Tuig komt niet in dit topic...quote:Op maandag 24 april 2006 00:21 schreef Cart_man het volgende:
Tuig, beetje rustig aan hè
whehe... ik heb net even gekeken... ach, het is een noviteit... maar het lijkt meer een "wees optimistisch dat dit geen ONZ2 forum wordt weken"quote:Op maandag 24 april 2006 00:28 schreef popolon het volgende:
Ik heb dat nieuwe forum uit m'n AT gerost, wat een bende.
Sir Charles.quote:Op maandag 24 april 2006 00:31 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik vind Charles Barkley echt grappig altijd!!
Nu ik hem zo zie zitten moet ik denken aan toen hij met MJ bij oprah was. Wat een bende.
Hij is inderdaad grappig, maar hij zit er meer voor comedy value dan voor de inhoudelijke discussie... de inhoudelijke discussie is overigens niet meer dan een paar soundbites, maar toch...quote:Op maandag 24 april 2006 00:31 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik vind Charles Barkley echt grappig altijd!!
Nu ik hem zo zie zitten moet ik denken aan toen hij met MJ bij oprah was. Wat een bende.
Lekker luchtig man, zo'n joker moet je erbij hebben.quote:Op maandag 24 april 2006 00:33 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Hij is inderdaad grappig, maar hij zit er meer voor comedy value dan voor de inhoudelijke discussie... de inhoudelijke discussie is overigens niet meer dan een paar soundbites, maar toch...
Ik heb het gevoel dat ze de Nets wel kunnen uitschakelen.quote:Op maandag 24 april 2006 00:07 schreef Jeroen_M het volgende:
Pacers de enigen die uit nog gewonnen hebben, waarschijnlijk komt daar niets bij.
En een technisch nu, alweer.quote:Op maandag 24 april 2006 02:26 schreef Jeroen_M het volgende:
Sheed staat er alvast. 7 uit 11. (3-4 3PM) 4 boards en een paar blocks.
James was erg goed in z'n eerste playoffwedstrijd. Toch verwacht ik wel wat meer offense van de Wizards in de volgende wedstrijd.quote:Op maandag 24 april 2006 12:32 schreef Zwansen het volgende:
James was ook goed trouwens. 2e ronde gaan ze wel halen, dan gaat het lastiger worden.
Beetje meer Ilgauskus zou ook geen kwaad kunnen... Die werd volledig over het hoofd gezien. Op zich heeft hij die all-star al die MJ met Pippen had...quote:Op maandag 24 april 2006 13:59 schreef Zwansen het volgende:
Ik denk dat James een soort Jordan effect gaat krijgen, steeds van Detroit gaan verliezen de eerste jaren om vervolgens keihard toe te slaan
Ik zou me er niet te druk om maken, Kobe liet het inderdaad wat afweten.quote:Op maandag 24 april 2006 14:40 schreef ScienceFriction het volgende:
Dit soort onzin wordt nu alweer over Kobe geschreven:
http://www.msnbc.msn.com/id/12454520
Ja hoor, hij dit allemaal expres... it's an evil ploy.
Als hij veel schiet is het niet goed, als hij aggressief speelt is het niet goed, als hij binnen de triangle blijft is het niet goed, als hij veel passed is het niet goed, als hij weinig passed is het niet goed, als hij het laatste schot neemt is het niet goed, als hij het laatste schot niet neemt is het ook niet goed, als hij de anderen niet laat schieten is het niet goed en nu hij de rest wel laat schieten is het weer niet goed...
Dit soort mensen wordt betaald voor zulke onlogische "journalistiek".
Ik heb me zeker vermaakt met de wedstrijd en er valt genoeg goeds uit te halen, net zoals de Bulls veel goeds uit hun wedstrijd met de Heat kunnen halen. Alleen wordt ik er een beetje moe van dat mensen Kobe aanvallen voor het uitvoeren van de triangle offense. Hij schoot slecht, maar veel shots waren "bail us out shots" en dus geen high percentage shots... de high percentage shots gingen er overigens ook niet veel inquote:Op maandag 24 april 2006 15:07 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik zou me er niet te druk om maken, Kobe liet het inderdaad wat afweten.
Aan de andere kant pikte het team als geheel het goed op.Was gewoon een lekkere playoff match.
Ligt vaak aan de stream channel. De een is wat beter dan de ander, maar ik kijk al meer dan een jaar zoquote:Op maandag 24 april 2006 19:10 schreef Dark_Killah het volgende:
Ik zit ook ff StreamTVnow te kijken, wel een beetje brak, maar goed genoeg denk ik. Morgen maar live meekijken met de cavs dan maar.
Preciesquote:Op maandag 24 april 2006 19:52 schreef Bendoverp het volgende:
Het is betrouwbaar en goedkoop.
En je kan tegelijk FOK!ken.
Hahaquote:
Okequote:Op maandag 24 april 2006 19:44 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Ligt vaak aan de stream channel. De een is wat beter dan de ander, maar ik kijk al meer dan een jaar zoDus ik ben er totaal aan gewend.
NBA tv doet het gewoon hoorquote:Op maandag 24 april 2006 21:04 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Oke, er zijn nu veel down dus kan 't niet proberen nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |