abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 24 april 2006 @ 12:47:56 #1
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_37241255
Het gerucht gaat dat vanmorgen TVR zijn deuren heeft gesloten. Heb nog geen definitieve bevestiging.
quote:
Heard that TVR are laying off half their staff due to poor sales (think they are building 15-30 a month) but heard a rumour this morning that they've just shut the gates. This has come from a source within barclays who deals with the TVR account.
Er was al een gerucht dat TVR de helft van zijn personeel ontslagen had.

Wie weet er meer?
Japanese Car Lifestyle blog
Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
pi_37241491
Zou echt zonde zijn aangezien hun 1 van de laatste waren die sportauto`s maakte zonder electronische hulpjes en zo.
Bovendien is die Tuscan ech vet.
pi_37242067
staat tom walkingshaw nog steeds aan het roer daar ?
  maandag 24 april 2006 @ 13:17:17 #4
62885 MikeyMan
Vici, Vidi, Veni
pi_37242094
Dacht dat het ondertussen russen waren die daar aan de macht waren... Kan me dus ook niet voorstellen dat dat zomaar faillet gaat...
Don't put something in your mouth unless you're happy to swallow...
©DiscoveryChannel
pi_37242126
Ik hoop maar dat ze centrale vergrendeling hebben.
pi_37242148
Krijg je als je het lelijkste sportauto design hebt dat maar mogelijk is.
underground forever baby
pi_37242158
quote:
Op maandag 24 april 2006 13:16 schreef Ruudje het volgende:
staat tom walkingshaw nog steeds aan het roer daar ?
dat was TWR niet TVR...

en ik dacht dat die jonge Rus die t over had genomen wel aardig bezig was...
vooral met die Sagaris

eeuwig zonde als t waar is
"The guys from Mclaren kept saying: "sounds like a spitfire", and the guys from Mercedes went: "Nein, nein, nein, sounds like a Messerschmitt", they're both wrong actually, it sounds like the god of Thunder"
pi_37242189
Ik heb ze nooit echt mooi gevonden.

Wel lekker voor die engelse autoprogramma's die met een dikke klopper in hun broek zaten bij het horen van de naam tvr.
pi_37242506
Ik ben opgegroeid met een Taimar! Bordeauxrode. Gaaf ding!
  maandag 24 april 2006 @ 13:30:20 #10
60852 beschuit
wil weer verkiezingen
pi_37242541
zijn vette brute bakken.
geluidje ook uit die 6-lijn!
geweldig materiaaltje!
moest eigenlijk beschuitfluiter zijn, maarja, dat pastte niet...bastards!
www.prikstok.nl : Prikkelend Scherpzinnig!
pi_37243064
[ url= http://www.tvr.co.uk/ ] Hier [ /url ] staat niks en zoiets zou toch aangekondigt worden...
pi_37246853
quote:
TVR factory to close
TVR today announced it is to close its Blackpool factory.

The bombshell was dropped as 71 workers were laid off by the luxury sports car maker.
Bosses at the Bispham factory said the company - owned by Russian millionaire Nikolai Smolenski - will move out in six months time.
Ian Law, spokesman for TVR, said: "The factory will be moving from its present Bristol Avenue site.
"No decision has yet been made as to where it will be moving to.
"There is a chance TVR might move out of Blackpool. We are yet to discuss the options with Mr Smolenski and we are due to have a meeting with the unions on May 3."
Andy Robertson, regional industrial organiser for the Transport and General Workers Union, said the workforce was "gutted" by the news.
He said: "I questioned the firm on the future of the site and they looked at me saying the future would not be in Blackpool.
"They added TVR would have a future, but it was not in the town.
"I'm totally gutted for the workforce. This is a quintessential sports car which will no longer be built here.
"This was the last bastion of the motorcar industry in Blackpool and in the next six months it will have disappeared.
"I understand the remaining workers will be offered a redundancy package."
Laid-off workers today slammed TVR for their tactics of handling the workforce.
Anthony Hodson, senior shop steward at the Bristol Avenue site, said: "This is a massive blow and the way management have handled it is just plain cowardly."
Neil Hughes, 50, from Bispham, who has been laid-off three times by the company, said: "I feel as though I am being victimised by the company.
"We have had no official explanation other than a letter we received whilst we were on our Easter break. This is absolutely no way to treat a loyal workforce."
Clifford Clennell, 43, a paintshop worker at TVR said: "In the 20 years I have worked at TVR I have never heard of a management with utter contempt for their workforce.
"I've no idea what the future holds now."
Union leaders are now set to meet the management in the coming weeks to discuss the possible future of the workers laid-off.
http://www.blackpooltoday.co.uk/
  maandag 24 april 2006 @ 15:54:13 #13
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_37246909
vervelend, heel vervelend voor de werknemers, maar gelukkig dat het merk zelf niet verloren gaat.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_37247010
De fabriek gaat dicht, maar ik denk niet dat TVR er helemaal mee ophoud. Lijkt me sterk aangezien ze een prachtige modellen lijn hebben (Tuscan Mk II, T350 en Sagaris). Als ze failliet oid zal iemand anders het wel overnemen.
V10
  maandag 24 april 2006 @ 18:57:08 #16
21631 jacco
Speedhunters.com
pi_37252456
Een topic zonder foto's is ook maar niks,

Japanese Car Lifestyle blog
Waar ik werk? Speedhunters natuurlijk :)
pi_37253169
Crap! de meest geile sportwagens kwamen uit blackpool
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  maandag 24 april 2006 @ 19:58:19 #18
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_37254533
Gaaf dan kan je de TVR uit swordfish kopen. Want die staat daar nog in de fabriek ergens met de kogel gaten er in
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  maandag 24 april 2006 @ 21:32:31 #19
114305 Gizmore
En aldus zal geschieden.
pi_37258702
quote:
Op maandag 24 april 2006 18:57 schreef jacco het volgende:
Een topic zonder foto's is ook maar niks,

[afbeelding]
He das jammer zeg Ik vond het nog wel zo'n tof merk enzo..
Maar toch niet helemaal.
pi_37260502
pi_37260732
Neee! please niet!!. TVR ruled
ALLES is relatief, behalve het begin en het eind.
pi_37261381
Het zou niet mijn 1e keuze zijn, maar echt klote als TVR kapot gaat
Zijde des Weppes | "HA! That's so funny I forgot to laugh!.....Excluding that first HA!"
pi_37272176
quote:

TVR sluit binnen een halfjaar de fabriek in Blackpool. Vakbonden speculeren dat alle 260 banen hiermee verloren gaan.

TVR verdwijnt binnen zes maanden uit Blackpool, waar de firma meer dan dertig jaar is gevestigd. Volgens TVR-woordvoerder Ian Law is het nog niet duidelijk waar de TVR-fabriek naar toe gaat. “Op 3 mei hebben we onderhandelingen met de vakbonden.” Die denken dat met de sluiting van de fabriek alle 260 banen verloren gaan. TVR, dat sinds 2004 in handen is van de jonge Russische ondernemer Nikolai Smolensky, heeft gezegd dat de werknemers met een goede regeling op straat zullen worden gezet. De werknemers moesten de verhuisplannen van hun baas tijdens de paasvakantie per brief vernemen. “Het liefst zouden we hier in de buurt blijven, maar we garanderen niets. We zijn aan het investeren voor de toekomst en de eigenaar heeft lange termijnplannen met TVR,” aldus de woordvoerder.
De directie heeft vorige week te kennen gegeven dat de helft van het personeel thuis kan blijven. Tot de verhuizing zullen nog twee auto’s per week in Blackpool worden gemaakt. Speculaties over een mogelijke sluiting van het bedrijf spreekt TVR tegen.
Bron: www.autoweek.nl

TVR gaat niet op de kop, ze verhuizen alleen.
V10
  dinsdag 25 april 2006 @ 11:10:33 #24
20074 Paladijn
Jinba Ittai
pi_37273397
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 10:27 schreef M5 het volgende:
Bron: www.autoweek.nl

TVR gaat niet op de kop, ze verhuizen alleen.
Ja, lekker: Vakbonden speculeren dat alle 260 banen hiermee verloren gaan. Krijgen we Russische TVR's
Dat is net zo fijn als een chinese Lovel/MG die straks verkocht wordt
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
  woensdag 26 april 2006 @ 23:02:50 #25
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_37329224
toch maar een vaag verhaal...

als dit verdwijnt is er quasi nix leuks meer over england te zeggen.

de cerbera blijft mijn natte droom op 4wielen
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')