ssssttttquote:Op zondag 30 april 2006 21:26 schreef Ace1 het volgende:
Ik heb het nare voorgevoel dat Amir en Jimmy eruit gaan
YES!quote:Op zondag 30 april 2006 21:26 schreef Ace1 het volgende:
Dat maakt het wel weer een stuk leukerquote:Op zondag 30 april 2006 21:29 schreef Liejannuh het volgende:
Oew! Tof! Ze krijgen aan het einde pas te horen hoeveel straftijd ze krijgen!
Maar wel in korte broek!quote:
quote:Op zondag 30 april 2006 21:40 schreef golfer het volgende:
Gelukkig liggen Marc en Theo eruit en zitten Chris en Lut en Jimmy en Amir er nog in.
Nou Wendy en Yves er nog uit en de leukste 2 koppels blijven over.
gelukkig nietquote:Op zondag 30 april 2006 21:26 schreef Ace1 het volgende:
quote:Op zondag 30 april 2006 21:45 schreef Ambrosius het volgende:
Toch jammer dat Marc en Theo eruit zijn. Ik had wel willen zien of ze ook op 5.000 meter in korte broek zouden lopen.
precies, dat vond ik ook wel een beetje getuigen van disrespect voor die monniken... maar verder vind ik ze wel tofquote:Op zondag 30 april 2006 23:18 schreef mikerw het volgende:
nou niet alleen de rechts extremisten zullen genoten hebben. Het bevestigd maar weer eens dat er veel van dat soort figuren werkschuw zijn. Te beroerd zich eens ergens voor in te zetten dat niet direct eigen financieel voordeel oplevert. liever lui dan moe. liever slapen dan proberen. een show geven van oe en aa ik ben zo moe en ik werk zo hard. gewoon goedwillende mensen die zich inzetten voor een klooster in de zeik nemen door een showtje op te voeren. getuigd van respect hoor!!!
maar desalniettemin, wel terecht dat ze erin blijven want ze liften nu eenmaal gewoon goed. finale tegen lut en chris...dat moet het zijn.
Maar verder heb je geen last van vooroordelenquote:Op zondag 30 april 2006 23:18 schreef mikerw het volgende:
Het bevestigd maar weer eens dat er veel van dat soort figuren werkschuw zijn. Te beroerd zich eens ergens voor in te zetten dat niet direct eigen financieel voordeel oplevert. liever lui dan moe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |