Ik zie niet heel veel verschil?quote:Op woensdag 24 mei 2006 16:54 schreef cyberrobin het volgende:
[..]
Heb 'k ff gedaan! nu beter?
Thanks trouwens!![]()
De tweede vind ik mooi,door de onwijze dieptewerking en scherpte van de plaat. Toppiequote:Op woensdag 24 mei 2006 17:07 schreef Elefes het volgende:
Even aan de gang geweest vandaag (tussen de buien door), en twee resultaten waar ik wel tevreden over ben:
#1:
[afbeelding]
#2:
[afbeelding]
Oh sorry, die opmerking van flets was voor Crazy bedoelt.quote:Op woensdag 24 mei 2006 20:13 schreef snakelady het volgende:
thnx, ik zal er op letten de volgende keer.
De eerste is mooi, de tweede vind ik mooier... hoe zou het zijn als je die horizontaal had genomen?quote:Op woensdag 24 mei 2006 17:07 schreef Elefes het volgende:
Even aan de gang geweest vandaag (tussen de buien door), en twee resultaten waar ik wel tevreden over ben:
#1:
[afbeelding]
#2:
[afbeelding]
Zo ongeveer:quote:Op woensdag 24 mei 2006 20:19 schreef Austin-At-Monday het volgende:
[..]
De eerste is mooi, de tweede vind ik mooier... hoe zou het zijn als je die horizontaal had genomen?
Yep, je hebt helemaal gelijk, heb het een beetje aangepast..bedankt voor het commentaar!quote:Op woensdag 24 mei 2006 20:07 schreef AlohaXa het volgende:
Bij Crazy, misschien zou je het contrast nog iets kunnen pushen, want persoonlijk vind ik het net iets te vaal.
quote:Op woensdag 24 mei 2006 21:06 schreef minolta het volgende:
[[url=http://xs101.xs.to/xs101/06213/fv.JPG]afbeelding][/url]
Niet echt vandaag genomen maar ik vond hem wel mooi .
Tis moeilijkquote:Op donderdag 25 mei 2006 11:43 schreef AlohaXa het volgende:
Hoe kun je in hemelsnaam zo'n kind opvoeden??
Daar kun je toch nooit nee tegen zeggen, die puppy ogen![]()
Alles klopt!, belangrijk bij het nemen van foto's van kinderen is dat je op het zelfde nivo gaat staan en dat doe je hier dan ookquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:58 schreef janeway het volgende:
Ook ik heb vandaag foto's gemaakt. Van onze dochter..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zeg maar wat er niet klopt ofzo.. Ik wil leren.....
groetjes Janeway
ps wat een mooie fotos zitten er bij, geweldig..
Toevallig bij de thunder roadhouse?quote:Op woensdag 24 mei 2006 18:10 schreef CrazyCharlie het volgende:
Afgelopen zondag tussen de bierbuiken en herriemakers gestaan...
[afbeelding]
[afbeelding]
CC.
Zeg maar wat er niet klopt? prachtige serie, je bescheiden opmerking klopt nietquote:Op woensdag 24 mei 2006 23:58 schreef janeway het volgende:
Ook ik heb vandaag foto's gemaakt. Van onze dochter..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zeg maar wat er niet klopt ofzo.. Ik wil leren.....
groetjes Janeway
ps wat een mooie fotos zitten er bij, geweldig..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |