Geen groot gemis zoals hij de laatste weken speelde. Erg matig, tegen Feyenoord uit heb ik hem niet eens gezien.quote:
quote:Op maandag 24 april 2006 16:11 schreef JeroenV het volgende:
Volgens El Mundo Deportivo heeft Henk Ten Cate bekend gemaakt dat hij na het seizoen stopt bij Barcelona. Rini Coolen zou zijn opvolger kunnen zijn, en Ajax, PSV en een Engelse club hebben interesse in zijn diensten.
Da's uit voorzorg. Volgens ajax.nl zal hij er zo goed als zeker bij zijn woensdag.quote:Op maandag 24 april 2006 16:17 schreef Houniet het volgende:
GAAT GOED
[afbeelding]
Ook Vermaelen stopt op de training
Lekker dan!quote:Op maandag 24 april 2006 16:17 schreef Houniet het volgende:
GAAT GOED
[afbeelding]
Ook Vermaelen stopt op de training
Ja dat las ik ook, maar over blessures kan Ajax beter NIET zeker zijn, als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op maandag 24 april 2006 16:21 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Da's uit voorzorg. Volgens ajax.nl zal hij er zo goed als zeker bij zijn woensdag.
Lekker belangrijk, Oranje is toch kut. Sinds de aanstelling van San Marco al helemaal. Geef mij maar Ajax!quote:Op maandag 24 april 2006 16:19 schreef HeatWave het volgende:
Van de Vaart niet in Oranje zou ZEKER een ramp zijn.
De Ajaxstaf probeert net als bij Sneijder het weer goed te tikken met een hamertje alleen dat slaat telkens niet goed aanquote:Op maandag 24 april 2006 16:23 schreef zjroentje het volgende:
Toch niet nog steeds die hersenschudding van Arsenal thuis hè?
Uiteraard, Ajax is belangrijker, maar ik wil toch wel een leuk WK meemaken, ik vind het namelijk wel leuk, Oranjequote:Op maandag 24 april 2006 16:22 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, Oranje is toch kut. Sinds de aanstelling van San Marco al helemaal. Geef mij maar Ajax!
Wel leuk ja. Verder voel ik me totaal niet verbonden met het Nederlands elftal en haar debiele supporters.quote:Op maandag 24 april 2006 16:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uiteraard, Ajax is belangrijker, maar ik wil toch wel een leuk WK meemaken, ik vind het namelijk wel leuk, Oranje.
Hij wacht nog 1 jaartje, dan vertrekt die gratis naar Juvequote:Op maandag 24 april 2006 16:23 schreef zjroentje het volgende:
Waaraan is Grygera eigenlijk geblesseerd?
Toch niet nog steeds die hersenschudding van Arsenal thuis hè?
Met de supporters niet nee, maar als ik in de kroeg zit is het altijd wel leuk hoorquote:Op maandag 24 april 2006 16:27 schreef devv05 het volgende:
[..]
Wel leuk ja. Verder voel ik me totaal niet verbonden met het Nederlands elftal en haar debiele supporters.
Ik dacht dat ik de enige was met dat gevoel.quote:Op maandag 24 april 2006 16:27 schreef devv05 het volgende:
[..]
Wel leuk ja. Verder voel ik me totaal niet verbonden met het Nederlands elftal en haar debiele supporters.
Gewoon gezellig ja, maar ook niet meer dan dat.quote:Op maandag 24 april 2006 16:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Met de supporters niet nee, maar als ik in de kroeg zit is het altijd wel leuk hoor.
wat zijn voorzitters toch irritantquote:Op maandag 24 april 2006 15:56 schreef Nashje het volgende:
Genk heeft nu ook z'n eigen Scheringa.
[..]
I Totally Agree.quote:Op maandag 24 april 2006 16:44 schreef devv05 het volgende:
[..]
Gewoon gezellig ja, maar ook niet meer dan dat.
Als ik zou moeten kiezen tussen Nederland de Wereldbeker of Ajax de Champions League hoef ik geen seconde te twijfelen
Ja dan kies ik toch voor de CLquote:Op maandag 24 april 2006 16:44 schreef devv05 het volgende:
[..]
Als ik zou moeten kiezen tussen Nederland de Wereldbeker of Ajax de Champions League hoef ik geen seconde te twijfelen
Uiteraard, dan zit Ajax wel dieperquote:Op maandag 24 april 2006 16:44 schreef devv05 het volgende:
[..]
Same here.quote:Op maandag 24 april 2006 16:27 schreef devv05 het volgende:
[..]
Mee eensquote:Op maandag 24 april 2006 16:44 schreef devv05 het volgende:
[..]
quote:Ajax aast op Sébastien Pocognoli
24-4-2006 Ajax heeft zijn zinnen gezet op Sébastien Pocognoli, de 18-jarige verdediger en jeugdtalent van RC Genk. Dat heeft AT5 uit betrouwbare bron vernomen. Een gerucht van dezelfde strekking gaat op internetsites al langer rond.
Jeugdinternational Pocognoli is van oorsprong een linkermiddenvelder, maar speelde de laatste tijd bij RC Genk op de linksbackpositie. Bij Genk heeft hij nog een contract tot medio 2008.
AZ deed in de winterstop al een poging om Pocognoli over te nemen, maar zag dat op niets uitlopen. De Alkmaarders zouden nu ook weer in de markt zijn.
AT5
quote:Op maandag 24 april 2006 16:27 schreef devv05 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |