aan zijn manier van lopen te zien wel jaquote:Op maandag 24 april 2006 13:39 schreef ThaFreak het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-3033424381116595309
guus geluk![]()
Beun de Haas en Co?quote:Op maandag 24 april 2006 13:15 schreef ijsmeis het volgende:
Alle vrijwaringen van mijn vader
[afbeelding]
Volgens mij zijn het er meer dan 200
ik heb in 2005 4 verschillende auto's op mijn naam gehadquote:Op maandag 24 april 2006 13:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Neuh, mijn vader heeft in ieder geval over de 100 auto's gehad. Voor zichzelf
Ik maar 1quote:Op maandag 24 april 2006 14:03 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb in 2005 4 verschillende auto's op mijn naam gehad![]()
staat natuurlijk in schril contrast tegenover die 100 van je pa maar toch![]()
Ik zou er geen willenquote:Op maandag 24 april 2006 14:25 schreef BoJo het volgende:
[..]
en een peugeot 206 in je eigen knusse fantasie wereldje toch?
Zo spectaculair zelfs?quote:Op maandag 24 april 2006 15:34 schreef vlad het volgende:
ik heb loonsverhoging gekregen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wat ga ik dat vanavond vieren zeg![]()
![]()
dankquote:Op maandag 24 april 2006 15:37 schreef Hugster het volgende:
[..]
Zo spectaculair zelfs?![]()
Gefeli hoor![afbeelding]
relaxed!quote:Op maandag 24 april 2006 15:41 schreef vlad het volgende:
[..]
dank![]()
15% omdat ik nu een jaar blijf + een algemene 2.75% omdat het goed gaat met het bedrijf![]()
dus nogmaals: jullie moeten allemaal aan het gas![]()
gefelicitaartquote:Op maandag 24 april 2006 15:41 schreef vlad het volgende:
[..]
dank![]()
15% omdat ik nu een jaar blijf + een algemene 2.75% omdat het goed gaat met het bedrijf![]()
dus nogmaals: jullie moeten allemaal aan het gas![]()
dankquote:
neequote:Op maandag 24 april 2006 15:55 schreef vlad het volgende:
[..]
dank![]()
zeg, 1 litertje koste vanmorgen 1.40 hier, en jij hebt een V6. toevallig gassysteempje kopen?![]()
Volle tank voor 20 euroquote:Op maandag 24 april 2006 15:57 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee
echte mannen rijden op benzine ongeacht het verbruik![]()
quote:Op maandag 24 april 2006 15:57 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee
echte mannen rijden op benzine ongeacht het verbruik![]()
Ja Maarssenquote:Op maandag 24 april 2006 16:47 schreef Fugie het volgende:
echte mannen rijden op raket brandstof![]()
trouwens, hugo jij woont toch in de buurt van utrecht?
quote:Op maandag 24 april 2006 16:54 schreef Fugie het volgende:
heb 4 deuren voor de opel gevonden in nieuwegein, maar geen zin ze op te halenkan je ze niet even komen brengen ?
![]()
quote:Op maandag 24 april 2006 17:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hugster gaat stoppen met roken, mensen
Zo loop jij ook al je net in je broek heb gepist en poept tegelijkquote:Op maandag 24 april 2006 13:40 schreef BazzoS het volgende:
[..]
aan zijn manier van lopen te zien wel ja
Beter dan zo een saaie TVP ding tochquote:
is dat je broertjequote:Op maandag 24 april 2006 18:54 schreef Hugster het volgende:
crazy metalhead aan tafel hier net
[afbeelding]
Zoeen die handschoentjes aandoet als ie gaat tanken?quote:
in de zakenwereld kan je niet iemand de hand schudden met een naar diesel boutende hand natuurlijkquote:Op maandag 24 april 2006 18:56 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Zoeen die handschoentjes aandoet als ie gaat tanken?
'avond trouwens
Jullie familie feestjes moeten wel leuk zijn met hem denk ikquote:
Ik ben vlakbij Paal geweestquote:Op maandag 24 april 2006 18:56 schreef Alexxxxx het volgende:
PaalIk ben alweer vlak bij je huis geweest
Nou johquote:Op maandag 24 april 2006 18:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jullie familie feestjes moeten wel leuk zijn met hem denk ik
Welluk concert was dat dan?quote:Op maandag 24 april 2006 18:59 schreef vlad het volgende:
metal![]()
![]()
had gehoopt op een verslag van het concert gisteren in MUZ, maar niemand houdt van dezelfde muziek als mij geloof ik![]()
Het ging over echte mannen, niet over suitsquote:Op maandag 24 april 2006 18:57 schreef Hugster het volgende:
[..]
in de zakenwereld kan je niet iemand de hand schudden met een naar diesel boutende hand natuurlijk![]()
waarom niet?quote:Op maandag 24 april 2006 18:57 schreef Hugster het volgende:
[..]
in de zakenwereld kan je niet iemand de hand schudden met een naar diesel boutende hand natuurlijk![]()
diesel ruikt lekkerquote:Op maandag 24 april 2006 19:00 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Het ging over echte mannen, niet over suits
En zo slecht ruikt diesel nou ook weer niet
Uiteraard, samen met Flotter en West als verstekelingquote:
van de allergoeiste (gothic) metal bandjequote:
ja die draagt hij uit een soort respect ofzoquote:
Ik weet niet eens wie van de vele fokkers jij wasquote:
cradle of filth?quote:Op maandag 24 april 2006 19:02 schreef Hugster het volgende:
[..]
ja die draagt hij uit een soort respect ofzoZ'n dagelijkse genre ligt even een keer of 10 ruiger
Motörhead is coolquote:Op maandag 24 april 2006 19:02 schreef Hugster het volgende:
[..]
ja die draagt hij uit een soort respect ofzoZ'n dagelijkse genre ligt even een keer of 10 ruiger
mijn oren zijn al zo verneukt dat ik alleen na een concert een beetje wazig hoor, daarna hoor ik gewoon als vanouds niets meerquote:Op maandag 24 april 2006 19:03 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Motörhead is cool
* Alfisti ook geweest is
en daarna twee dagen last van mijn oren gehad
zou best kunnen, nooit van gehoord iigquote:
Ik was me aan het orienteren op het gebied van Canon BP511 batterijen (heb je nog tips Alfisti) aangezien ik een tweede batterij voor mn camera wil met de vele evenementen in het vooruitzicht. Dus ik ging vanaf de Klanderij (was een king size kraan) via Het Vliet naar de Media Markt.quote:Op maandag 24 april 2006 19:01 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Uiteraard, samen met Flotter en West als verstekeling
Ik heb er zelfs nog een coole litho gekocht
maaruhm, wat deed je dit keer in de buurt van het cambuur stadion? Die k*t kermis is al vertrokken...
Ik geloof dat dit hun credo isquote:Op maandag 24 april 2006 19:06 schreef vlad het volgende:
[..]
mijn oren zijn al zo verneukt dat ik alleen na een concert een beetje wazig hoor, daarna hoor ik gewoon als vanouds niets meer![]()
oordopjes is gewoon niet mijn ding. sommige mensen: gaan ze naar een concert, doen ze oordoppen inga dan thuis zuipen
![]()
geldige redenquote:Op maandag 24 april 2006 19:08 schreef Alexxxxx het volgende:
en ik draag oordopjes bij de autocross, maar dat is omdat ze daar piratenmuziek draaien
Parkeergarage klanderij was dicht zag ik.. blijkbaar zijn ze er aan't werkquote:Op maandag 24 april 2006 19:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik was me aan het orienteren op het gebied van Canon BP511 batterijen (heb je nog tips Alfisti) aangezien ik een tweede batterij voor mn camera wil met de vele evenementen in het vooruitzicht. Dus ik ging vanaf de Klanderij (was een king size kraan) via Het Vliet naar de Media Markt.
Zolang ie er niet zo uitziet is het verantwoord:quote:Als ik ineens wegval ben ik btw verantwoord aan het friturennet de pan verschoond
quote:Op maandag 24 april 2006 19:11 schreef Paladijn het volgende:
Zolang ie er niet zo uitziet is het verantwoord:
[afbeelding]
Ik heb inderdaad een Olympus... En een Canon.. En een Hyundai... en een Zenit (Russische SLR) en nog een Canon... en nog wat waar ik de nama van ben vergetenquote:Op maandag 24 april 2006 19:11 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Parkeergarage klanderij was dicht zag ik.. blijkbaar zijn ze er aan't werk
Ennuhm, jij had toch een olympus, wat moet je dan met een Canon batterij?
[..]
Zolang ie er niet zo uitziet is het verantwoord:
[afbeelding]
quote:Op maandag 24 april 2006 19:08 schreef Alexxxxx het volgende:
en ik draag oordopjes bij de autocross, maar dat is omdat ze daar piratenmuziek draaien
Als je van gefrituurde champignons houdt wel jaquote:
Een hyundai fotocamera, weet je zeker dat ie start? xDquote:Op maandag 24 april 2006 19:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad een Olympus... En een Canon.. En een Hyundai... en een Zenit (Russische SLR) en nog een Canon... en nog wat waar ik de nama van ben vergeten
En zo zag hij er dus wel uit
Cheap ass op Ebay, meestal hogere capaciteit voor minder geld.quote:Op maandag 24 april 2006 19:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik gebruik er inderdaad twee, de rest is voor in het museum
Alfisti, Canon BP511 batterij, tips? origineel kopen, cheap ass vervanger? Waar zijn ze het goedkoopst? heb ik het wel nodig?
Ik ben eten, tot zo
Zijn wel verschillen in de imitatie zal zo ff vragen aan een kennis van me welke wel goed zijn en welke kut.quote:Op maandag 24 april 2006 19:30 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Cheap ass op Ebay, meestal hogere capaciteit voor minder geld.
Origineel kosten ze iets van 80 euro ( de idioten ) imitatie een tientje
http://cgi.ebay.nl/Accu-B(...)QQrdZ1QQcmdZViewItem
* Alfisti heeft ook drie imitatie en gebruikt ze tot volle tevredenheid
Ik heb bijna een imitatie voor 60 euro gekocht bij de mediamarktquote:Op maandag 24 april 2006 19:30 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Cheap ass op Ebay, meestal hogere capaciteit voor minder geld.
Origineel kosten ze iets van 80 euro ( de idioten ) imitatie een tientje
http://cgi.ebay.nl/Accu-B(...)QQrdZ1QQcmdZViewItem
* Alfisti heeft ook drie imitatie en gebruikt ze tot volle tevredenheid
Mja, bij een Russische oliehandelaar of een Arabische prins....quote:Op maandag 24 april 2006 19:39 schreef M5 het volgende:
[..]
die komen wel weer ergens te voorschijn denk ik
de eigenaar is al Russisch en heeft gestoord veel poen, dus dat zit wel snorquote:Op maandag 24 april 2006 19:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mja, bij een Russische oliehandelaar of een Arabische prins....
quote:Op maandag 24 april 2006 19:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb bijna een imitatie voor 60 euro gekocht bij de mediamarkt
Ben blij dat ik Sandra nog even belde voor ik m kocht, die adviseerde dat ik thuis eerst eve beter onderzoek op internet moets doenquote:
Heel verstandigquote:Op maandag 24 april 2006 19:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ben blij dat ik Sandra nog even belde voor ik m kocht, die adviseerde dat ik thuis eerst eve beter onderzoek op internet moets doen
hier zie je een stuk van mijn kopquote:Op maandag 24 april 2006 19:03 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wie van de vele fokkers jij was
Googel heb ik nog wel gezien en gesproken, maar dat was dan ook niet zo moeilijk
Zoek een leuke Ebay store uitquote:Op maandag 24 april 2006 19:47 schreef Alexxxxx het volgende:
Maar het komt er dus op neer dat ik mn ouders zo'n ding op mn verjaardag ga laten gevenWat is een goede internetelectronicawinkelgeval waar ik zoiets kan laten kopen?
Ik snap Ebay nietquote:Op maandag 24 april 2006 19:49 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Zoek een leuke Ebay store uit
Winkels zijn veels te duur ( en de MM al helemaaaal! )
Link werkt nietquote:Op maandag 24 april 2006 19:48 schreef lipje het volgende:
[..]
hier zie je een stuk van mijn kop
http://img166.imageshack.us/my.php?image=dsc027616ea.jpg
Parse error: parse error, unexpected T_STRING in /home/image/www/img/banned.png on line 53quote:Op maandag 24 april 2006 19:48 schreef lipje het volgende:
[..]
hier zie je een stuk van mijn kop
http://img166.imageshack.us/my.php?image=dsc027616ea.jpg
quote:Op maandag 24 april 2006 20:02 schreef M5 het volgende:
[afbeelding]
Alfa Romeo 8C Spider[afbeelding]
[afbeelding]
Mediamarkt is alleen handig voor de koopjes... voor de rest zijn ze overpricedquote:Op maandag 24 april 2006 19:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik snap Ebay niet
En Mediamarkt ging ik vooral ook kijken om te zien wat het nu is, maar als je het in je handen hebt is het zoooo verlijdelijk het meteen mee naar huis te nemen
Op een Duitse site verkopen ze voor 7,95 een set batterij + oplader zag ik![]()
[afbeelding]
Mooi he.........quote:Op maandag 24 april 2006 20:02 schreef M5 het volgende:
[afbeelding]
De coupé is mooier, maar als ze het ding maar gewoon in productie (Coupé of Cabrio) brengen vind ik het bestquote:
Ze gaan beide komenquote:Op maandag 24 april 2006 20:13 schreef M5 het volgende:
[..]
De coupé is mooier, maar als ze het ding maar gewoon in productie (Coupé of Cabrio) brengen vind ik het best
Die Maserati V8 komt er in? Mja, zolang ze de sequentiele bak dan maar laten liggenquote:Op maandag 24 april 2006 20:17 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ze gaan beide komen
250 coupe's en 250 cabrio's, 4.2 V8 met 400bhp, RWD, prijs tussen de 120k en 150k
Yep, over de bak weet ik niets helaasquote:Op maandag 24 april 2006 20:21 schreef M5 het volgende:
[..]
Die Maserati V8 komt er in? Mja, zolang ze de sequentiele bak dan maar laten liggen
die nieuwste versie is anders perfect hoor. hoewel ik ook liever schakel heb.quote:Op maandag 24 april 2006 20:21 schreef M5 het volgende:
[..]
Die Maserati V8 komt er in? Mja, zolang ze de sequentiele bak dan maar laten liggen
zo fucking geil hequote:Op maandag 24 april 2006 20:02 schreef M5 het volgende:
[afbeelding]
heel geilquote:Op maandag 24 april 2006 20:32 schreef M5 het volgende:
[..]
achterkant er ook nog maar bij dan:
[afbeelding]
en een detail van de velg:
[afbeelding]
Jaquote:Op maandag 24 april 2006 20:35 schreef Hugster het volgende:
Ben ik echt de enige die hem heel lelijk vind?
maar ja............. mist toch de styling en emotie van een Italiaans ontwerp.quote:Op maandag 24 april 2006 20:37 schreef Hugster het volgende:
voor dat geld rijd je een 500+ bhp Skyline R34 en en dan heb je nog zoveel over![]()
Maar hij ziet er erg plastic achtig uit, en ik vind hem zo grof ontworpenquote:Op maandag 24 april 2006 20:37 schreef Alfisti het volgende:
[..]
maar ja............. mist toch de styling en emotie van een Italiaans ontwerp.
voor 130k zou ik zelf ook niet zo'n ding halen maar een M5/ RS4/ S6quote:Op maandag 24 april 2006 20:37 schreef Hugster het volgende:
voor dat geld rijd je een 500+ bhp Skyline R34 en en dan heb je nog zoveel over![]()
Smaken verschillenquote:Op maandag 24 april 2006 20:39 schreef Hugster het volgende:
[..]
Maar hij ziet er erg plastic achtig uit, en ik vind hem zo grof ontworpen
Grote ronde achterlichten, en die koplampen...
imo alleen de techniek, mits stock/nismo.quote:
Het interieur is afschuwelijk jaquote:Op maandag 24 april 2006 20:42 schreef M5 het volgende:
[..]
imo alleen de techniek, mits stock/nismo.De styling met namehet interieur is echt crap
* Alfisti eens is met de M5quote:Op maandag 24 april 2006 20:42 schreef M5 het volgende:
[..]
imo alleen de techniek, mits stock/nismo.De styling met name het interieur is echt crap vind ik.
3ton.quote:Op maandag 24 april 2006 20:44 schreef BaraCuda het volgende:
Even uitzoeken of 911 carrera's uit 1985 a 1987 goed zijn![]()
Heb al te koop zien staan met 3 ton op op de teller
nee als ze te koop staan met 3 ton heb ik wel vertrouwen in de motor, zo bedoel ik het eigenlijkquote:Op maandag 24 april 2006 20:46 schreef M5 het volgende:
[..]
3ton.je vond een T5R met 270k al (te) veel
bij ouwe 911's moet ik wel eens aan dit fragment uit badboys denkenquote:Op maandag 24 april 2006 20:48 schreef BaraCuda het volgende:
Nu heb al gezien dat je die beter kan laten staan![]()
quote:- Where are your cup hoIders?
* I don't have one.
- $80,000 for this car and there's no cup hoIder?
* It's $105,000, and it's one of the fastest cars on earth.
* 0 to 60 in 4 seconds.
* It's a Iimited edition.
- You damn right!
- No cup hoIder, no back seat.
- It's a shiny dick with 2 chairs in it.
- I guess we the baIIs, just dragging aIong.
Whehehe ja lachenquote:Op maandag 24 april 2006 20:53 schreef M5 het volgende:
[..]
bij ouwe 911's moet ik wel eens aan dit fragment uit badboys denken
[..]
Passat 2.8 V6 30v 4Motion niet wat? kweet er nog eentje te staan hier in de buurt.quote:Op maandag 24 april 2006 20:57 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
10 a 13000en gewoon niks boeiends te koop voor dat geld
Die zijn toch veul duurder?quote:Op maandag 24 april 2006 20:58 schreef M5 het volgende:
[..]
Passat 2.8 V6 30v 4Motion niet wat? kweet er nog eentje te staan hier in de buurt.
jah.. dan wordt het lastigquote:Op maandag 24 april 2006 21:01 schreef BaraCuda het volgende:
En daarbij ik wil iets leuks iets speciaals... zo'n passat is ni speciaal
Wie wil er nu een Saailijnquote:Op maandag 24 april 2006 20:37 schreef Hugster het volgende:
Jaquote:
Jah ook leuk, mits je d'r wat van terug ziet bij eventuele verkoop. en voor 2000 kun je niet veul potentieel leuks halen imo.quote:Op maandag 24 april 2006 21:03 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja
Maar het is ook leuk om aanschaf van 2000 te hebben en er dan iets leuk van te maken misschien
Nee, ik vind hem ook niet mooiquote:Op maandag 24 april 2006 20:35 schreef Hugster het volgende:
Net een speelgoedautotje
Ja gaat even om idee natuurlijkquote:Op maandag 24 april 2006 21:06 schreef M5 het volgende:
[..]
Jah ook leuk, mits je d'r wat van terug ziet bij eventuele verkoop. en voor 2000 kun je niet veul potentieel leuks halen imo.
wat voor een formaat zoek je ?? Soort auto??quote:Op maandag 24 april 2006 21:01 schreef BaraCuda het volgende:
En daarbij ik wil iets leuks iets speciaals... zo'n passat is ni speciaal
Alfa GTV met achterwielaandrijvingquote:Op maandag 24 april 2006 21:09 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
wat voor een formaat zoek je ?? Soort auto??
audi coupe S2quote:Op maandag 24 april 2006 21:14 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Alfa GTV met achterwielaandrijving
Zo'n soort bakkie, dus geen slagschip en vrij veel power.
jaquote:Op maandag 24 april 2006 20:35 schreef Hugster het volgende:
Net een speelgoedautotje
Sta je er wel bij stil dat je aan auto ook moet onderhouden?quote:Op maandag 24 april 2006 20:57 schreef BaraCuda het volgende:
10 a 13000en gewoon niks boeiends te koop voor dat geld
Ja natuurlijk sta ik daar bij stil, daarom valt die 911 ook afquote:Op maandag 24 april 2006 21:25 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Sta je er wel bij stil dat je aan auto ook moet onderhouden?
Zo nee, is een Supra of 3000GT niet wat voor je?
zijn nog wel te vinden, wel even goed zoeken.....quote:Op maandag 24 april 2006 21:20 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja zit ik ook al tijdje naar te kijken ja...
Alleen dan wel een perfecte en goede
En dan die vanaf 93 he? dies blijkbaar net even wat snellerquote:Op maandag 24 april 2006 21:29 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
zijn nog wel te vinden, wel even goed zoeken.....
zal me open ook eens open houden op werk.........
Overigens wil je dan wel de twin tubro AWD versie hebbenquote:Op maandag 24 april 2006 21:31 schreef Paladijn het volgende:
[..]![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
voor wat info/stats: http://home.versatel.nl/mitsubishi/
Nog nooit gezienquote:Op maandag 24 april 2006 21:31 schreef Paladijn het volgende:
[..]![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Op autoweek staat maar 1 model met 286pk?quote:Op maandag 24 april 2006 21:34 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Overigens wil je dan wel de twin tubro AWD versie hebben
Wat mij betreft een van de geilste coupe'squote:
Dat is de RWD zonder twin-turboquote:Op maandag 24 april 2006 21:36 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Op autoweek staat maar 1 model met 286pk?
staat die daar vaker?:)quote:Op maandag 24 april 2006 21:31 schreef Paladijn het volgende:
[..]![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op maandag 24 april 2006 21:31 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
En dan die vanaf 93 he? dies blijkbaar net even wat sneller
Wel heel mooi model dat![]()
Er is geen andere versie dan een twin turbo AWD.quote:Op maandag 24 april 2006 21:34 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Overigens wil je dan wel de twin tubro AWD versie hebben
nee, helaas...quote:
Ik meende dat het juist andersom was... en dat de twin turbo's allemaal import zijn.quote:Op maandag 24 april 2006 21:39 schreef M5 het volgende:
Er is geen andere versie dan een twin turbo AWD.![]()
teminste, niet verkocht in NL.
En waar is het precies? heechterp of zo?quote:Op maandag 24 april 2006 21:39 schreef Paladijn het volgende:
[..]
nee, helaas...
heb'm maar een keer zien staan - uiteraard meteen een foto gemaakt
Er staan daar wel vaak US-import bakkken though
Op autoweek staat een AWD met 286pk zonder turbo?quote:Op maandag 24 april 2006 21:39 schreef M5 het volgende:
[..]
Er is geen andere versie dan een twin turbo AWD.![]()
teminste, niet verkocht in NL.
quote:Op maandag 24 april 2006 21:41 schreef Alexxxxx het volgende:
En waar is het precies? heechterp of zo?
kijk nog maar 'ns goed, d'r staat geen nee bij de turbo, maar de 286 pk versie is zeker wel de twinturbo. (ook volgens de test op autoweek.nl)quote:Op maandag 24 april 2006 21:41 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik meende dat het juist andersom was... en dat de twin turbo's allemaal import zijn.
quote:...want de 286 pk sterke drieliter V6-motor met dubbele turbo’s en tussenkoelers zorgt altijd voor genoeg trekkracht. Hij heeft met 407 Nm bij 3000 tpm...
Ik gok dat dat't geval is... ik moet nog wel ergens een lijstje met specs hebben liggen.quote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi_3000GT hier staat redelijk wat info.quote:Op maandag 24 april 2006 21:44 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik gok dat dat't geval is... ik moet nog wel ergens een lijstje met specs hebben liggen.
Er zijn iig meerdere versies van de 3000GT, met/zonder AWD en single/twin-turbo
Zegt me niksquote:Op maandag 24 april 2006 21:42 schreef Paladijn het volgende:
[..]
zijstraat van de Pieter Stuyvesantweg, tegenover die oversteekplaats op de rondweg waar vroeger een loopbrug was die 4x aan gort is gereden door een vrachtwagen en toen maar vervangen![]()
en richting Greunshiem...
Ja in de tests staat het inderdaad welquote:Op maandag 24 april 2006 21:45 schreef M5 het volgende:
alleen al het feit dat het ding 407 Nm uit 3.0l geeft aan het blok geblazen is.
in die database van autoweek zitten heeel wat foutjesquote:Op maandag 24 april 2006 21:49 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja in de tests staat het inderdaad wel![]()
volgens mij ben je nu helemaal in de warquote:Op maandag 24 april 2006 21:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zegt me niksbij MCL zuid en brandweerkazerne toch?
ff snel doorheen gebladerd, maar die geeft wel zo'n beetje weer wat ik net aangafquote:Op maandag 24 april 2006 21:46 schreef M5 het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi_3000GT hier staat redelijk wat info.
Klopt jaquote:Op maandag 24 april 2006 21:50 schreef M5 het volgende:
[..]
in die database van autoweek zitten heeel wat foutjesPk/Nm klopt meestal wel, maar de rest is nogal eens onjuist, of niet volledig.
Oh zag op marktplaats er snel even 1 staan met deur openquote:
gaafquote:Op maandag 24 april 2006 21:50 schreef Paladijn het volgende:
[..]
volgens mij ben je nu helemaal in de war![]()
MCL-zuid is idd een greunshiem, maar dat is een ander gebouw/afdeling.
Brandweerkazerne ligt achter de miro, dat is aardig uit de richting
Ik zal zo wel ff een kaartje voor je soepen
Dat is weer jammerquote:Op maandag 24 april 2006 21:53 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Oh zag op marktplaats er snel even 1 staan met deur open
Maar zoiets zoek ik wel zoiets speciaals en tofs![]()
quote:Op maandag 24 april 2006 22:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon in de schepenbuurt, daar heb k vrienden wonen
Ik dacht dat het misschien standaard wasquote:Op maandag 24 april 2006 22:01 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat is weer jammer
Op een of andere manier zien naderhand aangebrachte lambo-deuren er altijd zo nep uit
Ik ken'm ook pas sinds ik GT2 speeldequote:Op maandag 24 april 2006 22:04 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik dacht dat het misschien standaard was
Maar gelukkig niet dus
Waarom ken ik die bak niet dude?![]()
Enigste mitsubishi die er wel leuk uit zag was de Eclipse maar dies te traag
Ja 300ZX is ook wel wat opzich... maar denk dat ik de mitsu mooier vindquote:Op maandag 24 april 2006 22:13 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik ken'm ook pas sinds ik GT2 speelde
Overigens, van die wiki die M5 spamde: "and to create a contender for Mitsubishi in the sports car arena of the Nissan 300ZX, Mazda MX-6, and Toyota Supra, while following the Japanese tradition of under pricing and outperforming more expensive, luxurious cars."
Is de 300ZX (met targa dak, uiteraard) niet wat?
Daarom noemde ik die ook maar nietquote:Op maandag 24 april 2006 22:16 schreef BaraCuda het volgende:
Mazda MX 6 hoort trouwens helemaal niet thuis in die lijst![]()
Waar is Tjabbo als je'm nodig hebtquote:Op maandag 24 april 2006 22:21 schreef BaraCuda het volgende:
Mja en de Supra is beetje hoekig naar mijn idee ? opzich wel hele mooie auto.
300ZX Supra en die 3000GT zijn allemaal heel gaaf maar beide heel zeldzaam denk ik om een goede te vindenquote:
ik heb laaste een '90-er 300ZX Twin Turbo te koop zien staan bij een Nissan dealer.. dik ¤14kquote:Op maandag 24 april 2006 22:14 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja 300ZX is ook wel wat opzich... maar denk dat ik de mitsu mooier vind
quote:Op maandag 24 april 2006 22:25 schreef M5 het volgende:
[..]
ik heb laaste een '90-er ZX300 Twin Turbo te koop zien staan bij een Nissan dealer.. dik ¤14k
de mk3 is idd het hoekigere type maar imo mooier dan de mk4!quote:Op maandag 24 april 2006 22:21 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Mja en de Supra is beetje hoekig naar mijn idee ? opzich wel hele mooie auto.
met al weer 40k op de teller.. rest van de auto heeft nog steeds 160k. Dus dan nog is het gewoon duur.quote:
Vind alle 3 die auto's eigenlijk wel mooiquote:Op maandag 24 april 2006 22:33 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
de mk3 is idd het hoekigere type maar imo mooier dan de mk4!
mk3 lijkt nog een echte sportwagen waar de mk4 er als een GT uitziet![]()
Ja die dealers denken ook iets speciaals in huis te hebbenquote:Op maandag 24 april 2006 22:34 schreef M5 het volgende:
[..]
met al weer 40k op de teller.. rest van de auto heeft nog steeds 160k. Dus dan nog is het gewoon duur.
hij staat er dan ook al een flink tijdjequote:Op maandag 24 april 2006 22:37 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja die dealers denken ook iets speciaals in huis te hebben
14500 is idd veel te duur... 10000 komt in de richting
Iets "speciaals" wat vervolgens een jaar staat weg te stoffen/roestenquote:Op maandag 24 april 2006 22:37 schreef BaraCuda het volgende:
Ja die dealers denken ook iets speciaals in huis te hebben
14500 is idd veel te duur... 10000 komt in de richting
eenschquote:Op maandag 24 april 2006 21:31 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
En dan die vanaf 93 he? dies blijkbaar net even wat sneller
Wel heel mooi model dat![]()
Arm dingquote:Op dinsdag 25 april 2006 06:41 schreef ijsmeis het volgende:
Ik mag met de Kadett naar school en ik mag er geen 120 meer rijden![]()
quote:Op dinsdag 25 april 2006 08:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ben heelhuids aangekomenEn op tijd
Jaquote:
Mooi zijn ze he?quote:Op dinsdag 25 april 2006 10:23 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
JaOp één of andere manier vergis ik me dus ALTIJD met die type aanduiding
en dat terwijl een maat van me d'r één heeft staan
Hij's echt verschrikkelijk mooiquote:Op dinsdag 25 april 2006 10:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mooi zijn ze he?
Mogge Bas
En 980 staat klaar inmidels. De Volvo 980 bestaat wel oveirgen, maar is een sttationwagen
Eén goed gesprek met mij en je bent eruit hoorquote:Op dinsdag 25 april 2006 10:29 schreef BazzoS het volgende:
Ik denk, ik bel school op of ze een beroepentest voor me hebben, omdat ik er echt niet uitkomt welke opleiding ik nou volgend jaar wil gaan doen. Verbinden ze me door met een of andere instantie die die zaken regelt, blijkt zo'n test 575 euro te kosten
quote:Op dinsdag 25 april 2006 10:29 schreef BazzoS het volgende:
Ik denk, ik bel school op of ze een beroepentest voor me hebben, omdat ik er echt niet uitkomt welke opleiding ik nou volgend jaar wil gaan doen. Verbinden ze me door met een of andere instantie die die zaken regelt, blijkt zo'n test 575 euro te kosten
Daarom, ik ga morgen ook maar naar school toe om met een decaan te praten. Ik dacht eerder aan 50 euro voor zo'n test, wat ik eigenlijk al genoeg vindquote:Op dinsdag 25 april 2006 10:29 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Eén goed gesprek met mij en je bent eruit hoor
Ja dat bolletjes slikken schijnt erg lucratief te zijn inderdaadquote:Op dinsdag 25 april 2006 10:29 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Eén goed gesprek met mij en je bent eruit hoor
nee, ik heb nog geen 3 maand werkloos thuis gezetenquote:Op dinsdag 25 april 2006 10:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]ach je kunt ook gewoon net als ik de verkeerde opleding doen en dan drie jaar werkloos thuis zitten
![]()
hebben we tochquote:Op dinsdag 25 april 2006 10:31 schreef BazzoS het volgende:
Btw, gaan we het nog over auto's hebben vandaag?
de lulquote:Op dinsdag 25 april 2006 10:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hebben we toch
totdat er iemand over zn school begon
Jij bent hier de mod. Jij moet 't topic in goede banen leidenquote:Op dinsdag 25 april 2006 10:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hebben we toch
totdat er iemand over zn school begon
Ik gooi het topic op slot hoor!quote:Op dinsdag 25 april 2006 10:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Jij bent hier de mod. Jij moet 't topic in goede banen leiden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |