Ik dacht dat Kwame 7 feet wat, wat ook de enige reden is om een high-school center first overall te draften, maar dat terzijde.quote:Op woensdag 26 april 2006 18:23 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Scheelt een inch (2,54cm dus)
Kwame is 6'10" en malone is 6'9"
Dan scheelt het 5 cm...quote:Op woensdag 26 april 2006 18:27 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
Ik dacht dat Kwame 7 feet wat, wat ook de enige reden is om een high-school center first overall te draften, maar dat terzijde.
Edit: het is een compromis, volgens nba.com is hij 6'11''
Odom speelt de laatste tijd erg sterk. Hij heeft ook erg moeten wennen aan de triangle offense. Odom, de enige Point Forward in de leaguequote:Op woensdag 26 april 2006 18:50 schreef J-Will het volgende:
OdomVind ik denk ik de coolste speler van LA. Die kerel is gewoon een modern-day Magic. Passes, rebounds, handles en scores gecombineerd in een big man. I love it
Ben trouwens game 2 van Heat - Bulls aan het downen waarin J-Will 22 punten heeft. Smullen!
quote:Op donderdag 27 april 2006 00:27 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik word echt ziek van die tijden. Kutland
quote:Op donderdag 27 april 2006 00:27 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik word echt ziek van die tijden. Kutland
`quote:Op donderdag 27 april 2006 10:09 schreef Zwansen het volgende:
Steve had in het begin al gezeur met Bryant, toen Nash de hand van die blanke kerel wegsloeg toen ie de bal wilde pakken. Bryant kwam goed op voor zijn spelers, hehe.
Ach... regular seasonquote:Op donderdag 27 april 2006 09:14 schreef Zwansen het volgende:
Lakers!
Misschien dat ze nu nog veranderen qua gedachten voor de MVP.
De "fout" zat bij Nash... had eigenlijk een non-call moeten zijn (beetje een flopper van Nash ook nog). Kobe miste de vrij worp, dus uiteindelijk wel okay.quote:Op donderdag 27 april 2006 11:19 schreef Stansfield het volgende:
Lijkt toch verdacht veel op een doordringende fout. Maar in de NBA gaat de show natuurlijk voor.
Ik heb de dunk nu een paar zitten kijken, maar Kobe vliegt al naar de basket en Nash blijft ineens staan als een standbeeld, Kobe raakt hem nauwelijks en Nash flopt...quote:Op donderdag 27 april 2006 11:49 schreef Stansfield het volgende:
Het lijkt me toch dat Nash aardig stil staat op beide voeten. Ik weet niet precies of het dezelfde regels zijn als in Europa maar in nederland was dit denk ik gewoon voor een doordringende gefloten.
Dan kun je de meeste dunks wel affluiten... net als die dunk toen van Carter over die Fransman heenquote:Op donderdag 27 april 2006 12:17 schreef Stansfield het volgende:
Het gaat toch om het moment van contact? Dan staat Nash volgens mij aardig stil en kobe spring aardig naar voren richting basket. Maar ja het blijft natuurlijk een uitermate vette dunk.
Ja die was echt over hem heen.quote:Op donderdag 27 april 2006 12:22 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Dan kun je de meeste dunks wel affluiten... net als die dunk toen van Carter over die Fransman heen![]()
't Is maar goed dat ze niet zo fluiten in deNBA als in Nederland anders kreeg je heel vervelende wedstrijden.quote:Op donderdag 27 april 2006 11:49 schreef Stansfield het volgende:
Het lijkt me toch dat Nash aardig stil staat op beide voeten. Ik weet niet precies of het dezelfde regels zijn als in Europa maar in nederland was dit denk ik gewoon voor een doordringende gefloten.
Dan krijg je van die Dream Team wedstrijden zoals op de Spelen... vrij saai...quote:Op donderdag 27 april 2006 13:36 schreef popolon het volgende:
[..]
't Is maar goed dat ze niet zo fluiten in deNBA als in Nederland anders kreeg je heel vervelende wedstrijden.
quote:Op donderdag 27 april 2006 14:33 schreef Robertje het volgende:
Dan maar geen sweep voor de Suns.
Godver lul, rot op hier met je epileptische avatar!quote:Op donderdag 27 april 2006 14:33 schreef Robertje het volgende:
Dan maar geen sweep voor de Suns.
Ik ben er zo druk mee bezig geweest op mijn werk.quote:Op donderdag 27 april 2006 14:45 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Godver lul, rot op hier met je epileptische avatar!
Productiefquote:Op donderdag 27 april 2006 14:46 schreef Robertje het volgende:
[..]
Ik ben er zo druk mee bezig geweest op mijn werk.![]()
Het is bijna weekend hoor.quote:
Ben jij ook al zo druk?quote:Op donderdag 27 april 2006 14:46 schreef Robertje het volgende:
[..]
Ik ben er zo druk mee bezig geweest op mijn werk.![]()
Zouden de Clippers op een 3-0 voorsprong komen?quote:Op donderdag 27 april 2006 14:54 schreef Robertje het volgende:
Vandaag/vannachte de volgende wedstrijden:
Nets - Pacers
Heat - Bulls
Clippers - Nuggets
Zeer mooi, hij had ook wel over Nash heen kunnen springen, even de benen open.quote:
Clippers verwacht ik eigenlijk wel een overtuigende overwinning, Nuggets zijn echt de weg kwijt.quote:Op donderdag 27 april 2006 15:33 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Zouden de Clippers op een 3-0 voorsprong komen?
Bulls in hun eigen stadium zouden misschien voor een verrassing kunnen zorgen.
Ik vond Nash vorig jaar al een twijfelachtige MVP... Ik had em toen eigenlijk naar Shaq willen zien gaan (ondanks dat ik die niet mag). Nash kan totaal geen defense spelen en dat neem ik hem toch wel zeer kwalijk.quote:Op donderdag 27 april 2006 15:36 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
Zeer mooi, hij had ook wel over Nash heen kunnen springen, even de benen open.
MVP had gewoon Lebron of Bryant moeten zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |