Hoi Stofje,quote:Op maandag 24 april 2006 12:53 schreef Stofje het volgende:
[..]
Hoi Jackson.
Hoe is het met jou? Gaat het goed? Heb je een fijn weekend gehad? Interesseren mij je antwoorden?
Groetjes,
Een werkschuwe mod.
Oh, jij bent er zo één.quote:Op maandag 24 april 2006 12:57 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Meneer Ongeduld
Het is al klaar hoor!
Neuhh... Met Robert gaat het even wat minder maar Jackson maakt het ergggggg goedquote:Op maandag 24 april 2006 12:57 schreef Stofje het volgende:
Slecht nieuws? Wil je het met ons delen, eventueel in verkapte termen?
Je bent lief enzoquote:Op maandag 24 april 2006 12:57 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Meneer Ongeduld
Het is al klaar hoor!
Waar is je PI? Tering, BeF deeltje 528 gaat de boeken in als meest kansloze kut-OP aller tijden. Je wordt bedankt. Godverdomme.quote:Op maandag 24 april 2006 12:57 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Meneer Ongeduld
Het is al klaar hoor!
True...quote:Op maandag 24 april 2006 13:00 schreef Stofje het volgende:
[..]
Waar is je PI? Tering, BeF deeltje 528 gaat de boeken in als meest kansloze kut-OP aller tijden. Je wordt bedankt. Godverdomme.
Goed he...quote:Op maandag 24 april 2006 13:00 schreef Stofje het volgende:
[..]
Waar is je PI? Tering, BeF deeltje 528 gaat de boeken in als meest kansloze kut-OP aller tijden. Je wordt bedankt. Godverdomme.
Ja.... maarquote:Op maandag 24 april 2006 13:06 schreef Stofje het volgende:
Ik heb een goed idee!!!!!!!!!!!1111111111111. We gaan meeten. Ik ben zo benieuwd hoe jullie in het echt zijn.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, wat? Kijken hoe pc-freak reageert als ie een jointje op heeft en een pilsje. Dat moet gewoon kei-interessant zijn.quote:
True... mail me de foto's maarquote:Op maandag 24 april 2006 13:07 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ja, wat? Kijken hoe pc-freak reageert als ie een jointje op heeft en een pilsje. Dat moet gewoon kei-interessant zijn.![]()
Vast welquote:Op maandag 24 april 2006 13:14 schreef Bizznitch het volgende:
Hehehe... er komt dus weer een meet! in juni
Sorry ?!quote:
Je zegt tegen een vrouw dat ze moet vasten voor die meet. Dat is een stomme opmerking van je. Nu zul je branden in de hel en tijdens je levende leven alleen maar gezeik over je heen krijgen. Terecht.quote:
Ahh well... ik heb slechter nieuws gehadquote:Op maandag 24 april 2006 13:17 schreef Stofje het volgende:
[..]
Je zegt tegen een vrouw dat ze moet vasten voor die meet. Dat is een stomme opmerking van je. Nu zul je branden in de hel en tijdens je levende leven alleen maar gezeik over je heen krijgen. Terecht.
waar? wanneer?quote:Op maandag 24 april 2006 13:06 schreef Stofje het volgende:
Ik heb een goed idee!!!!!!!!!!!1111111111111. We gaan meeten. Ik ben zo benieuwd hoe jullie in het echt zijn.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ah, gelukkig. Ik ben zo blij voor jequote:Op maandag 24 april 2006 13:19 schreef jackson het volgende:
[..]
Ahh well... ik heb slechter nieuws gehad
Dat is mooi!quote:Op maandag 24 april 2006 13:20 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ah, gelukkig. Ik ben zo blij voor je.
ik zal ff kijken!quote:Op maandag 24 april 2006 13:20 schreef Stofje het volgende:
[..]
Jij hebt toch een foto dat ik met pussydeluxe zoen en met wijdopen ogen op de foto sta?
Jeetje.quote:Op maandag 24 april 2006 13:25 schreef Janetje het volgende:
Ik verveel me de pleuris..
"Over 10 minuten vergaderen"... Een Ierse 10 minuten ja...![]()
dat moeten we in nederland ook invoeren!quote:Op maandag 24 april 2006 13:25 schreef Janetje het volgende:
Ik verveel me de pleuris..
"Over 10 minuten vergaderen"... Een Ierse 10 minuten ja...![]()
How's life ?!quote:Op maandag 24 april 2006 13:25 schreef Chowi het volgende:
Hey. Jax.
Ik vroeg me al af wat dat spul was, inderdaad.quote:
Ziekerig, momenteel.quote:
Heuj, ja, die had ik gezien. Ik vermoedde echter dat er nog foto('s) van waren, waar ik met m'n ogen wijd opstond. Zo niet, dan eh... is dat mooiquote:Op maandag 24 april 2006 13:23 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik zal ff kijken!
zou je zelf ook kunnen doen trouwens, in het napraattopic, daar staan niet álle foto's die ik gemaakt heb, maar de rest staat op een CF chip die 100 km verderop ligt
-edit-
ik denk dat je deze bedoelt:
[[url=http://picserver.org/i/48546YT0HXA1/256/p.jpeg]afbeelding][/url]
Want je zoent PDL altijd met je ogen wijd open?quote:Op maandag 24 april 2006 13:26 schreef Stofje het volgende:
[..]
Heuj, ja, die had ik gezien. Ik vermoedde echter dat er nog foto('s) van waren, waar ik met m'n ogen wijd opstond. Zo niet, dan eh... is dat mooi.
Dat is even wat minderquote:
Nee, niet vrij. Maar ik heb me ziek gemeld vandaag en ik denk dat ik morgen ook wel thuis blijf.quote:Op maandag 24 april 2006 13:27 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat is even wat minder
Ook vrij ofniet deze week ?
Ik vreesde de camera's en kon derhalve niet optimaal genieten van de kus. Mijn ogen stonden open en zag een flits. Ik wist direct dat het zou kunnen gebeuren dat ik niet heel florissant op de foto stond. Het valt mee.quote:Op maandag 24 april 2006 13:27 schreef Chowi het volgende:
[..]
Want je zoent PDL altijd met je ogen wijd open?
Hm, baggerquote:Op maandag 24 april 2006 13:28 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, niet vrij. Maar ik heb me ziek gemeld vandaag en ik denk dat ik morgen ook wel thuis blijf.
volgende week pas!quote:Op maandag 24 april 2006 13:27 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat is even wat minder
Ook vrij ofniet deze week ?
Eigenlijk wíst je dat het ging gebeuren! en dat je dr niets aan kon doen. Dus had je beter je best kunnen doen er wat charmanter op te staan!quote:Op maandag 24 april 2006 13:30 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik vreesde de camera's en kon derhalve niet optimaal genieten van de kus. Mijn ogen stonden open en zag een flits. Ik wist direct dat het zou kunnen gebeuren dat ik niet heel florissant op de foto stond. Het valt mee.
Ideaalquote:
Ik ben uitgeluld en reageer hier derhalve niet meer opquote:Op maandag 24 april 2006 13:32 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Eigenlijk wíst je dat het ging gebeuren! en dat je dr niets aan kon doen. Dus had je beter je best kunnen doen er wat charmanter op te staan!
Alsin standje 0 ?! Of door de jaren heenquote:
standje 0,quote:Op maandag 24 april 2006 13:34 schreef jackson het volgende:
[..]
Alsin standje 0 ?! Of door de jaren heen?
quote:Op maandag 24 april 2006 13:35 schreef mcDavid het volgende:
[..]
standje 0,
een of andere traditie als je 3 blikken hebt gewonnen met roeien
Eenieder die het waagt mij te fotograferen terwijl ik met iemand zoen, heeft echt een héél groot probleem. Want ik haat foto's, dat sowieso. En ik háát het als ik kan zien hoe ik zoen.quote:Op maandag 24 april 2006 13:30 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik vreesde de camera's en kon derhalve niet optimaal genieten van de kus. Mijn ogen stonden open en zag een flits. Ik wist direct dat het zou kunnen gebeuren dat ik niet heel florissant op de foto stond. Het valt mee.
dan zal ik een flink probleem hebben op de eerstkomende meet dat jij, BS en ik aanwezig zijn!quote:Op maandag 24 april 2006 13:36 schreef Chowi het volgende:
[..]
Eenieder die het waagt mij te fotograferen terwijl ik met iemand zoen, heeft echt een héél groot probleem. Want ik haat foto's, dat sowieso. En ik háát het als ik kan zien hoe ik zoen..
Jij denkt dat er daadwerkelijk een meet komt waar ik, BS én jij aanwezig zijn?quote:Op maandag 24 april 2006 13:40 schreef mcDavid het volgende:
[..]
dan zal ik een flink probleem hebben op de eerstkomende meet dat jij, BS en ik aanwezig zijn!
quote:Op maandag 24 april 2006 13:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Jij denkt dat er daadwerkelijk een meet komt waar ik, BS én jij aanwezig zijn?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |