'dam een B&J-dag te houden.
True, true.quote:Op maandag 24 april 2006 19:15 schreef killswitch het volgende:
[..]
te vaak is natuurlijk geheel subjectief
Nou, eigenlijk moet ik morgen sowieso naar Amsterdam. Dus dan zou het een 2 vliegen in 1 klap idee zijn. Zodoende.quote:Op maandag 24 april 2006 19:17 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Juist, waarom is het niet hier in de buurt!
Ze willen je niet, pc!quote:Op maandag 24 april 2006 19:17 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Juist, waarom is het niet hier in de buurt!
Veel plezier dan.quote:Op maandag 24 april 2006 19:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk moet ik morgen sowieso naar Amsterdam. Dus dan zou het een 2 vliegen in 1 klap idee zijn. Zodoende.
Ik ga een terroristische aanslag plegen op een b&j fabriek!quote:
Spannend.quote:Op maandag 24 april 2006 19:27 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik ga een terroristische aanslag plegen op een b&j fabriek! [afbeelding].
c_c, heb jij nog tips?quote:
quote:
Hoofddoek om, c4 achter op je hoofd plakken, door de fabriek rennen terwijl je Arabische leuzen roept en dan *boem*. Hersenen all over the place ookquote:
Noem eens iets wat ik ken roepen, naast allah akbar.quote:Op maandag 24 april 2006 19:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hoofddoek om, c4 achter op je hoofd plakken, door de fabriek rennen terwijl je Arabische leuzen roept en dan *boem*. Hersenen all over the place ook.
Jij hebt duidelijk ervaringquote:Op maandag 24 april 2006 19:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hoofddoek om, c4 achter op je hoofd plakken, door de fabriek rennen terwijl je Arabische leuzen roept en dan *boem*. Hersenen all over the place ook.
als vrouw zou ik een burka aantrekken, kan meer c4 onderquote:Op maandag 24 april 2006 19:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Even een test-quote.quote:Op maandag 24 april 2006 19:55 schreef killswitch het volgende:
[..]
als vrouw zou ik een burka aantrekken, kan meer c4 onder
*dan hoestend maar weer begint te ademen.quote:Op maandag 24 april 2006 21:59 schreef Litso het volgende:
Reanimatiepost.
Ik vond doodgaan ook wel ok iddquote:Op maandag 24 april 2006 22:02 schreef Janetje het volgende:
[..]
*dan hoestend maar weer begint te ademen.
Kijk, c_c heeft daar oog voor!quote:Op maandag 24 april 2006 20:43 schreef clumsy_clown het volgende:
Mooie oogjes heeft ze wel. En ach, mijn broertje heeft een partypeepz ding.
Ach je krijgt er zo'n hoop voor terug he...quote:Op maandag 24 april 2006 22:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik vond doodgaan ook wel ok idd
Ja, lees die quote dan gewoon even.quote:
Ben jij ooit wél wakker?quote:Op maandag 24 april 2006 22:18 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja sorry, ik ben niet heel wakker.
Maar inderdaad, ik spot mooie ogen.
Ze heeft een erger nachtritme dan wij.. wat denk je zelf?quote:
quote:Op maandag 24 april 2006 22:22 schreef Bizznitch het volgende:
[afbeelding]
HEHEHEHEHEHEHEbeetje klein
ik was verveeld trouwens
... efteling meet is wel serieus
...
quote:
lolquote:Op maandag 24 april 2006 22:22 schreef Bizznitch het volgende:
[afbeelding]
HEHEHEHEHEHEHEbeetje klein
ik was verveeld trouwens
... efteling meet is wel serieus
...
is dit een aanmelding?quote:Op maandag 24 april 2006 22:49 schreef pc-fr34k het volgende:
Een efeteling meet, tof.
Omdat je scheldt tegen je msn... daar kan zo'n arm ding toch niet tegen..quote:Op maandag 24 april 2006 22:55 schreef Litso het volgende:
Waarom kan ik godverdomme niet meer op msn?
Hoerenkotsquote:Op maandag 24 april 2006 22:57 schreef Janetje het volgende:
[..]
Omdat je scheldt tegen je msn... daar kan zo'n arm ding toch niet tegen..
*Bakje aangeeft.quote:
Nog niet.quote:
quote:
niet eens "waarover"quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het eerst wat in me opkomt is 'wáárom?'.
eujm... omdat ik wil weten wie jullie allemaal zijn?quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:17 schreef Janetje het volgende:
[..]Wáárom zou je dat in gódsnaam willen..
Jij komt toch ook wel op den meet hmquote:
mits gechocolateerde aardbeien!quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:18 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Jij komt toch ook wel op den meet hmik heb een krulletjes fetish
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om nieuwe fokkers te ontmoeten, zoals jijzelf!quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het eerst wat in me opkomt is 'wáárom?'.
dat weet je al.quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:18 schreef zapsel het volgende:
[..]
eujm... omdat ik wil weten wie jullie allemaal zijn?![]()
Ho. Ik vind je heel aardig en alles, maar de krullenbollen zijn van mij.quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:18 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Jij komt toch ook wel op den meet hmik heb een krulletjes fetish
.
heb je hem gekocht dan? hmm?quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ho. Ik vind je heel aardig en alles, maar de krullenbollen zijn van mij.
waarom wil jij naar een meeting dan?quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:17 schreef Janetje het volgende:
[..]Wáárom zou je dat in gódsnaam willen..
Bagger is een deur verder.quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:18 schreef zapsel het volgende:
[..]
eujm... omdat ik wil weten wie jullie allemaal zijn?![]()
MWAHAAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA *hysterisch lachtquote:Op dinsdag 25 april 2006 00:19 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ho. Ik vind je heel aardig en alles, maar de krullenbollen zijn van mij.
quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:20 schreef zapsel het volgende:
[..]
waarom wil jij naar een meeting dan?![]()
da's de 3e keer dat je antwoord geeft op dezelfde vraag. moet je daar zo lang over denken?quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:20 schreef zapsel het volgende:
[..]
waarom wil jij naar een meeting dan?![]()
Jij hebt dinges al.quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:21 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
MWAHAAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA *hysterisch lacht
Meetings komen naar mij.quote:
quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:22 schreef Janetje het volgende:
[..]
Om gezellig een pintje te pakken met de mensen die ik mag,
quote:
ik denk dat ik je heus niet afzeik hoor!quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:22 schreef Janetje het volgende:
[..]Om gezellig een pintje te pakken met de mensen die ik mag, niet met mensen waar ik 9 van de 10 keer door word afgezeken..
quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:24 schreef zapsel het volgende:
[..]
ik denk dat ik je heus niet afzeik hoor!![]()
![]()
Jaja.. ik weet het..quote:
Liefje. Popje. Ze probeert te zeggen dat jij regelmatig afgezeken werd en wordt in BeF. Ik ken de geschiedenis niet, maar het schijnt hilarische vormen aangenomen te hebben. Zodoende zijn ze verbaasd over het feit dat je toch op een meet zou willen komen waar de mensen die jou belachelijk maken aanwezig zijn.quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:24 schreef zapsel het volgende:
[..]
ik denk dat ik je heus niet afzeik hoor!![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 april 2006 00:25 schreef mcDavid het volgende:
jullie mogen allebei wel ff aan mijn krullen zitten hoor
(that is: c_c en tal Bizz )
Je looooooog tegen miiiiiiiijjjjjjjjjjjjjjijquote:Op dinsdag 25 april 2006 00:26 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jaja.. ik weet het..
Ik mag niemand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |