Hoop niet dat dit zo is. Laat hem nog maar mooi een tijdje in de Euroborg ballenquote:Buitenlandse belangstelling voor Danny Buijs
GRONINGEN - De kans is groot dat Danny Buijs aan het eind van het seizoen FC Groningen verlaat. Clubs uit Engeland en Duitsland hebben zich gemeld bij de zaakwaarnemer van de 23-jarige middenvelder.
Buijs maakte dit seizoen in de reguliere competitie zes doelpunten en zeven assists.
Buijs heeft bij FC Groningen nog een contract tot 1 juli 2008, maar kan tussentijds vertrekken voor een gelimiteerde afkoopsom van 750.000 euro.
Je moet het natuurlijk wel netjes vragen anders zal ze het nog niet doen in het volgende topicquote:Op zaterdag 29 april 2006 17:03 schreef dolledingo het volgende:
Hee Clauwhee, waarom sta ik potverdorie niet tussen de "welke fokkers zitten in de euroborg". Vak E, dank je wel
Ow. Laat dan maarquote:Op zaterdag 29 april 2006 17:33 schreef Joagertje het volgende:
[..]
Je moet het natuurlijk wel netjes vragen anders zal ze het nog niet doen in het volgende topic![]()
Precies, wie zegt dat clau dat gaat doenquote:Op zaterdag 29 april 2006 18:28 schreef The_Verve het volgende:
Gewoon zelf het volgende FCG-topic openen...
Dat zit er dik in, daar moeten we dus ook maar snel vanaf...quote:Op zaterdag 29 april 2006 12:46 schreef Bullet-tooth het volgende:
Toen Danny werd gehaald van Excelsior was Groningen niet meer dan een schim van het Groningen van nu. In dat geval vind ik het niet vreemd dat er een gelimiteerde afkoopsom in het contract staat.
quote:Op zaterdag 29 april 2006 17:03 schreef dolledingo het volgende:
Hee Clauwhee, waarom sta ik potverdorie niet tussen de "welke fokkers zitten in de euroborg". Vak E, dank je wel
quote:Op zaterdag 29 april 2006 19:47 schreef Thomas87 het volgende:
Volgens TV-Noord, cq Katja Swabedissen (vette chick trouwens :-P), gaat Danny Buijs weg aan het inde van het seizoen. Het klonk redelijk overtuigend en ben bang dat Danny niet meer in de Euroborg speelt volgend seizoen.........:-(
Heb je ze nog?quote:Op vrijdag 28 april 2006 12:17 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ik 5 kaarten in huis liggen, EE voor diegene die het interreseert![]()
bron: Dagblad VH Noordenquote:Veel belangstelling voor spelers FC Groningen
Groningen -
De belangstelling voor spelers van FC Groningen is door de goede prestaties in de play-offs buitengewoon groot. Verschillende spelers worden door clubs uit binnen- en buitenland gevolgd.
Zo is vooral Danny Buijs in trek. De middenvelder weet dat er veel clubs op hem azen, met name uit Engeland en Duitsland. Ook het Franse Auxerre heeft interesse. Het centrale duo Gibril Sankoh-Gijs Luirink staat er ook goed op.
Bolton Wanderers volgt Sankoh, terwijl AZ beide verdedigers op het verlanglijstje heeft staan voor het geval Joris Mathijsen uit Alkmaar vertrekt. Glen Salmon is in beeld bij Alemannia Aachen, dat naar de Bundesliga is gepromoveerd.
quote:Op maandag 1 mei 2006 02:53 schreef Ungeheuer het volgende:
Nopes ben er verdomme echt niet bij. Kan nog steeds niet geloven. Enerzijds verkeerd ingeschat van mij, anderzijds die verdomde kutinfo op fcgroningen.nl! Ga geen kaartje kopen via marktplaats. Die flikkers die hun kaartje tegen hoge prijs willen verkopen krijgen niks van mij.
200 euro voor een 13 euro kostend kaartje is toch heel normaal..quote:Die flikkers die hun kaartje tegen hoge prijs willen verkopen krijgen niks van mij.
Ach,en als mensen het uiteindelijk betalen lachen hun het hardst,kan ze geen ongelijk geven.quote:Op maandag 1 mei 2006 12:43 schreef Prosac het volgende:
[..]
200 euro voor een 13 euro kostend kaartje is toch heel normaal..
Wat een belachelijke prijzen vragen sommige mensen voor die kaartjes zeg.quote:Ben Haverkort leidt FC Groningen - Ajax
Haverkort zal geassisteerd worden door assistent-scheidsrechters Roger Geutjes en Ron Karremans. Als vierde official fungeert Richard Liesveld.
Mwoah, ik hou er niet zo van dat er zulke mensen bij me in het stadion zitten. Die kopen een SCC zodat ze naar een paar wedstrijdjes kunnen en verkopen de rest voor woekerprijzen. Opdonderen zeg ik danquote:Op maandag 1 mei 2006 12:45 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ach,en als mensen het uiteindelijk betalen lachen hun het hardst,kan ze geen ongelijk geven.
Woekerprijzen,bij Groningen?quote:Op maandag 1 mei 2006 17:50 schreef Noca het volgende:
[..]
Mwoah, ik hou er niet zo van dat er zulke mensen bij me in het stadion zitten. Die kopen een SCC zodat ze naar een paar wedstrijdjes kunnen en verkopen de rest voor woekerprijzen. Opdonderen zeg ik dan![]()
OK maar ik hou zelf veel sites in de gaten mbt zwarthandel maar Groningen is er nog niet eerder uitgesprongen wat dat betrefd,meestal werden ze tegen kostprijs aangeboden als ze al werden aangeboden.quote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:06 schreef Noca het volgende:
Och we zijn elke wedstrijd praktisch uitverkocht, dus zo verwonderlijk is dat niet. Dit was bij Heerenveen thuis ook al het geval namelijk. Wij zijn het wel gewend, maar het blijven lijers
Ik overdrijf het natuurlijk ook watquote:Op dinsdag 2 mei 2006 00:09 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
OK maar ik hou zelf veel sites in de gaten mbt zwarthandel maar Groningen is er nog niet eerder uitgesprongen wat dat betrefd,meestal werden ze tegen kostprijs aangeboden als ze al werden aangeboden.
Zwarthandel heeft altijd 2 kanten,heb er geen problemen mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |