Ik heb 2 beeldschermenquote:Op maandag 24 april 2006 21:23 schreef Dark_Killah het volgende:
'k zit het nu te volgen. beeldscherm gesplitst met nba en woordjes frans
Ja, momenteel Memphis tegen Dallas. Die had ik vannacht niet gezien.quote:Op maandag 24 april 2006 21:40 schreef Dark_Killah het volgende:
Ben je aan 't kijken dan?
2:00 vannachtquote:Op maandag 24 april 2006 21:40 schreef Dark_Killah het volgende:
Hoelaat NL tijd beginnen de BULLS?
Kut, daar gaat mijn voorspelling.quote:Op maandag 24 april 2006 22:04 schreef popolon het volgende:
Gut wat een verassing:
Ron Artest of the Sacramento Kings was suspended one game without pay for hitting Manu Ginobili of the San Antonio Spurs in the head with his forearm.
die van detroit toch?quote:Op maandag 24 april 2006 22:05 schreef Dark_Killah het volgende:
En dingetje suspended voor het gooien van dat bitje
Jammer, want die Argentijnse Schwalbe moet eens even hard aangepakt worden...quote:Op maandag 24 april 2006 22:04 schreef popolon het volgende:
Gut wat een verassing:
Ron Artest of the Sacramento Kings was suspended one game without pay for hitting Manu Ginobili of the San Antonio Spurs in the head with his forearm.
Ik ben maar gestopt met kijken... vond het vrij saaiquote:Op maandag 24 april 2006 22:38 schreef Dark_Killah het volgende:
Memphis - dallas is wel leuk of niet SF?
Leuke worstel-scene net.
Hoe bedoel je "waar kijk jij nu dan?"quote:Op maandag 24 april 2006 22:43 schreef Dark_Killah het volgende:
Paar leuke plays, wat leuke dunks. Hij staat ook in het klein rechtsbovenin.
Waar kijk jij nu dan?
Ik kijk eigenlijk alleen in het weekend, tenzij ik niet kan slapen, maar dat gebeurt nauwelijksquote:Op maandag 24 april 2006 22:49 schreef Dark_Killah het volgende:
Morgen Cavs - Wiz ga je dat kijken dan?
In HD...quote:Op maandag 24 april 2006 22:54 schreef popolon het volgende:
Vanavond maar eens Bulls @ Heat weer kijken, als die net zo spannend wordt als de eerste game.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |