Dan kun je de meeste dunks wel affluiten... net als die dunk toen van Carter over die Fransman heenquote:Op donderdag 27 april 2006 12:17 schreef Stansfield het volgende:
Het gaat toch om het moment van contact? Dan staat Nash volgens mij aardig stil en kobe spring aardig naar voren richting basket. Maar ja het blijft natuurlijk een uitermate vette dunk.
Ja die was echt over hem heen.quote:Op donderdag 27 april 2006 12:22 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Dan kun je de meeste dunks wel affluiten... net als die dunk toen van Carter over die Fransman heen![]()
't Is maar goed dat ze niet zo fluiten in deNBA als in Nederland anders kreeg je heel vervelende wedstrijden.quote:Op donderdag 27 april 2006 11:49 schreef Stansfield het volgende:
Het lijkt me toch dat Nash aardig stil staat op beide voeten. Ik weet niet precies of het dezelfde regels zijn als in Europa maar in nederland was dit denk ik gewoon voor een doordringende gefloten.
Dan krijg je van die Dream Team wedstrijden zoals op de Spelen... vrij saai...quote:Op donderdag 27 april 2006 13:36 schreef popolon het volgende:
[..]
't Is maar goed dat ze niet zo fluiten in deNBA als in Nederland anders kreeg je heel vervelende wedstrijden.
quote:Op donderdag 27 april 2006 14:33 schreef Robertje het volgende:
Dan maar geen sweep voor de Suns.
Godver lul, rot op hier met je epileptische avatar!quote:Op donderdag 27 april 2006 14:33 schreef Robertje het volgende:
Dan maar geen sweep voor de Suns.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |