Alsof overheden van allerhande signatuur niet al vanalles kapot hebben gemaakt in dat land!quote:Op maandag 24 april 2006 19:12 schreef sp3c het volgende:
die problemen met die stammencultuur zijn een beetje overrated, het gaat in die burgeroorlogjes vooral om grondstoffen, zij (de ene stam) hebben ze en wij (de andere stam) willen ze
dat kun je oplossen door te zorgen voor een goed regeringsstelsel
Wij hebben dan ook al flink wat oorlogen achter ons die we zonder al te veel bemoeizucht hebben kunnen uitvechten. We hebben ons terrotorium zegmaar kunnen uitzetten.quote:Op maandag 24 april 2006 19:06 schreef Floridinges het volgende:
[..]
Dus het is de stammencultuur?
Maar wij stammen toch ook af van een stammencultuur (de woordgrap), en wij kwamen toch ook vooruit?
Of het achterlijke mongolen zijn is in het geheel niet relevant. Wij leefden vroeger toch ook in berenvellen, en nu niet meer. Daar heeft de Novib toch niet echt een grote rol bij gespeeld.quote:Op maandag 24 april 2006 19:05 schreef Floridinges het volgende:
[..]
Dat komt door de hulpverleningsindustrie. Daar door denken wij nog steeds dat het achtelrijke mongolen zijn daar.
Voor Zimbabwe is het alweer te laat. Totale economische krimp onder Mugabe is al bijna 100%. Zal ze vele jaren kosten om dat weer goed te maken.quote:Op maandag 24 april 2006 19:00 schreef Bijsmaak het volgende:
Het was een stomme zet van Mugabe om de blanken uit te zetten, maar nu de blanken weg zijn kunnen ze beter leren hun eigen boontjes te doppen - de corruptie bestrijden en landbouw hervormen.
Het beste zou zijn, als Mugabe en zijn vertrouwelingen verjaagd worden.
Wij waren toen niet achterlijk, en wij zijn het nu niet. Zij waren toen net achterlijk, en nu ook niet. Maar als je sommige hulpverleningsorganisaties moet geloven is het niet geven van geld zoiets als een plant geen water geven.quote:Op maandag 24 april 2006 19:13 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Of het achterlijke mongolen zijn is in het geheel niet relevant. Wij leefden vroeger toch ook in berenvellen, en nu niet meer. Daar heeft de Novib toch niet echt een grote rol bij gespeeld.
Bedoel je nu dat je het met me eens bent of niet? De mededeling is voor tweeerlei uitleg vatbaar.quote:
Dat lijkt me alleen mogelijk onder een pandemie met een dodenrato van bijna 100%, maar goed. Het is wel goed misgegaan, en dat omdat ideologie (een racistische, dit keer) boven eigendomsrechten werd gesteld, zoals zo vaak gebeurt.quote:Op maandag 24 april 2006 19:13 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Voor Zimbabwe is het alweer te laat. Totale economische krimp onder Mugabe is al bijna 100%. Zal ze vele jaren kosten om dat weer goed te maken.
Pardon, je hebt gelijk. Het is niet naief als je dat denkt.quote:Op maandag 24 april 2006 19:15 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Bedoel je nu dat je het met me eens bent of niet? De mededeling is voor tweeerlei uitleg vatbaar.
Met jaren ertussen met -13,6% krimp gaat het hard.quote:Op maandag 24 april 2006 19:16 schreef Floridinges het volgende:
[..]
Dat lijkt me alleen mogelijk onder een pandemie met een dodenrato van bijna 100%, maar goed. Het is wel goed misgegaan, en dat omdat ideologie (een racistische, dit keer) boven eigendomsrechten werd gesteld, zoals zo vaak gebeurt.
Elementaire wiskundequote:Op maandag 24 april 2006 19:18 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Met jaren ertussen met -13,6% krimp gaat het hard.
Ze zijn natuurlijk wel achterlijk, in ontwikkeling. Daar doelde ik op. Echter is dat alleen relevant als je de mening bent toegedaan dat negers behept zijn met een geretardeerde geestelijke capaciteit. Waarmee eens te meer is aangetoond dat de grootste racisten niet zitten bij de NVU of andere marginale clubjes maar juist in salonfahige organisaties.quote:Op maandag 24 april 2006 19:14 schreef Floridinges het volgende:
[..]
Wij waren toen niet achterlijk, en wij zijn het nu niet. Zij waren toen net achterlijk, en nu ook niet. Maar als je sommige hulpverleningsorganisaties moet geloven is het niet geven van geld zoiets als een plant geen water geven.
Yep, maar het is een fout die veel mensen maken, hoor.quote:Op maandag 24 april 2006 19:20 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ze zijn natuurlijk wel achterlijk, in ontwikkeling. Daar doelde ik op. Echter is dat alleen relevant als je de mening bent toegedaan dat negers behept zijn met een geretardeerde geestelijke capaciteit. Waarmee eens te meer is aangetoond dat de grootste racisten niet zitten bij de NVU of andere marginale clubjes maar juist in salonfahige organisaties.
Vier Zimbabwanen maar? Da's nog niet zo heel erg danquote:Door het instorten van de zo belangrijke landbouweconomie zijn dit jaar minstens vier van de dertien miljoen Zimbabwanen op voedselhulp aangewezen.
Ja een hele leuke woordstreling, zoals ik zou zeggen...quote:
Alhoewel...quote:
Ik zal er morgen nogmaals even naar kijken. Ik moet nu helaas weg.quote:Op maandag 24 april 2006 18:48 schreef Floridinges het volgende:
[..]
Zou je die specifieke punten die ik aangaf met eeneven willen langlopen?
Okee, ik doe het wel, maar handjes af van de Karelepiekquote:Op maandag 24 april 2006 19:31 schreef Sherlock666 het volgende:
[..]
Ik zal er morgen nogmaals even naar kijken. Ik moet nu helaas weg.
Wel vind ik het erg jammer dat je je 'racist'-uitlating nog niet hebt weggehaald. Toch hoop ik dat je de implicaties van zo'n directe beschuldiging een beetje begrijpt. In feite is het pure demonisering. Op een (anoniem) forum, maar toch. Roep het vaak genoeg, en iedereen zal me zo zien. Wat ik ook zeg.
welk land hebben we het nu over?quote:Op maandag 24 april 2006 19:12 schreef Floridinges het volgende:
[..]
Alsof overheden van allerhande signatuur niet al vanalles kapot hebben gemaakt in dat land!
Ok, doei!quote:
Zimbabwe, en eigenlijk alle Afrikaanse landen.quote:
Mwa. Vanuit hem gezien gaat het wel. Hij is de baas en doet wat ie wil. Als hij de boeren weer nodig heeft zal dat alleen maar zijn om z'n eigen hachje weer wat langer te redden. Die gast is alleen maar gefocust op het zo lang mogelijk leider blijven.quote:Op maandag 24 april 2006 09:54 schreef ShaoliN het volgende:
Mugabe.![]()
Wat een dom menneke is dat toch.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |