Daar gaan de FA's over.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:27 schreef k_man het volgende:
Ik vraag me eerder af hoe lang dit nog door gaat met Diego. De hoeveelste ban is dit nu? Een lerend effect gaat er duidelijk niet van uit. Waarom laten we hem dan toch keer op keer weer terugkomen?
Er zijn regelmatig users die zich aanmelden om alleen een linkje te posten naar hun eigen website. Dit is niet de bedoeling van dit forum en staat ook in de policy.quote:Op donderdag 8 juni 2006 16:37 schreef AroundTheGlobe het volgende:
Erg jammer dat je de link hebt weggehaald want naar mijn idee stond er wel veel nuttige informatie over zuid afrika op. Ook over onderwerpen waarover dit topic gaat.
quote:
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:16 schreef hyponiem het volgende:
Uit wandelen in je vrije tijd, vragen en antwoorden
verzoek terug naar UVT.
Dus blijft het topic in TRVquote:
DIt is FOK!, niet GoTquote:Op dinsdag 13 juni 2006 03:55 schreef Jaguarized het volgende:
Misschien een idee om de TT van hotspots Zuid-Europa! te veranderen in "Places to be in zuid Europa?
Daarom kan die TT ook verwarrend lijken.quote:
Bijna alles wat je zoekt kun je vinden in: Landen, streken en steden en bijbehorende reisverslagenquote:
best groot, gezien de aanslagen nog niet echt populairquote:Hoelang is het vliegen naar Egypte en hoeveel kans heb ik nog op een spotgoedkope zonvakantie in juli?
Telegraaf = www.reiskrant.nlquote:En jahaaaaa, ik heb de internetsites gehad, heeft het nut de zaterdag telegraaf door te spitten?
En nu ik wil niks cultureels en ja ik wil zon en gemak.
Het vorige topic was nog wel een beetje onderscheidend... we kijken het even aan of het naast de bestaande californië reeks bestaansrecht heeft.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:09 schreef Dizzee het volgende:
Rondreis Westcoast Amerika (Deeltje II) & Californie deel 6 : op naar de zon
vrijwel identiek.
Rellen? Dat moet je me toch even uitleggen? Als ik vraag (1 simpele vraag) vanwaar dit topic aangezien de link naar de NK foto's uit het NK topic komen, dan is dat rellen?quote:-edit-
[ Bericht 60% gewijzigd door DutchTrain op 17-06-2006 07:58 (lees de nieuwe policy en rellen doe je hier niet) ]
Je voegt niets toe aan het topic (=bagger), stelt een vraag die eerder al beantwoord is (=bagger) en stelt de vraag op zo'n manier dat je iemand aanvalt (=rellen) en je het liefst hebt dat het topic meteen verdwijnt (=rellen).quote:Op zaterdag 17 juni 2006 13:20 schreef Jaguarized het volgende:
Rellen? Dat moet je me toch even uitleggen? Als ik vraag (1 simpele vraag) vanwaar dit topic aangezien de link naar de NK foto's uit het NK topic komen, dan is dat rellen?Wat was er precies zo erg dat een edit nodig was?
Wat een onzin om dat als rellen te bestempelen.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 15:28 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Je voegt niets toe aan het topic (=bagger), stelt een vraag die eerder al beantwoord is (=bagger) en stelt de vraag op zo'n manier dat je iemand aanvalt (=rellen) en je het liefst hebt dat het topic meteen verdwijnt (=rellen).
In een dergelijk topic is dat niet gewenst
In de derde post is het allemaal al opgelost, geen enkele reden om de TS aan te vallen op het feit dat hij een topic opent over iets wat hij/zij interessant vindt.quote:Op zondag 18 juni 2006 13:49 schreef Jaguarized het volgende:
Je zegt dat ik een vraag stel die al beantwoord is, kan je me even laten zien waar dat staat in dat topic?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |