ssssttttquote:Op zondag 30 april 2006 21:26 schreef Ace1 het volgende:
Ik heb het nare voorgevoel dat Amir en Jimmy eruit gaan
YES!quote:Op zondag 30 april 2006 21:26 schreef Ace1 het volgende:
Dat maakt het wel weer een stuk leukerquote:Op zondag 30 april 2006 21:29 schreef Liejannuh het volgende:
Oew! Tof! Ze krijgen aan het einde pas te horen hoeveel straftijd ze krijgen!
Maar wel in korte broek!quote:
quote:Op zondag 30 april 2006 21:40 schreef golfer het volgende:
Gelukkig liggen Marc en Theo eruit en zitten Chris en Lut en Jimmy en Amir er nog in.
Nou Wendy en Yves er nog uit en de leukste 2 koppels blijven over.
gelukkig nietquote:Op zondag 30 april 2006 21:26 schreef Ace1 het volgende:
quote:Op zondag 30 april 2006 21:45 schreef Ambrosius het volgende:
Toch jammer dat Marc en Theo eruit zijn. Ik had wel willen zien of ze ook op 5.000 meter in korte broek zouden lopen.
precies, dat vond ik ook wel een beetje getuigen van disrespect voor die monniken... maar verder vind ik ze wel tofquote:Op zondag 30 april 2006 23:18 schreef mikerw het volgende:
nou niet alleen de rechts extremisten zullen genoten hebben. Het bevestigd maar weer eens dat er veel van dat soort figuren werkschuw zijn. Te beroerd zich eens ergens voor in te zetten dat niet direct eigen financieel voordeel oplevert. liever lui dan moe. liever slapen dan proberen. een show geven van oe en aa ik ben zo moe en ik werk zo hard. gewoon goedwillende mensen die zich inzetten voor een klooster in de zeik nemen door een showtje op te voeren. getuigd van respect hoor!!!
maar desalniettemin, wel terecht dat ze erin blijven want ze liften nu eenmaal gewoon goed. finale tegen lut en chris...dat moet het zijn.
Maar verder heb je geen last van vooroordelenquote:Op zondag 30 april 2006 23:18 schreef mikerw het volgende:
Het bevestigd maar weer eens dat er veel van dat soort figuren werkschuw zijn. Te beroerd zich eens ergens voor in te zetten dat niet direct eigen financieel voordeel oplevert. liever lui dan moe.
Idd....quote:Op maandag 1 mei 2006 07:09 schreef haagse_elfje het volgende:
de finale moet chris&lut tegen amir&jimmy zijn
Kan ook de cameraman zijn geweestquote:Op maandag 1 mei 2006 08:36 schreef Koningin het volgende:
Ik denk trouwens dat het Wendy is die van de vrachtwagen afvalt. Gelijk nadat ze valt, zegt een Belgische mannenstem dat de wagen moet stoppen....
Niemand is eigenlijk leuk neequote:Op maandag 1 mei 2006 11:47 schreef amaranta het volgende:
Ik vind Amir en Jimmy helemaal niet leuk. Chris en Lut ook niet en Yves en Wendy ook niet.
Ik denk dat de producenten er ook meer van verwacht hadden dit seizoen. Maar ja, volgend jaar in PE IV weer gewoon acht topkoppels?quote:
Volgens mij zitten we nu al op 3 hoorquote:Op maandag 1 mei 2006 12:11 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
[..]
Ik denk dat de producenten er ook meer van verwacht hadden dit seizoen. Maar ja, volgend jaar in PE III weer gewoon acht topkoppels?
Ben ik helemaal met je eens!!!!!!quote:Op maandag 1 mei 2006 15:30 schreef Kokstra het volgende:
Jimmy & Amir heb ik nu wel gezien. Weg! Yves & Wendy mogen winnen
quote:Op zondag 30 april 2006 23:18 schreef mikerw het volgende:
nou niet alleen de rechts extremisten zullen genoten hebben. Het bevestigd maar weer eens dat er veel van dat soort figuren werkschuw zijn.
Wat ben jij gemeen !!!!!!!!quote:Op maandag 1 mei 2006 18:26 schreef haagse_elfje het volgende:
ik hoop echt dat wendy het is die van die truck afvalt misschien loopt ze wel iets ernstigs op waardoor ze dan moeten stoppen hehehehehehe![]()
quote:Op maandag 1 mei 2006 23:12 schreef Aarti het volgende:
Ik begin zo langzamerhand te denken dat we het hele val-incident nooit te zien zullen krijgen...
Ik ook. Misschien wel in de laatste uitzending achter de schermen.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:12 schreef Aarti het volgende:
Ik begin zo langzamerhand te denken dat we het hele val-incident nooit te zien zullen krijgen...
Ik denk in de laatste uitzending, vlak voor de finish.quote:Op maandag 1 mei 2006 23:12 schreef Aarti het volgende:
Het zou wel het perfecte zoethoudertje zijn geweest als ze die val in scene hebben gezet....quote:Op maandag 1 mei 2006 23:12 schreef Aarti het volgende:
Dat zal vast en zeker. Het lijkt altijd spectaculairder dan dat het uiteindelijk is....quote:Op dinsdag 2 mei 2006 15:40 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
[..]
Het zou wel het perfecte zoethoudertje zijn geweest als ze die val in scene hebben gezet....
Wauww. Ik ben het he-le-maaaaal met je eens!quote:Op maandag 1 mei 2006 08:43 schreef Tom_Tom- het volgende:
Jemig de pemig, wat heb ik toch een godsgruwelijke hekel aan Jimmy en Amir.. Wat een walgelijke mannetjes.
Yves en Wendy vallen de laatste weken mee, dat had ik nooit verwacht.
Maar ja, Chris en Lut all the way..
en Elias ookquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:26 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Over een paar jaar komt net als bij Expeditie Robinson: Peking Express - De Strijd Der Titanen![]()
Krjigen we vast Rink en Rainier weer te zien![]()
Ik hoop hetquote:Op zaterdag 6 mei 2006 23:26 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Over een paar jaar komt net als bij Expeditie Robinson: Peking Express - De Strijd Der Titanen![]()
Krjigen we vast Rink en Rainier weer te zien![]()
Ja, in de kouquote:Op zondag 7 mei 2006 20:02 schreef Manono het volgende:
Ze zijn nu in Tibet toch?
* Bruce117 blijft er maar bij zitten, anders gaat het niet goedkomen met de koffiequote:
quote:Op zondag 7 mei 2006 20:48 schreef TheVulture het volgende:
ontroerend verhaal van die mensen bij Chris en Lut![]()
Ben bang dat dat soort verhalen is die omgevingen veel voorkomen.quote:Op zondag 7 mei 2006 20:48 schreef TheVulture het volgende:
ontroerend verhaal van die mensen bij Chris en Lut![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |