Dat waren beelden van AT5, maar kwamen ook terug in Studio Voetbal en dat laatste is wel terug te zien op internet.quote:Op maandag 24 april 2006 13:40 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zijn die beelden (of de beelden van het interview met KJH) nog ergens te vinden op internet?
Bedankt voor de tip, leuk om terug te zien.quote:Op maandag 24 april 2006 13:41 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Dat waren beelden van AT5, maar kwamen ook terug in Studio Voetbal en dat laatste is wel terug te zien op internet.
Dat inzoomen op 410 tijdens thuiswedstrijden door Talpa/Tele2 is nog veel erger joh, ben al zowat een BN'er sinds dit seizoen.quote:
Hele tijd op straat:quote:Op maandag 24 april 2006 13:54 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dat inzoomen op 410 tijdens thuiswedstrijden door Talpa/Tele2 is nog veel erger joh, ben al zowat een BN'er sinds dit seizoen.
Ik denk dat Ajax dat ook zeker zal doenquote:Op maandag 24 april 2006 14:11 schreef the_legend_killer het volgende:
Nu zouden jullie ook met zo'n tegen Feyenoord DVD moeten komen
Met als ondertitel: "De klassiekers die wél ergens om gingen..."quote:Op maandag 24 april 2006 14:14 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ik denk dat Ajax dat ook zeker zal doen![]()
voorverkoop starten in Rotterdam.quote:Op maandag 24 april 2006 14:14 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ik denk dat Ajax dat ook zeker zal doen![]()
quote:Seizoenkaarthouders vandaag 40% korting!
Amsterdam, 24 april 2006
Na twee overwinningen op Feyenoord speelt Ajax in de finale van de play-offs tegen Groningen. De strijd gaat om een plaats in de voorronde van de UEFA Champions League. Woensdag 26 april zal de eerste wedstrijd plaatsvinden. Om 20.15 uur wordt er afgetrapt in de Amsterdam ArenA.
Voor de wedstrijd geldt een club cardverplichting, per club card kunnen 2 kaarten worden gekocht. Vandaag kunnen seizoenkaarthouders met 40% korting hun eigen plaats kopen. Morgen kunnen ook alle andere club cardhouders (Sup CC, KCC, CC) met 20% korting kaarten kopen. Seizoenkaarthouders kunnen dan een extra plaats erbij kopen, ook hiervoor geldt 20% korting. Op de wedstrijddag zijn kaarten de hele dag via TicketBox te koop, met wederom 20% korting. Vanaf 18.00 uur gaan de stadionkassa's open, hier wordt geen korting geboden.
Ajax - Groningen is een wedstrijd die je niet mag missen! Het is de laatste thuiswedstrijd van het seizoen, waarbij de spanning tot grote hoogte zal stijgen: speelt Ajax volgend seizoen Champions League of niet?
Na afloop van de wedstrijd zal afscheid worden genomen van een aantal spelers. Ajax wil dit samen met al zijn supporters doen, kom daarom naar de wedstrijd en draag ze een warm hart toe!
Informatie over kaartverkoop vind je op www.de12eman.nl en voor een verkooppunt bij jou in de buurt kijk op www.ticketbox.nl
Kaart zojuist opgehaald, nog twee andere mensen die kaarten haalden, terwijl ik in Zuid-Holland werk!quote:
Playoffs zijn kut, een half leeg stadion met bijbehorende sfeer vind ik nog kutter.quote:Op maandag 24 april 2006 15:02 schreef devv05 het volgende:
Haha wel duidelijk dat ze de kaarten niet kwijt kunnen. Mooi zo, kut playoffs.
We noemen hem gewoon Trabelsiquote:Op maandag 24 april 2006 15:18 schreef Houniet het volgende:
Boakye
Hoe spreek je dat uit? Bij Talpa zeggen ze Boahtsie klinkt leuk tijdens het niezen, geloof me probeer eens
En op andere zenders zeggen de Boakeije.. Maar hoe heet hij nou echt?
De Boaquote:Op maandag 24 april 2006 15:18 schreef Houniet het volgende:
Boakye
Hoe spreek je dat uit? Bij Talpa zeggen ze Boahtsie klinkt leuk tijdens het niezen, geloof me probeer eens
En op andere zenders zeggen de Boakeije.. Maar hoe heet hij nou echt?
Zo volgens mij idd. In Duitsland speelt ook een Boakye, en daar spreken ze het ook zo uit.quote:Op maandag 24 april 2006 15:18 schreef Houniet het volgende:
Boakye
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |