Als Mourning weer terug is, dan zal het waarschijnlijk een makkelijkere overwinning voor de Heat, omdat Shaq wat meer "vrijheid" heeft en Zo een defensive force is voor de Heat met z'n shot blocking.quote:Op donderdag 27 april 2006 15:38 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
Clippers verwacht ik eigenlijk wel een overtuigende overwinning, Nuggets zijn echt de weg kwijt.
Wat betreft de Heat, ik denk dat ze game 3 erg graag willen winnen en het dus ook gewoon doen, Haslem en Mourning zijn waarschijnlijk terug en Wade heeft weer 2 dagen rust gehad.
Kobe en Shaq hebben iig weer iets waar ze beiden over mee kunnen praten bij de volgende Lakers-Heat wedstrijd.quote:Op donderdag 27 april 2006 15:41 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ik vond Nash vorig jaar al een twijfelachtige MVP... Ik had em toen eigenlijk naar Shaq willen zien gaan (ondanks dat ik die niet mag). Nash kan totaal geen defense spelen en dat neem ik hem toch wel zeer kwalijk.
en ze hebben Jason Williams! Ik zit nu game 2 te kijken. Heerlijkquote:Op donderdag 27 april 2006 15:38 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
Clippers verwacht ik eigenlijk wel een overtuigende overwinning, Nuggets zijn echt de weg kwijt.
Wat betreft de Heat, ik denk dat ze game 3 erg graag willen winnen en het dus ook gewoon doen, Haslem en Mourning zijn waarschijnlijk terug en Wade heeft weer 2 dagen rust gehad.
quote:Op donderdag 27 april 2006 15:50 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
Kobe en Shaq hebben iig weer iets waar ze beiden over mee kunnen praten bij de volgende Lakers-Heat wedstrijd.
Portland... wat zijn die diep gevallen zeg sinds de western conference finals game 7 melt-down...quote:Op donderdag 27 april 2006 16:01 schreef Robertje het volgende:
TEAM RECORD LOTTERY CHANCES (out of 1,000)
Portland 21-61 250
Portland heeft dus 25% kans dat ze de eerst pick hebben. Wordt het weer een Sam Bowie![]()
Toen was je zeker nog niet voor de Heat he?quote:Op donderdag 27 april 2006 16:38 schreef BitetheBullet het volgende:
Toen waren de Blazers nog eikels die het andere team uit het spel haalden, nu krijgen ze alleen maar medelijden van hun tegenstanders![]()
Dat hangt net van de commentator af, ook al vaak genoeg gehoord dat hij de beste passing big man ever is. Dat is trouwens ook overdreven.quote:Op vrijdag 28 april 2006 03:40 schreef popolon het volgende:
Shaq staat dan ook niet bekend om z'n basketballintelligentie.
O ja? Remember mequote:Op vrijdag 28 april 2006 04:43 schreef popolon het volgende:
Ik weet er alles van als Piston fan hoe dat gaat.![]()
Dat bedoelde ik niet eens, zit nog steeds diep zeker?quote:
Het is inderdaad armoe troef... De meeste teams daar zijn ook zo inconsistent. Een break-out game volgt een melt-down game op...quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:09 schreef Zwansen het volgende:
Carter met 4 puntjes in de tweede helft...
Is wel weer duidelijk dat er geen 1 team in het oosten de Pistons aankan.
quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:24 schreef BitetheBullet het volgende:
Goede quote om aan te geven hoe slecht Shaq gisteren was:
"O'Neal would have fouled out about seven different times if the refs didn't object to calling a sixth foul on a superstar of his size. In fact, on one play, Bulls center Tyson Chandler somehow fouled Shaq's elbow with his chin."
![]()
Garnett misschien?quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:33 schreef ForzaRob het volgende:
Ben Gordon speelt wel onwijs goed de laatste weken. Ik vond m halverwege t seizoen zwaar tegenvallen maar als hij dit niveau kan vasthouden kunnen de bulls volgend jaar hele hoge ogen gaan gooien.
hinrich, gordon, nocioni, deng allemaal grote talenten, nu nog 1 ervaren naam ertussen en we kunnen voor de titel gaan strijden
go bulls
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |